Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Gætzby skrev:

"Jeg er heller ingen rundbrenner som ligger med flere damer i uka, som mange skal ha det til, sier den unge artisten." Vel, akkurat det ryktet la du ut selv da du sa du hadde hatt sex med 400 jenter...

Drøyt at folk ber ham ta livet sitt, men han kan for alt hatet selv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får takke seg selv for all hetsen og drapstruslene han opplever, istedenfor å legge skylden på produksjonen og "skuespill" 

Anonymkode: 17f71...f89

Herregud, er det mulig. Selvfølgelig er det mye klipp og lim i bildet som fremstiller ting litt mer" eksremt" enn de er, det er reality TV og det er sånn det fungerer. Og uansett om han hadde blitt fremstilt 100% slik han er i virkeligheten er alikevell ikke oppførselen hans så ille. Forstår selvfølgelig at folk reagerer på hvordan han oppfører seg, men nei så ille er det faktisk ikke. Hets og drapstrusler er veldig alvorlig, og det å si at han kan takke seg selv for å få det synes jeg rett og slett er skikkelig kvalm og ekkelt.

Anonymkode: f753b...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Northernlight
36 minutter siden, Gætzby skrev:

Imorgen skal Stine sette to gutter i fare. Hvem tror dere at hun velger? 

Jeg nevnte ista at Stine er en av dem som neppe eier integritet, og selv om hun nå har furtet over dobbeltspillet til CA i snakkebobla et dusin antall ganger så kommer hun til å gjøre alt for at han faktisk er trygg på parseremonien.

Jeg tror dessverre at Stine kommer til å sette Jonas og Vegard i fare. Muligens Jonas og Jørgen. Men vi får se hva dama faktisk er laget av... 

 

 

Jeg er nok enig med deg. Jeg tror hun gjør alt som Carl vil, hun virker så lettlurt stakkars. Hun velger definitivt Jonas (som Carl vil ha ut) pluss en til, Vegard kansje. På en eventuell parseremoni tror jeg Carl velger hun nye og skipper Stine rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hvorfor Mayoo ble brukt som dommer hver gang de viste klippet av at CA danset? 

Anonymkode: f7cc3...11e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Northernlight

Ahh ja, dansinga til Carl var jo som klippet fra Twin Peaks med han lille dvergen som dansa, med musikken  og alt. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg forsto ikke hvorfor det var så mye klipp med dansende Caksel og Mayoo som dommer. Er produksjon så desperate å ha Caksel on screen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får det nøyaktig som han selv vil; enda mer PR. Det hjelper nok på karrieren hans. Han er en flink spiller, både på PH og på utsiden. 

Anonymkode: d7aa9...7d7

Nettopp det jeg tenkte. "Musikken får meg gjennom det." Jeg må le. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke hvorfor Mayoo ble brukt som dommer hver gang de viste klippet av at CA danset? 

Anonymkode: f7cc3...11e

 

7 timer siden, Charlotteh skrev:

Men jeg forsto ikke hvorfor det var så mye klipp med dansende Caksel og Mayoo som dommer. Er produksjon så desperate å ha Caksel on screen?

Det er fra Twin Peaks, som nevnt over. Det er en dverg som danser, og en mann som sier uforståelige ting som er med i den scenen, i tillegg til hovedpersonen. Det var nok ment som en spøk ;) 

Og selvfølgelig kjører de på med den pokkers smykkehistorien til Marie Antoinette, det blir bare enda en historisk hendelse produksjonen kan fremstille feil. Men, men, da tyder det i det minste på at det går mot revolusjon!

Anonymkode: 9af8e...7da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sur av å se hvor dårlig kostymene de får utdelt er... Blomsterskjørt og knestrømper fra H&M for å illustrere det kongelige hoff i Frankrike på 1700-tallet... ehhh WHAT?!!? 
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, incognita skrev:

CA: "Vi er på veldig lik bølgelengde" :fnise:

Og "mange tanker går mellom hodet mitt".... :laugh:

Anonymkode: 13221...4fd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og "mange tanker går mellom hodet mitt".... :laugh:

Anonymkode: 13221...4fd

Retter meg selv. Han sa "da gikk det tusen tanker mellom hodet.....".

Anonymkode: 13221...4fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er det mulig. Selvfølgelig er det mye klipp og lim i bildet som fremstiller ting litt mer" eksremt" enn de er, det er reality TV og det er sånn det fungerer. Og uansett om han hadde blitt fremstilt 100% slik han er i virkeligheten er alikevell ikke oppførselen hans så ille. Forstår selvfølgelig at folk reagerer på hvordan han oppfører seg, men nei så ille er det faktisk ikke. Hets og drapstrusler er veldig alvorlig, og det å si at han kan takke seg selv for å få det synes jeg rett og slett er skikkelig kvalm og ekkelt.

Anonymkode: f753b...e47

Der var du igjen for å forsvare idolet ditt.

Anonymkode: f5a4a...373

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine, du Stine, du Stine.... 

Deilig at hu får et hemmelig oppdrag, men hvorfor danse og rope det ut til Jørgen??

Anonymkode: 68faf...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der var du igjen for å forsvare idolet ditt.

Anonymkode: f5a4a...373

Dette handler ikke om hvem jeg "heier på" og ikke, eller hvem som er "idolet" mitt i det hele tatt. Hadde vært det det samme uansett hvem av de det hadde vært.  Det handler om at å si at noen har gjort seg fortjent til hets, draptrusler og vold er skikkelig stygt.

Anonymkode: f753b...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er usikker på om Stine faktisk tør å sende ut CA. Noe sier meg at hun tør hvis hun får muligheten. Hun er skikkelig skuffet over han, men jeg tror ikke hun tør å sende han ut. Jeg tror han kommer til å bli værende fram til finaleuken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine er dum som sier til Jørgen at hun har et hemmelig oppdrag.. Altså HALLO. For nå kommer ikke Jørgen til å løpe til Caksel og fortelle dette, og så blir Caksel helt desperat etter å forsvare seg og overtale Stine til å ikke velge han... :roll: Så blir hun vel overbevist av Caksel nok en gang

Jeg mente også at det IKKE VAR LOV å avsløre at man har et hemmelig oppdrag?? Er ikke det en regel?

Endret av Sitronmelis
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hos meg avspillingsvinduet blir svart etter andre pause i episoden fra i går? :s

Anonymkode: b3344...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.5.2016 at 12.04, Sitronmelis skrev:

Stine er dum som sier til Jørgen at hun har et hemmelig oppdrag.. Altså HALLO. For nå kommer ikke Jørgen til å løpe til Caksel og fortelle dette, og så blir Caksel helt desperat etter å forsvare seg og overtale Stine til å ikke velge han... :roll: Så blir hun vel overbevist av Caksel nok en gang

Jeg mente også at det IKKE VAR LOV å avsløre at man har et hemmelig oppdrag?? Er ikke det en regel?

I sesong 3 ble Kim disket for å fortelle Ole? om det hemmelige oppdraget, men rart hvis det ikke blir noen konsenkvenser for at Stine sladra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...