Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Men det gir jo ikke mening om Sara er A. 

A bør jo være en som har vært med fra tidenes morgen, ellers blir det høygafler og spader på vei til Marlene King.

 

Mesteparten av serien gir ikke mening, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff

 

Kanskje Sara er Charles, men Charles er ikke the big A? Haha jeg vet ikke. Liker ikke Sara...

Anonymous poster hash: a141c...281

 

 

Nettopp, det som er litt min tanke å. Det har vært så mye fram og tilbake. Det skal være halvannen sesong til, har vi noen form for garantier at Charles faktisk er big A? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det som er litt min tanke å. Det har vært så mye fram og tilbake. Det skal være halvannen sesong til, har vi noen form for garantier at Charles faktisk er big A? 

Ikke sant!!

Anonymous poster hash: a141c...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønnte slutten på siste episode? A fikk en pakke fra ally og noen? Hvordan er det mulig?

Anonymous poster hash: d1730...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan Sara være Charles?? At Charles har skiftet kjønn? Jeg stoler ikke på Sara...

Anonymous poster hash: a141c...281

 

Men Sara har jo sine "gamle" venner som plutselig dukket opp i forrige episode??  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som skjønnte slutten på siste episode? A fikk en pakke fra ally og noen? Hvordan er det mulig?

Anonymous poster hash: d1730...8f2

 Your friend and ally, som i din venn og alierte

En person. Redcoat?

Endret av maipai
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste siste sesong, er det ikke? Enig at det er ett skikkelig virrvarr. Det er ingen rød tråd, men bare svinger gang på gang. 

Las en plass på nettet at det var snakk om kanskje en sesong 8..Argh, blir helt sprø av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Las en plass på nettet at det var snakk om kanskje en sesong 8..Argh, blir helt sprø av dette!

Please, si at du tuller. Det er jo sagt at det skal ende med sesong 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Men Sara har jo sine "gamle" venner som plutselig dukket opp i forrige episode?? :fnise:

Kan det være en venn av Charles på Radley som da spiller vennen og later som hun kjenner Sara for å gi henne litt alibi om at Sara faktisk er en ekte person? Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på bloggen at det er en mulighet for sesong 8. Det får være måte på hvor mye de skal melke PLL-kua, den må jo være tom snart!

 

Og planen er å lage en FILM!?!??! WTF! 

 

Jeg kjenner jeg blir heftig irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tror kanskje A er Caleb?

Kan ikke være Caleb. De sendte han over i spin-off serien Ravenswood, den ble kansellert, og kun derfor er Caleb tilbake i PLL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Veldig populær teori. Gjør et lite google søk, så finner du mye som backer det opp.

__

Håper de ikke strekker strikken veldig mye lenger nå. Flere sesonger OG film... Blergh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Veldig populær teori. Gjør et lite google søk, så finner du mye som backer det opp.

__

Håper de ikke strekker strikken veldig mye lenger nå. Flere sesonger OG film... Blergh.

Ja, men vi får vente i spenning nå.  :fnise: De må snart røpe litt mer enn bare dra dette ut i det uendelige. Håper de snart  røper hvem Charles er også bruker de en sesong på å finne ut mer om han, hvem han er og hva han har drevet med!  :fnise:  

 

 

Det er en teori, begynte å lure på om de faktisk hadde røpet det, men det er jo kun en teori som ikke er bekreftet ennå gjennom serien! Lurer på hvem Redcoat er jeg.  

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...