Gå til innhold

TheInnerMe


Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Gjest Human Being

Liten update er kanskje på tide ja.

Ikke så fryktelig mye som har skjedd, men alikevell...

Ø har vert på besøk, det gikk i og for seg greit det. Ble mye film, lite å finne på. Hadde vi hatt råd kunne vi kanskje dratt ut på Lørdagen men. Jeg trenger å spare litt penger, det er mye som skal betales nå snart.

Det er tragisk at det skal være så lite å ta seg til på denne plassen her. Burde vert litt mer tilbud syns jeg.

Gleder meg til kinoen åpner igjen, den har vert stengt en stund nå pga oppussing.

Mye stress på skolen om dagen. Begynner å kjenne det nå. Ting hoper seg liksom opp etterhvert. Innleveringer i nesten alle fag. Har ett gymopplegg som jeg er nødt til å få gjort nå. Det skal være inne innen Fredag. Er ikke vant med så mye lekser og innleveringer. Det tror jeg ikke noen av oss som går på påbygg er. Alle har jo gått yrkesfag tidligere, og der er det jo omtrent mer praksis enn det er teori. I år er det BARE teori, stor overgang.. Det er allerede to venninner av meg som har slutta av året, orka ikke mer. Men jeg skal klare det jeg, det har jeg bestemt meg for!!! MÅ det. bare håper jeg står i matte, for det syns jeg er kjempevanskelig. (strøyk faktisk på forrige prøve). :oops:

Jeg og Mo snakker om å reise på hyttetur eller på besøk til ei venninne i Bergen i helga. Mo har hytte utenfor bergen, i ''ødeland'' som hu sier. Høres utrolig koselig ut. Men det er bare med planene ennå. Skal jo på revyøving på Søndag. Så egentlig kan jeg jo ikke, men..

Det snøa i dag!!! Syns det er så koselig jeg. Liker ikke å innrømme det, men snø kan faktisk være koselig. SÅ LENGE man sitter inne å ser på det, og ikke er midt ute i det. Jeg liker ikke snø sånn egentlig, men det fikk meg faktisk litt i julestemning. Det er sykt, vi er ikke komt i Desember enda, og butikkene er STAPPFULLE av julepynt, mat, godteri og stæsj. Var innom Nille i dag, og jeg tør våge å påstå at 80% av butikken der nå inneholdt julerelaterte produkter. Skummelt.

Mo og jeg skal lage julekalender til hverandre i år :nisse: . På Europris har de sånn ''lag selv kalender''. Det hører til datoklistremerker og esker til å pakke gavene inn i, og så en papp plate å henge det i. Skikkelig kozy. Jeg lagte sånn en til Ø i fjor Desember (som en overraskelse til han flytta ned hit). Han ble kjempeglad for det. Putta inni masse små lapper, godteri og søte ting. Det bor ett barn i alle. Og jula er jo for barna sies det :D.

Tror jula i år kan blir koselig jeg. Skal feire i Stavager. Vi blir 10 stk som skal feire sammen, blir noe annet en julaften hjemme :). Gleder meg sånn til å se de søte søskenbarna mine igjen. De er så herlige.

Ble mye juleprat her nå.. Ble litt revet med tror jeg :P.

DAGENS MP3: R.E.M - Leaving New York.

Har ''skolestil'' (Som det så fint heter) i morgen. *Grue*. Oppgavene er så teite, det er ingen av de jeg liker. Men det blir vell til at jeg skriver om Villanden tenker jeg. Wish me good luck.

Ellers håper jeg at dere har det bra alle sammen.. :)

Da ble jeg borte igjen.., Hejdå. :D

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jul! :D

Det er det eneste positive med vinterhalvåret. Hater kulde :evil:

Bor du på samme sted som Meteora og Lykke? :)

Sikker på at du gjør det bedre på neste matteprøve :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Aniola Fisken: .. Ja, jul er koslig. Det er liksom noe litt fredelig over akkurat det med jula syns jeg :). Nei, jeg bor ikke på samme sted som Meteora og Lykke. Jeg kjenner bare Meteora av de, de bor i øst og jeg bor i vest... Litt synd at det er så lang avstand. Hvor bor du hen da?

Nå skal jeg legge meg og se resten av Spiderman 2, før jeg sovner.

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hjerte:

Titter innom med noen store og go'e :klem: :klem: :klem:

til deg. Ikke slit deg helt ut med alle leksene..

samtidig, jeg vet du vil klare deg gjennom dette

året. Jeg vet du kan når du vil! :wink:

Vet du hva, det snør her hos meg.. :o

Og jeg har fått flybillett til Rìga.. :o

Skulle ønske du var her, så kunne vi bast rundt

i snøen eller laget engler :) Det må vi gjøre en

gang.

Du skal få stort julekort av meg med masse ord

på du. Ja, det skal du få.. *smile*.

4 ever friends.. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Tusen takk for klemmer og ord Meteora :D. Kosligt.

Nå er jeg akkurat ferdig med halve delen av gyminnleveringen.. *Puh*, får gjøre resten i morgen tenker jeg. Men godt å ha begynt ihvertfall, da ser det ikke så svart ut.

Det snøa masse i dag, enda mer enn i går. Det var koselig. Vinden suste rundt hjørnene på skolebygningen. Vi hadde skolestil i dag, og jeg skreiv om Villanden av Henrik Ibsen. Tror det gikk sånn noenlunde bra ihvertfall.

Gleder meg til det er helg!!! Har ingen spesielle planer egentlig. Det var snakk om en hyttetur, men jeg tror ikke det ble noe av. Blir godt å bare slappe av, se film og oppholde meg mye i senga tenker jeg :tunge1: .

15 dager igjen til premiere..skummelt.. :roll:

Nå skal jeg opp å lage meg te. Det er godt for halsen min tror jeg. :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Ojj, det snør kjempemasse ute nå!! :D :D :D

Da skal jeg og Mo ut å ake i kveld, det blir morro.

Og så inn å drikke varm kakao/te etterpå.

Endelig helg, så utrolig deilig!! Denne helgen skal jeg nyte!

God helg alle sammen. :)

01:12

Tenkte jeg skulle skrive litt til før jeg legger meg. Kom nettopp hjem. Har vert med tre venninner ute. Kjørte litt rundt på måfå før vi fant ut at vi skulle ta en tur til ei anna venninne. Satt der å prata ei stund. Kosli.

Mo sin bil er MEGET dårlig på vinterføre, det fikk vi erfare i dag, nesten litt skummelt. Men hu kjører veldig forsiktig da. I morgen skal jeg ut, tror jeg :D. Ma ville ha meg med ut. Blir vell forspiel hjemme hos henne eller noe. Bare håper vi greier å samle sammen en gjeng. Drikkesjuk!!!

Mark knopfler i kveld, jeg liker Knopfler. Stemmen hans er så herlig. *Vil på konserten i mai(?)* Trist at jeg ikke er rik og sånn :(.

Jeg vil avslutte med noen Ole brumm sitater jeg fant på en side i dag. Jeg syns de var så morsomme. Satt nesten å småhumra litt for meg selv.. tihi.

*

"Det snør," sa Tussi dystert.

"det gjør det."

"og det er KALDT."

"Sier du det?"

"ja," sa Tussi.

"Men," sa han litt lettere til sinns,

"vi har ikke hatt noe jordskjelv i det siste."

*

"Det snør det snør, tiddeli bom- "

"tiddeli- hva for noe?" spurte Nøff

"Bom," sa Brumm. Det er der for at sangen skal bli god å synge.

"Det er det det gjør, tiddelibom-"

"Jeg synes nettopp du sa snør?"

"Ja, men det var FØR"

"Før tiddelibommet?"

"Det var et ANNET tiddelibom det, Nøff," sa Brumm.

Nå syntes han det begynte å gå litt i surr.

*

Plutselig stanset Brumm og pekte opphisset fremfor seg: "Se!"

"Hva?" sa Nøff og hoppet i været, og for å vise at han ikke hadde

hoppet fordi han var redd, fortsatte han et par ganger til, som om han drev gymnastikk.

*

"Hvor skal vi gå?" Spurte Nasse Nøff. "Vet ikke," svarte Ole Brumm, og så gikk de dit.

*

Tihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Helga ja.. Hmm.

Har tenkt mye på Lørdagen i dag.

Jeg savner den handa som leide meg på vei hjem. :oops:

Og jeg savner trygge armer.

Det var så koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Meteora: Tusen takk for PM. Det er alltid koselig med sånne skriverier fra deg :).

Angående denne gutten, så tror jeg ikke du vet om han nei. Men jeg kan godt fortelle om han på msn neste gang vi snakkes :oops:

Har ikke vert å hilst på babyn ennå nei, tenkte å drøye den litt, så de får litt tid for seg selv først og sånn. Men etterhvert må jeg nesten ta meg en tur på besøk ja :).

Ikke lenge til du reiser nå! Tenker du gleder deg kjempemasse!

Gla i deg. :danse: <--- You are the best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Sliten.. Hodeverk!

Det blir mye stress om dagen!

Jeg gleder meg til neste uke er over, kanskje det blir rom til å slappe litt mer av da. Jeg håper det. Det er ihvertfall utrolig hektisk om dagen.

DAGENS MP3: Five For Fightning - Easy Tonight.

MÅ FÅ GJORT LISTE:

* Lest til naturfagsprøve i morgen

* Kjøpe pakker til advendtskalenderen til Mo.

* Ordne kostyme til revyen

* Betalt regning fra cdon.com

* Ringe Tesse

* Skrive brev (Kjempe lenge siden sist)

* Besøkt mormor, savner henne sånn.

* Kjøpe julegaver..

* Vaske rommet mitt.. Fjerne mulige hybelkaniner

* Kjøpe perm til å samle alle arkene mine i

* Få meg en jobb!!!!!

* Lage meg kvelds før jeg legger meg :tunge1:

Jeg fryser. Det er virkelig kaldt her nede ved pcn. Kakao høres bra ut.. *mmm*. Hot choclate (Er det sånn det skrives?) :Gjesp: !

Så fint det hadde vert å hatt en kjæreste nå. En sånn snill og søt en, en sånn som man fantaserer om. En som gjør nesten alt for at du skal ha det bra.. :D.

Savner en å være god mot også.. Hmm..Hvor finner jeg en sånn en da? MÅ man ut på sjekkern ? :P Det er ikke jeg noe god på i såfall.

PS: Har fremdeles ikke hørt noe fra han. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meteora

Tittei. Bare lille meg som er innom med en

hilsen før jeg drar..

Du må ha lykke til på revy premieren,

det går så bra skal du se! :D

Snakkes når jeg kommer hjem igjen da :kyss:

.. So long... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Human Being

Meteora: Tusen takk for hilsen. Og GOD TUR!! Håper du koser deg massevis, :) (Neste gang vil jeg være med. tihi).

-----------------------o0o-------------------------------

Det var general prøve i dag. Vi hadde invitert litt publikum, så det skulle bli mer seriøst. Og det satt som bare det!! Så utrolig gøy. De lo og klappa. Kjempeartig!

Lidl sketsjen satt bedre enn noen gang, folk var tusen ganger mer fokuserte.

Sminkedamene kom også i dag, og vi fikk skikkelig teatersminke alle sammen. I tillegg spanderte frisørsalongen røde hairextensions på alle. Tilogmed guttene fikk, det ble kjempebra.

Nå krysser jeg bare fingrene og håper at alt skal gå knirkefritt på premieren i morgen. Gruegleder meg.

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Premieren er i dag, i dag :o .

Oh my god. Dette MÅ bare gå bra, nå har vi øvd så masse. Håper det sitter. Må finne ut hva jeg skal ha på meg på festen i kveld.. Kanskje skjørt.. :roll: ....

pappa lager wok med kyllingfilet til meg.. mm.. *Sulten*!

Paaaaartey.. :D

Hejdå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Premieren gikk kjempefint (I går altså)! Ingen store feil.

Det var utrolig gøy å høre at folk lo av det som vi har

øvt så lenge på nå.

Festen etterpå var knallgøy. Vi hadde leid inn to som

spillte for oss, sanger vi kunne synge med på. Og så hadde

vi karaoke etterpå. Også fikk vi mat (Gryterett med salat

og ris).

Ble ikke noe særlig full da, men det var kanskje like

greit med tanke på at vi hadde enda en ny fremvisning i

dag. Var ikke så mye publikum i dag som i går. I går hadde

vi full sal. Det var ca 500 mennesker i salen :).

Så nå er det bare i morgen igjen, så er vi ferdige. Blir

godt å bli ferdig også!

Mamma kom hjem fra Oslo i går. Hun hadde kjøpt

svarte ''moonboots'' til meg. :D fancy. De ser så gode ut,

har ikke prøvd dem ennå.

DAGENS MP3: QUEEN - We Will Rocy You

Det er ikke lenge til jul. 21 dager igjen. Så fort tiden

går. Dette skuleåret har ihvertfall gått rasende fort fram

til nå. Syns vi nettopp begynte på skolen jeg. Men det er

kanskje fordi det har vert så mye som har skjedd hele

veien.

Nå skal jeg opp å åpne advendtskalenderen min! :D. Det er

så koslig med advendtskalender.

C ya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Jeg er så takknemmelig for at du er her for meg.. :klem:

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort hvis

det ikke var for deg... Jeg er så glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...