johma92 Skrevet 26. mai 2016 #2242 Skrevet 26. mai 2016 Jeg må innrømme at Sandra imponerte i går, trodde hun skulle få et raserianfall i sync etter å ha funnet ut det var Nina, men den gang ei. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2243 Skrevet 26. mai 2016 6 minutter siden, johma92 skrev: Jeg må innrømme at Sandra imponerte i går, trodde hun skulle få et raserianfall i sync etter å ha funnet ut det var Nina, men den gang ei. Helt enig, men mye av reaksjonen kom nok av at hun selv også var berget. Hvis det ikke hadde vært for et så godt spill hadde jo Sandra også røket om de hadde funnet ut av det. Men ja, generelt var responsen ganske bra, bortsett fra en del kvalme oppstøt fra gutta i hoffet. Anonymkode: 8c4e6...1f9 2
Oslohøst Skrevet 26. mai 2016 #2244 Skrevet 26. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, men mye av reaksjonen kom nok av at hun selv også var berget. Hvis det ikke hadde vært for et så godt spill hadde jo Sandra også røket om de hadde funnet ut av det. Men ja, generelt var responsen ganske bra, bortsett fra en del kvalme oppstøt fra gutta i hoffet. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Selvfølgelig var hun lettet over å være berget. Ikke noe imponerende ved hennes oppførsel i går. 1
Gjest Joppe Skrevet 26. mai 2016 #2245 Skrevet 26. mai 2016 11 minutter siden, johma92 skrev: Jeg må innrømme at Sandra imponerte i går, trodde hun skulle få et raserianfall i sync etter å ha funnet ut det var Nina, men den gang ei. Jeg velger å tro at Sandra sin reaksjon faktisk var ekte. At hun forstod grunnen for Ninas valg. Selvfølgelig er det nok lettere når hun selv er safe, men hun overrasket meg positivt denne gang. (Ønsker henne fortsatt ikke i finalen) Den som bare synker og synker i mine øyne, er Jørgen. Makan til oppførsel!! Han er eldst av gutta, men oppfører seg som en unge i trassalderen. Var ikke fan av Caksel heller når han var der inne, men han har i hvert fall litt sjarm og humor. Det kan jeg ikke si Jørgen har for mye av.
Sitronmelis Skrevet 26. mai 2016 #2246 Skrevet 26. mai 2016 9 minutter siden, Joppe skrev: Jeg velger å tro at Sandra sin reaksjon faktisk var ekte. At hun forstod grunnen for Ninas valg. Selvfølgelig er det nok lettere når hun selv er safe, men hun overrasket meg positivt denne gang. (Ønsker henne fortsatt ikke i finalen) Den som bare synker og synker i mine øyne, er Jørgen. Makan til oppførsel!! Han er eldst av gutta, men oppfører seg som en unge i trassalderen. Var ikke fan av Caksel heller når han var der inne, men han har i hvert fall litt sjarm og humor. Det kan jeg ikke si Jørgen har for mye av. Helt enig! Jørgen oppfører seg som en liten drittunge. Foretrekker Caksel foran Jørgen faktisk. 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2247 Skrevet 26. mai 2016 Men hvem ryker i dag tror dere? Hvis noen andre enn Mikela får sitteplass i dag, så ryker Jonas. Hvis Malin eller Øystein får den sitteplassen, så kan du banne på at Jonas og Mikela ryker. Anonymkode: 7d8ce...de8
Gjest Joppe Skrevet 26. mai 2016 #2248 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvem ryker i dag tror dere? Hvis noen andre enn Mikela får sitteplass i dag, så ryker Jonas. Hvis Malin eller Øystein får den sitteplassen, så kan du banne på at Jonas og Mikela ryker. Anonymkode: 7d8ce...de8 Jeg tror utfallet er ganske åpent. Det kommer garantert en tvist av et eller annet slag. De eneste som er trygge, er vel de med amulettene...
kindagirl Skrevet 26. mai 2016 #2249 Skrevet 26. mai 2016 Ser for meg at Jonas ryker og hele hoffet er fornøyde md seg selv men så kommer det en twist.. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2250 Skrevet 26. mai 2016 Et øyeblikk siden, kindagirl skrev: Ser for meg at Jonas ryker og hele hoffet er fornøyde md seg selv men så kommer det en twist.. Håper det! Anonymkode: 8c4e6...1f9
Jallatralla Skrevet 26. mai 2016 #2251 Skrevet 26. mai 2016 Husk hatten til Jonas da dere! Han ryker nok ikke
kindagirl Skrevet 26. mai 2016 #2252 Skrevet 26. mai 2016 Hadde vært JÆVLI morsomt om hoffet klarer å kaste Jonas ut og så viser det seg at hatten som MALIN ga til han redder han:P 13
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2253 Skrevet 26. mai 2016 5 minutter siden, kindagirl skrev: Hadde vært JÆVLI morsomt om hoffet klarer å kaste Jonas ut og så viser det seg at hatten som MALIN ga til han redder han:P Anonymkode: 8c4e6...1f9
jolsrud Skrevet 26. mai 2016 #2254 Skrevet 26. mai 2016 8 minutter siden, kindagirl skrev: Hadde vært JÆVLI morsomt om hoffet klarer å kaste Jonas ut og så viser det seg at hatten som MALIN ga til han redder han:P Uten hatten så hadde han jo overlev uansett så vet ikke hvorfor det hadde vært så morsomt :-p
Alenia Skrevet 26. mai 2016 #2255 Skrevet 26. mai 2016 15 timer siden, leo2 skrev: Jeg har talt. Er god venn med Jørgen faktisk. Stemmer dette håper jeg Jørgen blir straffet for å ha plapret, han fortjener ikke å vinne 👿 Sutrete fyrer er 👊🏻👎🏻👎🏻
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2256 Skrevet 26. mai 2016 24 minutter siden, kindagirl skrev: Hadde vært JÆVLI morsomt om hoffet klarer å kaste Jonas ut og så viser det seg at hatten som MALIN ga til han redder han:P Da hadde jeg virkelig ledd, og godtet meg. Malin tenker jo ikke, og selvfølgelig er hun fremdeles bitter på Jonas for å sende henne ut. Det er åpenbart! Det hadde seriøst vært så priceless om hatten viste seg og redde Jonas! Anonymkode: 7d8ce...de8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2257 Skrevet 26. mai 2016 Jeg tror faktisk ikke at hatten til Jonas har så mye å si i kveld, dessverre.. Den skulle jo redde han fra ondskap, som var djevelen og denne svarteboka, men også skjermes for godhet, altså at han ikke kan stå sammen med Nina på parseremonien. Eieren av svarteboka har blitt avslørt, og jeg tror ikke (vet jo ikke enda) om djevelen har noe å si i kveld under parseremonien. Min teori er at det blir en vanlig parseremoni, og at dem som har amuletter kan sitte i kveld. Så om Jonas ryker, ryker han ut fordi han stiller seg bak sammen med en annen, og må sjekke ut. Hadde vært sykt kjipt, men tror ikke hatten har noen rolle i kveld Anonymkode: 769dc...4af 3
Gjest Joppe Skrevet 26. mai 2016 #2258 Skrevet 26. mai 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror faktisk ikke at hatten til Jonas har så mye å si i kveld, dessverre.. Den skulle jo redde han fra ondskap, som var djevelen og denne svarteboka, men også skjermes for godhet, altså at han ikke kan stå sammen med Nina på parseremonien. Eieren av svarteboka har blitt avslørt, og jeg tror ikke (vet jo ikke enda) om djevelen har noe å si i kveld under parseremonien. Min teori er at det blir en vanlig parseremoni, og at dem som har amuletter kan sitte i kveld. Så om Jonas ryker, ryker han ut fordi han stiller seg bak sammen med en annen, og må sjekke ut. Hadde vært sykt kjipt, men tror ikke hatten har noen rolle i kveld Anonymkode: 769dc...4af Men, da skjønner jeg ikke hvorfor han har hatten på seg. Jeg tror den vil få noe si, evt. at djevelen kan rote rundt i rekkene. Utifra frampeket så står i hvert fall Daniel bak Nina. Så enten ryker både Jonas og Mikela, eller så har Mikela klart å få amuletten og de switcher partnere.....kjenner jeg er spent allerede. Bare 6,5 timer igjen Endret 26. mai 2016 av Joppe skrivefeil
jolsrud Skrevet 26. mai 2016 #2259 Skrevet 26. mai 2016 Ser for meg at hatten skulle redde han fra å evt ryke på pandoras hvis de hadde valgt han i tillegg til eieren av boken
selmadawgy Skrevet 26. mai 2016 #2260 Skrevet 26. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror faktisk ikke at hatten til Jonas har så mye å si i kveld, dessverre.. Den skulle jo redde han fra ondskap, som var djevelen og denne svarteboka, men også skjermes for godhet, altså at han ikke kan stå sammen med Nina på parseremonien. Eieren av svarteboka har blitt avslørt, og jeg tror ikke (vet jo ikke enda) om djevelen har noe å si i kveld under parseremonien. Min teori er at det blir en vanlig parseremoni, og at dem som har amuletter kan sitte i kveld. Så om Jonas ryker, ryker han ut fordi han stiller seg bak sammen med en annen, og må sjekke ut. Hadde vært sykt kjipt, men tror ikke hatten har noen rolle i kveld Anonymkode: 769dc...4af Men han hadde jo ikke noe behov for å reddes fra boka - da hatten ble tildelt etter en gutt ble sendt ut, og det var en jente som uansett skulle ut på tirsdag.. Det eneste jeg kan tenke meg at han kan ha blitt skjerma for er å være den som CA og Eileen bestemte at skulle sjekke ut sammen med eieren av svarteboka hvis de gjetta riktig. Men det sa de jo ingenting om.. Hååper hatten redder han i kveld ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå