Gå til innhold

TheInnerMe

Gjest Human Being

Anbefalte innlegg

Gjest Human Being

Tida flyr. Tenk at det er bare 16 dager (tror jeg) igjen til jul. Nå gleder jeg meg. Må bare få unna de pakkene jeg skal kjøpe. Jeg er alltid så treig med sånny :oops: .

Jeg har så lite å skrive om for tiden, det meste blir så.. tomt syne jeg. Menmen.

Lånte tre filmer av Rudi i dag, som jeg tenkte jeg skulle se. Men burde vell egentlig heller ha lest til historieprøven i morgen.. :roll: . Det er bare 9 skoledager igjen til juleferien.. :D. Lurer på om jeg skal på jule''ballet'' i år eller ikke. Jeg var ikke i fjor heller.Kan ikke fordra å gå i kjole, som nesten alle gjør den dagen. Ikke har jeg noe skjørt eller noe sånt som jeg kan bruke heller. Gidder ikke stresse med å kjøpe.

Går ikke glipp av noe stort uansett så... :roll:

Får se.

Ø har bursdag i dag, 21 årsdag. Jeg har sendt pakke i posten med kort og masse drops oppi. Jeg savner han litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Human Being

Aniola Fisken: Takk for lykkeønskningen, men det gikk desverre ikke så fryktelig bra med den prøven :(.

Men nå er det endelig HEEELG. Noe jeg setter enormt stor pris på denne Fredagen her. Så deilig det skal bli å sove lenge. Har ikke noen store planer for helga heller, bortsett fra å kanskje få en shape på rommet mitt som forøvrig ikke ser ut.

Var hos tannlegen i dag, tetta ett hull. Det er så fælt hos tannlegen, jeg har ikke ord for det :grine: . Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, og kommer sikkert alltid til å ha det. Når jeg er nervøs blir jeg i tillegg overfølsom og alt blir vondt. Gruer meg allerde til neste tannlegetime, for jeg har flere hull som må tettes. Men jeg får gratis behandling av alle hullene da, så det er vell like greit å benytte seg av det før jeg må begynne å betale. (Det er ikke bare fordeler med å være myndig :wink: )

Lurer på om jeg skal reise på julegavehandel i morgen. hadde vert litt greit å få det unnagjort :roll: .. Da tar jeg ferga over til nabobyen ihvertfall.

Nå skal jeg åpne julekalendere på nettet :D .. *Gøy*

Ha en fin dag alle sammen.

åh.. PS: Jeg vannt 20 kr i flaxkalenderen min i dag :D *Stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Nå er det sent, jeg burde ha lagt meg.

Holder på laste ned gåtes nyeste album ''iselilja''.

Leser litt om novellesjangeren og kopierer over til

ett ark jeg skal ha med meg på heildagsprøven på

skolen på mandag. Tem er kroppen. Skal nok alltids

få til å skrive noe. Stil er jo ikke det verste.

Har sett mange filmer i dag. En dansk, en svensk

og en som jeg lånte av en i klassen (Vanish).

Sitter å hører på p3, men det er bare pjatt der.

Kjedelig. Kjedelig å sove også foresten. De snakker

om at det er så dyrt med sko i Norge.

Nå er jeg halvveis i kalenderen min, 12 dager igjen til jul. Det går så FORT! Desember varte en hel evighet når jeg var liten. Skulle mange ganger ønske jeg var liten igjen. Man hadde mange egenskaper da, som man ikke har når man blir eldre.

Jeg har kjøpt julegaver i dag. Noen ihvertfall. Jeg har bare 2-3 stykker igjen. Må kjøpe en gave til Snober, men han ingen aning om hva jeg skal kjøpe. Er så vanskelig å kjøpe til enkelte.

Nei. Senga ja. Kanskje man skulle bevillige den litt tid nå. Ja, jeg tror det. Det er så kjedelig her på pc'n alikevell. Og jeg er trøtt.

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Huhei hvor tiden flyr. Helt vanvittig! 9 dager igjen til jul :nissekone: , jeg kan ikke tro det jeg. Og jeg gleder meg.

Er ferdig med tentamen i hovedmål og sidemål nå. Får ikke karakter før etter jul. Men tror det gikk ganske bra. Er tidlig oppe i dag.Glemmer alltid at jeg har fri første time på Onsdagene, så jeg står alltid opp før jeg trenger. Tenkte bare jeg skulle skrive noen ord her, mens jeg hadde anledningen.

Ha en fin dag du som leser.

Hejdå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Jeg skal på juleball på fredag. Hadde jo egentlig bestemt

meg for å ikke gå, men venninne Mo overtalte meg til å bli

med alikevell. Så da bar det av gårde for å kjøpe bilett,

sånn ca 10 minutter før bilettsalget stengte.

var på shopppingtur til ''nabobyen'' sammen med Mo i går.

Tok båten over. Det bølga som f***. Helt vanvittigt. Båten

vi tok over var en av de minste,og vi satt helt fremst.

Fikk DET suget i magen! Mo måtte nesten le litt av meg der

jeg satt krøka sammen og holdt begge hendene i bordkanten.

Tihi. Men det var litt morsomt da. Det var julepynt

overalt på kjøpesenteret, og ett korps spilte julesanger.

Må innrømme at jeg kom i litt julestemning ja.

Jeg og Mo skulle liksom kjøpe julegaver til hverandre. Men

det endte med at begge to kjøpte noe vi hadde lyst på

istedenfor, så skulle det være julegaven fra hverandre :P.

Jeg kjøpte meg Wonderbra, som var kjempegod å gå med. Og

nå har jeg pupper i himmelen, helt sant. hehe.. Ulempen er

at tar jeg av meg bh'en så detter halve puppen av (Til

alles informasjon var dette altså en bh med sånn vann

greier inni) Snålt opplegg egentlig.

På hjemveien var det ikke fullt så masse bølger, litt

skuffende. Men vi kom oss da hjem ihvertfall.

Om 7 dager reiser jeg til Stavanger. Skal reise med båten.

Så deilig. Alle de andre skal kjøre i fullstappet bil,

mens jeg skal ta båten stille og fredelig for meg selv.Jeg

har nemlig studenbevis (får rabatt), så det var billigst å

sende meg med båten. :)

Kenneth får seg karaokemaskin til jul. Blir spennende, for

da kan jeg også bruke den. .tihi.. Karaoke er gøy på

forspiel.

Nå gleder jeg meg til juleball. Eneste minusen er at man

skal jo pynte seg litt ekstra.. Bah. tror jeg skal gå med

ett skjørt jeg har lånt av ei venninne. + lilla topp og

lilla dressjakke ellernoe. Skal spise masse pinnekjøtt,

det er så utrolig godt!! Skal drikke, og antageligvis bli

ganske full i samme slengen. Skal feire bursdagen til ei

anne venninne av meg, som endelig blir atten. Noe hu har

venta leeeenge på.

Jeg fant igjen jakken og mp3 spilleren min i dag *Happy*.

Hadde glemt det hos ei i klassen. Og jeg som trodde jeg

hadde mistet det, ble kjempeglad når hu sa at tingene lå

hjemme hos henne.

Nå skal jeg logge av. Lage meg kveldsmat, så skal jeg tyte

i telefon med Snober. Diskutere sånne saklige og usaklige

(mest av det siste) ting. Koselig det.

Og i morgen skal jeg til tannlegen......

..... Er det noen som vil holde meg i hånden kanskje? :D

Hejdå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt deg i hånda.. jeg holder deg alltid

i hånda. Det vet du vel. Kjenner du det?

Jeg holder hardt fast :) Tihi.

Fikk DET suget i magen! Mo måtte nesten le litt av meg der

jeg satt krøka sammen og holdt begge hendene i bordkanten.

Tihi. Men det var litt morsomt da.

*Lættis*.. å, jeg ser det for meg.. :ler::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Så sitter man oppe igjen da...

.... midt på natten.

Tenker på forskjellig. Frem og tilbake.

Ser på gamle bilder. Bilder fra sommeren.

Jeg savner Blokhus, jeg savner Petter Wessel og

moroa vi hadde der. Skal jammen ta med meg en

vennegjeng å reise dit en gang.

På fredag var det juleball. Det var kjempegøy.

Dansa masse, sang karaoke, og drakk øll til russekro priser. ( :D ). Traff en kompis som jeg nesten aldri ser ute, det var akkurat blitt slutt med han og dama. Koselig å feste sammen med ham ihvertfall. Vi dansa sammen.

Det ble en lang kveld.. Vi begynte å forse hos Ma i 4-5 tiden. Vi var vell en ca 20 stykker samlet hos henne. Det var koslig. Så bar det etterhvert opp til utestedet klokken åtte. Der fikk vi servert pinnekjøtt, og desert etterpå. Jeg ga bort desserten min til ma, det passet ikke heelt sammen med alkohol :P.

Mistet mobiltelefonen min, men fant den igjen senere på kvelden. Ringte den, og det var en som hadde funnet den. Han kom ut med den til meg :).

Det var en vellykket kveld sammen med mange gode venner og bekjente. Tok busen hjem sammen med mar etter at det var stengt. Bussen kjørte meg nesten helt til døra :P, det var naboen min som kjørte.

I dag: Jeg sov lenge. sto vell ikke opp før i halv tre tida. Ikke noe særlig fyllesyk, formen min var helt fin. Noe jeg er veldig glad for!! Har hatt besøk av farmor og mormor. Mormor skal være her til i morgen. Det var så godt å se henne, kjempelenge siden sist jeg så henne!! Ga henne en skikkelig klem! Satt oppe å preika en del med folka.

Nå er det ikke lenge til jul.5 dager igjen bare. Og om 3 dager reiser jeg til Stavanger. Gleder meg nå, begynner å komme i stemning til julen. Blir rart å ikke feire jula hjemme, men det blir sikkert bra uansett.

Har allerede fått vite gaven fra mamma og pappa. Får en ukjent sum penger:). Så kan jeg kjøpe meg noe jeg vil ha selv. Mye enklere egentlig. Ihvertfall for en fattig sjel som meg.

Det er bare to dager igjen på skolen før juleferien nå. Mandagen er elevrådsdag. Vi får servert middag og dessert, og skal diskutere forskjellige ting som kan gjøres for å forbedre miljø og trivsel på skolen.

Tirsdag blir det avslutning i kinosalen, varer vell ca i en og en halv times tid. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på gravplassen etterpå. Tenne lys og litt sånt:) Pleier alltid å gjøre det før jul. Jeg og Monica tenkte å dra dit sammen.

Er ferdig med alle julepakkene nå.. *Puh*. Snober var den som var vanskeligst å kjøpe til, men det er som regel slik med gutter. Men fant noe til slutt da.

DAGENS MP3: Ukjent artist - Barndommens jul

Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å skrive her før jeg reiser, så jeg vil benytte anledningen til å ønske alle sammen:

EN KJEMPE FIN OG KOSELIG JUL SAMMEN MED KJENTE OG KJÆRE. KOS DERE MASSE! TRYKK I DERE MASSE JULEGODTER, OG NYTT FRIDAGENE :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Så sitter man oppe igjen da...

.... midt på natten.

Tenker på forskjellig. Frem og tilbake.

Ser på gamle bilder. Bilder fra sommeren.

Jeg savner Blokhus, jeg savner Petter Wessel og

moroa vi hadde der. Skal jammen ta med meg en

vennegjeng å reise dit en gang.

På fredag var det juleball. Det var kjempegøy.

Dansa masse, sang karaoke, og drakk øll til russekro priser. ( :D ). Traff en kompis som jeg nesten aldri ser ute, det var akkurat blitt slutt med han og dama. Koselig å feste sammen med ham ihvertfall. Vi dansa sammen.

Det ble en lang kveld.. Vi begynte å forse hos Ma i 4-5 tiden. Vi var vell en ca 20 stykker samlet hos henne. Det var koslig. Så bar det etterhvert opp til utestedet klokken åtte. Der fikk vi servert pinnekjøtt, og desert etterpå. Jeg ga bort desserten min til ma, det passet ikke heelt sammen med alkohol :P.

Mistet mobiltelefonen min, men fant den igjen senere på kvelden. Ringte den, og det var en som hadde funnet den. Han kom ut med den til meg :).

Det var en vellykket kveld sammen med mange gode venner og bekjente. Tok busen hjem sammen med mar etter at det var stengt. Bussen kjørte meg nesten helt til døra :P, det var naboen min som kjørte.

I dag: Jeg sov lenge. sto vell ikke opp før i halv tre tida. Ikke noe særlig fyllesyk, formen min var helt fin. Noe jeg er veldig glad for!! Har hatt besøk av farmor og mormor. Mormor skal være her til i morgen. Det var så godt å se henne, kjempelenge siden sist jeg så henne!! Ga henne en skikkelig klem! Satt oppe å preika en del med folka.

Nå er det ikke lenge til jul.5 dager igjen bare. Og om 3 dager reiser jeg til Stavanger. Gleder meg nå, begynner å komme i stemning til julen. Blir rart å ikke feire jula hjemme, men det blir sikkert bra uansett.

Har allerede fått vite gaven fra mamma og pappa. Får en ukjent sum penger:). Så kan jeg kjøpe meg noe jeg vil ha selv. Mye enklere egentlig. Ihvertfall for en fattig sjel som meg.

Det er bare to dager igjen på skolen før juleferien nå. Mandagen er elevrådsdag. Vi får servert middag og dessert, og skal diskutere forskjellige ting som kan gjøres for å forbedre miljø og trivsel på skolen.

Tirsdag blir det avslutning i kinosalen, varer vell ca i en og en halv times tid. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på gravplassen etterpå. Tenne lys og litt sånt:) Pleier alltid å gjøre det før jul. Jeg og Monica tenkte å dra dit sammen.

Er ferdig med alle julepakkene nå.. *Puh*. Snober var den som var vanskeligst å kjøpe til, men det er som regel slik med gutter. Men fant noe til slutt da.

DAGENS MP3: Ukjent artist - Barndommens jul

Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å skrive her før jeg reiser, så jeg vil benytte anledningen til å ønske alle sammen:

EN KJEMPE FIN OG KOSELIG JUL SAMMEN MED KJENTE OG KJÆRE. KOS DERE MASSE! TRYKK I DERE MASSE JULEGODTER, OG NYTT FRIDAGENE :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Human Being

Klokka er masse nå. Om 6 timer reiser jeg til Stavanger,

så jeg burde jo egentlig sovet nå. Sitter å klurer med

gyminnlevering som jeg må levere før jeg reiser i morgen.

Er alltid så flink til å utsette skolearbeid til sånn i

siste liten jeg. Og da er det snakk om til ut i de aller

siste timene.

Hører på p3. Det er nesten bare julemusikk der.

O jul med din glede. Håhåhå sa nissen. Vi tenner tusen

juuulelys. På låven sitter nissen.

Lastet ned en tamagotchi i dag :D. Helt lik på sånn en som

jeg hadde når jeg var liten (barneskolen en gang). Du

husker kanskje de små søte datadyrene som peip når de

bæsja og ville ha mat eller koses med? Ja, en sånn en.

Akkurat nå sover han, og snorker.. Jeg syns de er så søte

jeg, skikkelig fascinerende.

Nå er det 4 timer til jeg reiser. Har skrevet her sånn

innimellom. Er ENDELIG ferdig med gymen. Tok meg en del

timer. (Håper læreren blir fornøyd). Var litt redd jeg

skulle vekke folka oppe med alle lydene skriveren vår

bruker. Spesielt når den skal scanne, bråker noe

forferdelig. Ihvertfall når det er så stille i huset fra

før.

Trøtt nå.

Men det er vell ikke mye vits i å legge seg.

Den 27. Januar er det Gåte konsert på rockefeller i Oslo.

Har kjempelyst til å dra! Mulig man drar på besøk til

Snober, han har jo mast på at jeg må komme lenge nå. Har

kjempelyst, men så var det disse pengene.

Fikk lyst på cappuchino nå. Synd det er tomt :(

Må kjøpe mer når jeg kommer hjem igjen. *Hekta*

Nå er det bare 2 dager igjen til jul. Jeg gleder meg.

Gleder meg til julemiddagen, pinnekjøtt. Det er så utrolig

godt *mmm*. Gleder meg til alle juleseriene på TV.

Mamma, Pappa, K og farmor kommer i morgen.

Det er meldt storm, torden og en orkan i morgen. Orkanen

heter FINN (Hvem bestemmer navnet på orkanene??). På

nyheten sier de at værmeteorologene sier de er redd for at

uværet kan gå ut over liv og helse, og ber folk om å holde

seg inne. Men jeg skal ut på reis i morgen jeg. På sjøen,

i båt! Har forhåndsbestilt bilett og alt. Kan hende båten

er innstilt på grunn av uværet da, og da må jeg ta

kystbussen til Stavanger.(kjeeedeli)

Jada, kan bli artig det.

Nå har jeg ikke flere ord, jeg skal på date med senga en

times tid, for så å stå opp.

Ha en fin dag alle sammen, og kos dere masse i jula.

Godmorgen, Godnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Å jul med din glede..

..Og barnslige lyst.. :)

Nå er det endelig julaften.

Haf spist julegrøt, men fikk ikke mandelen.

Hihi. Det gjorde ikke så mye alikevell, for jeg

liker ikke marsipan.

Gleder meg til julemiddagen, pinnekjøtt *MM*!

Det er kjempemange pakker under juletreet. Har aldri

sett så mange pakker under ett juletre før. Koslig.

Vi er 10 stykker som skal feire jul sammen.

Rart å ikke feire jul hjemme, men det er koslig likevell.

Var i byn å shoppa litt på Onsdag. Kjøpte litt dill dall.

SÅ gøy å handle. Hadde egentlig tenkt meg en tur til kvadraten i går, men det var så mye å gjøre at det ble ikke tid til det.

Synd det ikke er snø her. Det var meldt, men det er ennå ikke kommet noe. Er litt trist. Snøen hører liksmo med jula syns jeg.

Får slutte av, nå skal jeg lese julehefter og late meg på sofaen. Ha en koselig julaften alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Human Being

Hihi.. :D Gøy gøy. Nå ligger jeg i senga til Snober med laptopen på fanget. Tenkte jeg snart skulle stå opp nå. Sulteeeeen. Gleder meg til å se deg igjen!!!!!!

*KLem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Human Being

Jeg er i Ski. Hos Snober..:D. Bestemte meg sånn ca fem timer før jeg reiste, at jeg skulle reise. Så nå sitter jeg her. Litt rart i grunn. SKal møte Meteora om litt over en times tid, når Snober er ferdig på jobb. Vet ikke hva vi skal finne på ennå.

Skal ihvertfall feire nyttår her, så reiser jeg vell mest sansynlig hjem på Søndag. Tror ikke formen min kommer til å være bra nok til å reise hjem på Lørdagen for å si det sånn :P.

Bussturen i går var laaaang. Tolv timer totalt var jeg på ries. Da satt jeg i Odda en stund å venta på kystbussen som kom 10 over 11. Umulig å finne en sitte stilling som det går an å sove i på en buss. Håpløst. Men jeg hadde med meg bøker og mp3 spilleren min da, så det gikk alikevell tålelig bra.

Nei nå er je nødt til å stå opp!!

Hejdå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...