Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stine er så jævla taper. Helt jævla taper. 

Anonymkode: 77d00...714

Neida, hun har bare endelig innsett at "ærlig spill" er oppskrytt inne på hotellet der. Det er ikke mulig å spille spillet uten å lyve og konspirere litt, det er bare Caksel som fortvilt prøver å innbille seg selv og resten av hoffet at han er så ærlig. Derfor må han spille uskyldig og late som at han ikke ante noen ting om planene rundt Niclas. Bare synd for ham at han alltid blir helt vill i blikket når han lyver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Neida, hun har bare endelig innsett at "ærlig spill" er oppskrytt inne på hotellet der. Det er ikke mulig å spille spillet uten å lyve og konspirere litt, det er bare Caksel som fortvilt prøver å innbille seg selv og resten av hoffet at han er så ærlig. Derfor må han spille uskyldig og late som at han ikke ante noen ting om planene rundt Niclas. Bare synd for ham at han alltid blir helt vill i blikket når han lyver.

Det var vel selve valget kommentaren gikk på? Jeg tolker det slik at de fleste kommentarene rundt dette tidspunktet gikk på skuffelse over at CA ble. 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niclas skal virkelig ha for å være så voksen over det som skjedde! Fin måte å ta det opp på, og håper at Vegard spesielt lyttet til det Niclas konfronterte Stine og CA med. 

Mikela overrasker! Ble forbannet når hun sjekket inn, men hun har roet seg mer ned (så lenge hun ikke drikker...). 

Gleder meg til neste uke og håper at Stine blir spilt ut. Da har CA INGEN å gå til. Så fremt ikke Celester blir lurt trill rundt... 

Anonymkode: 68faf...173

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Niclas skal virkelig ha for å være så voksen over det som skjedde! Fin måte å ta det opp på, og håper at Vegard spesielt lyttet til det Niclas konfronterte Stine og CA med. 

Mikela overrasker! Ble forbannet når hun sjekket inn, men hun har roet seg mer ned (så lenge hun ikke drikker...). 

Gleder meg til neste uke og håper at Stine blir spilt ut. Da har CA INGEN å gå til. Så fremt ikke Celester blir lurt trill rundt... 

Anonymkode: 68faf...173

Celester er jo en muppet. Hun eier ikke egne meninger. Om CA sier hopp, så hopper hun. 

Er sikker på at hun gjør det han vil hun skal gjøre, dessverre. 

Anonymkode: 525ef...0ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Celester er jo en muppet. Hun eier ikke egne meninger. Om CA sier hopp, så hopper hun. 

Er sikker på at hun gjør det han vil hun skal gjøre, dessverre. 

Anonymkode: 525ef...0ec

Tja, jeg tror ærlig talt ikke Celester bryr seg så mye om spillet. Hun vil jo selvsagt bli på hotellet, men hun tar det nok ikke like seriøst som CA og Nina. Derfor er det vel naturlig å følge strømmen. Jeg er helt enig med deg at Celester vil følge hoffets avgjørelser. De er flertall, partneren hennes er en del av hoffet og CA er sjefsstemmen. 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Celester er jo en muppet. Hun eier ikke egne meninger. Om CA sier hopp, så hopper hun. 

Er sikker på at hun gjør det han vil hun skal gjøre, dessverre. 

Anonymkode: 525ef...0ec

Ser dessverre ut som hun er lett å styre, ja. Vegard, derimot, lover foreløpig bra spillmessig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk litt vondt av Niclas. Han var jo aldri slem eller falsk mot noen. 

 

Hvorfor snakker Stine så jævla rart? Høres ut som en slagpasient.

Anonymkode: 9ebfb...0b4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk faktisk litt vondt av Niclas. Han var jo aldri slem eller falsk mot noen. 

 

Hvorfor snakker Stine så jævla rart? Høres ut som en slagpasient.

Anonymkode: 9ebfb...0b4

Foruten om å gnukke seg mot bildet til Jonas... 

Anonymkode: a9c26...b5f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foruten om å gnukke seg mot bildet til Jonas... 

Anonymkode: a9c26...b5f

Vil ikke si det går under å være slem. Mer en flau engangshendelse 

Anonymkode: 9ebfb...0b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caksel er en seig liten ål vi aldri blir kvitt. Og hvis han ikke vinner, vedder jeg lilletåa mi på at han kommer tilbake igjen i neste sesong.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med at Niclas røk ut, men enda mer fornøyd med at han gadd å ta opp det med Malin/Jonas forrige uke og faktisk "hjalp" den andre alliansen på denne måten. Overrasket over at han tok det så pent!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, den slangen der kommer aldri til å sjekke ut av PH... Må vente minst to uker før jeg ser det, hvertfall!

Uansett, jeg håpet på at dette skulle skje (hvis de var litt smarte, denne saueflokken).

De kunne faktisk spilt ut CA hvis de ville (Nina, Jonas, Mikela og Vegard), på denne måten: Vegard kunne gått til Stine, så kunne Nicklas gått til Mikela. Ca hadde stilt seg enten hos Celester eller Mikela. Sjansen er vel stor for at han hadde gått bak Celester da. Celester ville nok valgt Jørgen, og CA kunne røket. Eventuelt om CA gikk bak Mikela med Nicklas :) win-win... Men neida, Stine tenker jo overhode ikke langsiktig! Hva om Malin sjekker inn igjen? Det kan fort skje.

Faen ass, jeg blir nesten litt satt ut over hvor lite de faktisk tenker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjer med at vi har sittet å sett på tv3 og forventet at det er paradise hotel vi skal se i år igjen, men så er det carls hotel de sender?

Anonymkode: e2d05...c29

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Fy faen, den slangen der kommer aldri til å sjekke ut av PH... Må vente minst to uker før jeg ser det, hvertfall!

Uansett, jeg håpet på at dette skulle skje (hvis de var litt smarte, denne saueflokken).

De kunne faktisk spilt ut CA hvis de ville (Nina, Jonas, Mikela og Vegard), på denne måten: Vegard kunne gått til Stine, så kunne Nicklas gått til Mikela. Ca hadde stilt seg enten hos Celester eller Mikela. Sjansen er vel stor for at han hadde gått bak Celester da. Celester ville nok valgt Jørgen, og CA kunne røket. Eventuelt om CA gikk bak Mikela med Nicklas :) win-win... Men neida, Stine tenker jo overhode ikke langsiktig! Hva om Malin sjekker inn igjen? Det kan fort skje.

Faen ass, jeg blir nesten litt satt ut over hvor lite de faktisk tenker.

Problemet er nok kanskje at Vegard ikke hadde spesielt lyst til å spille ut CA, føles ikke som han helt har valgt side enda. Mikela fikk han vel litt på gli, men igjen så det ikke ut som Jonas eller Nina ofret en kalori på å hjelpe til (ikke som jeg fikk med meg iallefall). 

Men det lukter litt at Gjengen Alliansen gjenoppstår neste uke, med Vegard på laget. Fyren virker jo faktisk litt smart, og han må jo nesten bare stå ut løpet med Mikela nå og da må han spille mot Carl Aksel.

Men nå er det så nær finale at man nesten må slutte å tenke allianse og begynne å tenke utelukkende på seg selv og hvem man kan slå i en finale. Selv Jonas, Mr. Æ-gir-faen-kæm-så-ryk sjøl, gadd å løfte en liten lillefinger inn i det interne hoffet-spillet for å beholde Niclas med tanke på at han er lettere å slå i en finale. Noe Niclas tolket som at han bare var en real kar, så der tjente Jonas en stemme i finalen også. CA mistet den stemmen glatt, han slapp ikke unna skylden for denne utsendelsen selv om han skal ha for forsøket med sin "hæ, snakker du til meg nå??" :ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke PH-gjengen snart gjør et statskupp, og kaster kong Carl, er all min tid klistret til PC-skjermen denne sesongen forgjeves.

Øh, produksjonen? Jeg skrev "kaster", ikke "caster"...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hasta
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Carl Aksel:

"Mama didn't raise no fool! Og det er akkurat det jeg er! Eller... Ble det riktig? Nei? Det er akkurat det jeg står for!"

:fnise:

Anonymkode: 89bb8...8b7

Var det ikke "quitter"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kari2 skrev:

Blir så lei av spørsmålene Triana stiller!! Hun ødelegger jo langt på vei!

Jeg trooooor nok hun har et manus å forholde seg til ;)

Anonymkode: 47e46...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trooooor nok hun har et manus å forholde seg til ;)

Anonymkode: 47e46...b14

Hun tar vel seg en del friheter, særlig når hun responderer til deltakernes kommentarer. Når Eileen sier: "Nå må du slutte med disse spørsmålene" så oppfører Triana seg som en fnisete fjortiss og sier noe ala: "Næææææiiiii, det kommer jeg ikke til å gjøre" Tviler på at hun har fått beskjed om å opptre sånn. Eller da hun grillet Jonas med hvordan han spiller. Totalt urimelig mot Jonas, og det første svaret han ga burde ha holdt i massevis. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Carl Aksrl hadde røket hadde han jo bare kommet inn senere med en makt som kan fucke opp for gjengen...

Det var bra at Niclas røk, så får heller CA ryke litt nærmere finalen så han ikke kommer inn igjen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...