Gå til innhold

TheInnerMe


Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Gjest Meteora

Hei vennen min :klem:

Jeg håper du har det bra.

Gøy på Gåte konsert? :sjarmor:

Neste gang vil jeg være med.. :sur:

Jeg må få bilde av den fine mannen snart!

Må, må!

Vi må prates snart. Jeg har så mye jeg vil

fortelle deg. Savner å prate med deg.

Miss U :hjerte: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Human Being

Får vell komme med en liten update her da.

i forigårs fikk jeg så vanvittig vondt i magen, det ville

liksom ikke slippe taket og. Det begynte som vanlig

mageverk, men etterhvert forflytta det seg til høgre sida

mi. Da det ikke forsvant, men bare ble verre - ville mamma

ringe til legen. Så hu ringte da, og jeg fikk komme til en

time senere. Legen var kjente på magen min, og spurte en

masse spørsmål. Så sa han at han ville sende meg på

sykehuset, i tilfelle det var blindtarmsbetennelse. Han

ville ikke ta sjangsen på å la meg bli liggende hjemme med

det. Mamma ble med meg over, vi tok halv 10 fergen på

kvelden. Pappa møtte oss på andre siden.

Litt skummelt med sykehus. Hadde ikke vert på sykehus

siden jeg var liten og opererte øret. Ble henvist til ett

rom hvor jeg fikk seng å hvile i. Etterhvert kom det X

antall leger inn som skulle kjenne på magen min, ta

blodprøver, og så fikk jeg en sånn kanyle sak inn i handa.

De målte også blodtrykk og puls. Måtte vente i ca 2 timer

på en overlege, som skulle ta endelig avgjørelse på om det

ble operasjon eller ikke. Legene sa de var ganske sikre på

at det var blindtarmsbetennelse. Legen kom, kjente litt på

magen, og konstaterte at det ble kniven.

Skummelt..

Etter det gikk det veldig fort frem mot operasjonen. Jeg

var så absolutt ikke forberedt på operasjon, så var nok en

del nervøs ja. Men det gikk jo fint. Fikk beskjed om å kle

av meg (ALT!!). Det eneste jeg fikk ha på meg var en en

trøye...

...Så fikk jeg narkose, og noe smertestillende og

sløvende. Det var utrolig morsomt.. Ble helt ør, og det er

vell egentlig det eneste jeg husker før jeg våkna igjen

oppå operasjonsbåra. Da måtte jeg kave meg over i en

sykehus seng, og var fremdeles helt i ørska. Det var

VONDT, prata fælt, men kan ikke huske noe av det jeg sa..

Det var visst helt normalt.

Lå på overvåkinga den natta, sov sånn stykkevis. Fikk vite

at blindtarmen hadde vert ganske betennt, det var bra de

fikk fjerna den. Tiden mot mot morgenen gikk UTROOLIG

tregt. Var kobla til diverse ledninger, så jeg kunne ikke

bevege meg så mye i senga heller. Var tørst, men fikk bare

noe søtt på leppene.

Fikk komme på ett annet rom etterhvert.. Det var det to

andre som lå fra før av. Sov ganske lenge tror jeg..

Husker ikke så mye egentlig. Mamma og pappa kom på besøk

utover dagen. Hadd egentlig tenkt å reise hjem samme

dagen, men det viste seg at formen min ikke var bra nok

til å komme meg noen vei. Klarte ikke gå uten hjelp, så

jeg ble til i dag. Fikk krangla meg hjem igjen med seks

båten utpå dagen i dag:) De ville helst ha meg til i

morgen, men jeg følte meg helt bra til å klare å reise i

dag. Mamma traff meg på båten, hun var på vei hjem fra

Bergen. Det gikk helt fint.

Godt å komme hjem, selv om det ikke er så rolig her som

det var på sykehuset. Alltid noen lyder. Nå er det natt,

og ''dag'' for meg. har sovet i hele dag. Føler meg

mye friskere nå enn tidligere, kan gå uten å bli kvalm. Er

sykemeldt 10-12 dager nå, det er egentlig litt deilig.

Blir ekstra lang vinterferie. Og det er ikke så lenge til

påskeferien er heller.

Har skrevet litt på russeportrett (som allerede skulle

vært inne). Er sånn delvis ferdig nå da. Får russeklærne

mine på Torsdag, en venninne skulle ta det med hjem til

meg hvis hun fikk lov.

Jeg tror ikke jeg har skrevet her etter at jeg var på Gåte

konserten ?? Det var knallgøy. Ble go å full. Eneste kjipe

er at jeg på en eller annen måte har klart å ødelegge

digitalkameraet vårt.. :(:(. Det går ikke an å slå det på

eller noe, helt blankt. Også er det noe som rister inni,

noe som ihvertfall ikke lover bra. Spørs om det går an å

reparere det når det er noe innvendig.

''hotellrommet'' jeg og Mar lånte var bra, finere enn

forventet for å si det sånn. for 400 kr natten (200 på

hver), kan man vell ikke vente så veldig mye luksus. Det

var med andre ord helt greit. Men utelivet var ikke fullt

så bra, men det var jo en Torsdag vi var ute så det kan jo

ha noe med det å gjøre også :P.

Konserten var det beste med kvelden. Sto helt fremst, tok

av. Sang med. Sto en metalldude bak meg og gaula med, han

kunne visst alle sangene. Jeg ble svimmel utover

konserten, så han sto bak meg og tok i mot meg når jeg

holdt på å dette.

Formen dagen etterpå var det så som så med, og lommeboka

var GANSKE betydelig mye mer tommere enn den var da jeg

reiste, hehe.

Huff. nei nå tror jeg at jeg skal finne senga. Spørs om

jeg får sove. Men jeg har noen blader jeg ikke fikk lest

på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Tusen takk for hilsner Bustetroll og Meteora, dere er snille :) ... Formen er mye friskere nå, jeg føler meg egentlig ganske bra.. Selv om det fremdeles er litt ømt og verker innimellom.

I dag får jeg besøk av Mon.. Hun kommer innom i sekstiden, og da får jeg russeklærne mine også :-). Gleder meg til det, håper bare at russebuksa passer. Hvis ikke så får jeg vell sende den inn og bytte den.

Ha en fin dag alle sammen.

*Torsdagsklem* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

God morgen.

Det ble til at jeg døgna denne natta. Har sitti oppe ved pc'n hele natta, begynner å bli ganske trøtt i hele kroppen nå. Lest gjennom mange dagbøker her. Mange historier å lese her altså, det var spesielt en som rørte meg en del. Håper vedkommende leser reply'en som jeg sendte. Etterhvert som jeg leste i andres dagbøker, kom jeg på ganske mange ting jeg hadde lyst til å skrive om selv. Ble inspirert på en måte. Men nå husker jeg selvfølgelig ikke noenting av det jeg ville skrive om.

Typisk.

Pappa er også stått opp. Mamma og lillebror er dratt på jobb og skole. Pappa laga omelett til meg og lillebror før han dro på skolen. Omelett med skinke i. Det var snillt gjort syns jeg.

Jeg har så dårlig samvittighet. For alle tingene jeg skulle gjort. Jeg har en laaang liste over ting som jeg så ABSOLUTT skulle gjort, som også haster litt... Ettersom jeg etterhvert er nødt til å komme meg tilbake til skolen.

* Må gjøre ferdig alt til særmenefremføringen min.

* Skrive treningsdagbok for Gymen (Har 3 økter som jeg ennå

ikke har skrevet om.

* Må skrive en stil som allerede skulle vert levert inn.

* Må ordne slutten på noen av russeportrettene.

* Må skrive søknad til den sommerjobben jeg har så lyst på.

* Må søke på folkehøyskole, og ikke minst.. BESTEMME meg

for hvilken skole jeg vil gå. Begynner å haste nå.

* Innlevering i Naturfag (Er sikkert for sent å gjøre

den nå).

* Rydde/Vaske/Støvsuge rommet mitt.

Hm, tror det var listen. Skulle klare det.. Må bare GIDDE.

Kom igjen, noen, kom å dra meg i ørene her.

Det nytter liksom ikke at mamma og pappa maser på at det er ting jeg heller skulle gjort enn å sitte her å gjøre ingenting. Jeg blir bare irritert når de begynner på det.

Og når jeg blir irritert på dem er jeg som regel veldig dårlig på å holde det inni meg. Så det ender med diskusjoner, i verste fall kranglig.

Magen er betraktelig friskere nå. Skifta plasterbandajseting i går, og fikk dermed sett skikkelig på arret og stinga. Kan jo ikke se det ennå, men det ser ut som om arret ikke blir så voldsomt synlig. Ser ihvertfall ut som om de har sydd ganske fint. Men EKKELT å se på. Har aldri vert særlig flink til å se på sånne ting jeg. Blir fysisk dårlig. Akkurat som da vi dissekerte ett grisehjerte i naturfagen her for noen uker siden, fikk ekkel følelse inni meg. Takler ikke sår eller ting inni kroppen. Det får holde seg på innsiden mener iallefall jeg.. Også pappa som ville jeg skulle få blindtarmen på sprit. *fysj*

Men burde komme meg til skolen neste uke.. Selv om jeg har sykemelding ut den uken også. Lite fristende å dra på skolen nå jeg HAR sykemelding, og egentlig ikke trenger liksom. Men det er det at jeg går glipp av så utrolig mye. Jeg tror vi har rundt 3 prøver i neste uke. Deriblandt en matte prøve. Matteprøven burde jeg ha, men jeg har jo ikke peiling på hva vi driver med.. så jeg lurer på hva som er best, å ta den, eller å la vere. Vi skal mest sansynlig bare ha 2 prøver denne terminen, så hvis jeg ikke tar denne er jeg NØDT til å stå på neste for å få karakter i faget (Siden jeg fikk stryk på terminkarakterene nå).

ÆSJ. Jeg er lei, kjempelei. Knallsurt om jeg ikke står i matte. Men jeg SKAL klare det, MÅ.

Jeg er i Enya humør i dag. Fine musikken.

Lurer på om jeg rett og slett skal legge meg, vanvittig trøtt. Men jeg vet at om jeg legger meg til å sove nå, så går resten av dagen med på akkurat det - Å sove. Det er litt kjipt det også, å kaste bort en dag sånn uten videre.

Det er snart påskeferie også. Det er jo ikke så mye skole for meg, før det er ferie. Jeg skal til mormor i påskeferien. Jeg er alltid hos mormor når det er påske. Jeg gleder meg sånn! Det er kjempelenge siden jeg har vert der nå, og jeg savner alt sammen. Absolutt alt. Mormor blir 70 år, og det blir stort selskap. Hele familien skal være der, det ser jeg virkelig frem til. Håper bare at Onkel J også dukker opp. Jeg har snakka med han, sagt han må komme. Men det er desverre ting som ikke er så greit, som ligger i bakgrunnen, som gjør at han vegrer seg for å komme. Jeg sa jeg blir skuffa hvis han ikke kommer. Jeg blir det. Det hadde vert så gøy om han hadde komt også, han er den eneste onkelen jeg er kompis med. Er så glad for den kontakten vi har fått med hverandre de siste åra.

Tre dager etter at mormor blir 70 blir søskenbarnet mitt 18. Det blir kult, har lurt på om jeg skal kidnappe henne med meg hjem etter feiringa hos mormor. Ta henne med meg ut her eller noe, hadde vert gøy...

..Men så har mamma leid hytte i påskeferien. I seks dager. Så jeg er usikker på om jeg skal være med på hyttetur eller ikke. Jeg har lyst og jeg har ikke lyst. Syns den hytta er kjempefin, fin plass og alt sånn. Hadde vert fint å slappe av litt. Men jeg kommer nok også til å kjede meg noe voldsomt om jeg skal være der i seks dager. Det er liksom IKKENO sentralt i det hele tatt, relativt øde plass. Fins jo en butikk, men den er ett stykke unna. Og man kan fikse, for det hører en båt til hytta.

Kanskje få med meg venninne (Søskenbarn som fyller 18) til hytteturen :D. JA, det var en god ide. kanskje det, hm.

Jeg har mange minner knyttet til dette stede vi skal til på hyttetur. Sist jeg var der var sammen med R. mamma, Pappa og K har vert der etter det, men da var ikke jeg med.

Vi hadde det så fint den sommeren jeg og R. Når jeg tenker over det er den hytteturen sammen med R en av de beste minnene jeg har fra det forholdet. Jeg husker Vi satt på terrassen (med utsikt over havet) og prata sammen med mamma og pappa langt utover kveldene. Vi var mye ute å fiska. R skrøyt av at han skulle få den svææære fisken. Men det var jeg som fikk alle fiskene, den ene etter den andre. Han ble så fornærma, og jeg mobba selvfølgelig;)

En felles kamerat av meg og R, Pingu som jeg fortalte om i ett innlegg nylig - var også med. Han bodde i hytta vegg i vekk sammen med faren og stemora. Vi var masse ute å kjørte båt, helt til sene kveldene. Utforska sikkert alle øyene i området rundt (Og det var mange!).

Men de fineste minnene fra oppholdet er kveldene der jeg og R stod på bryggekanten, mens han holdt rundt meg uten at vi egentlig sa så veldig mye. Og kveldene der vi lå i den fantastisk gode dobbelsenga på rommet vårt og prata og gjorde andre ting;) (I all stillhet, siden pappa lå på sofaen i stua utenfor døra). Husker pappa snorka så vanvittig høyt ene natta, og jeg og R måtte forbi han på sofaen. Vi skulle på do begge to. Måtte liste oss da, og akkurat når vi gikk forbi han kom det ett vanvittig høyt SNORRRRRK. Overtrøtte som vi var begge to brøt vi opp i latterkrampe, og trilla nesten nedover trappen. Pappa våkan og lurte på hva vi dreiv med, der lå vi i bunnen av trappen med latterkrampe så det holdt.

Jeg syns det er fint at jeg nå kan tenke på fine minner fra forholdet vårt også. Jeg har ikke tenkt så mye på de, selv om det finnes mange av de. Har hatt så mye bitterhet i meg at jeg bare har terpet på dumme minner.

Jeg har ikke mere bitterhet nå. Nå kan jeg le av alt, ja nesten alt ihvertfall. Og jeg ser at det var ikke bare jeg som var ung og naiv, men han også. Jeg må også nevne at det er ikke noen jeg har hatt så mange fine stunder sammen med som han, tosken.

Ja.. Mens jeg er inne på dette med ekser. Ø har fått seg dame. Fortalte det til meg her en dag, men han hadde vell ikke fortalt det om jeg ikke hadde spurt han direkte.

Jeg kjenner ingen sjalusi eller noe. Jeg er glad på hans vegne, håper bare det funker mellom dem. Hun er ganske ung, kanskje litt for ung. Jeg vet ikke jeg. Håper hun takler han. Det er ikke alle som takler han, ganske speisell personlighet må vite ;) Men gla i tosken fordetom.

Jøsses som det bobla ut av meg i dag da. Voldsomme greier. Kommer nok av for lite søvn. OG muligens at jeg ikke har hatt noen å snakke med den siste uka (bortsett fra familien). Ikke engang Snober har jeg hatt å snakke med, siden han har vert uten MSN. Det må jeg si har vert ganske trist. Jeg er så pratesyk nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Tror jeg må være litt sosial snart.

DAGENS MP3: Enya - One by one.

Nå føler jeg at jeg har tilfredsstilt skrivelysten min for en stund, så dette for holde for nå.

SEEEEEENG :D. Å, jeg er så glad i sengen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

FAEN!!

(Unnskyld ordbruken)

Oppdaga nettopp at jeg har greid å slette en hel mappe med bilder som jeg kun hadde i den mappen, og ikke nok med det - jeg har tilogmed tømt papirkurven. Så det er absolutt ingen måte å hente bildene tilbake på.

SÅ TRIST!!!!!!

Jeg vil ha bildene mine tilbakeeee !!!! *Sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tittit!

ganske utrolig! 2 dager etter at jeg er her inne å "trøster deg" ligger jeg under kniven for å fjerne min egen også..

Alt fint med deg?

Jeg har det greit jeg,så lenge jeg sitter helt i ro! Og det er kjedelig,og ikke enkelt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being
Tittit!

ganske utrolig! 2 dager etter at jeg er her inne å "trøster deg" ligger jeg under kniven for å fjerne min egen også..

hihi, så rart. Hmm. Har skrevet svar til deg i boka di jeg :) . Håper det går bra med deg.

Jeg skulle vell egentlig sovet nå, men den gang ei. Har snudd døgnet helt på hodet. Det er klin umulig å få sove nå. Har fri fra skolen i morgen (eller i dag blir det egentlig da). Skal til legen klokken halv 12 og fjerne stingene. Gruer meg til det!! Huff, håper ikke det er vondt. Håper virkelig ikke det. :hår:

Ellers... jeg har ikke så mye å skrive om. Jeg prater med K.j. har prata med henne i flere timer nå, og jeg har fått mye rolig fin musikk av henne.

Hører på Coldplay.

Var på skolen i dag, orka ikke være hjemme. Men var ikke morsomt i det hele tatt, fikk lessa over meg en masse innleveringer, lekser, prøver osv + en masse ting som jeg har gått glipp av mens jeg har vert borte. :sjokk: .. Men, det går vell på ett vis det også.

Gleder meg til påskeferien.

Aight.. Kanskje jeg skal legge meg, se en film, lese i ''naustet'' boka, ettelleranna.. Får nok ikke sove. :)

Legg igjen en hilsen om du leser da, for det syns jeg er så koselig :rosasmil: ...

Ellers.. Ha en STRÅLENDE dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Eg har skreve litt om glede eg..

Me mennesker er ganske uforutsigbare. Ein kan nesten seie me er som vandrande berg og dalbanar. Humøret vårt varierer frå dag til dag, frå time til time. Ofte skal det veldig lite til før den smilande jenta får tårer i augekroken, kanskje berre ein trist song på radioen, eller at ein snublar i trappa. Det er godt me har glede innimellom, for kva skulle me vell gjort utan den.

Mormora mi seier at folk ikkje lenger er like flinke til å gleda seg over dei små tinga i kvardagen, eg har lenge lurt på om ho har rett i dette. Ho seier at om ho fekk ei sjokoladeplate eller ei brusflaske når ho var lita, var det julaftenfølelse. Det seier jo seg sjølv at ei sjokoladeplate eller ei brusflaske ikkje kan skape den samme gleda i dag som den gongen det var sjeldan kost, men vil det seie at me ikkje gledar oss over det små tinga? Det er ikkje godt å seie.

Glede for meg er alt frå a til å, alle dei små augneblinka. Dei små tinga som skjer i kvardagen, er glede for meg. Det kan for eksempel vera å få ein kjekk tilbakemelding frå ein venn, eller frå ein lærar for den saks skyld. Det kan og vera å høyra favorittgruppa mi, på radioen. Glede kan vera ein klem, eller yndlingsretten til middag. Det er berre ikkje alltid at eg verkeleg hugsar å glede meg over alle desse fine tingene, eg har det har det for tr.avelt.

Men alikevell, det er umuleg å seie eksakt kva som er glede. Glede for meg treng nemlig ikkje nødvendigvis å være det for deg. Glede for meg er ikkje det samme som glede for eksempel ein ungdom i eit fattig land.

Men me har likevell alle dei samme ønskene om å leva i trygge omgivelsar. Ønske om å føla seg trygg, og kjenna at nokon er glad i ein. Ønske om å vera frisk.

Det er ikkje så ofte eg tenkjer over kor heldig eg eigentleg er som faktisk er frisk, som får lov til å gå på skulen å lære, som har folk som bryr seg om meg. Det er ikkje ofte eg tenkjer over kor heldig eg er som får oppleva endo ein dag, når eg vaknar. Men for mange andre er det akkurat sånne ting som gledar. Det er rart å tenkje på.

Me burde kanskje bli flinkare til å glede oss over desse tinga som me tar for gitt i dagleglivet.

Eg kjem heim frå skulen, sliten og lei. Tenkjer på alle innleveringane og leksene eg har, og i tillegg denne prøven eg må lesa på til i morgon. Dagen har til no vert ein fiasko, ingenting ser ut til å gå min veg. Det ringer i mobiltelefonen min, eg spring og tar han. Det er ein god venn som ringjer, han ringde berre for å høyre korleis det gjekk med meg, og for å fortelje meg at han var glad i meg. Dette redda dagen min, eg var glad resten av dagen.

Det skal med andre ord ikkje så mykje til å gjera andre glad. Det skal ikkje så mykje til å visa at ein bryr seg. Få ord kan hjelpe så mykje meir enn ein skulle tru. Tenk om me hadde hugsa på dette litt oftare.

Glede for meg er å kjenne seg trygg, og å vete at det finst folk rundt ein som bryr seg om ein å setter pris på ein. Men det er og alle desse tingene, som eg ikkje alltid ser, men som er der alikevell. Som fuglane om morgonen som eigentleg song ganske fint, berre ein høyrde etter. Og som frosten som laga fine mønster i spindelvevet i gjerdene sjølv om ein ikkje såg det for ein gjekk så fort forbi, måtte rekke bussen kanskje. Glede treng ikkje kun å vere ting som angår berre meg. Eg kan gleda meg på andre sine vegne og.

Men det eg har erfart er at gleden lever på ein måte sitt eige liv, den er uforutsigbar, og kjem når du minst ventar det.

Til slutt, eit dikt eg trur passar inn her.

Når du er lykkelig,

skal du se dypt i ditt hjerte,

og du vil oppdage at bare det

som har gitt deg sorg

kan gi deg glede.

Når du er ulykkelig,

skal du igjen se inn i ditt hjerte,

og du vil oppdage at du gråter

for det som før har gitt deg lykke.

Noen av dere sier:

"gleden er større enn sorgen",

andre sier: "Nei, sorgen er størst".

Men jeg sier at de er uatskillige.

Sammen kommer de, og når den ene

sitter alene med deg ved ditt bord,

skal du huske at den andre

sover i din seng.

Av Kahlil Gibran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Du skriver så fint, vennen :klem:

Det fikk meg til å tenke, det er så lett å ta

ting forgitt. Vi mennesker har blitt så alt for flinke til det.

Jeg også.

Jeg måtte printe ut det diktet, synes det var så bra.

Nå ligger det på pulten min :) Jeg tror jeg skal skrive

det på pulten min, innimellom alle de andre hilsnene

folk har skrevet der. Jeg liker pulten min.

Du må skrive på den en gang du også :kyss:

Håper søndagen din er fin! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Tusen takk for hilsen Meteora. *Klemmepå*. Fint at du likte diktet, jeg liker det så godt jeg også.. :wink: . Det stemmer liksom så bra, på en eller annen måte. Hva skal du finne på i påsken?

I dag har jeg:

★ Stått opp kjempetidlig.

★ Heldigvis IKKE vert fyllesyk :tommelsmil:

★ Vert på Søndagsmiddag hos farmor, spiste komle. Og det er noe av det besteste jeg vet *mmm* :danse: ..

★ Lurt på om jeg skulle dra på kino, men jeg droppa det.

★ Kjøpt Jygri dobbel cd, og Alanis Morisette - So called chaos cd'en. Eller.. mamma kjøpte de til meg. Hadde de kun på pcn fra før..

★ Sett utstemminga på BB.

Hmm.. det er ikke så mye man har tatt seg til i dag. Søndag er en fin dag å ikke gjøre noenting på.. Syns jeg da. Forøvrig har jeg delvis bestemt meg for hvor jeg drar til høsten (om jeg kommer inn). Det blir kanskje Hallingdal Folkehøgskole.

Det står litt om skolen her: http://www.hallingdal.fhs.no ... Har veldig lyst til å velge drama linjen. Høres morsomt ut. mhm.

DAGENS MP3: Gåte - Kara Tu Omna.

I går.. Jeg kan fortelle litt om i går, det kan jeg. Som vanlig hadde jeg ikke tenkt meg ut i det hele tatt. :P. Men så ble det sånn alikevell da. Det var forspiel hos nabovenninne av meg, noe som var veldig koselig. Vi var ikke mange, bare venner som kjenner hverandre liksom. Hadde drikkelek og koste oss sammen. Så dro vi på disco i tolv-halv ett tiden. Var ganske lite folk der til å begynne med, men det tok seg opp etterhvert.

Ble akkurat sånn passe brisen/full som jeg liker. Ikke helt lost liksom. Hm. David Pedersen (Idol David) var også der, ei i paralellklassen min kjente han vist. Snakka mye med Prebus, han er gøy å drikke sammen. Og vi dansa, swing. Morsomt å danse swing til musikk man egentlig ikke skal danse swing til.

I morgen er det skole, og det er jeg absolutt ikke glad for. :(. Jeg er nok blitt litt ''bortskjemmt'' nå som jeg har vert sykemeldt så lenge. Men får vell bare bite i det sure eplet og ta igjen alt det tapte.. Bah, har fremføring av særemnet mitt på Torsdag også. Gruer meg til det. Må finne ut hva jeg skal si, jeg har mer eller mindre lite peiling. Men det går vell på ett vis. Må forberede meg litt mer tror jeg..Mhm.

Om det var noen som lurte, så har jeg særemne om forfatteren Jon Fosse. Han fascinerer meg litt. Bøkene hans er så utrolig spesielle, jeg forstår dem ikke helt. Det irriterer meg kanskje litt også, samtidig som jeg liker det å ikke skjønne absolutt alt..

Jeg tror jeg slutter av her, kunne sikkert skrevet i evigheter nå. Skrivekløe.

So long. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Da jeg var liten hadde jeg en kikkertlignende dings med små perler i forskjellige farger inni. Da man snudde og vridde på den, kom det allslags forskjellige mønster inni der. Det var så utrolig fascinerende, kunne sitte i timevis å bare kikke inni der.

I senere tid har jeg fått vite at det heter kaleidoskop, eller noe i den dur. Jeg vil ha en sånn en, men finner de ikke noen steder. Og den jeg hadde da jeg var liten, finner jeg ikke igjen.

Det irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Human Being

YESS. Finally ferie. *Aaahh*. Så deilig. :danse::hoppe:

Tenkte bare jeg skulle skrive noen ord, drar snart.

Skal til mormor, hun har stort 70 års selskap på Søndag. Gleder meg masse, for det er evigheter siden jeg har vert der nå. + at det kommer slektninger som det er enda lengre siden jeg har sett. Og søskenbarnet mitt kommer, som jeg savner kjempemasse.

På Søndag reiser jeg til Bergen sammen med søskenbarnet mitt. Hun blir atten på Onsdagen, og det skal feires!!! :gratulerer: Skal bo hos onkel noen dager da. Blir sikkert koselig. Selv om lommeboka mi er ganske tom, men han har sagt han skal sponse meg litt hvis jeg lager middag *høhø*.

:lol: Får skrive mere når jeg kommer hjem, har litt dårlig tid. Må pakke og ordne musikk til mp3 spilleren :)

Jeg må ønske alle sammen en kjempefin påskeferie. Håper dere koser dere sammen, og får mye godt i påske egget;)

Påskeklem :hjerte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Takk for hilsen Sukkerert og Meteora, jeg håper dere også har en fin påske :) .

- - -

Hjemme igjen. Har hatt en fin tur. Koselig hos mormor,

syns det var fint å se alle samlet igjen. Fin stemning.

Mormor er flott. Jeg er så glad i mormor. Klemmene hennes

er alltid de beste. Hun er varm og myk.

Da morfar døde følte jeg at jeg ikke hadde fått sagt

skikkelig ''hade''. Det var så mye jeg skulle ønske

jeg

hadde sagt og gjort. Da jeg klemmte mormor før jeg reiste

videre til Bergen på Søndag, ble jeg redd for at det var

siste gang jeg så henne. Jeg tenker på dette hver gang jeg

drar derfra, ''tenk om dette er den siste klemmen jeg får

gitt til mormor''. Jeg vil ikke miste henne, hun betyr så

mye. Hun er ett anker, holder mennesker sammen.

Jeg sa til henne at jeg var kjempe glad i henne før jeg

dro, hun sa hun var glad i meg også. Tårer i øyekroken.

Mormor er 70 år nå, så gammel ble ikke morfar.

Bergen var også bra. Har hatt noen fine dager. Det var sol

i Bergen nå. SOL i BERGEN. Det er ikke ofte.

Jeg har vert på shopping, spist på peppes to ganger, kino

(Den nye; magnus barfot). Så naboen med Kristoffer Joner,

en film som gjorde inntrykk. Bildet i slutten av filmen

sitter liksom fast på netthinnen min ennå. Jeg vet ikke om

jeg likte filmen eller ikke, bare at den gjorde inntrykk.

Vi var på tivoli også, på Arenum. Traff ei venninne.

betalte 200 kr for å komme inn, så kunne man ta så masse

karuseller, radiobiler osv man bare ville. Det var morsomt

med radiobiler, men fikk litt vondt i nakken av all

kræsjinga.

I går var vi på byn. Feira bursdag til søskenbarn. Dro på

TMP, det var ikke så mange utesteder som var åpne, og på

Exodus var det skoleball.

Søskenbarn ble glad for gave. Jeg hadde laga bilde på pcn

med minner fra ferien vi hadde sammen i Danmark i sommer.

mange små bilder sammen i ett stort bilde. Og så fikk hun

en BH. Av Onkel fikk hun ett kjempestort kort, og ett

påske egg.

Mamma, pappa oh brodern reiser på hytettur i morgen. Jeg

tror jeg blir hjemme. Har vert på reis siden ferien

begynte, så det er deilig å være hjemme litt. Begynner å

bli syk også, feber og forkjøla. Liker det ikke.

Men.. Fint å få være hjemme alene noen dager. Ha huset for

seg selv.

Venter på mensen, kommer jo aldri. Mulig det er noe kluss

med syklusen nå, siden jeg akkurat har slutta på pilla.

M har havna på sykehus. Legene finner ikke helt ut hva som

feiler henne. De trodde det var brokk, og skjærte hull i

magen hennes for å se, men det var det ikke. Hun ligger på

samme sykehus som jeg gjorde nå for litt siden. Jeg håper

alt er bra med henne nå. Snakka så vidt med henne på

telefonen, hun hørtes veldig sløv ut. Sikkert fått mye

smertestillende, det blir man jo gjerne veldig sløv av.

Laster ned film. Elektra heter den. mhm. bare 90 % igjen

nå.

Dagens mp3: Schnappi Das Kleine Krokodile. Sangen er så

irriterende, at det finnes ikke grenser. Da jeg våkna i

dag tidlig, var denne sangen den første jeg begynte å

synge på. Går det an???

Jeg savner kameraet mitt. Må kjøpe nytt. Lurer på om jeg

får sommerjobben jeg har søkt på. Vil ha sånn rosa tivoli

radio med oppladbare batterier, vil ha telefon i natten,

og skulle ønske jeg ikke var alene nå. Skulle ønske venner

som bor langt unna, ikke bodde så langt unna likevell. Jeg

vil være ferdig med dette skoleåret her, og jeg vil ha

bestått i mattematikk. Vil være ferdig med særemne og

eksamener. Jeg vil begynne på folkehøyskole NÅ, vil finne

meg en mann. Vil bli frisk, og ha noen å varme meg på. Får

jeg påske egg i år?

Jeg vil

Jeg vil

Jeg vil...

Natta :sove: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...