Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usjarmerende prat mellom CA og Jonas om jentene. 

Anonymkode: b4268...6dd

Huff, ja....

Anonymkode: 33445...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy å se at CA og Jonas kommer godt overens. <-  ....og akkurat i det jeg skrev det ombestemte jeg meg. Fy faen for noen drittsekker!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg tror det er Jonas som ryker er at når de viser hva som skal skje i morgendagens episode, og spillet som har foregått på hotellet de siste dagene, så er han den eneste som ikke har blitt nevnt av de andre deltakerne som noen de vil ha ut. Altså redaksjonen har utelatt samtalene om han bevisst, og viser oss det de vil vi skal tro kommer til å skje under parsermonien. Det virker som han ikke skal ryke, altså gjør han det. Meen, håper jeg tar feil...

Anonymkode: b521a...533

Det trodde jeg også, helt til jeg så Stine på promoen for i morgen. Nå tror jeg kanskje Øystein også kan stå i fare for å ryke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har Celester gjort for å fortjene alt dette her? Jeg har ALDRI hørt hun prate negativt om noen der inne, men til gjengjeld prater samtlige der inne dritt bak ryggen på henne. Tragisk, rett og slett

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, super-s skrev:

Litt gøy å se at CA og Jonas kommer godt overens. <-  ....og akkurat i det jeg skrev det ombestemte jeg meg. Fy faen for noen drittsekker!

Var det så ille da?

Har bedrevet verre skitsnakk enn det selv må jeg innrømme.

Det er jo hysterisk at CA valgte Synnøve, det viste seg jo å være verdens dårligste match.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Joppe skrev:

Det trodde jeg også, helt til jeg så Stine på promoen for i morgen. Nå tror jeg kanskje Øystein også kan stå i fare for å ryke. 

Men, promoen er vel vinklet slik at vi skal tro at Øystein står i fare, også skjer noe annet. 

Anonymkode: b521a...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes produksjonen kunne latt være å vise de kommentarene. 

Anonymkode: 3a04c...b9c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det sier vel litt om deg. Måten de snakket om Eileen og Celester på er uakseptabelt i mine øyne og noe jeg tar sterkt avstand fra. At de i tillegg har utbrodert det på landsdekkende TV gjør det ikke akkurat noe bedre for disse jentene. 

 

Anonymkode: b4268...6dd

Hva sa de om Celester? Fikk ikke med meg at de nevnte henne?

Anonymkode: a1ad9...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes produksjonen kunne latt være å vise de kommentarene. 

Anonymkode: 3a04c...b9c

Enig! Ufint og ekkelt for jentene å høre i ettertid. 

Anonymkode: b521a...533

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig produksjonen kunne spart seg for å vise de siste kommentarene til CA og Jonas om Eileen og Celester, det kan ikke være veldig gøy for de jentene å sitte å se det nå. Jeg hadde blitt ordentlig lei meg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier vel litt om deg. Måten de snakket om Eileen og Celester på er uakseptabelt i mine øyne og noe jeg tar sterkt avstand fra. At de i tillegg har utbrodert det på landsdekkende TV gjør det ikke akkurat noe bedre for disse jentene. 

 

Anonymkode: b4268...6dd

Jeg synes folk må slutte å ta alt så bokstavelig og være så hårsåre. Det der var en gutteprat. Sånt foregår overalt.  Det var ikke et hakk bedre at jentene snakket om hvor små lepper Vegard har....hvis vi skal dra den lenger. 

Anonymkode: 525ef...0ec

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
14 minutter siden, Joppe skrev:

Men, om Jonas ryker i morgen, er jeg sikker på at han kommer inn igjen. Han tar siste fly hjem, og det er vel ganske snodig om han skal sitte på et hotell i nesten en måned bare for å være i juryen siste dagen?? 

Bare synsing fra min side. Håper han redder seg i morgen.

Ser egentlig for meg at det blir, med mindre Vegard gjør ting ingen andre vet om. Da vil evt. Mikela stå uten noen slik jeg ser det. For Vegard går vel sist....eller går han først?? Herregud, det skal bli godt med helg i PH!

Stine/CA

Nina/Jonas

Mikela/Vegard

Eileen/Øystein/Niclas

Juryen blir vell ikke bestemt, er vell bare de siste som ryker eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phung
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes folk må slutte å ta alt så bokstavelig og være så hårsåre. Det der var en gutteprat. Sånt foregår overalt.  Det var ikke et hakk bedre at jentene snakket om hvor små lepper Vegard har....hvis vi skal dra den lenger. 

Anonymkode: 525ef...0ec

Synes det var teit av jentene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung

De sa vell også noe sånn som "Nå står sikkert Celester og shaker" da de hørte bordet knuse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var typisk guttepreik da. Den kommentaren om Celester tok jeg bare som at de mente hun var gærn i sengen, mtp. personligheten hennes? 

Anonymkode: 918fb...4a5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke det CA og Jonas sa var ille i det hele tatt.

De snakka om førsteinntrykket av Eileen, de sa jo ikke at de syntes hun var sånn i dag?

Som noen andre nevnte så var det jo totalt kræsj mellom CA og Synøve, så ja, morsomt at han valgte henne. 

Angående Celester så antar jeg de hadde gårsdagens show fra henne i tankene når de sa "tenk å havne til sengs med henne", de tror jo sikkert hun er crazy in bed da..og det fremstiller hun seg jo som selv også. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemninga er så mye bedre etter at Malin og Sandra røyk ut. Takk for at de er borte!!! Liker at der har fått Stine til å by mer på seg selv, fremfor å dilte etter dem. :) 

Håper ikke Niclas ryker, må jo ha noe som representerer Kristiansand der inne! Sist var jo Madelen. Er ikke ofte det dukker opp noen fra byen, selv om det er en stor by... 

Håper Celester vinner! Ho er virkelig et frisk pust og fortjener å vinne, så fremt hun dropper å stole på alt Carl Aksel sier.. 

Anonymkode: 68faf...173

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...