Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ett utested for lenge siden, mens Isabella var ganske kjent og da var hun nylig blitt sammen med han som er faren til datteren hennes. Han var livlig og sosial, mens hun satt bare i en mørk krok med furteleppa. 

Anonymkode: d33f6...e8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av disse fire ville jeg valgt Andrė som middagsgjest. Synes han var behagelig, var flinkest med å komme med komplimenter uoppfordret til kokken og viste seg generelt som den mest positive av dem. Er ikke noe galt med Siri altså. Men Siri er Siri :fnise: Og Isabella da. For en surpomp! Håper hun får en oppvekker av å se seg selv på tv. Hadde jeg deltatt ville jeg liksom vist meg fra min beste side. Man har tross alt kameraer som fanger opp alt der. Synes det er så rart å uttale seg så negativt og surt. Slitsomt med sånne som er så opptatt av å vinne at de gir de andre ufortjent terningkast. Jeg nøøøt at Isabella ikke vant :ler:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett så mye på programmet, men sett litt i det siste. Enig i at Isabella virker sur. Og jeg som hadde så godt inntrykk av henne som værmelder! Ikke fullt så godt inntrykk nå lenger. :P André virker som en skikkelig likandes kar. Og Ola Conny virket langt mer oppegående enn i programmene  om han og Morgan. Herlig fyr.

Håper Charter-Svein skal være med en gang, da skal jeg le selv om det hadde blitt fryktelig pinlig også siden han er så fantastisk harry. :P 

• Liker 1
Skrevet

Charter Svein har vært med 2 ganger tidligere. Så du kan sikkert finne de episodene på nett. 

Skrevet

Haha...Charter-Svein er med i årets sesong også. Sammen med bla Kathrine Sørland :P 

Anonymkode: 1ab05...250

Skrevet

Syns den maten som han fotballspilleren diska opp med var mye lekrere enn den cowboymaten som vant. :)

Skrevet
6 minutter siden, hjertesukka skrev:

Syns den maten som han fotballspilleren diska opp med var mye lekrere enn den cowboymaten som vant. :)

Helt enig! :) Likevel fikk han tyn for at han ikke valgte mer "avansert" mat. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! :) Likevel fikk han tyn for at han ikke valgte mer "avansert" mat. 

Jepp. Syns til og med noen mumla noe ganske frekt om maten hans. Ufortjent!

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Tommy Sharif må gjerne komme tilbake og servere tomatsuppe igjen :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha...Charter-Svein er med i årets sesong også. Sammen med bla Kathrine Sørland :P 

Er han? Har det vært enda eller kommer det? Har ikke sett på dette så mye, kun litt de siste ukene. Så reklame for det når Ola Conny skulle være med og da måtte jeg se. :) Etter det har jeg sett litt på, syns det er et koselig program. 

Jeg syns også maten til fotballspilleren så mye bedre ut enn den cowboymaten som vant. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Tommy Sharif må gjerne komme tilbake og servere tomatsuppe igjen :)

Haha, ja hørte om "gourmetmaten" Sharf serverte. :hoho: skulle likt og sett det, må se om det ligger ute på nett. Håper han skal være med igjen en gang!

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Husker et program der Kathrine Sørland var programleder og Charter-Svein var deltaker. Der satte hun ham skikkelig på plass med: Slutt å le!!! Uff, frykter at hun er for streng med Svein hvis de skal være sammen. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Haha, ja hørte om "gourmetmaten" Sharf serverte. :hoho: skulle likt og sett det, må se om det ligger ute på nett. Håper han skal være med igjen en gang!

Ja, send en link hvis du finner det på nett :) Jeg har lett, men ikke funnet noe.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Bossa Nova skrev:

Ja, send en link hvis du finner det på nett :) Jeg har lett, men ikke funnet noe.

Det skal jeg gjøre. :) 

Skrevet

Jeg synes samtalene rundt bordet blir så unaturlige jeg. De intervjuer hverandre - det er ikke en naturlig samtale hvor folk prøver å bli kjent. Også er det bare fokus på den som har invitert den dagen. Hadde vært morsommere om de faktisk pratet sammen, ikke hadde et sett med spørsmål de hadde memorert som de skulle stille til verten akkurat den dagen. 
Mener å huske at det ikke var sånn i de første sesongene. 

(Samme på Hver gang vi møtes forsåvidt)

Gjest Cartina
Skrevet
Den 17. februar 2016 at 20.38, AnonymBruker skrev:

Er så enig! Han sank langt ned i hotness-skalaen min etter dette programmet. 

Anonymkode: d33f6...e8a

Samme her. Til typ 0.

Skrevet

God stemning hos Tiril :danse: Stort sett bra start på uka helt til hun mister sjokoladen på gulvet, tar den opp og pynter desserten med den :hakeslepp: Men mye latter rundt bordet og snakk om marsvin :fnise: altså ikke bare statisk samtale rundt bordet der altså.

Må dog si at Niklas ikke ga så veldig godt inntrykk. 

Skrevet

Syns ikke Niklas ga så godt inntrykk jeg heller. Men gleder meg til Klaus sin kveld! Digger Are & Odin! 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Salka skrev:

Syns ikke Niklas ga så godt inntrykk jeg heller. Men gleder meg til Klaus sin kveld! Digger Are & Odin! 

Veldig fan av Klaus. Han virker så hjertelig og herlig.

Åh nå kom jeg på enda en jeg gjerne ville sett i dette programmet: Truls Svendsen :nigo:

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sjela skrev:

Veldig fan av Klaus. Han virker så hjertelig og herlig.

Åh nå kom jeg på enda en jeg gjerne ville sett i dette programmet: Truls Svendsen :nigo:

Helt enig. Herlig fyr, ja.

Truls Svendsen hadde også vært fint å se i dette programmet, ja. :) Digger han, han er så morsom og virker som en utrolig likandes kar. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...