Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Stine er dum som sier til Jørgen at hun har et hemmelig oppdrag.. Altså HALLO. For nå kommer ikke Jørgen til å løpe til Caksel og fortelle dette, og så blir Caksel helt desperat etter å forsvare seg og overtale Stine til å ikke velge han... :roll: Så blir hun vel overbevist av Caksel nok en gang

Jeg mente også at det IKKE VAR LOV å avsløre at man har et hemmelig oppdrag?? Er ikke det en regel?

Du aner jo ikke hva brevet inneholder? Klart, vi har fått noen pekepinn, men det må da være en grunn til at hun sier det til Jørgen. Du er jammen meg rask til å slenge ut de stygge beskrivelsene. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11.5.2016 at 12.44, AnonymBruker skrev:

Bare hos meg avspillingsvinduet blir svart etter andre pause i episoden fra i går? :s

Anonymkode: b3344...017

Jepp, har samme problem, men hos meg blir det svart etter første pausen.

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du aner jo ikke hva brevet inneholder? Klart, vi har fått noen pekepinn, men det må da være en grunn til at hun sier det til Jørgen. Du er jammen meg rask til å slenge ut de stygge beskrivelsene. 

Anonymkode: b4268...6dd

Enig. Det er trossalt det samme mennesket som gikk berserk og kalte Niclas for masse stygge ting, da promoen til TV3 ga ett inntrykk av at fyren kjeftet og var frekk mot Eileen, men så viste det seg at de kun drev å tullet med hverandre. 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, smalls skrev:

I sesong 3 ble Kim disket for å fortelle Ole? om det hemmelige oppdraget, men rart hvis det ikke blir noen konsenkvenser for at Stine sladra.

Stemmer det, men jeg tror nok det er litt forskjell. Oppdraget til Kim var virkelig hemmelig. Greia der var vel at han skulle få de andre til å sende ham hjem uten at de skjønte at det var et oppdrag. Ole hadde vel syntes at det var litt rart så Kim skreiv det på en lapp eller noe at han bare måtte slappe av ellerno. Virker ikke som det skal være så hemmelig at Stine skal velge to stykker hun vil sette i fare. Ser ikke helt hvorfor det skulle ha noen konsekvenser om hun sa det til noen. Er jo ikke det samme som sånne "stjele en gjenstand fra en annen deltaker"-oppdrag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.5.2016 at 13.55, Jallatralla skrev:

Stemmer det, men jeg tror nok det er litt forskjell. Oppdraget til Kim var virkelig hemmelig. Greia der var vel at han skulle få de andre til å sende ham hjem uten at de skjønte at det var et oppdrag. Ole hadde vel syntes at det var litt rart så Kim skreiv det på en lapp eller noe at han bare måtte slappe av ellerno. Virker ikke som det skal være så hemmelig at Stine skal velge to stykker hun vil sette i fare. Ser ikke helt hvorfor det skulle ha noen konsekvenser om hun sa det til noen. Er jo ikke det samme som sånne "stjele en gjenstand fra en annen deltaker"-oppdrag. 

Hvorfor skreiv Kim den lappen til Ole egentlig? Skjønte ikke helt.

Anonymkode: db34b...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Mayoo og Imme i et forholdt? Det ser litt ut som det. Eller superclose iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Charlotteh skrev:

Er Mayoo og Imme i et forholdt? Det ser litt ut som det. Eller superclose iallfall

Hvor ser du det?

Anonymkode: 129b5...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du det?

Anonymkode: 129b5...331

jeg vet ikke haha

jeg bare leste dette og da han sa "vakreste jenta fra Paradise" tenkte jeg "hmm var det ikke Eileen før"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du aner jo ikke hva brevet inneholder? Klart, vi har fått noen pekepinn, men det må da være en grunn til at hun sier det til Jørgen. Du er jammen meg rask til å slenge ut de stygge beskrivelsene. 

Anonymkode: b4268...6dd

Fikk jo godt forklart hva oppdraget gikk ut på i klippet for dagens episode. At Stine skulle velge to stk som skulle i rettsak og at en av disse to ble sendt hjem. Var da ikke noen stygg beskrivelse, jeg mente bare det var dumt av Stine å si det til Jørgen slik at Caksel får høre om det og lett kan overtale Stine til å ikke velge han. Vi vet jo hvor flink Caksel er til å overtale. Og et hemmelig oppdrag skal vel være hemmelig av en grunn. Hvis ikke hadde de vel ikke kalt det for hemmelig oppdrag. Doh

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er trossalt det samme mennesket som gikk berserk og kalte Niclas for masse stygge ting, da promoen til TV3 ga ett inntrykk av at fyren kjeftet og var frekk mot Eileen, men så viste det seg at de kun drev å tullet med hverandre. 

Anonymkode: 6b1a1...090

Haha ja jøss jeg gikk virkelig besherk altså når jeg påpekte at Niclas virket truende ovenfor Eileen. Jeg kalte ikke Niclas for mange stygge ting. Get your facts straight. Jeg sa jeg ønsket Niclas ut, fordi jeg bare ikke likte han som person, og at han virket truende ovenfor Eileen, noe som ikke viste seg å stemme :) Gikk jeg besherk? HAHA NEI. Snakk om å overdrive fra din side  :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Fikk jo godt forklart hva oppdraget gikk ut på i klippet for dagens episode. At Stine skulle velge to stk som skulle i rettsak og at en av disse to ble sendt hjem. Var da ikke noen stygg beskrivelse, jeg mente bare det var dumt av Stine å si det til Jørgen slik at Caksel får høre om det og lett kan overtale Stine til å ikke velge han. Vi vet jo hvor flink Caksel er til å overtale. Og et hemmelig oppdrag skal vel være hemmelig av en grunn. Hvis ikke hadde de vel ikke kalt det for hemmelig oppdrag. Doh

Det kan jo hende det er meningen hun skal inkludere noen i oppdraget. Det er da fortsatt et "hemmelig" oppdrag da majoriteten av deltakerne ikke har kjennskap til det. Frempekene viser jo kun en smakebit som skal etterlate spenning og spekulasjoner. Det oppsummerer ikke hele episoden. 

Du er veldig rask på avtrekkeren.

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han får takke seg selv for all hetsen og drapstruslene han opplever, istedenfor å legge skylden på produksjonen og "skuespill" 

Anonymkode: 17f71...f89

Les hva du selv skriver da?! 

 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, super-s skrev:

"Jeg er heller ingen rundbrenner som ligger med flere damer i uka, som mange skal ha det til, sier den unge artisten." Vel, akkurat det ryktet la du ut selv da du sa du hadde hatt sex med 400 jenter...

Drøyt at folk ber ham ta livet sitt, men han kan for alt hatet selv.

Mener du virkelig  at CA har gjort noe på PH som er grunnlag for ekte hat irl?

 

Anonymkode: d403d...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der var du igjen for å forsvare idolet ditt.

Anonymkode: f5a4a...373

Mener du det er feil å ta noen i forsvar når andre kommer med drapstrusler mot vedkommende? 

Anonymkode: d403d...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det er feil å ta noen i forsvar når andre kommer med drapstrusler mot vedkommende? 

Anonymkode: d403d...4e9

Personen har forsvart han gjennom hele sesongen.  Men nei drapstrusler er aldri greit. 

Anonymkode: f5a4a...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du virkelig  at CA har gjort noe på PH som er grunnlag for ekte hat irl?

 

Anonymkode: d403d...4e9

Annen ab her, men det mener jeg så absolutt. PH har aldri tidligere hatt en så slem og ekkel deltager som CA, så han har lagt helt opp til det selv. Fyren har ikke nok selvinnsikt til å beklage seg i ettertid som et hvert normalt menneske ville gjort, men skylder på noe så bedritent som at han er en skuespiller der inne. 

Anonymkode: f252d...0bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, smalls skrev:

Jepp, har samme problem, men hos meg blir det svart etter første pausen.

Ja, det var det jeg egentlig mente.. 

Anonymkode: b3344...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud da! Jævla produksjonen. I historien ble kongen og dronningen halshugd,  men selvfølgelig safer de Caksel og ikke følger historien :roll: 

Anonymkode: f5a4a...373

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skjer nå?  Kan ikke Stine velge CA?

Anonymkode: 4599d...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som skjer nå?  Kan ikke Stine velge CA?

Anonymkode: 4599d...9f4

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...