Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, HenLu skrev:

Hvor mange uker er det igjen?

Finalen er 2. juni :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror CA går etter den nye jenta som kommer inn neste uke. Stine merker nok kjapt at dette ikke var et lurt valg. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utefra TV3-promoen så virker det som at Caksel både fucker opp oppholdet til Stine og Eileen neste uke. Stine nevnte at hun stolte på Caksel, tiltross for at fyren har sendt ut 80% av de som har sjekket ut. Det virker som at hun angrer neste uke og da spør jeg meg selv følgende; LÆRER DISSE FOLKA ALDRI!? Håper faen meg at Stine sjekker på hodet og ræva ut, og gjerne blir kastet ut av Carl! 

Endret av Agent2840
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Stine var pen i kveld, hun kledde den rosafargen <3

Kjolen til Triana derimot.. hun må få seg en stylist snart, den dama kan jo bare ikke kle seg

Hu HAR stylist🙊

Anonymkode: a9d89...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at Niclas gikk i dag, men FY så deilig at han nevnte at Stine gjorde det samme som Jonas gjorde forrige uke. Fint at det endelig er noen som ser at begge alliansene spiller litt skittent. 

Ser ut som det blir litt drama neste uke. Ut i fra promoen ser det ut som Stine kanskje angrer valget sitt alt. Men det er vel kanskje noe hun burde ha skjønt, man kan aldri stole helt på CA. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fin utsjekk av Niclas. Det skal han ha, og det særlig når han ble spilt ut av alliansen sin. Jonas spilte jo ut en i den andre alliansen, så jeg kommer faktisk ikke over at hoffet verbalt angriper han for dette valget. Jeg blir så pinlig berørt når hoffet snakker så hardt om dette. 

Anonymkode: b4268...6dd

Enig, han tok det overraskende fint, trodde han var mer typen som hadde sparket til en stol og slått ned kameramannen på vei ut.

Og enig i at det er direkte flaut å se på hvordan de er ute etter Jonas for at han tok et taktisk valg. Bitch, please. 

Ser ut som det kommer en babe inn neste uke. Tror både CA og Jørgen er tilbøyelig til å dumpe partnerne sine bare en fin nok dame kommer inn.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hu HAR stylist🙊

Anonymkode: a9d89...a85

Lolz. Hvem er det, Linni Meister?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lei av spørsmålene Triana stiller!! Hun ødelegger jo langt på vei!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Lolz. Hvem er det, Linni Meister?

:fnise:

Anonymkode: a9d89...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Lolz. Hvem er det, Linni Meister?

Haha...tror det er tidligere PH deltager, Therese Aanonli.

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Den 29.4.2016 at 14.56, Emera skrev:

Men Niclas, du Niclas... For en idiotisk måte å tøffe seg på. Der fremsto han som en skikkelig harrytass. Jeg tror dessuten at han er den hoffet kvitter seg med først, hvis de må.

 

Bare for å sitere meg selv, liksom... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha...tror det er tidligere PH deltager, Therese Aanonli.

Anonymkode: 525ef...0ec

Hun burde revurdere karrierern i så fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl Aksel:

"Mama didn't raise no fool! Og det er akkurat det jeg er! Eller... Ble det riktig? Nei? Det er akkurat det jeg står for!"

:fnise:

Anonymkode: 89bb8...8b7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FYFAEN JEG VISSTE DET FORDI DE BARE VISSTE CARL AKSEL I SNAKKEBOKSEN OG HAN SA SÅ HAPPY UT SÅ SELVFØLGELIG KOMTE HAN IKKE A RYKKE. DÅRLIG GJØRT, TV3!

 

og fyfaen jeg er så lei av Stine hu må bare hold kjeft

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at en harry tass som Niclas røyk ut. Ble nesten ustabil sjæl av å se på atferden til tassen.

Men credits for at han ihvertfall sa sannheten da han sjekket ut og illustrerte godt hvor dårlig selvinnsikten er blant hoffet med caksel i spissen.

Det er liksom helt greit at dem lyver folk rett opp i trynet og er falske så det holder, men når noen andre velger å kjøre samme spill så er det totalt katastrofe, krig og alt det der. 

Tommel opp for at Niclas poengterte dette på en god måte!

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, kari2 skrev:

Blir så lei av spørsmålene Triana stiller!! Hun ødelegger jo langt på vei!

Akkurat det samme gjør programlederne i PH Danmark og Sverige. Som mange her skryter sånn av.

Synes det er kult at produksjonen viser at de følger med på hva deltakerne driver med på hotellet. :P

 

Anonymkode: 13221...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke uventet at Stine er en falsk liten *****.

Hun er så frekk at hun klandrer Eileen for å være skitten og falsk, men hun tar jo hele kaka sammen med Sandra. 

Og hva er det hun egentlig tror? At Carl virkelig gidder å spillet med henne til finalen? Etter at hun mistet Sandra og Malin, er det ingen der inne som hadde giddet å stemme på henne i finalen og det skjønner jo Carl. Han har absolutt ingen interesse av å stå med henne i en eventuell finale. 

Hun kommer definitivt til å angre neste uke (også utefra frempeket til tv3), på lik linje med alle de andre som har blitt lurt av Carl har gjort. 

Det er ikke alle som får en ny sjanse som Mikela vetu, Stine! Du har driti deg ut og vil angre neste uke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine i frempeket til neste uke: "Etter det jeg gikk gjennom i forrige uke, har jeg ikke fortjent å være i den situasjonen jeg er nå..."

Jo, da. Det er akkurat det hun fortjener etter å ha løyet partneren sin midt i fjeset og sendt ham ut. Hun behøvde da ikke lyve til Niclas, hva vara poenget med det?

Blir for øvrig spennende å se hvilken "situasjon" hun havner i, tipper hun får konkurranse av en blondine under femti kilo.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...