Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
14 timer siden, Fame skrev:

Jeg klarer ikke helt å skjønner hvorfor noen velger å holde kula, med mindre de er kjærester da. Man er da der for å vinne penger, ikke for å dele med andre. Hadde vært en grådig Paradise deltaker jeg :nigo:

Det er veldig mange som sier de skal gjøre det, men flertallet tør ikke eller har samvittighet til å gjøre det. Det gøyeste er når kula går i bakken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Fame skrev:

Jeg klarer ikke helt å skjønner hvorfor noen velger å holde kula, med mindre de er kjærester da. Man er da der for å vinne penger, ikke for å dele med andre. Hadde vært en grådig Paradise deltaker jeg :nigo:

Det viktigste de fleste sitter igjen med etter PH-deltakelse er jo vennskap, uavhengig av hva de sier før innsjekk. Jeg forstår godt at dette påvirker eventuell kuleslipping. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Fame skrev:

Jeg klarer ikke helt å skjønner hvorfor noen velger å holde kula, med mindre de er kjærester da. Man er da der for å vinne penger, ikke for å dele med andre. Hadde vært en grådig Paradise deltaker jeg :nigo:

Slik jeg forstår det så kan de uansett ikke beholde 300 000 kr selv. De må enten ikke slippe kula eller slippe, for så å dele med en annen deltager. Eller har jeg forstått helt feil?

Endret av Tapas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tapas skrev:

Slik jeg forstår det så kan de uansett ikke beholde 300 000 kr selv. De må enten ikke slippe kula eller slippe, for så å dele med en annen deltager. Eller har jeg forstått helt feil?

Hvis de slipper på 300 000 får de beholde alt selv

Anonymkode: 9217a...fc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult om dere gidder å stemme på hvem dere heier mest på i denne tråden :) Vet allerede at Jonas, Nina og Eileen er favoritter, men hadde vært gøy å se hvordan de ligger ann i forhold til hverandre og de andre som er på hotellet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns årets paradise er mye bedre enn i fjor, men etterlyser fortsatt noen kule og spennende oppdrag. Så på den danske for noen år siden og da var det mange gode oppdrag den norske kunne kopiert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, jatti skrev:

syns årets paradise er mye bedre enn i fjor, men etterlyser fortsatt noen kule og spennende oppdrag. Så på den danske for noen år siden og da var det mange gode oppdrag den norske kunne kopiert.

Det ble bra når CA sluttet å få viljen sin :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.5.2016 at 13.02, AnonymBruker skrev:

Jeg er 99% sikker på at CA vinner. Det ligger i kortene. Akkurat som i fjor. Men håper ikke det blir for mange som kommer inn igjen i finaleuken og føe. I fjor kom jo Harald, Pierre, Sara E, Sara S, Martine og sikkert flere inn igjen. Det var utrolig kjedelig.  

Anonymkode: db34b...155

Jeg er 99% sikker på at CA kommer nært å stå der med kula, men jeg er er ikke like sikker på at han kommer hele veien. CA spiller veldig og de nær han vet det. Da vet de også at han er villig til å ofte dem. Tenk bare på Christian Rene. Spilte så hardt at ikke en gang hun han hadde forlovet seg med klarte å stole på han. 

Hadde vært konge å se CA bli ofret av Stine helt på tampen. 

 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke CA kjem te være en av finalistene. 

Produksjonen liker å la oss tro at de største spillerne og douchbagene skal få æren av å vinne, men plutselig så ryker dem rett før finaleuken. 

Det samme skjedd bla med KR.Rene, så jeg satser veldig på at det samme skjer nå igjen.

På en annen side så har jeg en følelse av produksjonen ønsker å se kula gå ned i bakken  i år, i.o.m at kjærligheten aka Martine og Pierre vant ifjor. Av parene på nåværende tidspunkt, så er vel Caksel og muligens Jørgen  de eneste av gutta som hadde våget å slippe den kula.  Det samme kunne også Stine og Mikela gjort. Derfor kan det fort være at Carl + Stine faktisk står i finalen, men det håper jeg virkelig ikke!. 

Endret av Gætzby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun nye var så pen jeg?

Klikker hvis Caksel blir konge igjen. Håper ikke det skjer.

Anonymkode: 80c8b...16a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble skuffet over hun nye jenta. Trodde det skulle en skikkelig babe, men hun der var ikke noe særlig.

Anonymkode: 77d00...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ganske basic, men inne på Pærra blir en litt pen jente plutselig dritpen når de har vært der en stund med de samme jentene.

Anonymkode: 918fb...4a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nurcos skrev:

Litt uheldig av tv3 å putte den eneste svarte jenta i et maidkostyme :sprettoy:

Uheldig å påpeke det også. For hvorfor er det uheldig? 

Historien er som den er, men dette er Norge (norsk produksjon 2016), da er det vel værre å tenke som deg?

For min del tenkte jeg ikke over det engang. ;)

Anonymkode: 9b161...f7e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper nesten at hun velger CA og at han ditcher Stine så hun ser hun gjorde et dumt valg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med dere når det gjelder den nye jenta. Jeg synes hun ser helt ordinær ut. Ikke et ansikt som skiller seg ut. Jeg må si at jeg ble litt overrasket over den overveldende responsen fra guttene. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippet Stine angrer på at hun valgte å sende ut Niclas. Stor feil. Hun kan ikke stole på Caksel. Når tid skal folk forstå det?

Jippi, Caksel ble konge igjen :dry: bombe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...