Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924

Skuffa over at Charles er storebroren til Alison og Jason. De kunne lagd en litt større twist av bøkene. Håper virkelig det er mer til historien enn dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest imperio

Bare jeg som synes Sasha (Allison) og Ashley (Hannah) er sykt pene?! 

Det er sjeldent jeg synes kvinnelige kjendiser er ekstremt pene, jeg fokuserer mest på menn, for jeg er vell litt manne-gal  :fnise:

Men de to synes jeg er sykt pene!! 

Det er kun en kjendis utenom de to jeg synes er nydelig, og det er Emma Watson. Jo jeg kan jo se på en kjendis og tenke "hun var pen", men ikke på lik måte som de tre (Sasha, Ashley og Emma). 

 

En annen jeg synes er søt, er Selena Gomez. men hun er mer søt og uskyldig, litt sånn "babyface"  :fnise: Hun er like gammel som meg, født samme år. Skulle ønske jeg klarte å kle meg på samme måte.. men så er jeg ikke like rik, også er jeg feit... så det forblir nok bare en "drøm"  :skratte:

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Kom på en ting.

I sesong 5 fikk vi jo vite at Mrs. D og Bethanys far hadde et forhold. Kan det hende at Spencer og Melissa også har et ukjent søsken på Radley, altså Bethany? Og det er derfor Spencer har en slags "kjemi" med A. Da Charles og Bethany kjente hverandre der?

 

Ååå, hater hvordan det utvikler seg nå. Er så skuffa  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg så på første sesongen, men gadd ikke mer for det skjedde jo ingenting. Nå har jeg kastet meg på sesong fem og seks men herregud, det skjer jo like lite som sist. Fortsatt ikke fått vite hvem som er A og hva som foregår bak fasaden. Dette er like tregt som how I met your mother, men det var i det minste brukbare episoder å se på i mens. 

 

Jeg må si jeg er lite forvirret. Charles er i live, Charles er død, Charles er i live, Charles er dø? Hele episodene er så forvirrende at jeg ikke aner om Charles er dø eller ikke. Det virker jo uansett som Charles var helt frisk, og hadde noen følelser ovenfor Allison som ikke var/er gode. 

 

Jeg har lurt litt på hun damen som ble kidnappet på samme dag som Allison. Hvorfor har hun blitt borte så lenge? Hvorfor får vi treffe henne nå? Hvordan er hun relevant i historien? Hva skal vi egentlig med henne? Hvorfor har A latt hun gå nå? Er det henne vi burde fokusere på istedenfor Charles? Er dette med Charles bare en distraksjon fra den virkelige personen som ligger og lusker bak alt lureriet?

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg så på første sesongen, men gadd ikke mer for det skjedde jo ingenting. Nå har jeg kastet meg på sesong fem og seks men herregud, det skjer jo like lite som sist. Fortsatt ikke fått vite hvem som er A og hva som foregår bak fasaden. Dette er like tregt som how I met your mother, men det var i det minste brukbare episoder å se på i mens. 

 

Jeg må si jeg er lite forvirret. Charles er i live, Charles er død, Charles er i live, Charles er dø? Hele episodene er så forvirrende at jeg ikke aner om Charles er dø eller ikke. Det virker jo uansett som Charles var helt frisk, og hadde noen følelser ovenfor Allison som ikke var/er gode. 

 

Jeg har lurt litt på hun damen som ble kidnappet på samme dag som Allison. Hvorfor har hun blitt borte så lenge? Hvorfor får vi treffe henne nå? Hvordan er hun relevant i historien? Hva skal vi egentlig med henne? Hvorfor har A latt hun gå nå? Er det henne vi burde fokusere på istedenfor Charles? Er dette med Charles bare en distraksjon fra den virkelige personen som ligger og lusker bak alt lureriet?

Welcome to the world PLL!!  :skratte:

 

Du får et halvt-svar på et spørsmål, men så sitter du igjen med 5 nye spørsmål. Og når du først får et svar, så trekker de det tilbake slik at du sitter igjen med 2 nye  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Charles er like død som både Ali og Mona var

 

Det spekuleres jo i det ja, men så fant de graven hans så hvem vet hva som har skjedd? Faren tror jeg oppriktig tror at Charles er dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Welcome to the world PLL!!  :skratte:

 

Du får et halvt-svar på et spørsmål, men så sitter du igjen med 5 nye spørsmål. Og når du først får et svar, så trekker de det tilbake slik at du sitter igjen med 2 nye  :skratte:

 

De som har laget ferien er jo helt duster jo.  :fnise: Tenk å plage folk sånn. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spekuleres jo i det ja, men så fant de graven hans så hvem vet hva som har skjedd? Faren tror jeg oppriktig tror at Charles er dø. 

 

Charles drepte tante Carol og Mrs. D hjalp til med å begrave henne. Slik som hun gjorde da hun trodde at Charles drepte Ali. Mrs. D fikk graven til å se ut som at den var Charles' og sa til Mr. D at Charles var død. I tiden etter bodde Charles i huset til Carol. Det var derfor Jason ikke fikk bo der etter at han hadde vært på sykehuset.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Charles drepte tante Carol og Mrs. D hjalp til med å begrave henne. Slik som hun gjorde da hun trodde at Charles drepte Ali. Mrs. D fikk graven til å se ut som at den var Charles' og sa til Mr. D at Charles var død. I tiden etter bodde Charles i huset til Carol. Det var derfor Jason ikke fikk bo der etter at han hadde vært på sykehuset.

Eeeey! Kul teori. :) Den virker logisk, likte den.

Noen tanker om den nye jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeey! Kul teori. :) Den virker logisk, likte den.

Noen tanker om den nye jenta?

 

Nja, tipper hun har noe med Radley og Bethany og gjøre. Vet ikke. Men føler at alle de der pene, blonde jentene har noe med hverandre å gjøre. Ali, Sara, Bethany, Cece...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing men er såå glad supernatural er til bake! Dean <3..

Har sett gammle eps av pll, trodde lenge at Aria var A (schizofreni) men så feil kan en ta:p

Irriterer meg grønn over hvor rotete det er! Hvor mangen "teorier" og historier de har startet på men aldri fullført. (Sikkert pga produsentene ikke ville det skulle gå i den retningen)

Synst det ødelegger litt for serien at hun ikke viste hvem A skulle være de første sesongene.. Blir litt meningsløst.

Ppl har en "frustrerte fruer" sjarm over seg som jeg har blitt hekta på. Selv om jeg er 26 og det er en ungdomsserie..

Jeg har lest at A var bestemt helt fra starten. Håper virkelig det stemmer slik at det blir gøy å se alle sesongene på nytt igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Jeg har lest at A var bestemt helt fra starten. Håper virkelig det stemmer slik at det blir gøy å se alle sesongene på nytt igjen :)

 

I. Marlene King har innrømt at A ikke ble bestemt før i 3 sesong. Da var det nesten en halv sesong der de ikke visste hvem neste A skulle være.

 

Noen som har sett den nyeste twitteren til I. Marlene der hun hinter til det er et helt A-team? Vi får vite hvem nesten alle er i 6A-avsluttningen, også vil 6B og 7 handle om Uber A som er lederen. 

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at A var bestemt helt fra starten. Håper virkelig det stemmer slik at det blir gøy å se alle sesongene på nytt igjen :)

Jeg har lest at A ikke var bestemt fra starten av.

 

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Charles drepte tante Carol og Mrs. D hjalp til med å begrave henne. Slik som hun gjorde da hun trodde at Charles drepte Ali. Mrs. D fikk graven til å se ut som at den var Charles' og sa til Mr. D at Charles var død. I tiden etter bodde Charles i huset til Carol. Det var derfor Jason ikke fikk bo der etter at han hadde vært på sykehuset.

 

Støtter denne! Veldig logisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Støtter denne! Veldig logisk :)

 

Takk! :fnise:  Veldig fornøyd med min egen oppsummering. Men av erfaring kan jeg vel si at hvis jeg tror det er sånn, så er det nok ikke det. Har aldri rett, uansett hvor logisk det virker! :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har lest at A ikke var bestemt fra starten av.

 

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

 

Jeg har sikkert misforstått, men håper likevel jeg har rett  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert misforstått, men håper likevel jeg har rett  :fnise:

 

A eller uber-A, var ikke bestemt fra starten nei. Derfor er jeg redd ting ikke blir å henge på greip når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...