Gå til innhold

TheInnerMe


Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Gjest Meteora

Heia. Let me know when u get the letter ;)

Hvem er I.m? Nå ble jeg nysgjerrig. Fortelle? :)

Sommerfugler er fint, uansett hvor store eller små

de er :)

Kjempe glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Human Being

Hei vennen.

Har ikke fått noe brev ennå, kanskje det kommer i morgen :D. L.M er venninna mi som du traff da du var hos meg. Hun som var med oss å grilla på den holmen.

Alt bra?

Miss U.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Så deilig!! Endelig ferdig med den grufulle matte tentamenen. Jeg vet ikke åssen det gikk, har ingen snøring faktisk. Men håper jeg får en karakter.

Reiser kanskje til Bergen om litt. Besøke onkelen min, og ut på byn og feste litt. Hvis ikke jeg reiser skal jeg og Mo på tivoli sammen. Jeg har lyst til å vinne en sånn kjempestor bamse. Og jeg skal fiske ender.

Søskenbarnet mitt har havna på sykehus. Han skulle sykle hjem fra skolen sammen med en kamerat, så kjørte han av veien. Og det var 5-6 meter rett ned der han fallt. Han har knust kjeven sin, og hadde fått en svær flenge fra brystet og ned til magen. Det går visst bra med han nå, de har operert han og sett inn sånne stålplater i munnen hans.. Tankevekker. Fikk skillelig frysninger når jeg hørte om det. Stakars. Han hadde begynt å skrike når han så seg selv i speilet, så visst ikke så bra ut. Han er 9 år.

Det var flaks han hadde hjelm, det kunne gått så mye verre.

Dagens mp3: Smokie - A few dollars more.

SEILFRETTUB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Bra det gikk greit med søskenbarnet ditt, tross alt.

Ikke noe hyggelig når sånt skjer.. :kose:

Nå er det helg og sola skinner... Jippi :hoppe:

Du må kose deg hva enn du finner på!

*klemme flat* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Bankande puls.

Svette handflater.

Smil om munnen.

Nervøs.

Varm og kald om ein annan.

Kriblande følelse i magen.

Glad.

Skuffa.

Sakn.

Varme.

Kor e du?

Vil være nær deg heile tida. Tenkjer du på meg? Du er så uoppnåelig, men alikevell ikkje. Saknar deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Skrivesperre.. jeg vil så gjerne skrive.. masse.

Får det ikke til.

I dag har jeg jobba.

Halv fire til halv tolv.

Forsov meg til skolen i dag, så jeg ble hjemme.

Sitte å spiser blomkålsuppe nå, det er jammen meg godt. Skole gjør meg kvalm om dagen. Bare tanken. Tenk om jeg stryker i matte. Kan ikke det. Tentamenen gikk vest, skal ha en muntlig prøve før standpunkt. Må klare det! Tenker en del på dette med matten. Den ødelegger så mye.

Det skjer ting.

Men jeg vet ikke helt åssen jeg skal sette ord på det, jeg er så redd for å si noe om ting hvis det egentlig ikke er noe der i det hele tatt. Er så usikker. hmm..

More to come..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

:klem: Håper alt er bra med deg, og at helgen

din blir superfin :hjerte: Jeg er så glad i deg!

Skal du se Idol ikveld da?

Vet du. Skumle gutten kommer hit på søndag.

Jeg vet ikke jeg driver med, men jeg tror det er bra.

:kose::hjertesmil::kyss: :dagensrose: :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Human Being

... Og plutselig ble håret mitt kort. :o .

Nå sitter jeg med kort hår og blonde striper i håret, jeg føler meg som ei helt anna jente. Iallefall føler jeg at jeg ser ut som ei anna jente.. Hihi. Det er litt morsomt med forandring. Forandring fryder.

Det er sol ute.. me like.

Det er ikke lenge til sommerferien nå, og snart er det 17 mai.. og og og.. det er så masse jeg gleder meg til.. På Mandag skal jeg til bergen på Brannkamp, sammen med resten av russen. Vi har leid buss som skal kjøre oss frem og tilbake igjen :) Det blir morro !!

Alle sammen, nyt de fine solfyllte dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Ojjojjojj. Jeg har så mye å fortelle, men jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg helt. Men han gutten... hm. han gutten ja... Han sov hos meg i natt. Det var så fint. Vi bare lå og holdt rundt hverandre og kosa. Skjedde ingenting mer.. Det er egentlig litt av det som er litt spennende med han, han er ''hard to get'' og er ikke av den typen som prøver seg på det meste. Han holder mye igjen, og virker som om han ikke vil gjøre noe han vil angre på. Så langt har det altså ikke skjedd noe mer enn kosing, og holde hender og sånnt. Det passer meg egentlig veldig bra på den måten. Jeg orker ikke up-tempo, for jeg vet ikke hva jeg er ute etter selv heller. Det eneste jeg vet er at det er spennende, og jeg trenger litt spenning for tiden også.. Hmm.

Jeg hadde forspiel her hjemme i går. Er nemlig hjemme alene i helgen ( til i morgen ). Vi ble en god gjeng, og på det meste var vi nesten litt for mange syns jeg. Men en del av dem dro tidligere enn oss andre, så det ble ikke noe bråk.

Utover kvelden begynte ei klassevenninne av meg, som var hos meg, å puste utrolig rart. Hun har astma, og sa det var sånn som kom av og til og at det gikk helt bra. Men det ble ikke bedre, det ble jo bare verre. Hun fikk nesten ikke puste, og det kom sånn rar lyd når hun pusta. Det endte med at ambulansen kom hjem hit, de fikk gitt henne surstoff og ventolin, uten at det hjalp noe særlig. De tok henne med seg til sykehuset etterpå, for overvåkning. Det var så skummelt, jeg var så redd. Det så nok mye verre ut enn det var. Men da de bar henne ut på båra i sykebilen som stod utenfor her fikk jeg sånn flashback. Det var akkurat som da jeg sto å så på at de henta besten med sykebil. Det var samme følelsen jeg hadde, samme redde følelse.

Det gikk bra med henne, de fikk roa henne ned etterhvert. Jeg ble hjemme og begynte på ryddinga. Noen av gjengen dro på skumparty, men jeg var ikke helt i den rette stemningen etter det.

DAGENS MP3: Sonata Arctica - Last Drop Falls.

Nå er snart russetida over. Det er i morgen og dagen etterpå så er det over. Det er så rart, alt har gått så vanvittig fort. Reiser til Bergen i morgen tidlig. Bussen går 12:00 herfra. Skal se Brann - Lillestrømm på Brann stadion, sammen med resten av russen. Jeg gleder meg!! Brannkamp er gøy. Det eneste som er surt er at jeg ikke har noe drikke. Hadde to seksere stående på kjøkkenbenken på vorspielet i går, og de FORSVANT! Jeg har ikke peiling på hvem som stakk av med dem, men utrolig dårlig gjort var dei iallefall. Men selvfølgelig, det kan jo hende at noen har tatt feil og trodd at det var deres.

Har jobba i dag også. Begynte klokken fem, og ble ikke ferdig før litt over elleve. Ble mye styr i dag, med en ekstremt plagsom kunde. En narkoman/alkoholiker/På kjøret fyr. Han trua meg og oppførte seg ekkelt. Jeg takler ikke sånne situasjoner, vet ikke hva jeg skal gjøre. Blir nesten litt redd. Det endte jo med at jeg ringte til politiet, så fikk de ordne opp.

*Gjesp*. Begynner å bli litt trøtt nå kjenner jeg. Sitter å prater med denne gutten på MSN. Han sier ikke så mye akkurat nå. Jeg tror han skal legge seg snart. Jeg skulle ønske han kom å la seg her hos meg i natt også....

Jeg skulle også ønske at han sa noe.. noe som kunne fortelle meg litt om hva han tenker rundt ting og tang. Jeg satt å diskuterte dette med ei venninne som var nedom i stad. Jeg sier jo til henne at det ikke er noe mellom oss, og at det ikke skjer noe (Som jo er sant).. Men så sier hun ''Det er jo vanskelig å si om det er noe eller ikke da, for hvis han hadde rota med ei anna jente på fylla eller noe, så hadde du vell blitt lei deg?''.. Og JA, jeg hadde jo blitt lei meg. Jeg tenker jo på han mer enn det som er normalt (nesten). Det er mest dette med spenningen tror jeg. Men han er jo så fantastisk herlig, snill og sexy/søt. hmm. ja.. Men jeg er så usikker på hva han tenker om meg. Han kan virke så avvisende og det stikk motsatte rett etterpå, det får meg til virkelig å tvile.. Man vet vell aldri. Jeg skal iallefall gjøre mitt beste for å ikke legge for mye i dette, tror det er best.

Ojj. Jeg merker ordene flyte nå. Det er så lenge siden sist det var på den måten. Jeg klarer nesten ikke skrive lenger. Bruker for mye energi på å tenke gjennom det jeg skal skrive før jeg faktisk skriver det. Det er ødeleggende for skrivinga tror jeg. Jeg tror man bare må skrive rett fra hjertet, og det som faller en inn der og da. Men det er ikke så ofte det går,bare noen ganger - som i dag!

Jeg gleder meg til å legge meg. Dyna mi lukter av han, og jeg vet at jeg kommer til å savne han når jeg legger meg. Det var så fint i natt. Jeg sovna, og våkna etter to eller kanskje tre timer, jeg husker ikke helt.. Men iallefall, det var så vanvittig bra i det øyeblikket jeg oppdaga at han lå i senga ved siden av meg, og med den ene armen rundt livet mitt. Det var så vanvittig... bra bare. Jeg lå med ett smil om munnen.

NATTAS MP3,2: Mario - Let me love you.

''You should let me love you,

let me be the one to,

give you everything you want and need''.

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

17 MAI.

Håper dere har/har hatt en kjempefin feiring alle sammen!! Det har jeg. Selv om jeg er kjempesliten etter en vanvittig lang natt med mye action.

Brann vannt suverent mot Lillestrøm i går, det var kjempegøy! Morsomste fotballkampen jeg noen gang har vert på iallefall! Etter fotball kamp dro vi hjem og festa videre sammen med det meste som kunne gå og krype i kommunen, for så å dra på vekkerunde. Vekka flesteparten av lærerne, og tilogmed noen sauer. (Stakars dyr). Det var frokost hos russepresidenten klokken 7 på morgenen, lenge siden det har smakt SÅ godt med frokost. Himmelsk. De fleste var nå ganske slitne, så det var godt å komme hjem og få seg en to-tre timer med søvn.

Nå skal jeg slappe av. Spise litt rømmegrøt som mamma har laga (men er ikke helt sikker på om jeg liker det eller ikke).

Human Being - Ikke russ no mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

God helg alle sammen..(Selv om den snart over, og det faktisk talt er Søndag).. Ja, jeg ligger litt på etterskudd. Har ikke helt fått helgefølelsen tror jeg. Hm.

Nå er det jammen meg snart sommerferie. Det er merkelig med hele greiene, jeg klarer ikke å innse det helt. Etter neste uke er det ikke mer undervisning på skolen. Uka deretter er det tre eksamener på en uke.. *Grøsse*. Jeg gruer meg, men de skikkelige eksamensnervene er ikke komt ennå.

Norge vant ikke Grand Prix i år heller, men de kom seg iallefall litt lenger opp på lista enn det som er vanlig. Når det er sagt må jeg føye til at Grand Prix er elendig, altså.. Det var jo ikke noe bra der i det hele tatt??!! Så litt av det før jeg dro ut sammen med noen venner. Var å sjekka livet ute, og kjøpte mat på jobben.

Skal jobbe i morgen. Begynner heldigvis ikke før 17:00, så det blir langsovings på meg i morgen :danse: !

Har ikke hørt noe fra HAN i dag. Hm. Lenge siden det har gått en hel dag siden jeg har hørt nor fra han, men jeg så han da jeg var ute i sta. Han skal nok jobbe til utover natta. Ja.. Ingenting nytt som har skjedd. Bortsett fra overnattings og kosings, men ikke noe mer utover det.

Jeg tror jeg sløyfern her.

Natta.

Human Being.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Dæ'æ stor forskjel på leik og alvor,

og no vart det litt for varmt for meg.

No dreg eg min veg, men eg gløymer deg aldri.

Eg trur det tek si tid før eg fær fred.

Hvis du har ein draum, og kan fantasere,

ein dag so kan det hende alt slær te.

Hvis du set deg eit mål, då æ sjansen større.

Det æ ‘kji flaks, men klare tanka som styra deg.

Livet æ eit spel du må spela i.

Det æ upp te deg koss du tolka rolla di.

Og no dreg eg min veg, men eg gløymer deg aldri.

Eg trur det tek si tid før eg kan få fred.

Det æ lett bi blind når ei jente kasta garnet,

og prata om unga, hus og ring.

Du kan gløyme burt ko ‘re va ‘ru leita ette,

og so sit du att med ingenting.

-Hellbillies-

Dette er sangen jeg hører på i natt, mens tankene flyr

akkurat der hvor de vil, og jeg egentlig skulle vert i

senga og sovet. Men jeg orker ikke sove, soving om natta

er for pingler.

No dreg eg min veg, men eg gløymer deg aldri.

For du e så fin.

Så fryktelig fin.

Kom å hold rundt meg, for jeg trenger det.

Stryk meg over håret, for jeg lengter etter deg.

Men du er ikke her, du kommer kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Kom han?

Har du det fint? Jeg håper det :klem:

Er hjemme idag jeg, fridag til å lese til muntlig,

skal opp imorgen.. *svelg* :roll:

Snart er det ferie, og da. Da må vi treffes igjen :D

Når starter ferien din? Min starter 17 juni.

:hjerte: KospåHumanBeingvennensomjegersågladi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Meteora: Ferien min starter på en måte i morgen. I morgen er nemlig siste undervisningsdag. Men eksamenene kommer jo i tillegg da. Så i neste uke skal jeg ha 4 stk (Mandag, Onsdag og Torsdag), og den siste vet jeg ikke når jeg skal ha. Kommer an på hva jeg kommer opp i. Det blir deeeilig med ferie..!! Og ja; han kom 8) ! hihi.

Bestilte biletter til Hultsfredsfestivalen i går. Reiser sammen med 3 stk, deriblant han jeg har skrevet litt om. Hultsfredfestivalen er altså i Sverige. Gåte skal spille der (*Happy*), og mange andre bra band.

http://www.rockparty.se/content/festivalin...ra_artister.asp (trykk for å se hvilke artister som skal spille):

Gleder meg som en unge, og det er bare tre uker til jeg reiser. Kjenner det krible litt i magen, sommerfølelsen er på vei. Nå er det bare siste innsatsen igjen på skolen før sommerferien begynner.

Wish me good luck, for i morgen har jeg Matte munnlig. Stryker jeg på den stryker jeg hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Human Being

Jeg stod på matteprøven i går!! Ble så letta. Og når jeg i tillegg fikk vite at jeg ikke kom opp i matte eksamen, men engelsk istedenfor, var det som om mange kilo ble letta fra skuldrene mine. Så deilig.

Siste undervisningsdag på skolen var i går. Det er så rart å tenke på. At det er over liksom, jeg skjønner det ikke helt. Jeg skal aldri mer gå på den skolen der. Men det tristeste er at jeg VET det er mange fra klassen jeg ikke kommer til å se så mye av fremover, folk jeg har satt pris på og blitt glad i. Man sier jo alltid at man skal holde kontakten og alt det der, men faktum er at det sjelden blir slik uten skolen som samlepunkt.

Jeg har fri i dag og i morgen, ingen jobbing. Skal gjøre ferdig treningsdagboka mi som må inn i løpet av helga. Ellers skal jeg sløve, se film og late meg..:D. Eksamen på Mandag, norsk. Men jeg trenger ikke lese så mye på den, kan det meste tror jeg. Å skrive stil er ikke det verste jeg gjør.

Ha en fin dag/helg alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Tusen takk for hilsen Fisken :D. Hvordan går det med deg for tiden da.

Tenkte jeg skulle stikke innom og si GOD MORGEN NORGE!!! Jeg har akkurat komt hjem fra jobb, måtte jobbe for ei som var syk i dag. Nå kjenner jeg at senga skal bli et VELDIG godt sted å være!!

Nattis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Don't you worry baby.

Sangen virrer rundt i hodet mitt.

Nydelig låt.

Beina mine verker.

Jeg er sliten.

Trøtt,

og kosesyk!

Eksamen gikk greit.

Kjedeli.

Idrettshallen var kald,

skulle hatt med pledd.

Skreiv om bilbelte kampanje og om å sette grenser.

Nå venter jeg på ord fra han,

han er opptatt, ser film.

Kanskje jeg bare skal legge meg?

Da slipper jeg jo å bli skuffa.

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...