Gå til innhold

TheInnerMe


Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Human Being

Tirsdag reiste jeg for å besøke Snober i Ski. Bestemte meg sånn ca fem timer på forhånd at jeg skulle reise. Så da var det bare å døgne da, for så å stå opp klokken seks på morgenen - pakke og gjøre seg klar. Så satt jeg på bussen da, trøtt i trynet og lurte på hva det var jeg egentlig hadde begitt meg ut på. Mamma var ikke så altfor happy for at jeg skulle dra sånn helt på sparket.. Menmen. Jeg er da gammel nok til å bestemme sånnt selv, sa jeg til henne.

Kjørte en og en halv time med bussen, så måtte jeg vente tre timer på haukeliekspressen. Lite å gjøre på. Gikk på kafe og drakk kakao, mens jeg leste Raudt, svart boka mi. Føltes som om det var bare jeg som hadde stått opp. Var så stille der, duppa nesten av ett par ganger. Kafedama så rart på meg innimellom. Lurte sikkert på når jeg hadde tenkt å gå. Drøyde tida så lenge jeg kunne, for det var iskaldt ute.

Rusla litt rundt i ''byen'' etterhvert som butikkene åpnet, kjøpte meg en pose med mandariner, iste og french fries. Niste.

Bussturen inn til Oslo ble LANG. Buss seter er ikke særlig gode å sove i heller, upraktiske. Men fikk tiden til å gå med musikken på mp3 spilleren min (som jeg ble ganske lei av etterhvert). Leste litt, og prøvde å sove men det var jo nytteløst. Ble ferdig med raudt, svart. begynte på Naustet. Kjedelig, langtekkelig. Søvndyssende.

Gleda meg til å treffe Meteora. Tenkte å overraske henne når jeg kom frem på en eller annen måte. var fremme i Oslo rundt seks tiden. Snober kom å henta meg på oslo s. Mamman hans kjørte oss til Ski.

Rart å være hjemme hos Snober, og se hvordan han hadde det. Nesten som jeg hadde forestilt meg, bare litt mindre.

Dro foresten en tur innom Ski Storsenter (Som er norges størtste) først. Fikk se hvor Snober jobba, etterpå gikk vi på ''mekkern'' og kjøpte burger og pom frites.

Klarte imidlertid ikke å skjule for Meteora at jeg var hos Snober. Snakka med henne på MSN, og tok på webcam. Tok ikke lange tiden før jeg fikk beskjeden ''din luring, hvor er du???''. Hehe, skjønte nok tegninga ganske fort da.

Avtalte å møtes dagen etterpå, nede i Ski. Snober jobba, så jeg var hjemme å chilla imens. Tok bussen ned til Ski for å treffe Meteora. Hu sto og venta på oss uttafor Senteret, hakka tenner. Kaldt ute. Snø, tror jeg. Ihvertfall is. Glatt. Kaldt på østlandet. For å surra litt rundt på senteret. Dro på Peppes for å spise, ble stappmett der. Satt å prata en stund. Diskuterte diverse om Bærumsosser og dialektforskjeller. Bestemte oss for å dra på kino. Så Bridget Jones på randen. Andre gangen jeg så den, syns den er morsom jeg. Lo mer enn første gangen. Så gøy med skikkelig kino, noe annet enn hjemme. Koste meg jeg. Spilte bilspil med Snober, men fikk den dårligste bilen så det funka ikke så bra.. desverre.

Fulgte Meteora ned til togstasjonen, noe stress med å finne tog som passer osv. Men jeg tror det ordna seg til slutt, bortsett fra at hu måtte sitte å vente på ett stoppested en times tid. Jeg fikk omvisning rundtom i ''gamlebyen'' mens vi venta på bussen vi skulle ta, Bussen gikk ikke likevell..(Snober surrer som vanlig :P). Kaldt ute. dro på Egon og bestilte varm drikke. Snorre cappuchino, jeg kakao. Det var godt. Satt å prata om forskjellige ting, sånt man lker. Snober snakker engelsk, amerikansk. Prater med sånn rar aksent. Ble henta etterhvert.

Var kjempeartig å treffe Meteora igjen. *Smile*.

Torsdagen var chill dag. Sov lenge mens Snober var på jobb. Fikk telefon fra mamma som lurte på om jeg trengte noen penger likevell?? Så hu satte 600 inn på kontoen min. Spiste middag som fatters til Snober hadde laga. Noe julepølse med poteter og saus. Godt. Satt på med han ned til Ski. Surra med å finne inngangen til Senteret, men fant den til slutt. Holdt på å skli på ræv på isen. Dårlig balanse ja. På senteret var det VARMT!! Svetta og stressa med å finne frem til diverse butikker. Rota meg bort, og måtte stresse med å finne frem enda en gang. Svimmel. Skikkelig desorientert. Følte meg ikke helt i form. Kjøper meg en lilla topp og en grå genser som matcher kosebuksa mi :D. Stresser med å finne Økonomisko, hvor Snober jobber. Men fant det til slutt.

Tørst. Vi tok bussen til Esso'n, hvor vi traff Knut Anders og Steffen, venner av Snober. Spiste Essoburger. Dro hjem til Snober etterpå. Dama til Knut Anders (Kristine) kom også etterhvert. Ble sittende å surre på pc.

Fredagen sov jeg leeeeenge, og det var godt. Da jeg våkna stressa jeg litt med å få noen til å kjøpe juice og san fransisco til meg. Men fikk ordna det til slutt. Var invitert opp til dama til kompis av Snober senere på kvelden. Var en ti stykker der. Spiste Taco der, kjempegodt. Selv om jeg ikke var så sulten. Hadde allerede begynt å drikke, pleier ikke å være så storspist av meg da.

Drakk San Fransisco og Smirnoff Ice. Men ble aldri mer enn brisen, kanskje like greit egentlig med tanke på at jeg i utgangspunktet ikke var så kjempekeen på å drikke. Hadde litt diverse rare tanker i hodet mitt. Men uansett det var koselig der, hyggelige folk. Hilste på de fleste der tror jeg :). Det ble fyrt opp raketter etterhvert (klokka var ikke 12), noen sang karaoke (Singstar greiene). Tok toget inn til Oslo i elleve tiden, noe som var meget fascinerende. Første gangen jeg kan huske at jeg har tatt tog. Tok bilde av togdama. Skulle på do, og ble næremest overfallt av gærne bergensere på vei tilbake igjen :P.

Klokken 12 stod vi på rådhusplassen og så på rakettene, spretta champis. Jeg filma raketter, ga klemmer, og ringte venner for å ønske godt nyttår. (De jeg kom gjennom til da, nettet var ganske sprengt).

Etterpå dro vi til Aqua bar, for å finne ut at musikken der var elendig. Kun trance/techno. Det var det eneste det gikk i. Ikke noe musikk som var artig å danse til. Ødela en del av stemningen. Lyden er halve opplevelsen ikke sant?

Men det spilte ikke så stor rolle egentlig. Vi var der til halv tre tida, bestemte oss for å ta tre bussen hjem. Slitne. Alt i alt en vellykka kveld. Happy new year.

Lørdag... Sov til 17:00. var borte hos mora til Snober, hu hadde laga middag til oss. Karbonader, pom frites, salat og bernaise. Godt. Formen var heldigvis helt fin, ikke noe fyllesyke ute å gikk. Leide film sammen med venner av Snorre. Så The girl next door eller noe sånt, morsom film egentlig. Så Bruce Almighty etterpå, digger den filmen.

Døgna. Orka ikke legge meg til å sove, for så å stå opp igjen tidlig tidlig. Sovna likevell utpå morgenen, så fikk ikke tid til å dusje og ordne meg før jeg skulle reise. Men fikk pakka med meg alle tinga da (tror jeg). Gikk ned til Ski, tok toget til Oslo S. Snober fulgte meg. Hadde nok aldri funnet frem alene, med den retningssansen jeg har.. (Globus neste). Spiste frokost på big mac (er det det det heter?). Nå er jeg SKIKKELIG lei junk food. Gleder meg til mamma sine kjøttkaker altså!! :P. Traff ei i paralell klassen min på Buss stasjonen.Hu hadde feira nyttår hos søstera si i Oslo. Det var jo hyggelig, så fikk jeg selskap hjem. Går mye fortere å reise når man er to. Skravla om forskjellige ting, sov, og hørte på musikk. og SELVFØLGELIG måtte det være kolonne over fjellet. Det gikk slow motion, måtte kjøre bakom brøytebilen et godt stykke. Sto i kolonne to timer. Var rastløs som faen. Og måtte pisse, men ikke faen om jeg går på den der bussdoen. Bussen var stappfull med folk. Nå er jeg lei av buss også. Det tragiske er at jeg må ta bussen til skolen i morgen også regner jeg med. M, som jeg bruker å sitte på med, har fått kyssesyken... Ikke greit.

Bestilte Chop Suey med chili på kinaen på vei hjem, men tror du ikke dem hadde glemt at jeg skulle ha chilli på og ikke soya??? Og jeg som ikke kan fordra soya.. Blæh.

By the way... Skole i morgen. Høres ikke særlig fristende ut. Spesielt ikke med tanke på at jeg må ''stå opp'' om seks og en halv time. Hadde vert deilig å blitt hjemme, fått en dag å samla seg på.. Får se. Har vell egentlig nok fravær fra før av men.

DAGENS MP3: Dan Seals - You Still Move Me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

*Gjesp*..Hei.

I dag har man sovet en del, for det meste.

Var på skolen også, noe som ikke ble så ille som jeg hadde forestilt meg. Godt å se mennesker igjen som man ikke hadde sett i jula.

Det er komt kjempemasse snø nå. Håper den varer litt nå da. Vi har ikke hatt skikkelig vinter i år egentlig.

Ringte Posten, for å etterlyse den forsvunne julegaven min. De skulle undersøke, så ringte de tilbake og så da hadde funnet alt sammen. Skulle sende det avgårde, så jeg får den sikkert om ett par dager da :) Det var bra at de fant det.

M skulle egentlig komme til meg i dag. Etter at hu haddde bert å shoppa. Men så ble det ikke til det likevell. Var noe dårlig stemning hjemme, som det ofte blir de dagene pappa kommer hjem fra jobb. Rart det der.

Må lese litt nå. Særemnet skal være ferdig innen denne måneden her. Stressende, er så mye jeg må få gjort.

Spise kveldsmat, lese, sove.

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Hei vennen :klem::hjerte:

Hvordan går det?

Jeg er tidlig hjemme idag jeg. Akkurat nå prater

jeg med lillebroren til Ivo på msn, tihi :P

Koselig å lese om turen din til Ski :)

Håper det ikke blir lenge til neste gang vi ser hverandre.

Skal forresten hilse fra Ø.

Jeg skrev et innlegg på KD før jeg skulle møte deg,

han svarte på det og sa jeg måtte hilse til deg.

Så det ikke før igår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Åja.. Hm.. jeg trodde han var sur på meg.

Han var ikke helt blid for at jeg reiste til

Snober, og ikke til han... :-?

Men jeg håper vi treffes igjen snart ja.

Kanskje man flytter østover til høsten, vet aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Ute REGNER det i dag.

Jeg skriver det med store bokstaver,

for det REGNER virkelig store dråper i dag.

Bølgene er kjempestore, og det var springflod i dag.

Må si jeg ser frem til det blir litt sol og varme i dette landet vårt. Er sulten, gleder meg til middag. Pappa står på kjøkkenet og lager fiskepudding i hvit saus med poteter. Det er godt det.

Får kanskje besøk av søskenbarn i helgen, hvis ikke kan det hende man drar på 80-talls party russekro:)

Eller kanskje man heller skal jobbe med særemnet ??

Pappa hører på radi, altfor høyt. Jeg spør om jeg kan få skru ned litt. Men han sier han trenger ''lage middag musikk''.. Hehe.. Det er akkurat som med meg og ''rydde rommet mitt musikken min'' det. Det trengs.

Fikk Det nye i posten i dag, det er alltid like gøy.

Jeg liker det nye.

Ha en fin dag alle sammen, skal prøve å ikke la det gå så kjempe lang tid mellom hver gang jeg skriver her (Men skriver i en annen dagbok også)

Hejdå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

I dag ble jeg hjemme.. Selv om jeg egentlig fant ut etterhvert at det hadde vert artig å dra ut alikevell. Menmen.. Har pilsa sammen med mamma og pappa :P. Satt å diskuterte små og store ting. Koselig det også.

Var ute å kjørte med ei venninne som fikk lappen i dag. *Misunnelig*. Bør vell kanskje begynne på lappen jeg også etterhvert. Men skjønner bare ikke hvor jeg skal få pengene fra. Hmm.. Finner vell en løsning på det også.

Vondt i maaaaaagen (Må bare klage litt) Tihi.

Ha en fin helg alle sammen.

BTW.. Man har en aldri så liten dagens mp3 å dele.

SAVOY - VELVET

Her skin is like velvet

Her face cut from stone

Her eyes when she's smiling

Will never reach home

But hear how she sings

Her touch would be tender

Her lips would be warm

But when we're together

I'm always alone

But hear how she sings

But hear how she sings

Hear how she sings

Her skin is like velvet

So I went to her home

Her place like a palace

With things you can't own

Her skin is like velvet

And hear how she sings

Hear how she sings...

Musikk inni hodet mitt. Hele tiden musikk. Fin musikk.

Musikken som jeg liker akkurat nå, musikken som passer.

Fryser på beina, det er ikke sjelden man fryser på beina

her under trappa. Kaldt under trappa. Kjempekaldt. Ovnen

er satt på nesten fullt, men virker visst ikke. Folk har

lagt seg. Jeg har stillheten og roen for meg selv. Liker

det best sånn. Folka skjønner ikke det behovet mitt.

Skjønner ikke hvor utrolig mye jeg setter pris på den

tiden jeg tilbringer KUN med meg selv, selv om det hender

jeg hater det. Men den tiden der det kun er meg, tankene

mine, pc og musikk. Da liker jeg meg. Da får jeg utløp.

Jeg orker ikke noenting. Vil sitte her en stund. Tiden går

så fort. Hvorfor skal man sove bort natten, natten er en

av mine beste venner. ''Du får ta natten til hjelp'' har

en helt annen betydning for meg enn for de fleste.

Jeg savner ett vindu her under trappa. Ett vindu hadde

vert fint. Hadde vert fint å kunne sett ut på veien, på

himmelen, på månen. Vinduet kunne gjerne ha vert ett sånn

fint bredt ett, ett sånnt et som man kan sitte i. Jeg har

alltid ønsket meg ett sånnt vindu. Da jeg var liten kunne

jeg sitte i vinduet på rommet mitt, gjorde det ofte. Nå er

jeg blir for stor. Vokst utav. Litt trist.

Mark knopfler nå. Behagelig. Rolig, avslappende.

Vanvittig bra. Laster ned mer musikk.

Plutselig stoppa hue mitt opp, jeg klarer ikke skrive mer

nå. Er alltid sånn, går sånn plutselig over. Det er

egentlig mye jeg skulle skrive om, men jeg vet ikke åssen

jeg skal skrive det. Og uansett hvordan jeg skriver det så

tror jeg ikke at noen ville skjønne det. Så derfor skriver

jeg nå heller litt om at jeg ikke vet hva jeg skal

skrive :P. Ble du noe klokere av det?

Nei det var det jeg også tenkte;)

Så da er det vell bedre at man forer den skrikende magen

som ikke lar en være i fred, istedenfor å sitte her å

skrive slurv som ikke er godt for noe.

JA!

DAGENS: SAVOY - Velvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

ÅÅÅÅ... SÅ irriterende. Nå hadde jeg skrevet LANGT nedover

her, og så kobler plutselig pcn av. Og jeg hadde

selvfølgelig ikke lagra noe av det jeg skreiv. FUCK.

Orker ikke skrive alt opp igjen, husker ikke hva jeg

skreiv en gang. Men må ihvertfall skrive for å fortelle at

egentlig så hadde jeg skrevet masse her.

NATTAS MP3: Saints and sinners - Paddy Casey

Skal stå opp om en time nå, har ikke sovet i natt. Har

ikke sovet noe de tre siste nettene faktisk. Men jeg liker

det, liker meg oppe om natta. Sitter med laptopen på

fanget nå. Hører på p4. Switcher mellom norsk og ballade

kanalen. Mye bra. Finner alltid noe musikk som passer på

p4.

Har snakka med Snober i natt. Han logga akkurat av. Er så

bra med Snober, han er døgnåpen han. Er der uansett tid på

døgnet liksom. Nesten som shell og esso på en måte.

Skulka skolen i dag. Satt å så på Dirty Dancing (for

første gang) tidlig tidlig på morgenen. Etter at mamma var

dratt på jobb og K på skolen, ble jeg i ryddehumør.

Bestemte meg for å ta i ett tak på rommet, og jammen ble

det ikke ryddig der også. Trengs bare å tørke litt støv og

vakse litt, så blir det bra. Men det tar jeg en annen dag

tror jeg. Må finne en plass å gjøre av alle Pondus bladene

mine også, begynner å bli en del av de nå. Pondus rocker,

nemi også, men hun kommer på en andre plass. Jeg er litt

tegneserie geek jeg egentlig, har alltid vert glad i

tegneserier. Men det er ikke før nå de siste åra at jeg

har begynt å samle på dem.

Etter at jeg rydda rommet rydda jeg ved pcn, det ser

betraktelig mye bedre ut der nå. Mamma vae veldig fornøyd

med meg da hun kom hjem, hehe.

Har skrevet søknad også i dag. Til sykehjemmet her, tenkte

jeg skulle levere den en av de neste dagene. Eller kanskje

jeg får med meg mo, hun jobber der i helgene sånn avogtil.

MO har fått seg kjæreste foresten. De fleste visste vell

egentlig lenge før de ble sammen, at de kom til å bli

sammen. Men nå er det altså offisielt. Jeg er glad på

hennes vegne jeg:)

Jeg skal ut på Lørdag. GLEDER MEG!! Trenger virkelig en

tur ut nå altså. Har ikke vert ute med folka her hjemme på

lenge. Har ikke vert full lenge. Skal feire nitten års

dagen (TENK at hu er nitten allerede!!) til Ma. Har lova

henne at jeg skal bake kake til henne også. Lurer på

hvordan i all verden det kommer til å gå. Tenkte jeg

skulle prøve meg på noe fancy sjokoladekake greier. I fjor

laga jeg muffins, men da fikk jeg god hjelp av Ø også da;)

Jeg og mamma laga Tikka Masala (indisk) til middag i dag.

Hadde sp lyst til å prøve det. Det smakte helt

forferdelig. Hadde hørt at det var så godt jeg. Men det

finnes sikkert mange måter å lage det på. Vi kjøpte sånnt

ett uncle bens glass med guff i og så steikte vi kylling

fileet og hadde oppi, med ris til.

Særemne.. Boka jeg skal lese ligger ved siden av meg i

senga her.. Det blir visst aldri til at jeg får lest den

ferdig. Kom akkurat på at ''disposisjonen'' til særemnet

skal inn i morgen! SHIT. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive

i det hele tatt. Det er typisk meg det. Jeg er i stor grad

ett ''i siste liten menneske''. Jeg bekymrer meg sjelden

for ting som ligger foran meg før det er snakk om liten

tid før fristen renner ut. Merkelig nok klarer jeg alltid

å fikse det alikevell, kanskje derfor jeg alltid tar det i

siste liten. Jeg har en følelse av at tingene jeg gjør

blir bedre jo mindre tid jeg har hatt til å sitte å gruble

på de. Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg

skal ihvertfall ha om Jon fosses forfatterskap i særemnet

mitt. Har lest en og en halv bok. Har også hørt ett

skuespill på cd, i tilfelle jeg ikke skulle bli ferdig med

alt jeg skal lese.

Nå har jeg lagra etterhvert her, sånn i tilfelle pcn

skulle finne på å slå seg av av seg selv igjen.

Jeg håper jeg får denne pc'n her med meg når jeg drar på

folkehøyskole neste år. Lurer på hvordan det skal gå

uansett, ett år uten samme tilgang på nett som det jeg har

nå. Det er jo i stor grad nettet jeg bruker til å holde

kontakten med venner som ikke bor så nær meg. Det skal

uansett gå på ett vis det også tenker jeg :)

Nå er det bare en halvtime til jeg skal stå opp.

Jeg kommer til å bli trøtt i dag. Jeg kjenner det på

øynene mine nå. Tror vi skal se film på skolen i dag. Hele

skolen skulle visst bort i kinosalen og se en film som

heter ungdommens råskap. Tror det var i dag iallefall.

Jeg har ikke særlig mye mer å skrive om nå, så jeg tror jeg avslutter her. Ha en fin dag alle sammen. Tenk positive tanker, og gjør minst en person glad i dag :)

*TheInnerMe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Ut i dag :D. Jeg er så festklar som jeg ikke har vert på LENGE. Skal først på forspiel til Mar, skal feire bursdagen hennes. Litt på forhånd, men det er den eneste helga hun har fri på en stund :)

Har akkurat overtalt ei anna venninne til å bli med.

Blir artig.

Kos dere alle sammen i kveld.

DAGENS MP3:

The Dubliners - Seven drunken nights.

As I went home on Monday night as drunk as drunk could be

I saw a horse outside the door where my old horse should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns that horse outside the door where my old horse should be?

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

That's a lovely sow that me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But a saddle on a sow sure I never saw before

And as I went home on Tuesday night as drunk as drunk could be

I saw a coat behind the door where my old coat should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns that coat behind the door where my old coat should be

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

That's a woollen blanket that me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But buttons in a blanket sure I never saw before

And as I went home on Wednesday night as drunk as drunk could be

I saw a pipe up on the chair where my old pipe should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns that pipe up on the chair where my old pipe should be

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

That's a lovely tin whistle that me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But tobacco in a tin whistle sure I never saw before

And as I went home on Thursday night as drunk as drunk could be

I saw two boots beneath the bed where my old boots should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns them boots beneath the bed where my old boots should be

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

They're two lovely Geranium pots me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But laces in Geranium pots I never saw before

And as I went home on Friday night as drunk as drunk could be

I saw a head upon the bed where my old head should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns that head upon the bed where my old head should be

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

That's a baby boy that me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But a baby boy with his whiskers on sure I never saw before

And as I went home on Saturday night as drunk as drunk could be

I saw two hands upon her breasts where my old hands should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns them hands upon your breasts where my old hands should be

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

That's a lovely night gown that me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But fingers in a night gown sure I never saw before

As I went home on Sunday night as drunk as drunk could be

I saw a thing in her thing where my old thing should be

Well, I called me wife and I said to her: Will you kindly tell to me

Who owns that thing in your thing where my old thing should be

Ah, you're drunk,

you're drunk you silly old fool,

still you can not see

That's a lovely tin whistle that me mother sent to me

Well, it's many a day I've travelled a hundred miles or more

But hair on a tin whistle sure I never saw before

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

I dag har jeg levt i pc-verden, i heeele dag. Gjort mer

eller mindre fornuftige ting. Ordna med jobbsøknad og CV,

delvis ihvertfall. Vet ikke helt hvor bra den CV'en ble da

men. Har tenkt en hel del tanker i dag, denne dagen har

vell egentlig vert terapi for meg. Skulle lest på Hisorie

prøven i morgen, men tror jeg skipper den. Har ikke lest

ei side. Tenker tanker, inn og ut av hodt mitt. Svever

istedenfor, svever i min egen lille verden. Istedenfor.

Istedenfor alle tingene jeg skulle ha gjort.

DAGENS:

Hellbillies - Den finast e veit.

Om igjen, og om igjen. Om igjen og om igjen i hodet mitt.

Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt den i dag. Mange

ihvertfall.

Har drevet litt ''investigating'' ... Leita etter en

venn

som jeg aldri hørte noe mer fra. En jeg ikke engang vet om

lever. Vi skreiv mail, jeg fikk brev. Men plutselig stoppa

det opp i både postboks og innboks, ikke en lyd. Han er

fra Irland, bodde i Dublin. Hvor han eventuellt bor nå vet

jeg ikke.. Men ihvertfall, jeg fant opptil flere med det

samme navnet som han. Nå skal jeg skrive ett brev til alle

sammen, og håpe på svar. Litt spennende. Savner kontakten

vi hadde.

Musikk inni hodet mitt, fremdeles, ennå..

Dæ æ jaddi me rart koss det kan gå te.

Tenk at du går i lag med meg.

Og om det blæs kalt, æ eg varm og heit,

for du æ den finast eg veit.

I granskande skin frå ei gatelykt,

æ 'kji alt like trygt.

Og spør du meg no, bi eg heilt i beit:

Koffår den finast eg veit?

Men når dyna varmar kring oss båe to

i mørke natta,

ska eg kviske i øyra ditt og svara på

koffår du æ den finast eg veit.

Kor eg henta alt motet frå

Kan 'kji eg forstå.

Men ein ting veit eg klart og greit:

At du æ den finast eg veit.

Nei, at eg skulde ha slik tur, det æ 'kji te å tru!

Når alt va slutt, og eg skull gå, ved døra der stod du!

En trygg arm, en trygg arm rundt meg.

Da tror jeg vi sier godnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Nå er jeg ferdig med søknad til Leon, skal levere i morgen

tenkte jeg. Vil ha den jobben. Men vet det er andre jeg

kjenner som har søkt på den.

Har baka kake i dag. To stykker faktisk. Den ene er til

Mar som har bursdag i morgen. Håper den er god, har ikke

smakt på den andre ennå. Kakebaking er ikke akkurat mitt

felt har jeg funnet ut etterhvert.

Skippa historieprøven i dag, ingen vits i å levere blankt.

Tar det på Torsdag istedenfor, var visst en del flere som

skulle det også.

Har lasta ned en del album. Deriblant ett Gullars album

(Derfor tittel på innlegg), så utrolig koselig med den

gule fuglebergenseren ...

DAGENS MP3:

★Tism - Everybody else has had more sex than me ★

Reiser til Bergen på Fredag. Skal på yrkesmesse med hele

3.trinnet. Blir ikke så artig når man ikke har noe penger

å bruke, og alle andre skal på shopping. Menmen.. Skal

muligens ut på Lørdagen hvis jeg får folk med meg. Snober

kommer jo hit også. Skal i dåp på Søndagen, så man bør

vell ikke være altfor fyllesyk heller. Når jeg tenker på

det så er det en stund siden jeg har vert skikkelig

fyllesyk. Mulig kroppen min begynner å ''venne seg til''

alkoholen etterhvert:P. Ikke vet jeg.

Har egentlig ikke noe spes interessant stuff å komme med i

dag, bare litt skrivekløe. Skal lage meg en god kveldsmat

snart tenkte jeg. I morgen har jeg foresten lova å lage en

bedre frokost til Mon før vi drar på skolen. Hun skal

kjøre Rem til skolen til 1.time, vi har fri første

Onsdagene.

Ja.. det stemmer.. Jeg var å snakke med rådgiveren på

skolen på Mandag angående ekstratimene jeg vil ha i matte.

Hun skulle snakke med andre lærere, så skulle jeg få svar

neste Mandag igjen. Håper jeg får ekstra undervisning. Jeg

er NØDT til å få det for å ha noe sjangs til å stå i

matte, tror jeg ihvertfall. Jeg SUGER i matte. Føler meg

som en komplett idiot i mattetimene på Fredagen, føles som

om det er KUN meg som ikke får det til. Selv om jeg vet at

det jo ikke bare er meg. Er likevell ikke en god følelse.

Jeg VIL jo få det til. Skal ihvertfall gjøre mitt beste

dette siste halvåret.

Lei av pc nå.

Må bevege meg bort herfra tror jeg.

Det er jo Tirsdag i dag, mye gøy på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Hei vennen min.. du er den snilleste jeg vet om :hjerte:

Vinterferien min er samtidig som din :hoppe:

Du har ikke lyst på besøk av lille meg da?

Det hadde vært veldig koselig å komme på

besøk igjen. Jeg trenger å komme bort.

Kos deg med besøk av Snober :)

Jeg har bedt han gi deg en klem fra meg :tunge1:

Vi snakkes, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Human Being

Snober kommer i dag... ikke hit riktignok, men til vestlandet. Og kanskje kommer han hit i morgen... *Hoppe*. Er så koselig å ha en Snober rundt seg, blir glad jeg da. Og på Lørdag skal vi drikke hos fulle, jeg skal ta han med meg på forspiel til venner.. Hvis det blir sånn da.. Jeg håper det.

Nå skal jeg se Hotel cæsar.. (Jada, jeg er avhengig).

Etterpå jeg lese til historieprøven. *Gjespe*. Er så kjedelig, jeg garanterer at jeg kommer til å sovne.

Noen bra forslag til hva jeg kan finne på for å holde meg våken ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Jaaaaa!!! :tommelsmil: Eg e så gla eg.. :D Gåte ska spela på Vift 12 (*Hoppe*). Februar. Blir så gøy!! Eg glede meg allerede eg. Å eg så i utgangspunktet hadde lyst te å reisa å sjå dei på rockefeller, så kjeme dei her og. Artig! :-D

Ja.. det ble litt dialekt der. Tror jeg heller legger om til bokmål. :wink:

Har vert i dåp i dag da. Til gutten til TnT. :babysmokk: Var koselig. Selv om kirka klokka elleve på morgenen ble en hard opplevelse. Fyllesyk til de grader. Var ute i går. Dro på forspiel et sted ikke så langt herfra, var bare jenter der.. men hadde det artig alikevell, med drikkeleker og så videre. Kom noen gutter i tolv tida da. Hadde en heftig diskusjon med en i klassen som jeg ikke egentlig kjenner så godt. Vi har kanskje vert litt på kant med hverandre, eller.. jeg vet ikke jeg. Snober dro på forspiel sammen med TnT og noen venner av de som var der i anledning dåpen. Så jeg traff dem alle sammen på Vift i ett tida. Allerede i god form da, og SÅ klar for dansegulvet. Hadde det artig. Og det var da jeg fant ut at Gåte skal spille der 12. Februar. K.J sa det til meg. Blir gøy! Er så gla i Gåte.

Snober har akkurat dratt nå. Han ble henta av Torri. Tar fly til Oslo i morgen. Har vert koselig å ha han på besøk. Koselig å ha noen å prate med å sånt. :-D

I morgen er det skole igjen, noe jeg ikke ser sånn veldig frem til. Skal til tannlegen i morgen også, noe jeg ser enda mindre frem til. Menmen.. det må jo til det også. Tror forresten jeg har sprengt den ene trommehinna mi eller noe. Skulle vaske øret med Q tips, så tror jeg jeg må ha stappa q-tipsen for langt inn eller noe.. For i hvert fall kom det en merkelig lyd, og så begynte det å blø.. Og nå hører jeg ikke noe på det øret. Hvis ikke det kommer seg innen nærmeste fremtid får jeg vell heller ta å bestille en time hos legen.

DAGENS MP3: Lene Marlin og Espen Lind (+masse andre norske artister) – VENN. ★

Fin sang.. Den ble laga i forbindelse med denne flomkatastrofen i Asia.

Føler meg på topp nå. Det er så deilig når fyllesyken forsvinner, og man ikke kjenner seg kvalm lenger i det hele tatt. Nå nyter jeg kvalitetstiden min med pcn :P. Jeg er sikker på at pcn har savna med disse dagen Snober har vert her.. Hehe. Vi er ganske avhengige av hverandre kan man vell si. Skal se Big Brother i dag, tror jeg. Har aldri fulgt med på det når det har gått tidligere, for vi har ikke hatt TvNorge da. Vi bor nemlig i en ’’sone’’der man ikke får inn TvNorge sånn uten videre.. Men nå har vi fått oss parabol da, så nå får vi det inn. Og så skal jeg se The Osbournes.. Ikke minst. Det er så bra. Jeg digger Ozzy. Klin gærn hele fyren. Max underholdning når han driver rundt å surrer, og ikke har peiling på hva han driver med selv engang .. hehe.

Jeg begynner egentlig å gå tom for ting å skrive om nå, så jeg jeg slutter her. Legg igjen en hilsen da. Det er så koselig atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Kort om i dag. Jeg har ikke så mange minutter før jeg

logger av her nå så.

♠ Møtte opp i kinosalen klokka åtte, der hele

videregående

skulle se Ungdommens råskap, en film/dokumentar av

Margrethe Olin. Bra i grunn. Kan lese om den her:

http://www2.filmweb.no/film/article.jhtml?articleID=41292

♠ Var hos legen. Var til en anna lege i dag, koslig lege

egentlig. Spylte øret, han sa jeg hadde betennelse langt

inni øret. Fikk pencilin jeg skal bruke i fem dager. Fikk

hørselen min tilbake. Konge å høre skikkelig igjen.

Vurderer å skifte fastlege.

♠ Laga meg løvbiff i pitabrød. Mamma og pappa hadde

svenske ''kjøttbullar'' i tomatsuppe.. (Kan du tenke

den

noe eklere?)

♠ Gjorde litt lekser og laga en oversikt over hva det er

jeg MÅ gjøre av innleveringer og stuff fremover. Er en del

å jobbe med nå, men skal klare det fint tror jeg.

♠ Så på Hotel cæsar og Big Brother.

♠ Lasta ned Travis - Singles cd'en. Har ikke hørt den

ennå, men vet at mange av sangene er bra.

♠ Drukket en del vann. (Og litt brus).

Jah.. det er vell sånn ca det min dag har bestått av

tenker jeg. Nå skal jeg legge meg og lese/se film.

Natta.

Ja, Holdt nesten på å glemme...

...DAGENS MP3: Westlife - Queen of my hearts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg snikleser litt innimellom,så ville bare hilse på. *strekker frem hånden*

Ja, maten til foreldrene dine hørtes litt ekkel ut..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...