Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke lyst til å se dagens episode siden jeg er helt sikker på at Jonas ryker. Samtidig blir det spennende å se hvem andre som ryker, og om de følger den Marie Antoinette-historien som den er. Ikke at jeg kan den, men har jo lest hva dere andre her sier om den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de kan seriøst ikke vise at alle sier at han skal hjem, og så går det akkurat sånn. Det er jo nesten å spoile avstemningen. 

*lever i håpet*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sette en munnkurv på CA? 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Blir det ikke for opplagt at Jonas skal hjem, eller?

Det er nok ikke Jonas som ryker. Alle i hoffet mener det er så åpenbart at han skal ryke. Det er ikke tilfeldig at disse klippene er tatt med. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom for åpenbart at Jonas skal hjem. Håper han får en makt elns når han drar. 

Anonymkode: 918fb...4a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at skjermen igjen og igjen blir svart etter første pause, har vært sånn de siste 2-3 episodene. Er det ikke flere som har dette problemet? 

Anonymkode: b3344...017

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går CA berserk!! 

Han må jo være temmelig hjernedød dersom han tror at han har Mikela på sin side. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så glad at jeg måtte hoppe litt i sofaen :D og det lille stikket fra Jonas til CA om at det visst ikke var han og nina mot resten alikevel var perfekt!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Fame skrev:

JAAAAAA GIRLPOWER

YAY =)

Men ser ut som den elendige taperen Carl Aksel kommer til å skjelle ut de to jentene etter noter og fortelle dem akkurat hvor dumme de er som ikke gjør som han sier. Jeg tror Mikela tåler det, hun er jo vant med å ta den giftige dritten hans, men stakkars Celester da :(

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

YAY =)

Men ser ut som den elendige taperen Carl Aksel kommer til å skjelle ut de to jentene etter noter og fortelle dem akkurat hvor dumme de er som ikke gjør som han sier. Jeg tror Mikela tåler det, hun er jo vant med å ta den giftige dritten hans, men stakkars Celester da :(

Det får sikkert bare Celester til å bli mer og mer i mot Caksel,  så går nok bra ^_^

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke gjør det samme som Caksel er heeelt idiot ..... :-) Får helt vondt inni meg av de guttene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...