Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

La merke til at CA ikke tok opp doringen da han tisset. Gris. :angry:

Anonymkode: 13221...4fd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Charlotteh skrev:

hvorfor gråtet Eileen? Hva sa Caksel til henne? jeg forsto ikke så mye

Carl Aksel hevdet at han hadde hørt at Eileen ville ha han ut. Eileen sa det ikke stemte, men CA var helt ensporet i tankene sine og fortsatte å anklage Eileen. CA sier at han nye sa det. Han nye sier at han ikke har hørt Eileen si dette, så dette stemmer ikke. CAs store ego får et knekk og han somler med å lure på hvem som sa det til han da. Eileen reiser seg da for å gå fordi hun ikke orker mer. 

Til slutt lirer CA fra seg at hun ikke må bli lei seg og at det bare er et spill. Ikke evner han å legge seg langflat og gi en ordentlig unnskyldning til Eileen. Ikke klarer Øystein heller å stå opp for partneren sin. 

CA har utrolig uattraktive personlighetstrekk, men i denne episoden tok det seg til nye høyder. Jeg blir litt uvel av å se han på skjermen. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe det å være konge er en ulempe for Caksel og at Stine får en makt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, nurcos skrev:

Historie har en tendens til å repetere seg selv, så man skal aldri glemme hva som har vært. Det har noe med at det virker som om de prøvde å skape reaksjoner ved å sjokkere, og det er ikke greit å bruke en sak som det som sjokkfaktor på tv. Og jo, man bør ta hensyn. Det er lett å sitte her foran tv'en i sofaen og klage over at folk blir støtt over alt mulig når man aldri har opplevd liknende selv, men det er tross alt bare 22 år siden apartheid ble oppløst.

 

Legger til denne fordi jeg synes han er morsom, og har et veldig godt poeng. :)

 

Man skal ikke glemme historien.

Men man må se fremover. Der er alle like. Det er tanker som du og dine likesinnede har som fortsetter å differensiere hvite fra "de svarte".

Jeg reagerte ikke på kostymet. Og Celester så heller ikke ut til å reagere. Så hvorfor henge seg opp i dette og komme med sinnsyke konspirasjons-lignende-teorier om produksjonen? 

Slapp av, la nå afrikansk-ættede personer bruke hvilket kostyme de vil. Eller får de ikke lov til det? Sa hvem? Den hvite mann? Oh the irony...

Anonymkode: 9b161...f7e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortiden preger enda. Det er ikke så lenge til. Vi skal fortsatt ta hensyn, og rasisme lever i sitt beste velgående. Så jo, vi må faktisk tenkte over hvilken hudfarge folk har. Unødvendig og merkelig å gi henne det kostymet. 

Anonymkode: 918fb...4a5

Chillæx

Anonymkode: 9b161...f7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes nesten det er mer rasistisk å reagere på kostymet hennes, det er jo sånne som dere som aldri lar de få bli "som oss", fordi dere skal alltid påpeke at det er de faktisk ikke, og det kommer de aldri til å bli dersom vi alltid skal huske på fortiden i enhver sammenheng. Her må det gå an å skille på det som er opplagt rasisme eller av svært grov karakter, men å rope rasisme pga et maid-liknende kostyme på pærra blir hysterisk. Jeg tviler sterkt på at dette er noe produksjonen har gjort for å provosere! 

Anonymkode: 68d8b...ec2

Nei, det er ikke rasistisk å reagere på noe som kan være veldig støtende for mange mennesker, og jeg synes du synker veldig lavt når du kaller meg rasist, for jeg har verken kalt deg eller tv3 rasister. Jeg tror ikke tv3 gjorde det for å være rasistiske, jeg tror de gjorde det for å sjokkere og skape reaksjoner, og det synes ikke jeg er greit.

Alle mennesker er like i mine øyne, men vi har alle forskjellige bakgrunner, og det skal vi ta hensyn til. Det handler ikke om at de ikke er "som oss".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli ferdig med denne svart/hvit/rasisme debatten. Kjedelig å lese.

Jeg synes Carl Aksel er motbydelig. Han er så arrogant og klyse han ikke klarer å be Eileen om unnskyldning en gang. Enste han fikk ut var "ikke bli lei deg og det er jo et spill" Makan. Han tenker kun på seg selv og bare driter i at Stine redda han forrige uke. 

Anonymkode: db34b...155

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at Carl Aksel oppførte seg dårlig idag, og kan forstå at Nina ikke er så begeistet for han men å kalle han et beinrangel er da på ingen måte noe kult, bare frekt egentlig.

Anonymkode: f753b...e47

Frekt å kalle Nina torsketryne og. Forskjellen er vel at det faktisk stemmer i Carl Aksels tilfelle :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasta
38 minutter siden, helloAdele skrev:

Frekt å kalle Nina torsketryne og. Forskjellen er vel at det faktisk stemmer i Carl Aksels tilfelle :fnise:

Ja, det er frekt å kalle Nina for torsketryne også, ingen har sagt noe annet. Men det forsvarer ikke at hun eller noen andre kaller han benrangel. Begge deler er ekkelt å si uansett hvem som sier det og hvem det blir sagt til.

Endret av Hasta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så var CA en kvalm type da han sjekket inn, men ble nesten litt "sjarmerende drittsekk" etter hvert (slik som Lord Audun i tidligere sesonger. Litt sendt inn for å lage show og være høy på seg selv), men nå er han tilbake til å være kvalm, og det enda mer enn da han sjekket inn. Makan til virkelighetsfjern tulling. Jeg tror nesten ikke mine egne ører og øyne når jeg ser PH i år, for en så frekk og manipulerende og egosentrisk fyr har jeg aldri sett maken til. Han løper rundt på hotellet og gjør faenskap, og klarer på en eller annen merkelig måte å rettferdiggjøre det, men så fort noen andre gjør noe som kan sette ham eller hans folk i fare, så skriker han høyt om skittent spill og falskhet. Sånn som i dagens episode, da Eileen nevner til ham at det er et spill, og han tar det personlig og sier "ja, et spill mot meg, er det det du sier?!", for så å si akkurat det samme til Eileen når hun blir lei seg. "Jamen det er bare et spill" - en unnskyldning man bare kan bruke til fordel for Caksel, men aldri mot, for da spiller man skittent.

Håper han skammer seg over seg selv. Men dessverre er han nok for trangsynt og virkelighetsfjern til å skamme seg.

Anonymkode: fae21...91a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lyver og lurer CA trill rundt så er det uærlig, skittent og helt forferdelig. Hvis han selv gjør det derimot, noen han gjør stort sett hele tiden, da er det et spill. Selvinnsikten lenge leve! :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine fortjente jo dette egentlig. Hun gjorde jo det samme mot Niclas, partneren sin. Karma is a bitch :P

Anonymkode: 23c8f...0cb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et spill. Stine så vel på det som at hun og CA vil stå sterkere som par i en eventuell finale i motsetning til henne og Niclas, ettersom "ingen" hadde sansen for ham. At ikke CA evner å se at han står sterkere med Stine enn den nye jenta er hans tap.

Anonymkode: 2a5e2...2b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mikaela er helt forferdelig å høre på. Makan til negativ og sytete person. Hun banner i hver setning og eier ikke høflighet

Anonymkode: 23c8f...0cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et spill. Stine så vel på det som at hun og CA vil stå sterkere som par i en eventuell finale i motsetning til henne og Niclas, ettersom "ingen" hadde sansen for ham. At ikke CA evner å se at han står sterkere med Stine enn den nye jenta er hans tap.

Anonymkode: 2a5e2...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg klarer ikke helt å få vondt av Stine. Nå kan hun bare ha det så godt tenker jeg. Kanskje folk endelig skjønner de ikke kan stole på han og han bare tenker på seg selv? Hvis det blir at han og en annen gutt står bak samme jente, så håper jeg for guds skyld den jenta IKKE velger CA. Ellers er hun stokk dum. Stine har vel lært leksa si.

Øystein skuffa meg i går. Ikke gidder han å stå opp for Eileen og sette CA litt på plass. Så sier han til henne "men hadde ikke nyttet å snakke til han" EH?? Hva er det for en dårlig begrunnelse? Feiging!

Hvis det er en jente som skal ryke denne uken, så håper jeg Stine ryker ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som alle der inne er lei CA, hvorfor er det ingen som shipper han ut egentlig? Han lager dårlig stemning og alle andre må tone seg ned for visst ikke begynner han å rope og skrike som en oppmerksomhetssjuk unge. Så jo bare når Jørgen prøvde å få kontakt med hun nye, da springer han etter dem for at ingen skal få bedre kontakt seg i mellom enn det de har med han. Tror det er mange personligheter der inne som hadde kommet mye bedre frem om han gikk ut, det er jo bare Carl Aksel Show. Ødela festen gjorde han og:p 

Jeg liker Stine, synes det var kjipt av henne å sende ut Niclas men skjønner valget. De er jo der for å vinne. Råtten oppførsel fra Caksel sin side, håper hun sender han på hodet å rævva ut denne uka. 

Endret av Koy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så INDERLIG CA ryker nå.  Jeg klarer han ikke mer. :bond: Det hadde vært gøy å sett hvordan ting blir der inne uten han. Tror egentlig de fleste er pisse lei han noe jeg forstår veldig godt. Men det er jo vanskelig å få han ut og produksjon vil ha han der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo håpe noen av de gamle deltagerene sjekker inn igjen og går etter CA.. men produksjonen hadde vel sendt han inn igjen.

Endret av kindagirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...