Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fare opp med løgn, når han faktisk har nevnt at han har bodd på Oslo vest aka Majorstuen i flere år nå? 

Anonymkode: 6b1a1...090

Det er vel ingen løgn? 

Forskjell på å komme fra og å bo. Det skjønner du vel?

Anonymkode: 525ef...0ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det blir noe feil å trekke foreldrene inn i bildet her, da atferden kan forklares mer med det kulturelle miljøet i deler av Oslos Vestkant og utover (Spesifikt fra Majorstuen-Bogstadveien, gjennom Sandvika og helt ned til Asker/Bærum). Disse områdene domineres av oppmerksomhetssyke og bortskjemte individer som er fullstendig blottet for empati, og gjør alt dem makter for å bli godt likt. Gruppepresset er stort, så her er det bare å være en ren douchebags, som gjerne oppfattes som *kult* blant majoriteten. Jeg er selv oppvokst på Hovseter i Oslo, og husker godt at det knapt var noen som var i forhold med en annen, da det ble sett på som klissete og primitivt, så her var det om å gjøre om å ligge med flest av det motsatte kjønn, forså å kaste personen  man hadde ligget med til *ulvene*. Folk og spesielt unge i disse miljøet er over middels selvopptatte, og ser gjerne ned på alle som ikke er som dem. 

Anonymkode: 6b1a1...090

Kvalm kultur. 

Anonymkode: b3344...017

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg over at Stine ble dumpa ved første mulighet Carl Aksel fikk! Å sende ut Niclas og virkelig prestere å si foran alle at det er CA hun vil komme lengst med sier jo sitt.... Hun hadde ikke vært på solo om hun faktisk tenkte lengre.... 

Men CA sa jo forrige uke: "Jeg har nå en partner jeg skal stå helt til finaleuken med". Ja-ah, så lenge varte det. :fnise:

Håper det går ille for kongen og at TV3 faktisk klarer å få NOE av historien riktig. "Let them eat cake" er ikke riktig eller sitat av rett person, og som en tidligere nevnte, det var IKKE kake!! Så frokosten som serveres er tull. Og ja, de kunne kledd jentene opp annerledes, og ikke som horer... 

Anonymkode: 68faf...173

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper CA sender Stine ut og at ingen andre gjør det. Da har han mistet finalestemme fra både Stine og Niclas. Da har han foreløpig bare stemmen til Jørgen, Malin, Sandra og Øystein. Celester er jeg litt usikker på, og kan jo hende han får de to nye over på sin side, men bortsatt fra de er det nok ingen som gidder å stemme på han. :D 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerer meg at mange her inne er såpass naive, ved at dere innbiller dere at Stine kommer til å sende ut CA, eller at Niclas kommer inn igjen og tar hevn på CA. Mennesker som Stine og Niclas er det LITE håp for, og selv om CA hadde stjelt hele formuen deres så hadde slike mennesker allikevel forgudet Caksel opp i akrobaten! 

Hopper Caksel utenfor bru, så følger jaggu meg resten av allianse flokken etter. Ser dere virkelig ikke at samtlige deltakere gjør Caksel til en gud der inne? Se på Øystein eller Jørgen igår som ikke engang turte å si ett ord da Caksel dreit ut Eileen foran de andre, Se på Malin som fikk kjeft av CA for å ha valgt feil farge den dagen og responderte med å nikke og grine. Hun var ikke i stand til å løfte pekefingeren for å forsvare seg i det hele tatt. Se selv på Eileen igår som ikke våget å ta igjen med samme mynt, og anklage CA for å prøve å sende henne ut (For det har faktisk Caksel nevnt et dusin antall ganger). Så når hun selv ble anklaget av Caksel for noe som ikke helt stemmer engang, valgte hun derimot å legge seg under kjøkkenvasken og ta imot alt pisset fra CA. Se på Celester som bokstavelig talt sier "ja, enig" til alt CA har å komme med, eller Stine som ikke engang å turte å ta opp dobbeltmoralen blant CA da han ikke holdt sine ord og ba nærmest hun nye Martine om å stille seg bak han. Derimot klarte hun å hylgrine foran Mikela og i snakkebobla, men å ta opp ordet med sin blonde badboys hadde hun ikke vett til.

Folk der inne er så jævlig underkuede at det er til å spy av, mens dere innbiller dere at de andre skal begynne å sette CA på plass for hykleriet sitt. Det vil ikke skje, og sitter CA i finalen kan jeg garantere formuen min på at han vinner med juryen. 

Den eneste der inne med integritet  og bein i nesa er NINA og JONAS! 

Endret av Gætzby
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Gætzby skrev:

Sjokkerer meg at mange her inne er såpass naive, ved at dere innbiller dere at Stine kommer til å sende ut CA, eller at Niclas kommer inn igjen og tar hevn på CA. Mennesker som Stine og Niclas er det LITE håp for, og selv om CA hadde stjelt hele formuen deres så hadde slike mennesker allikevel forgudet Caksel opp i akrobaten! 

Hopper Caksel utenfor bru, så følger jaggu meg resten av allianse flokken etter. Ser dere virkelig ikke at samtlige deltakere gjør Caksel til en gud der inne? Se på Øystein eller Jørgen igår som ikke engang turte å si ett ord da Caksel dreit ut Eileen foran de andre, Se på Malin som fikk kjeft av CA for å ha valgt feil farge den dagen og responderte med å nikke og grine. Hun var ikke i stand til å løfte pekefingeren for å forsvare seg i det hele tatt. Se selv på Eileen igår som ikke våget å ta igjen med samme mynt, og anklage CA for å prøve å sende henne ut (For det har faktisk Caksel nevnt et dusin antall ganger). Så når hun selv ble anklaget av Caksel for noe som ikke helt stemmer engang, valgte hun derimot å legge seg under kjøkkenvasken og ta imot alt pisset fra CA. Se på Celester som bokstavelig talt sier "ja, enig" til alt CA har å komme med, eller Stine som ikke engang å turte å ta opp dobbeltmoralen blant CA da han ikke holdt sine ord og ba nærmest hun nye Martine om å stille seg bak han. Derimot klarte hun å hylgrine foran Mikela og i snakkebobla, men å ta opp ordet med sin blonde badboys hadde hun ikke vett til.

Folk der inne er så jævlig underkuede at det er til å spy av, mens dere innbiller dere at de andre skal begynne å sette CA på plass for hykleriet sitt. Det vil ikke skje, og sitter CA i finalen kan jeg garantere formuen min på at han vinner med juryen. 

Den eneste der inne med integritet  og bein i nesa er NINA og JONAS! 

Spot on! 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, helloAdele skrev:

Håper CA sender Stine ut og at ingen andre gjør det. Da har han mistet finalestemme fra både Stine og Niclas. Da har han foreløpig bare stemmen til Jørgen, Malin, Sandra og Øystein. Celester er jeg litt usikker på, og kan jo hende han får de to nye over på sin side, men bortsatt fra de er det nok ingen som gidder å stemme på han. :D 

 

Juryen er alle deltakere som vil ryke ut fra par seremonien på neste torsdag og utover. Det betyr at verken Niclas, Malin eller Sandra sitter i juryen nå, og ryker Stine til uka så sitter altså ikke henne i juryen heller.

Dermed har CA kun Jørgen, Øystein og hun nye Martine bak seg, og godt er det. Mikela er idag veldig god venn med Celester og Vegard, så jeg satser veldig på at de vil spille sammen fremover som en motvekt til CA, i tillegg til Nina, Eileen og Jonas. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Gætzby skrev:

Sjokkerer meg at mange her inne er såpass naive, ved at dere innbiller dere at Stine kommer til å sende ut CA, eller at Niclas kommer inn igjen og tar hevn på CA. Mennesker som Stine og Niclas er det LITE håp for, og selv om CA hadde stjelt hele formuen deres så hadde slike mennesker allikevel forgudet Caksel opp i akrobaten! 

Hopper Caksel utenfor bru, så følger jaggu meg resten av allianse flokken etter. Ser dere virkelig ikke at samtlige deltakere gjør Caksel til en gud der inne? Se på Øystein eller Jørgen igår som ikke engang turte å si ett ord da Caksel dreit ut Eileen foran de andre, Se på Malin som fikk kjeft av CA for å ha valgt feil farge den dagen og responderte med å nikke og grine. Hun var ikke i stand til å løfte pekefingeren for å forsvare seg i det hele tatt. Se selv på Eileen igår som ikke våget å ta igjen med samme mynt, og anklage CA for å prøve å sende henne ut (For det har faktisk Caksel nevnt et dusin antall ganger). Så når hun selv ble anklaget av Caksel for noe som ikke helt stemmer engang, valgte hun derimot å legge seg under kjøkkenvasken og ta imot alt pisset fra CA. Se på Celester som bokstavelig talt sier "ja, enig" til alt CA har å komme med, eller Stine som ikke engang å turte å ta opp dobbeltmoralen blant CA da han ikke holdt sine ord og ba nærmest hun nye Martine om å stille seg bak han. Derimot klarte hun å hylgrine foran Mikela og i snakkebobla, men å ta opp ordet med sin blonde badboys hadde hun ikke vett til.

Folk der inne er så jævlig underkuede at det er til å spy av, mens dere innbiller dere at de andre skal begynne å sette CA på plass for hykleriet sitt. Det vil ikke skje, og sitter CA i finalen kan jeg garantere formuen min på at han vinner med juryen. 

Den eneste der inne med integritet  og bein i nesa er NINA og JONAS! 

Haha herlig <3 Og hvis han ikke shipper ut Martine (som er lite sannsynlig) og de står sammen i finalen mister han stemmen hennes også. Da blir det kun Jørgen og Øystein. Haha håper det skjer ❤

Edit: siterte feil person, skulle sitere personen over :P

Endret av helloAdele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle er så redde for CA og ingen setter han på plass. Ikke Nina en gang som faktisk er en jente med bein i nesen. Eneste hun gjør er å klage til Jonas ar hun er så lei han osv. Nina er jo tross alt 5 år eldre enn han. 

Dette skjer hver sesong. Folk er stygge med noen og INGEN tør å si ifra. Minner meg om en ungdomskole. 

Anonymkode: db34b...155

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor alle er så redde for CA og ingen setter han på plass. Ikke Nina en gang som faktisk er en jente med bein i nesen. Eneste hun gjør er å klage til Jonas ar hun er så lei han osv. Nina er jo tross alt 5 år eldre enn han. 

Dette skjer hver sesong. Folk er stygge med noen og INGEN tør å si ifra. Minner meg om en ungdomskole. 

Anonymkode: db34b...155

Ja, men deilig at Jonas har en så care holdning.

CA: -Hvorfor sendte du ut Malin?                               Jonas: -For da står du i fare (duh)

Endret av helloAdele
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, helloAdele skrev:

Ja, men deilig ar Jonas har en så care holdning. CA: -Hvorfor sendte du ut Malin?                               Jonas: -For da står du i fare (duh)

Haha, digger at Jonas er så tøffing. Og alle sperret opp øynene som om det var tabu å si imot CA... Håper Jonas vinner, for han er skikkelig bra! 

Anonymkode: 68faf...173

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
9 minutter siden, helloAdele skrev:

Ja, men deilig ar Jonas har en så care holdning. CA: -Hvorfor sendte du ut Malin?                               Jonas: -For da står du i fare (duh)

Haha...enig! Jonas gir jo faen, og med den innstillingen tror jeg han kommer langt. Han går ikke så "inn i det" som feks. Caksel...og vi ser jo alle hvordan han er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke Stine ryker denne uken, for det hadde vært greit å ha en deltaker til som ikke stiller seg bak CA i en eventuell finale. 

Anonymkode: 68faf...173

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CAksel kaller han nye for en vampyr? Skjønner ikke at det er mulig å være så umoden og frekk i kjeften som denne primaten 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eileen er så pen uten sminke! Hun trenger ikke den sminken i det hele tatt! 

Anonymkode: ffdb9...8e3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at Eileen prøver å overbevise alle inkl. seg selv om at hun ikke blir sjalu når Øystein prater/roter med andre. Jeg tror hun egentlig innerst inne er sjalu, men at hun ikke vil erkjenne at hun er det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...