Gå til innhold

TheInnerMe


Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Gjest Meteora

Jeg skjønner så godt hva du mener. Samtidig som jeg har lyst til å dra ut i verden og oppleve nye steder, nye ting, møte nye mennesker, er det også noe som holder meg tilbake. Noe trygt, men også et sted med mange spøkelser. Jeg håper jeg klarer å ta med meg den tryggheten når jeg en gang reiser herfra. Og det håper jeg du vil klare også :klem:

Jeg er så glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Human Being

SOMMER!! JEG VIL HA SOMMER!

Lengter til sommeren nå. Er lei av snø og kulde. Det er ikke mitt rette element.

Har så smått begynt å planlegge festivalsommeren. Det er mange festivaler jeg vil dra til; Hultsfredfestivalen, Roskilde, Øya, Lost Weekend, Rootsfestivalen, Norwegian Wood, Storåsfestivalen ++. Har meldt meg på som frivillig/funksjonær på noen av de. Så får man se. Det som er vanskelig er å samle gjeng å dra med. Det passer aldri for alle, og folk er så treige generellt syns jeg. Folk burde være litt mer spontane. Hva faen er vitsen med sommeren hvis man ikke skal kunne reise, feste og ha det fett. Det er det sommerferie er til for.

Selvfølgelig må man jobbe også da. Sommerjobb og alt det der. Det må jo jeg også. Men reise, mest mulig, så ofte jeg har fri. Litt ferie skal jo jeg også ha.

Lufta Hulstfred for to venner av meg i dag da. De virka positive til det. Tror det skal ordnes. Hultsfred var konge i fjor, og jeg tror det blir enda bedre i år. *Lengte*. Savner festivalfølelsen. Det er en helt egen stemning på festival. Slipp alle hemninger (nesten), nyt all den fine musikken, kanskje oppdag noe ny musikk, drikke seg full, møte nye mennesker, og ha det gøy sammen med venner.

Det må ordnes.

Hatt en fin dag foresten. Litt slakk men ok. Traff m og p, vi dro og spiste kinamat. Traff e, leide film. Dro hjem til p og så den. 40 year old virgin het den, ganske morsom. Anbefales hvis du vil le og ha det morsomt sammen med venner. Alien fikk lappen i dag, så var ute å kjørte litt sammen med henne også tidligere i dag. Hu hadde fått lånt bmw'en til brodern da, så var gaanske fornøyd. Kjørte veldig fint og forsiktig, isete ute nå. Skummelt. som sagt; Liker ikke vinteren og alt som følger med den.

Huff!

GIMME SUMMER!! Sooooommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Meteora

God påske, vennen :klem:

Tusen takk for det søte kortet :hjerte:

Og ja, nå synes jeg sommeren kan komme snart.. regn, sludd og slaps er blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Jeg glemmer helt å skrive her jeg. Det blir lenge mellom hver gang.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si. :)

Tusen takk for hilsen Meteora, du er så søt. Jeg håper du har det fint i Latvia..

Jeg er hjemme på påskeferie nå. Har det fint. Jobba litt, vert med venner, i dag har jeg bare vert hjemme, slappa av og spist av påske-egget som jeg fikk av mamma :tommel: . Påske er bra. Reiser tilbake til skolen sent Onsdag (natt-toget). Så er det tre uker igjen før jeg er ferdig. Det blir rart. Først skal fam komme på avslutning helga før, det blir kos. Jeg gleder meg til å vise de stedet hvor jeg har bodd det siste året.

Når jeg kommer tilbake får jeg se filmen vi laga i Danmark også, skummelt. Jeg hater å se meg selv på film. Jeg kommer til å dø når den skal vises for hele skolen, og foreldrene :sjokkert: ..

Håper alle har hatt/har en fin påske.

Så får vi satse på at det ikke blir så altfor lang tid til neste gang jeg skriver her.

*HB*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Human Being

Hello. Titter innom igjen.

Nå går det mot sommer. For fullt. Har helt sommer-feelinga i dag. Alle sitter ute og soler seg (Ikke for fullt nå lenger da, som sola har slokna litt), spiller sandvolleyball og er sosiale. Det er trist at vi drar herfra på Lørdag, nå som det er så fint vær og sosialt om dagene. Men sånn er det nå en gang, alt tar slutt. Og livet går videre. Det blir på en måte godt å komme hjem igjen også.

Hadde besøk av fam fra i går til i dag, det var avslutningsfest med foreldrene i går kveld. Middag, og forestilillig lagd av elevene + taler og sånt. Da vi sang the rose med skolekoret fikk jeg klump i halsen, jeg kommer til å savne mange folk, og de seine kveldene vi har hatt sammen.

Nå gjelder det bare å nyte de siste dagene her på skolen. I kveld skal vi en 10-15 stykker ned på pizzarestaurant og kose oss, slappe av.. :) I morgen drar vi på hytettur 20 min unna her og overnatter til Tirsdag. Grillings og kos. Så er det vask og styr, så hjem. :(

Ut i sola litt, det lukter grillmat inn vinduet *S*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Meteora

Gleder meg sånn til å få besøk av deg og dra på NW :hoppe:

Og så må vi drikke øl i sola. Jaa-aaa!

Jippi!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Human Being
Gleder meg sånn til å få besøk av deg og dra på NW :hoppe:

Og så må vi drikke øl i sola. Jaa-aaa!

Jippi!

:kyss:

Åh, jeg gleder meg jeg også. Til å komme på besøk til deg

:danse: ... Det blir GØY :D Håper det blir sol. Sol er bra.

Jeg har fått halsbetennelse, det er kjedelig. Ikke så mye å finne på. Jeg har litt lyst ut nå, ut i sola. Pappa snorker på sofaen, jeg hører han opp hit. Når jeg plystrer litt så stopper han. Jeg krangler litt med ei dame fra CDON på mail, for hun mener jeg ikke har betalt en regning og jeg mener jeg har. Jeg har tilogmed kvittering, sendte den nå. Gir meg ikke så lett når jeg vet jeg har rett nei. Det er lite å skrive om for tiden. Dagene smelter sammen til en diger klump. Tenker en del på om jeg skal bytte om på valgene mine for skole til høsten, men klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Fristen er 1. Juli, så jeg har enda litt tid på meg.

Skal kanskje jobbe natt på Lørdag, men jeg sa til M at hun kunne ta vakten min hvis hun ville. Har ikke snakka med sjefen min ennå. Er ikke så jobbgira jeg. Blir så mye i perioder at jeg blir lei rett og slett. Godt med fri.

I kveld skal jeg og mamma kose oss og lage pizza. Det blir kos. Jeg har lyst til å leie en film også. Ja.

Endret av Human Being
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

We might kiss....

....when we are alone

When nobody's watching

We might take it home

We might make out when nobody's there

It's not that we're scared...

...It's just that it's delicate

-Damien Rice-

Endret av Human Being
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Human Being
Er du bedre, vennen?

Nå er det ikke lenge til vi sees :hoppe:

Hei vennen. Det var kjempefint å være sammen med deg i Oslo. Håper vi kan gjøre det samme til neste år, gjøre det til en tradisjon;) Jeg har fremdeles mitt grønne bånd rundt håndleddet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Meteora

Da har jeg herved bestemt at det skal bli tradisjon.

Meteora og Human Being på NW.

Og grønne bånd.

Så fint

:)

Jeg savner deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Human Being

JØSS!

Her har jeg vert serdeles lite aktiv den siste dagen.

Lurer på en ting, kanskje noen kan hjelpe meg?

Er det mulig å forandre nick her inne på KG, uten å opprette en ny bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Human Being

Ting å gjøre istedenfor å gjøre det man skulle:

- Sortere klær i hauger: Klær som er for små/gis bort, ting som trenger lappes/sys på, band t skjorter som er for små men som man alikevell vil beholde. Legge alt fint i skapet slik at det ser bra ut (Helt til man skal ha genseren som ligger innerst i skapet).

- Sortere mp3'ene i itunes, ordne med coverbilde til alle platene. Laste ned gamle slagere som man egentlig hadde glemt fantes og så sette seg ned og mimre etter de gamle tonene.

- Ta oppvasken (hvis du gidder. Eller kanskje du er så heldig at du har oppvaskemaskin?)

- Sortere ark!! (Alle har vell ark fra forelesninger/utskrifter fra internett o.l uten system i ?)

- Lese ut boka du begynte på, men som du ikke fikk lest ferdig.

- Ordne med fremkalling av bilder man har liggende på pc'en som man helst vil ha i papirversjon i tilfelle pc kræsj o.l

Ja, dette er bare noen av tingene jeg har foretatt meg det siste døgnet. :) Sitter igjen med følelsen av å ha gjort mye, men ikke noe av det jeg skulle.

Kanskje på tide å få ræva i gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Human Being

Pakke, rydde, ordne med esker, vaske ut.

Enda ett år er gått. Og dette året har jeg omtrent ikke hatt tid til å skrive om opplevelsene mine. Det har gått så fort. En uke igjen og så er det enda en lang sommer og venting..

.. for ingen vet hva som skjer etter sommeren.

Så var det denne eksamenen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...