Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Hun nye som sjekka er veldig rar. Ser jo sur ut hele tiden.

Nei uffa meg...

Anonymkode: 77d00...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun nye som sjekka er veldig rar. Ser jo sur ut hele tiden.

Nei uffa meg...

Anonymkode: 77d00...714

Er ikke det ganske typisk nordlendinger? 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hvor dumt valg det var av Stine får jeg utrolig vondt av henne i denne episoden. 

Selv håper jeg at Stine får en makt som går utover Carl Akse. 

Anonymkode: b4268...6dd

Ja, det hadde vært det beste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uheldig å påpeke det også. For hvorfor er det uheldig? 

Historien er som den er, men dette er Norge (norsk produksjon 2016), da er det vel værre å tenke som deg?

For min del tenkte jeg ikke over det engang. ;)

Anonymkode: 9b161...f7e

Er jeg virkelig nødt til å forklare deg hvorfor det er uheldig? Det hadde vært en annen ting hvis det hadde vært flere med samme kostyme, men når den eneste jenta i maidkostyme er den svarte jenta, så virker det nesten som om det er noe de prøver å få reaksjoner på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nurcos skrev:

Er jeg virkelig nødt til å forklare deg hvorfor det er uheldig? Det hadde vært en annen ting hvis det hadde vært flere med samme kostyme, men når den eneste jenta i maidkostyme er den svarte jenta, så virker det nesten som om det er noe de prøver å få reaksjoner på.

Helt enig, tenkte det samme da jeg så det.

Anonymkode: d4ae8...fcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler Celester er den som virkelig de andre deltakerne bør sette pris på og det har ingen ting med hudfargen / etnisiteten å gjøre. 

Celester er rett og slett den eneste der inne som er positiv, blid, sprudlende til nærmest enhver tid, og virker virkelig som en godhjertet person. Hun er vel den eneste der inne som enda ikke har pratet negativt om NOEN (verken på hotellet eller i snakkeboblene), og sprer vel en god dose med glede og humor. 

At hun er mørk illustrerer jo bare at nordmenn virkelig har noe å lære av dette mennesket. Nesten en inspirasjon, for min del :P 

Anonymkode: 17f71...f89

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, nurcos skrev:

Er jeg virkelig nødt til å forklare deg hvorfor det er uheldig? Det hadde vært en annen ting hvis det hadde vært flere med samme kostyme, men når den eneste jenta i maidkostyme er den svarte jenta, så virker det nesten som om det er noe de prøver å få reaksjoner på.

Jeg sier jo jeg vet om historien til hvite/svarte.

Men, hva med å la fortid være fortid? Et kostyme på Pærra burde ikke sette igang så stygge tanker som du fikk. Vi er ferdig med apartheid nå. Bedre å se fremover og ikke være så redd for å støte folk. Ser vi fremover og ikke bakover, så burde vi rett og slett ikke tenke over hvilken hudfarge folk har. Slik du gjør.

Anonymkode: 9b161...f7e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler Celester er den som virkelig de andre deltakerne bør sette pris på og det har ingen ting med hudfargen / etnisiteten å gjøre. 

Celester er rett og slett den eneste der inne som er positiv, blid, sprudlende til nærmest enhver tid, og virker virkelig som en godhjertet person. Hun er vel den eneste der inne som enda ikke har pratet negativt om NOEN (verken på hotellet eller i snakkeboblene), og sprer vel en god dose med glede og humor. 

At hun er mørk illustrerer jo bare at nordmenn virkelig har noe å lære av dette mennesket. Nesten en inspirasjon, for min del :P 

Anonymkode: 17f71...f89

Absolutt, men jeg synes også Eileen virker som et godt menneske. Hun har en sterk rettferdighetssans, og tør å stå opp for seg selv og andre når de blir behandlet urettferdig. Celester går meg på nervene fordi jeg ikke takler blandingen av norsk og engelsk i alt hun sier, blir veldig slitsomt å høre på for min del. :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stor pingle Øystein er. Herrefred. Han burde støttet Eileen da Caksel var ekkel mot henne. Øystein virker livredd for Caksel. Hvorfor? 

Enig i at Celester alltid er positiv og blid. Liker henne jeg :) Hun nye  (Martine?) har jeg ikke fått noe særlig inntrykk av enda.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, tuppa skrev:

Det har vært utrolig lite dates og utflukter denne sesongen! Brukt opp hele budsjettet på temaer og kostymer eller?

Det kan jo virke sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ughhhh JEG VISTE DET

 

nå er Caksel kongen IGJEN. Produksjon må ha snakket med hu Martine. Isabel fra ifjor så jo en gang på bloggen hennes at produksjon styrer kjempemye. Det er ikke skriptet men produksjon gir hint osv.

 Men det er bare dum fra Stine å velge Caksel. Men jeg klarer ikke å se på ham lengre. drittunge. Han skal vinne fordi han har jo en sang og jeg vil tror han betalte sangen med paradise mula eller sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Agent2840 skrev:

 

Nina; "Carl Aksel er en beinrangel som jeg ønsker å gruse ned i bakken og gi rundjuling". 

Haha! Kan jeg sette ord på hvor mye jeg faktisk digger denne dama? 

 

Helt enig i at Carl Aksel oppførte seg dårlig idag, og kan forstå at Nina ikke er så begeistet for han men å kalle han et beinrangel er da på ingen måte noe kult, bare frekt egentlig.

Anonymkode: f753b...e47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier jo jeg vet om historien til hvite/svarte.

Men, hva med å la fortid være fortid? Et kostyme på Pærra burde ikke sette igang så stygge tanker som du fikk. Vi er ferdig med apartheid nå. Bedre å se fremover og ikke være så redd for å støte folk. Ser vi fremover og ikke bakover, så burde vi rett og slett ikke tenke over hvilken hudfarge folk har. Slik du gjør.

Anonymkode: 9b161...f7e

Historie har en tendens til å repetere seg selv, så man skal aldri glemme hva som har vært. Det har noe med at det virker som om de prøvde å skape reaksjoner ved å sjokkere, og det er ikke greit å bruke en sak som det som sjokkfaktor på tv. Og jo, man bør ta hensyn. Det er lett å sitte her foran tv'en i sofaen og klage over at folk blir støtt over alt mulig når man aldri har opplevd liknende selv, men det er tross alt bare 22 år siden apartheid ble oppløst.

 

Legger til denne fordi jeg synes han er morsom, og har et veldig godt poeng. :)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at Carl Aksel oppførte seg dårlig idag, og kan forstå at Nina ikke er så begeistet for han men å kalle han et beinrangel er da på ingen måte noe kult, bare frekt egentlig.

Anonymkode: f753b...e47

Slik jeg oppfattet det mente hun bare at han er veldig stor i kjeften i forhold til kroppen, haha. Ikke at det er noe galt i å være tynn, Jonas er jo ikke verdens største gutt han heller. Litt på grensen var det jo likevel at hun hadde så lyst til å banke ham opp. 

Anonymkode: ce1db...897

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et antrekk på kongen - rysjeskjorte og shortsen rullet helt opp til lysken, ha ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gråtet Eileen? Hva sa Caksel til henne? jeg forsto ikke så mye

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier jo jeg vet om historien til hvite/svarte.

Men, hva med å la fortid være fortid? Et kostyme på Pærra burde ikke sette igang så stygge tanker som du fikk. Vi er ferdig med apartheid nå. Bedre å se fremover og ikke være så redd for å støte folk. Ser vi fremover og ikke bakover, så burde vi rett og slett ikke tenke over hvilken hudfarge folk har. Slik du gjør.

Anonymkode: 9b161...f7e

Fortiden preger enda. Det er ikke så lenge til. Vi skal fortsatt ta hensyn, og rasisme lever i sitt beste velgående. Så jo, vi må faktisk tenkte over hvilken hudfarge folk har. Unødvendig og merkelig å gi henne det kostymet. 

Anonymkode: 918fb...4a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fortiden preger enda. Det er ikke så lenge til. Vi skal fortsatt ta hensyn, og rasisme lever i sitt beste velgående. Så jo, vi må faktisk tenkte over hvilken hudfarge folk har. Unødvendig og merkelig å gi henne det kostymet. 

Anonymkode: 918fb...4a5

så lenge siden*

Anonymkode: 918fb...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er mer rasistisk å reagere på kostymet hennes, det er jo sånne som dere som aldri lar de få bli "som oss", fordi dere skal alltid påpeke at det er de faktisk ikke, og det kommer de aldri til å bli dersom vi alltid skal huske på fortiden i enhver sammenheng. Her må det gå an å skille på det som er opplagt rasisme eller av svært grov karakter, men å rope rasisme pga et maid-liknende kostyme på pærra blir hysterisk. Jeg tviler sterkt på at dette er noe produksjonen har gjort for å provosere! 

Anonymkode: 68d8b...ec2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste der at Marie Antoinette ble fløyet inn for å bli dronning i Frankrike? På 1700 tallet....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...