Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Paradise har jo aldri gått ut på at det er de mest sympatiske personene som skal vinne. Man må tråkke veldig riktig mens man er der inne for å unngå å bli stilt i faresonen, og det har Carl Aksel gjort. Han har hatt veldig mye flaks og medgang, men han har også tatt smarte valg og klart å holde seg selv utenfor "skuddlinjen". De eneste som aktivt har lyst til å få han ut er Nina og Jonas, men han har mange nok på sin side til å være relativt trygg. Det er fordi han har spilt spillet bra, ikke fordi han er den mest intelligente eller sympatiske personen der inne, men fordi han har gjort de riktige tingene. Og det hjelper ikke at Nina er intelligent når hun ikke prøver/klarer å få innflytelse på de andre på hotellet.

 

Jeg HÅPER å se han drite seg ut og bli sendt hjem, det hadde han fortjent enda mer enn han fortjener å vinne (karma-messig), men hvis han vinner så er det bare å innrømme at det er fordi han har klart å gjøre seg selv likt av flertallet (selv om han gjør det på en dobbeltmoralsk og uærlig måte) til tross for at han har spilt veldig aggressivt. 

Anonymkode: ce1db...897

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Paradise har jo aldri gått ut på at det er de mest sympatiske personene som skal vinne. Man må tråkke veldig riktig mens man er der inne for å unngå å bli stilt i faresonen, og det har Carl Aksel gjort. Han har hatt veldig mye flaks og medgang, men han har også tatt smarte valg og klart å holde seg selv utenfor "skuddlinjen". De eneste som aktivt har lyst til å få han ut er Nina og Jonas, men han har mange nok på sin side til å være relativt trygg. Det er fordi han har spilt spillet bra, ikke fordi han er den mest intelligente eller sympatiske personen der inne, men fordi han har gjort de riktige tingene. Og det hjelper ikke at Nina er intelligent når hun ikke prøver/klarer å få innflytelse på de andre på hotellet.

 

Jeg HÅPER å se han drite seg ut og bli sendt hjem, det hadde han fortjent enda mer enn han fortjener å vinne (karma-messig), men hvis han vinner så er det bare å innrømme at det er fordi han har klart å gjøre seg selv likt av flertallet (selv om han gjør det på en dobbeltmoralsk og uærlig måte) til tross for at han har spilt veldig aggressivt. 

Anonymkode: ce1db...897

Det er ingenting som heter "flaks" på Paradise Hotel. Her er det produksjonen som spiller inn. 

Mayoo, Mikela, Synøve og Eileen har jo også nevnt at de spesifikt ønsker å få Carl Aksel ut. Henning ønsket jo også det før han mistet hjernen og byttet allianse. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som heter "flaks" på Paradise Hotel. Her er det produksjonen som spiller inn. 

Mayoo, Mikela, Synøve og Eileen har jo også nevnt at de spesifikt ønsker å få Carl Aksel ut. Henning ønsket jo også det før han mistet hjernen og byttet allianse. 

Anonymkode: b4268...6dd

Nettopp. En fra sesong 4 hadde sagt til Seher at de hadde prøvd å få ut en deltaker i ukevis  (kanskje det er Miguel personen mener?) men det gikk ikke pga produksjonen ville ha person der og  styrte det meste. Det er jo ingen hemmelighet at produksjonen styrer mye der inne og bestemmer hvem som ryker på parsermonien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som heter "flaks" på Paradise Hotel. Her er det produksjonen som spiller inn. 

Mayoo, Mikela, Synøve og Eileen har jo også nevnt at de spesifikt ønsker å få Carl Aksel ut. Henning ønsket jo også det før han mistet hjernen og byttet allianse. 

Anonymkode: b4268...6dd

Man kan faktisk ikke si at det er produksjonen som har bært Carl Aksel dit han er nå. Ja, de har hjulpet han men de har også hjulpet den andre alliansen. Carl Aksel har spillt smart, og er flink til å snakke for seg og det er det som har gjort at han har kommet så langt som han har gjort. De siste ukene har han jo faktisk fått en del motgang, og alikevell ser det jo ut som han klarer seg bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pussige er at Absolutt ALLE som har sjekket inn etter dag1 i årets sesong har alliert seg med CA. Lekka var kanskje den som lot seg minst overtale, men det endte også opp med at fyren ble hengt ut i plenum og måtte sjekke ut etter kun 3 dager..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier at dere er redd for at Jonas skal ryke i dag: HVORFOR? 
Hvorfor kan ikke han bare stille seg bak Nina og gli igjennom parrrrrsermonien som en ål i dag også?

Sånn jeg ser det så er det vel han som er den tryggeste der i dag... 
Har jeg gått glipp av noe vesentlig her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Beccy87 skrev:

Dere som sier at dere er redd for at Jonas skal ryke i dag: HVORFOR? 
Hvorfor kan ikke han bare stille seg bak Nina og gli igjennom parrrrrsermonien som en ål i dag også?

Sånn jeg ser det så er det vel han som er den tryggeste der i dag... 
Har jeg gått glipp av noe vesentlig her? 

Vegard har fredning. Han er ikke låst med Mikela, så om f.eks. CA ber Vegard bruke fredningen sin på å få ut Jonas, så lever sistnevnte svært farlig. Alt avhenger av rekkefølgen guttene skal gå i. Hvis Vegard får gå sist, har han makt til å ta ut akkurat hvem han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ssophie skrev:

Vegard har fredning. Han er ikke låst med Mikela, så om f.eks. CA ber Vegard bruke fredningen sin på å få ut Jonas, så lever sistnevnte svært farlig. Alt avhenger av rekkefølgen guttene skal gå i. Hvis Vegard får gå sist, har han makt til å ta ut akkurat hvem han vil.

Men de som har fredning går da alltid først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Beccy87 skrev:

Men de som har fredning går da alltid først? 

Det har vel variert litt tidligere, men hvis Vegard skal gå først i dag, er selvsagt Jonas helt trygg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ssophie skrev:

Vegard har fredning. Han er ikke låst med Mikela, så om f.eks. CA ber Vegard bruke fredningen sin på å få ut Jonas, så lever sistnevnte svært farlig. Alt avhenger av rekkefølgen guttene skal gå i. Hvis Vegard får gå sist, har han makt til å ta ut akkurat hvem han vil.

De må vel oppgi til produksjonen på forhånd hvem de skal gå til. Tror ikke de kan ombestemme seg på selve parseremonien.

Anonymkode: 13221...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
3 timer siden, helloAdele skrev:

Enig, vi burde ha en avstemning mellom hver episode for å høre hvem som har sett den og ikke begynne å diskutere det som har skjedd i den episoden før vi er helt sikre på at alle som har skrevet her inne har sett den

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett gårsdagens episode av PH slik at "vi" (ja, dere og meg) kan se par(r)sermonien sammen #nolife. Håper ikke at Jonas ryker i dag, men jeg håper heller ikke at det er Øystein. Jørgen? Ja, gjerne. Han bidrar ikke til noe spesielt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personen med fredning skal selvfølgelig gå først. Men Caksel kan overtale Mikela å kanskje velge ham eller niclas istedet for Jonas. 

 

Og med spoiling; er dere dum? Hvis du ikke har fått sett episoden, ikke kom til tråden. Vi kan jo ikke vente hele dag fordi du må jobbe ellernoe. Nei det er altfor dum. Etter/mens episoden har gått på TV3 tror jeg at vi kan diskutere alt som har skjedd. jeg vil ikke gå inn på spoilertråden fordi jeg vil ikke vite hva skjer i neste uke osv.

 

 

Endret av Charlotteh
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Charlotteh skrev:

Personen med fredning skal selvfølgelig gå først. Men Caksel kan overtale Mikela å kanskje velge ham eller niclas istedet for Jonas. 

 

 

Ikke så veldig realistisk at Mikela (som faktisk har blitt sendt ut av CA) vil gå med på det, og hvis hun faktisk gjør det så må hun være tidenes dummeste paradise deltaker. Verre enn Iselin fra sesong t.o.m!

En scenario kan også være at Vegard går til Nina med fredningen sin. Niclas til Stine og CA til Celester. Dermed går både Jørgen og Jonas til Mikela, og Mikela velger Jørgen. Hun ville jo trossalt stå med Jørgen, så det kan fort skje i kveld. I tillegg til å bli presset av de andre minus Nina til å velge Jørgen, og da er det over for Jonas.

Gjør Mikela noen av disse to tingene, så klikker det for meg og da må hun ihvertfall takke seg selv for det netthatet hun sannsynligvis vil bli utsatt for i ettertid (slik hun selv nevnte at hun ble etter sjalusi dramaet med Eileen for noen uker siden). 

 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
22 minutter siden, Charlotteh skrev:

Personen med fredning skal selvfølgelig gå først. Men Caksel kan overtale Mikela å kanskje velge ham eller niclas istedet for Jonas. 

 

Og med spoiling; er dere dum? Hvis du ikke har fått sett episoden, ikke kom til tråden. Vi kan jo ikke vente hele dag fordi du må jobbe ellernoe. Nei det er altfor dum. Etter/mens episoden har gått på TV3 tror jeg at vi kan diskutere alt som har skjedd. jeg vil ikke gå inn på spoilertråden fordi jeg vil ikke vite hva skjer i neste uke osv.

 

 

:klappe: :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig realistisk at Mikela (som faktisk har blitt sendt ut av CA) vil gå med på det, og hvis hun faktisk gjør det så må hun være tidenes dummeste paradise deltaker. Verre enn Iselin fra sesong t.o.m!

En scenario kan også være at Vegard går til Nina med fredningen sin. Niclas til Stine og CA til Celester. Dermed går både Jørgen og Jonas til Mikela, og Mikela velger Jørgen. Hun ville jo trossalt stå med Jørgen, så det kan fort skje i kveld. I tillegg til å bli presset av de andre minus Nina til å velge Jørgen, og da er det over for Jonas.

Gjør Mikela noen av disse to tingene, så klikker det for meg og da må hun ihvertfall takke seg selv for det netthatet hun sannsynligvis vil bli utsatt for i ettertid (slik hun selv nevnte at hun ble etter sjalusi dramaet med Eileen for noen uker siden). 

 

Anonymkode: 6b1a1...090

Jeg tror Mikela vil redde Jonas uansett hvem som står bak henne. Han reddet ræven hennes sist, så hun kommer til å gjengjelde det i dag, om hun må.

Anonymkode: 525ef...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutter kan dra unttatt Jonas.

Endret av Charlotteh
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phung skrev:

Man kan faktisk ikke si at det er produksjonen som har bært Carl Aksel dit han er nå. Ja, de har hjulpet han men de har også hjulpet den andre alliansen. Carl Aksel har spillt smart, og er flink til å snakke for seg og det er det som har gjort at han har kommet så langt som han har gjort. De siste ukene har han jo faktisk fått en del motgang, og alikevell ser det jo ut som han klarer seg bra.

Jeg har da ikke påstått at de kun har hjulpet CA. Her leser du det du selv vil. 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på parsermonien. Her er det virkelig kudos til produksjonen som har bygget det opp gjennom uken og vist oss mye taktikkprat. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...