Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bruker83924

Spekulerer veldig her, men har dere sett på instagram at Jonas og Nina tagger bilder av de to med #jonasognina? Vet at de holder på/er sammen, men det er jo fortsatt litt merkelig. Får meg litt til å tenke at de kanskje vinner i år. Håper det enten bli dem eller Mayoo og Eileen. 

Gjest bruker83924
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.jpg.152973c87d8fda32153bb095e7bb71

Ikke vanskelig å se hvem Sandra stiller seg bak i kveld.

Anonymkode: 4d1ef...0d6

Det kan ikke være en tvist da? At Mayoo egentlig velger Imme, men så får sandra en makt? (Imme og Sandra står bak Mayoo)

Edit: Skulle egentlig være svar til brukeren over som lurte på hvorfor Sandra gråter.

Endret av ElizabethTaylor

Annonse

1 time siden, Kassiopeia skrev:

Imme er ikke, og har aldri vært en del av gjengen allianse.

Nei, men hun er partneren til Mayoos bestekompis- og en del av gjengen-alliansen; Jonas.

Endret av ankara
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.jpg.152973c87d8fda32153bb095e7bb71

Ikke vanskelig å se hvem Sandra stiller seg bak i kveld.

Anonymkode: 4d1ef...0d6

:ler: Det virker ikke som produksjonen gjør en innsats engang. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 9
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gråter Sandra?

Anonymkode: 8139f...cce

Er ikke Imme og Sandra gode venner da? Imme ga jo sin lykkekake til Sandra, så jeg tipper de har en god relasjon. 

• Liker 7
AnonymBruker
1 time siden, ankara skrev:

Og Mayoo velger Sandra fremfor Imme. FYSJ. Gjengenallianse my ass.

Imme er jo ikke en del av gjengen allianse. Hun gikk jo imot den alliansen under Pandoras. Husker du ikke at Eileen ble sittende igjen til sist (og Mayoo nest sist)? 

• Liker 4
18 minutter siden, ankara skrev:

Nei, men hun er partneren til Mayoos bestekompis- og en del av gjengen-alliansen; Jonas.

So what? Partneren til Jonas gjorde at Mayoo sin partner ble satt i fare, Jonas har heller ikke gjort noe for å redde Eileen, hvorfor skal Mayoo gjøre det for Jonas sin partner da? Ja, guttene er bestekompiser, men Jonas sin partner har åpenlyst spillet med den motsatte alliansen og gått imot gjengenalliansen ved å sette dem i fare. Så det er INGEN poeng i at Mayoo skal redde Imme foran Sandra om det viser seg at Mayoo og Øystein inngår enn avtale om partnerbytte for å redde Eileen. Mayoo må tenke på SIN partner! 

• Liker 5
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva, hvorfor ligger ikke dagens episode på viaplay? :O Hadde håpet å få sett den tidligere så jeg kunne legge meg tidlig :(

Anonymkode: 11cf1...81d

På torsdager legges ikke episodene tidligere ut. Er vel for at de vil forhindre spoiling på nett om hvem som ryker ut.

Annonse

2 minutter siden, Kassiopeia skrev:

På torsdager legges ikke episodene tidligere ut. Er vel for at de vil forhindre spoiling på nett om hvem som ryker ut.

Ironisk nok klarer TV3 fint å spoile dette på egenhånd :fnise:

• Liker 15
AnonymBruker
19 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Sykt teit! Jeg hadde uansett aldri turt å innrømme for noen jeg kjenner at jeg ser på paradise, så jeg ville aldri spoilet, hahaha! Jaja, jeg får vel bare se den i morgen. :) 

Anonymkode: 11cf1...81d

• Liker 1
Annonse
Den 29. mars 2016 at 18.56, Adelia skrev:

Ser ut som det blir mer spilling neste uka 👍🏼

Neste uke:
Mandag 4. april:
Paradise-gjengen forstår lite når det står «I gode og onde dager» på tavla. Men når det plutselig sjekker inn en gifteklar brud, går det et lys opp for dem. Bruden har en ring, og den er det flere av gutta som ønsker å slå kloa i. Hverdagen blir snudd på hodet når to av deltakerne finner et brev: En hjemsendt hotellgjest fikk en oppgave da hun sjekket ut. Brevet fører med seg et oppdrag som i verste fall kan føre til Paradise Hotel-exit. En heftig krangel bryter ut, og det hele går fra vondt til verre når en annen i gjengen prøver å spolere det hemmelige oppdraget.

Tirsdag 5. april:
Etter gårsdagens store krangel er det klein stemning når deltakerne våkner. Kleint blir det også når det er klart for parsplitt. Det ender med at en i gruppa må pakke kofferten sin og reise hjem. Deltakeren rekker imidlertid å slenge fra seg noen nedsettende gloser før hun forlater hotellet. Men plutselig har en ny deltaker ankommet med en blomsterbukett i hånden. Og på det ene rommet finner et av parene tonen. Er det en flørt på gang? Det kommer brev om at det er utdrikkingslag på gang, men før den tid rekker gutta å hygge seg litt i badekaret. En skikkelig bromance.

Onsdag 6. april:
Et brev blir det store samtaleemnet rundt frokostbordet. Jentene skal sende de to mest følsomme guttene på en utflukt. Det de ikke vet er at når de kommer tilbake igjen, er det én av dem som er fredet ut uka. Samtidig skal de andre åpne Pandoras eske. Deltagerne blir stilt til veggs av de velformulerte spørsmålene, og senere kommer den gledelige beskjeden alle har ventet på. Det blir bryllup på Paradise Hotel!

Torsdag 7. april:
Det er siste dag i bryllupsuka på Paradise. Som vanlig må en deltaker reise hjem når det er klart for parseremoni. Denne gangen er det en av gutta som må pakke kofferten. Men dette blir ikke en hvilken som helst seremoni, den blir preget av tårer og begravelsesstemning. Det viser seg at buketten som kom inn i spill tidligere i uken kan prege utfallet av seremonien. Men vil blomstenes eier bruke makten som hører buketten til?

Mikela og CA får iallefall brevet. 

7 minutter siden, Adelia skrev:

Mikela og CA får iallefall brevet. 

Det virket ganske tydelig at det oppdraget ble mislykket og. På parseremonien hvor jentene sitter, er ikke Mikela. Men heller en annen blond jente (sikkert hun nye som sjekker inn) 

Men man vet jo aldri hva som skjer da :P

Edit: Eller usikker på om det er mikela. Kan jo også være sandra som mangler

Endret av briannaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...