Gå til innhold

idol..igjenn..

Anbefalte innlegg

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Bare litt nysk på hvem dere tror vinner Idol i år??

(Se da bort i fra hvem dere synes er pen... :tunge1: )

Selv så holder jeg en knapp på Maria Haukaas Storeng! Vannvittig flink jente!! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker enda, må se de litt mer først, men holder en bitteliten knapp på Anh Vu. Men nå er det mange jeg ikke husker hvordan synger i det hele tatt da.

Skrevet

For tidlig å si... Husker ikke navnet på noen engang! :kul:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Venter med å si noe til de 10 finalistene er trukket ut, for en del av de som kom til finalen i fjor overrasket meg. + at det var enkelte som ikke kom til finalen i fjor som jeg skulle ønske var med.

Gjest Nicoline
Skrevet

Enig med Arwen, holder også en knapp på Anh Vu.

Skrevet

Vel - me har jo i grunnen knapt høyrt deltakarane enno - og så er det jo det spesielle at dommarane kan få sjansen til å ta med nokre som har røke ut allereie, dersom dei føler for det (jfr. sist Senkveld.)

Blir litt i tidlegaste laget for meg å starte å tippa då...

Skrevet
Bare litt nysk på hvem dere tror vinner Idol i år??

(Se da bort i fra hvem dere synes er pen... :tunge1: )

Selv så holder jeg en knapp på Maria Haukaas Storeng! Vannvittig flink jente!! :klappe:

ja maria

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg tror Maria vinner. Hun er vanvittig flink iallefall.

Skrevet

Vanskelig å si hvem man tror vinner, men jeg håper at Ståle og Nanna går videre på onsdag :)

Maria er grei, men jeg synes Jan Fredrik virker for betatt av henne.. Det liker jeg ikke :oops:

Jeg liker Susanne Nordbøe best hittil :) Ståle er ganske hipp han og ;)

Skrevet

Var ikke Maria med i beat for beat for en stund tilbake? *mener å huske noe slikt*

Flink og synge er hun, men for min del blir det litt for mye "skriking"... :-?

Tør ikke tippe noen vinner jeg heller. Men klart jeg har noen favoritter. :wink:

Skrevet
Har sansen for

SANDRA

Heia Sandra!! Vet godt hvem hun er i levende live jeg da så jeg er kanskje noget partisk... :oops:

Ellers har jeg egentlig ikke fått noe ordentlig inntrykk av stemmene deres enda så det er nok litt for tidlig å si noe om hvem som er vinneren enda.

Likte godt Øystein og Ståle jeg også forresten!

Gjest Moonshadow
Skrevet
Var ikke Maria med i beat for beat for en stund tilbake? *mener å huske noe slikt*

Stemmer det :-)

Jeg holder en knapp på at Maria vinner :P

Skrevet

Ja, Sandra er også en av mine favoritter.

Skrevet

Maria spilte jo Annie i den Annie filmen som vi alle digget når vi var 5 :P

Sandra er en ok, blid jente, men vi har jo ikke hørt så veldig mye av stemmen hennes.

Skrevet
Jeg liker Susanne Nordbøe best hittil :)

Hun er min favoritt foreløpig. Men jeg synes faktisk ikke det noen som har har pekt seg så voldsomt ut... I fjor la vi merke til Kurt allerede under "mellom auditionen", men en slik oppdagelse har vi ikke gjort i år...

Skrevet

Kan ikke navnene enda, men hun lyse med krøller som smiler hele tiden når hun synger!Hun er flink og synge, og har utstråling!

Skrevet

Ikke for å snakke alle rett i mot men sandra har ikke sunget særlig bra!

Skrevet
Ikke for å snakke alle rett i mot men sandra har ikke sunget særlig bra!

:enig_animasjon: Hjertens enig! Jeg kunne ikke fatte og begripe at hun gikk videre (og begynte å lure på om det bare var jeg som var sær da jeg så at så mange her likte henne).

Enig i at Susanne og Maria er de flinkeste av jentene. Lasse og Ståle er mine favoritter blant gutta.

*Innser at jeg har sett alt for mye på Idol i det siste* :oops:

Skrevet

Hittil har hun ikke sunget noe særlig bra, nei. Men er åpen for at hun kan få bedre sanger å jobbe med. Blir spennende ikveld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...