AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2541 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvem som vinner, men vet ikke om noen slipper kula. Kan jeg si det siden dette er en spoilertråd? Har sett et bilde som noen har tatt, kan godt sende det her. Men synes det er veldig rart i og med at deltakerne ikke har lov å gi ut info om dette. Her må det ha vært en deltaker som har tatt bilde av finaleepisoden Anonymkode: 3b82a...58e En fra TV3 la ut bilde på PH sine facebook sider ved et uhell. Anonymkode: 8139f...cce
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2542 Skrevet 30. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får du faen meg skjerpe deg. All dritt som skjer her i verden, også klarer du å presse ut av deg at et lekket bilde fra PH er "helt forferdelig". Jeez, synes synd på deg som er så investert i Paradise Hotel at din verden går under av å vite hvem vinneren er på søndag istedenfor torsdag liksom. Hadde vært en større skandale hvis bildet hadde blitt lekket for lenge siden. Nå er det så kort igjen til finalen likevel, og det er jo virkelig ikke den siste uka som pleier å være den beste. Ja, det er kjedelig å vite hvem som vinner. Det som er kjipest er jo at det er Øystein som vinner, sannsynligvis tidenes mest ekle paradise-deltaker. Han fortjener virkelig ikke å vinne. Ikke har han tatt noen valg, bare dilta etter CA som en idiot. Han egler seg inn på alle damer, klenger, tar ikke nei for et nei, spiser buser og er generelt den mest frastøtende personen som har vist trynet sitt på tv. Fortjener virkelig ikke å vinne. Eileen er en flott person, og har virkelig kommet seg gjennom pærra med verdigheten i behold. Men hun har jo virkelig ikke gjort noe der inne. Men det er typisk PH Norge da, man vinner ikke ved å være en spiller - man vinner på å være kjedelig. PH Norge blir aldri som PH Danmark. Anonymkode: e19e6...275 Stått opp med feil bein i dag eller? Anonymkode: 8139f...cce 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2543 Skrevet 30. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øysten slipper kula. Og deler pengene med Carl. Anonymkode: a176a...7de Hvordan vet du det da? Anonymkode: 8139f...cce
ankara Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #2544 Skrevet 30. mai 2016 14 timer siden, kindagirl skrev: Jaja! Carl Aksel vant hvertfall ikke :D hurra for det! JAAAAAAA
ankara Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #2545 Skrevet 30. mai 2016 3 timer siden, jolsrud skrev: trodde mayoo avslørte for lenge siden at øystein røk ut rett før finalen? noen som hørte dette? jeg leste bare rykter om det hmmm. Han sa at Øystein ikke vant. Noe som får meg til å tro at Eileen faktisk slipper kula. Men det kan jo hende Mayoo har blitt lurt, han er jo ikke i juryen og var tilbake i Norge for lengst da finalen ble spilt inn.
ankara Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #2546 Skrevet 30. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 stemmer til Nina og Jonas, som taper for 6 stemmer til Øystein og Eileen. Ingen slipper kula, og årets sesong er over. Uff ja, du har nok rett. Men lever i troen. Vil at Eileen skal slippe kula! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2547 Skrevet 30. mai 2016 Hallo, ingen av dem slipper kula. Det er så åpenlyst, spesielt når de to står med kulene! Selv om Øystein er en liten slask, så har han nok ikke samvittighet til å slippe den kula foran Eileen. Eileen ville heller aldri sluppet kula. Det var også noen som sa at Eileen og CA vant, men det viste seg jo til å (sjokk!) ikke stemme. Anonymkode: 7d8ce...de8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2548 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, Oslohøst skrev: Herregud, slutt å svar så frekt. Hva vet du om personen som skrives sånn? Kanskje personen sliter med eget utseende. Slutt med sånn krass kritikk og mobbe-jeg tar deg mentalitet. Det gagner ingen. Og la nå folk få favorisere hvem dem vil uten at du skal spille på folks følelser. Syns ikke det jeg skrev var frekt, syns derimot at denne brukeren var ufin mot disse jentene. Hvis noen med dårlig selvbilde leser det vedkommende skrev er det mye mer skadelig enn at jeg "arresterer" den brukeren. Tror du misforstod innlegget mitt. Prøvde å si at alle er fin på sin måte og at det er dumt å rangere personer ut ifra øyeavstand, ansiktssymmetri, osv osv. Anonymkode: 0b764...33c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2549 Skrevet 30. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo, ingen av dem slipper kula. Det er så åpenlyst, spesielt når de to står med kulene! Selv om Øystein er en liten slask, så har han nok ikke samvittighet til å slippe den kula foran Eileen. Eileen ville heller aldri sluppet kula. Det var også noen som sa at Eileen og CA vant, men det viste seg jo til å (sjokk!) ikke stemme. Anonymkode: 7d8ce...de8 Dette blir jo bare kjedelig å se på! Uansett om de hadde lekket bildet eller ikke. Slipp! Den! Kula! Anonymkode: 0b764...33c
ankara Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #2550 Skrevet 30. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slipp! Den! Kula! Enig. Men kun Eileen MÅ.SLIPPE.DEN! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2551 Skrevet 30. mai 2016 Eileen kommer aldri til å slippe kulen. Det tror jeg ikke hun har samvittighet til. De er jo tross alt veldig gode venner i dag. Noe jeg ikke tror de hadde vært hvis en av de slapp kulen. Blir nok en kjedelig finale. Anonymkode: 8139f...cce
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2552 Skrevet 30. mai 2016 Ferdig snakka 😄 Anonymkode: d2d8f...795 2
-Fiona- Skrevet 30. mai 2016 #2553 Skrevet 30. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor legger du ut dette bilde? Så forbanna unødvendig! Du hadde ikke trengt å ødelegge for oss andre. Takk skal du ha! Anonymkode: 6d83f...59c Kan ikke du definere graden av spoiling som er tillatt i tråder med spoiling som hensikt da? Herregud, tenk å ta sånn på vei. Anyways: YAAAAY!! Eileen 😍 4
UnderCover Skrevet 30. mai 2016 #2554 Skrevet 30. mai 2016 (endret) Hadde aldri trodd at vi skulle få en sånn spoiler slengt i trynet. Hvertfall ikke siden alle episoder skulle legges ut likt alle steder, og alt hittil i år bare har vært spekulasjoner. Ja, jeg er skuffet fordi det er lekket. Og ja, jeg er skuffet fordi jeg så det i spoilertråden igår. Hva skal vi gjøre nå da? Bare se på hvordan de kommer seg til finalen? Tv3 burde gi sparken til den idioten som la ut det bildet. Men de har jo uansett lagt ut spoilere i alle se-hva-som-skjer-klipp hele sesongen, men dette her var bare drøyt. Og Eileen kommer ikke til å slippe kulen, ei heller Øystein. Så vi vet jo utfallet. Hipp hipp hurra. Men jeg skal se på neste sesong uansett bare sånn det er Endret 30. mai 2016 av UnderCover 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2555 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, -Fiona- skrev: Kan ikke du definere graden av spoiling som er tillatt i tråder med spoiling som hensikt da? Herregud, tenk å ta sånn på vei. Anyways: YAAAAY!! Eileen 😍 STØTTER deg !! TIL NESTE ÅR, dere som ikke vil risikere å få spoilet paradise, ikke klikk dere inn på en tråd som det tydelig står: SPOILERTRÅD. Produksjonen er sikkert like evneveik neste år også. YIPPY FOR EILEEN 🎉🎊🎉🎊🎉🎊 Anonymkode: b6022...8a4 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2556 Skrevet 30. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ferdig snakka 😄 Anonymkode: d2d8f...795 Ferdig snakka hva da? Anonymkode: 8139f...cce 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2557 Skrevet 30. mai 2016 13 minutter siden, UnderCover skrev: Hadde aldri trodd at vi skulle få en sånn spoiler slengt i trynet. Hvertfall ikke siden alle episoder skulle legges ut likt alle steder, og alt hittil i år bare har vært spekulasjoner. Ja, jeg er skuffet fordi det er lekket. Og ja, jeg er skuffet fordi jeg så det i spoilertråden igår. Hva skal vi gjøre nå da? Bare se på hvordan de kommer seg til finalen? Tv3 burde gi sparken til den idioten som la ut det bildet. Men de har jo uansett lagt ut spoilere i alle se-hva-som-skjer-klipp hele sesongen, men dette her var bare drøyt. Og Eileen kommer ikke til å slippe kulen, ei heller Øystein. Så vi vet jo utfallet. Hipp hipp hurra. Men jeg skal se på neste sesong uansett bare sånn det er Signerer. Men jeg kommer ikke til å se neste sesong. Skal se ferdig sesongen, så boikotter jeg PH Norge og ser heller den danske og svenske som 100 ganger bedre. Anonymkode: 8139f...cce 2
UnderCover Skrevet 30. mai 2016 #2558 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Signerer. Men jeg kommer ikke til å se neste sesong. Skal se ferdig sesongen, så boikotter jeg PH Norge og ser heller den danske og svenske som 100 ganger bedre. Anonymkode: 8139f...cce Og når legges disse vidunderlighetene ut på tv3play?
Oslohøst Skrevet 30. mai 2016 #2559 Skrevet 30. mai 2016 http://m.side2.no/underholdning/lekket-paradise-bilde-hele-norge-hater-meg/3423229283.html
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2560 Skrevet 30. mai 2016 5 minutter siden, Oslohøst skrev: http://m.side2.no/underholdning/lekket-paradise-bilde-hele-norge-hater-meg/3423229283.html "Jeg og mange i min omgangskrets vet hva om vil skje, før det blir vits på tv". Og hvordan vet de det? Jo, fordi deltakerne som er med i år forteller hva som vil skje til dem. Ariel Søyland er jo via typen sin Daniel, veldig god venn med Carl Aksel, og det må jo være han som har fortalt dama og andre hva som vil skje i programmet. Og da er spørsmålet mitt; Hvorfor får ikke slike parasitter en bot, for å ha åpenbart brutt taushetsplikten? HELVETE! Anonymkode: 87a0c...d50 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå