Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte egentlig Sara, men hun virker mer og mer tvilsom... Vennene hennes, som Hanna og Emily møtte, lagde en minneside for henne. Men etter å ha vært savnet i to år har hun ikke hatt kontakt med noen andre enn moren. Sara var veldig rask med å si at hun ikke kunne reise med Emily, fordi moren aldri hadde gitt henne lov - men det er vanskelig å reise ut av landet hvis man ikke er den man utgir seg for å være... Og da Emily lette etter en chip i nakken hennes snudde hun seg og kysset henne nesten med en gang, kanskje for å avlede Emily..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne episoden var kjedelig! Hannah er så utrolig sur! Egentig alle jentene. Var jo en lettelse da moren til Hanna kom på skjermen og man så et smil. Ble deprimert av den episoden der. 

 

Det er så mye vås de finner på, egentlig holder det å se første episode av hver sesong og siste, alt i mellom er bare tull for å fylle ut. 



Anonymous poster hash: cd3a6...316
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett siste episode ?

Ja. Vet ikke helt hva jeg synes egentlig. Syns det er spennende at det finnes en mer håndfast A nå, men samtidig klarer jeg ikke kjøpe at det faktisk er slik det legges frem. Det kommer jo tvister hele tiden. Og Sara irriterer vettet av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Sara ikke er Sara så ville jo den venninnen visst det. Dette er siste sesong sant? Vedder for at "big A" ikke gir mening i det hele tatt, denne serien er jo overalt og frem og tilbake og bare surr :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Haha det må være hun som danser i Chandelelier videoen til Sia?

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Yup, Maddie Ziegler

 

Sara er ikke Sara! Tror jeg...

Er så forvirra nå. Er det noen av dere som er A?

Hva var det som avslørte meg?! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hvis Sara ikke er Sara så ville jo den venninnen visst det. Dette er siste sesong sant? Vedder for at "big A" ikke gir mening i det hele tatt, denne serien er jo overalt og frem og tilbake og bare surr :P

 

Neste siste sesong, er det ikke? Enig at det er ett skikkelig virrvarr. Det er ingen rød tråd, men bare svinger gang på gang. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Nå ligger det vell mer håndfast på bordet at Charles er involvert. Enten så er det Charles som er A eller en som kjente Charles. Altså, tipper på det første. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er A? Vi "vet" vel at Charles er A? Eller vet vi egentlig det? Og er chArles/A toby, eller en av jentene ? Jeg så at en av teoriene er at Charles er blitt jente etter han kom ut fra radley og da kam det pokker meg være ganske mange? Og det siste jeg så var at noen igjen sa det var Wren, men han er vel ute av serien nå? Eller ?

Og hvorfor er det ikke en eller annen i teamet som sladrer på hvem A er! Det kan da umulig være så lett å holde det tett!

Gleder meg til episode 10, selv om jeg tror det er for godt til å være sant at vi faktisk endelig skal få vite hvem A egentlig er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det vell mer håndfast på bordet at Charles er involvert. Enten så er det Charles som er A eller en som kjente Charles. Altså, tipper på det første.

Men du? Hva hjelper det om Charles er A når vi ikke aner hvem Charles er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Men du? Hva hjelper det om Charles er A når vi ikke aner hvem Charles er ?

Ja. Det blir jo neste mysterium. Hvem er egentlig han? Er det en vi har sett fra før av eller er det en helt ny person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne tipset meg om å se denne.. Over en periode så vi masse og pratet masse.. Så var det så mye rart og så mye innvikla ting, at jeg begynte å google masse og visste til slutt så mye at jeg bare måtte slutte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan jo også være en kvinne? Og må jo være en person vi har sett tidligere. Marlene King har også utalt at det var meget "følsomt" for alle å spille inn episoden hvor A avsløres. Da kan det vel umulig være en random person vi ikke har møtt før. Men man vet vel aldri?

Kan ikke noen med synske evner bare

Avsløre det? Selve serien er jo ikke bra lengre, men MÅ jo vite hvem A er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlene King sier på snapchat at alle svarene kommer 11. august

...men hun har jo løyet før.

Anonymous poster hash: 42356...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen denne serien provoserer meg, men jeg kan liksom ikke slutte å se på etter alle disse årene. Har sikkert mistet tusenvis av hår bare ved å rive meg i det  :fnise:

 

Trodde det var Toby eller Jason, men Jason drar jo for å møte Charles..? Så det gir ikke mening om Jason er A. Toby er jo en av de som prøver å ta A?? 

 

AHHH

 

HVEM ER DU, A?!?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan Sara være Charles?? At Charles har skiftet kjønn? Jeg stoler ikke på Sara...



Anonymous poster hash: a141c...281
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Kan Sara være Charles?? At Charles har skiftet kjønn? Jeg stoler ikke på Sara...

Anonymous poster hash: a141c...281

Hahaha! Tenkt samme tanke selv. :) stoler heller ikke på henne, er ett eller annet der jeg ikke klarer å sette fingeren på. Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Tenkt samme tanke selv. :) stoler heller ikke på henne, er ett eller annet der jeg ikke klarer å sette fingeren på.

 

Men det gir jo ikke mening om Sara er A. 

A bør jo være en som har vært med fra tidenes morgen, ellers blir det høygafler og spader på vei til Marlene King.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gir jo ikke mening om Sara er A. 

A bør jo være en som har vært med fra tidenes morgen, ellers blir det høygafler og spader på vei til Marlene King.

Kanskje Sara er Charles, men Charles er ikke the big A? Haha jeg vet ikke. Liker ikke Sara...

Anonymous poster hash: a141c...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...