Gå til innhold

TheInnerMe


Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Gjest Human Being

Tittei.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om dagen. Føler meg kanskje litt tanketom, vet ikke helt hvordan jeg skal fomulere meg og sånnt.

Men helga.. den gikk både bra og dårlig. Det var kjempefint å få se Ø igjen. Var så spennt når jeg sto på kaia og venta på båten hans. Kaldt, så jeg hadde tatt på meg votter og skjerf. Så godt å klemme han inntil meg igjen, kjente godt hvor mye jeg hadde savnet han da.

Go'gutten.

Men så er det jo også kjent at vi ikke klarer å være særlig lenge sammen før vi begynner å småkjekle og krangle. Det ble litt dumt på slutten før han reiste, og det syns jeg er veldig dumt. Menmen. Vi har snakka sammen etter det, og han sa unnskyld for at det ble så dumt. Selv om det ikke bare var hans feil. :-?

Jeg reiser kanskje til Bergen i morgen. På Fredag skal klassen på ekskursjon dit. Vi skal besøke bymisjonen eller noe sånt, og raftohuset. På kvelden skal vi på teater. Skal visst se Villanden av Henrik Ibsen. Jeg gleder meg. Syns teater er kjempestas!

Det kan hende jeg reiser til Bergen i morgen, for da kan jeg sitte på med noen venner som skal ned å besøke ei venninne. Hadde vert utrolig koslig å se åssen hu har det i leiligheten sin i byn :)

Skal bo hos O.J fra Fredag til Lørdag, jeg sammen med ei fra klassen som jeg har blitt litt kjent med i det siste.

Snart atten nå!! bare en uke igjen til i dag :ler: .

Gleder meg kjempemasse til å kunne dra ut på utesteder sammen med venner. Er så utrolig kjedelig å sitte igjen på forspielet når alle sammen drar ut. Skulle bare ønske jeg hadde bursdag litt før (eller at vi reiste til Bergen litt senere), for da kunne jeg vert med ut i helga. Men så snakka O.J om at han hadde ''kontakter'' blant vaktene på noen utesteder.. tihi.. Så det kan jo hende det blir en ordnings på det :wink: .

Skal samle noen venner hjemme hos meg helga etter bursdagen min, tror det kan blir kosligt.. :) Partynight!

Føler meg litt ''fjern'' om dagen også. Er litt vekke når folk snakker til meg og sånn. Tror det kommer av for lite søvn i det siste. Jeg har døgna for masse. I natt f.eks har jeg ikke sovet i det hele tatt. Jeg satt oppe å prata med R (Eks, første kjæreste) sånn ca hele natta. Vi har så mye å prate om. :) . Også har vi ikke noe særlig kontakt med hverandre lenger, det er litt vanskelig når han har sjalu dame og sånn.. Så det blir til at vi nesten aldri snakker sammen. Det er litt trist igrunn, siden vi nesten er naboer og alt tingen.

Jaja, koslig å prates var det iallefall. :P

Vi har akkurat avgjort i heimen, at vi reiser til Stavanger å feirer jul i år :nisse: . Det ble jeg KJEMPEGLAD for. Syns julaften er så kjedelig jeg, tror det kan bli mye morsommere å feire den sammen med folk som vi ikke bruker å feire sammen med. Litt forandring gjør ikke meg noe. :)

Jeg holder på å laste ned ett album nå, det går sinnsykt treigt. Men nå er det bare 20% igjen. Laster ned filmmusikken til Løvenes Konge (1. filmen). Gleder meg til det er ferdig. Det er sånn musikk jeg blir i godt humør av.

HAKUNA MATATATAAAAAAAAAAA :D

------------------------o0o-------------------------

Ellers håper jeg det står bare bra til med folk her inne :) . Koslig at folk stikker innom innimellom.

*Klempå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meteora

Så fint dikt du har skrevet vennen :)

Jeg skulle ønske jeg også kunne skrive

sånne dikt selv..

Du må kose deg masse i Bergen! :kyss:

Vi snakkes til uka.. :Hehe::klem:

Glad i :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Har hatt en fin bytur :) Det ble mye tråkking i byen i går, vondt i beina osv. Men shopping er alltid gøy da. Godt jeg gikk med ei venninne som er lommekjent i byn, stedsansen min er så elendig!! Fikk kjøpt meg; bukse, genser, skjerf, votter og lue. :-) .

Teateret vi var på var kjedelig, treigt! Det var stappfullt av sånne fine fruer der, som så rart på oss som ikke hadde kledd oss i finstasen vår :tunge1: . Artig.

Etter teateret dro jeg til O.J. Artig å se hvordan han hadde det, var forsåvidt ganske koselig hos han. Vi dro en tur ut på byn, drakk hjemme hos han før vi tok taxi til sentrum. Smakte kebab, men den var ikke særlig god :roll:.. Altfor tørr.

Nå er det bare... 5 dager til jeg er 18 :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

ATTEN ÅR I DAG :P .

Merker ikke noe forskjell ennå da .. heh,

mulig jeg kommer til å merke mer til det i helga :tunge1: . Da blir det PARTY :ler: .

Får besøk av noen venner i kveld, vi skal se film.

Blir sikkert koslig.

Ha en fin dag alle sammen.

DAGENS MP3; Micheal Jackson - We are the world!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Trallala

Så var det helg igjen. *AH*!

Har lyst ut i dag, men det blir nok ikke noe av det i dag.

De fleste skal ut i morgen, så da blir det nok det på

meg også. Dårlig tålmodighet jeg :tunge1:

Var på Rimi sammen og skulle kjøpe drikke i dag,

INGEN spurte etter bevis :roll: . Det var skikkelig skuffende. Typisk. Jaja.

Har vondt i hodet i dag, føler meg litt som på en annen

planet! Ting svever liksom litt foran meg. Men ikke søren om jeg skal bli syk nå. Det lar jeg ikke kroppn min få lov til.

Hmm. Lite å skrive om nå egentlig.. :roll: .

Skal ut med M og R senere i kveld. Se en film eller noe.

Ha en fin dag alle sammen.

*En ekstra stor klem til Meteora, gla i dæ* :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

OjjOjj. Jeg hadde det artig i går :P

Haloween og bursdagsfeiring på samme tid.

Folka til ei venninne av meg hadde ordna

surprise party til oss. (Hu hadde bursdag 1.okt).

Fikk ett overraskelses brev som de hadde sendt med

venninna mi;

SURPRICE SURPRICE

Til (Meg) og (venninna mi)...

Det venter en bursdagoverraskelse som er så stor

at den ikke kan bringes.

Ta med alle gjestene med niste (Drikke), og møt

i uthuset i **SENSURERT ADRESSE** kl 20:00.

Hilsen den hemmelige komiteen. :)

---------------------o0o--------------------

Gøy Gøy.. :D:D

Så vi dro opp dit da alle sammen, begynnte allerede å bli smålig skjenkt (Ihvertfall noen av oss).

Da vi kom opp dit og inn i uthuset hadde de ordna det

skikkelig koselig for oss der oppe. De hadde pynta med all mulig halloween stæsj, tilogmed hula ut ett greskar som de hadde telys oppi. Halloween hatter og fløyter :P. Det hang girlander i taket. Fyr i peisen.

(Det var altså foreldrene våre som hadde ordna i stand).

De hadde skrevet sang til oss også, den var litt søt.

MELDOI; Afroman - Cause i got high

86 er året vi huskar så godt

Smått om senn så vaks dåke opp og blei flott

Ungdommar av beste sort har vi fått

For dåke e kul, dåke e kul dåke e kuuuuul

*meg* og *Venninna mi* feires i kveld

Halloween og bursdag i ein smell

Dette gjer vi for dåke e kul

Dåke e kul, ,dåke e kul, dåke e kuuuul

Lykke til på ungdomsfesten i kveld

Vi skulle gjerne vert med på karusell

Vi er nok for gamle, det veit vi vell

men vi e kul, men vi e kul, kvar gong det er juuul

Har de problemer så kan de koma til oss

Dåke veit at me, stiller opp

Livet e'kje enkelt, det veit vell vi

Men livet e kult, livet e kult, lvet e kuuult

Lukka til på ferda vi ønsker å gi

Mulighetar mange, det vil det bli

Vanskelige valg, må de ta

Men det e kult, men det e kult, men det e kuuult.

------------------------o0o----------------------

Denne sangen hadde de skrevet i fylla, så noen feil ble

det underveis :P.De stillte seg opp på en rekke alle mann

og sang, med gitarspill til :)

Etter dette ble det bare artigere og artigere. Og vi ble

bare fullere og fullere. :P Etterhvert fikk vi gitarspill

i uthuset, og det ble allsang. Kjempestemning. Har ikke

hatt det så gøy på Forspiel på leenge.

Tok masse bilder. (Synd det ikke er lov å ha bilder her på KG).

S (Fra klassen min) hadde skrevet dikt til meg, som han leste høyt. hehe, det var skrevet i fylla det også. Men morsomt og søtt. Jeg fikk Champagne, vin. penger og roser. M hadde baka firkløverkake til meg (Som jeg ikke har smakt på ennå).:D

klokka tolv bestilte vi taxi, og dro på puben. Det var

lite folk ute, så det var ikke så mye action. Men jeg

dansa, masse.. :).

H kubba hos meg i natt, hu kom seg ikke hjem. Grunnen

til at jeg er så tidlig oppe i dag er at jeg måtte følge

henne til bussen.

Og noe av det beste; Jeg er ikke fyllsyk i dag, ikke litt

engang!!!! Jeg som ALLTID pleier å bli dårlig dagen derpå.

Herlig.

Ha en fin Søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Nå har jeg hatt besøk Av M og S. Det var koslig.

Vi spiste firkløverkake, spillte Uno, og lå i senga

med alle lysene av og såg på stjernene mens vi hørte på musikk.

Egentlig vil jeg ikke på skolen i morgen, men må vell det. har jo bare fem timer, og det skal jeg vell klare.

Nå skal jeg legge meg å lese Det Nye, og senere ringer Snober. Morsomt å prate med han :D.

Eowyn; Tusen takk for PM. (Begynner å lære meg KG språket nå.. tihi). Ting ordner seg vet du, les gjerne PM'en om igjen hvis ting føles håpløst iblandt, og det er bare å ringe.

DAGENS MP3; The Cranberries - Zombie

Nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Aniola Fisken; Helgen har vert utrolig gøyal, hvis du leser lenger oppe så har jeg skrevet litt av det som skjedde i helgen :D.

Hvordan har helgen din vert da?

-------o0o-------

Nå sitter jeg på skolen i en samfunns kunnskaps time.Holder på med en oppgave om kriminalitet, men jeg har gitt meg nå. Fritime :D:D *wee*. Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Nå begynner jeg å bli syk. Har lenge hatt denne stygge hosten, og den vil ikke forsvinne ser det ut til. Mamma mener jeg har fått bronkitt, tror jeg skal ta meg en tur til legen i morgen. Har vondt i hodet, blir ikke lenge før jeg tar sikte på senga nå.

Kanskje jeg blir hjemme fra skolen i morgen, må se an formen tror jeg.. *Klage, syte* Hvis ikke blir det isåfall tolv timers skoledag i morgen. Gleder meg til vi er ferdig med denne revyen.

Registrerte meg på russ.no i dag, artig. Mange russ samlet på ett sted. Blir sikkert mye morro fremover.

Ø kommer til meg neste helg... Blandede følelser rundt det. han har sagt til meg at det ikke skal bli dumt, så jeg får bare håpe på det beste da. Det er nok siste gang jeg får besøk av han på lenge. For da har han ikke ting han ska ordne her nede lenger.

*Sulten*. Mulig jeg tussler opp på kjøkkenet og lager meg noen skiver nå :D

Håper alle får en fin dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Human Being

Meteora: Så du hadde skrevet til meg på msn, har vert på der i hele dag uten å egentlig være på. Jeg har ikke vert hos legen nei. Burde, men får ikke somlet meg til det. :roll: . Jeg må se bilder i morgen da.. :D. Bilder er gøy. Var det mange fine? Gla i deg vennen.

---------------------------o0o------------------------------

Har vert på revyøving i dag, til halv åtte. *Sliten*. Lang dag, men helt grei. Hadde fri fire timer midt på dagen i dag. Så jeg Ru, Mo og St dro hjem til meg for å slappe av. Så Harry Potter, og stua alle sammen oppi min seng :P. Sovna like før vi skulle dra igjen.

Var hos Mal etter revyøvinga, hu og Mo hadde laga nachos :D:D *namm-mat*. Etterpå dro vi på statoil og støvsuga og vaska i bilen hennes.. (Noe hobby problemer kanskje?).

Uansett, jeg er kjempetrøtt nå!! Godt jeg har fri til halv ett i morgen.. AH :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aniola Fisken; Helgen har vert utrolig gøyal, hvis du leser lenger oppe så har jeg skrevet litt av det som skjedde i helgen :D.

Hvordan har helgen din vert da?

-------o0o-------

Nå sitter jeg på skolen i en samfunns kunnskaps time.Holder på med en oppgave om kriminalitet, men jeg har gitt meg nå. Fritime :D:D *wee*. Snakkes.

HElgen min var super! :D

Heldig du, som har tilgag til nettet på skolen. I mine fritimer bare sprader jeg rundt :-?

Skal på audition til revyen i dag jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Fikk somla meg til legen i dag. SÅ kjedelig. Mått sitte på venterommet og vente bortimot en time. Først for å komme inn til legen, så for å komme inn og ta en liten CRP test og en annen blodprøve.

Også fant de jo heller ikke ut hva som feiler meg. Fikk fritak for gymmen to uker, og ellers noe medisiner mot hosten (Som forøvrig smaker helt for******)..

Skulka revyøvinga i dag *Fyseg*. Var ikke motivert til tolv timer på skolen i dag, ikke i det hele tatt. Føler meg helt bortevekk i dag, svimmel.

Ukene går SÅ FORT. Nå er det bare i morgen så er det helg IGJEN. Jaja, det gjør ikke meg noe. På Onsdag (mest sansynlig) kommer ø. Det er mulig det blir russekro på Torsdagen, men det blir vell til at jeg blir hjemme da. Gruer meg til han kommer. Med tanke på sist visitt, ser jeg ikke så mye positivt. Men får prøve å ihvertfall gjøre det beste ut av det. Det er jo litt koselig når han kommer på besøk også.

Skulle egentlig finne på noe sammen med MO i kveld. Har blant annet en fordømt matteinnlevering som jeg ikke har fått til. Var meningen at hun skulle hjelpe meg med den. Men så sovna jeg, og våkna først nå. Sendte en melding til henne, og det viste seg at hun FREMDELES lå å sov. Ja, vi er visst noen dovendyr :tunge1: .

Har fått mye bedre kontakt med Mo.Det syns jeg er koslig. Vi har liksom aldri hatt noe særlig mye med hverandre å gjøre. Bare vert i samme vennegjeng liksom. Fint å bli kjent med henne på en annen måte.

DAGENS MP3: Erik prydz - Call on me.

Hejdå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ysj, så kjedelig at legene ikke fant ut noe!

Synes de aldri gjør det nesten, jeg :-?

JAja, ønsker deg en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...