Charlotteh Skrevet 10. mai 2016 #4061 Skrevet 10. mai 2016 Hvis Caksel ryker og kommer inn igjen, ihvertfall har vi noen dager uten ham og kan vi se hvordan alle oppfører seg uten ham og hvordan stemning er. Jeg synes det er litt kleint å ha temauker som "Marie Antoinette" når ingen forstå hva det betyr, og hvem Marie er og hvordan man uttaler det. Det er bedre å ha temauker man med lav IQ kan skjønne (jeg vil ikke si at alle der inne har lav IQ men det er jo Paradise hotel som noe inne i hotellet har sagt denne sesong ) Og "let them eat cake" er HELT feil. Det er jo "qu'ils mangent la brioche" (brioche er søtbrød, ingen kakke). og det var ikke Marie Antoinette som sa det . Rousseau har sagt at det var "une grande princesse" men har ikke nevnt noe og når det ble skrevt, Marie var altfor ung og utenfor Frankrike sa heller ikke produksjon vet hva faen de gjør. --> dette her er brioche. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4062 Skrevet 10. mai 2016 Jeg tror den godeste Caksel sine foreldre må ha gjort en særs dårlig jobb med oppdragelsen. Jeg har sjelden sett en mer selvopptatt type. Han evner ikke å se andre mennesker (om han ikke kan bruke tid på å manipulere dem til sin fordel), han er kun opptatt av seg og sitt, han beskylder andre for ting han hele tiden gjør selv, så han evner jo ikke å se seg selv heller. Han tar enormt med plass, og bare kjører over, liksom. Ingen empati, ingen høflighet, ingen refleksjoner over hvordan andre påvirkes, bare meg, meg, meg, med verdens spisseste albuer! Jeg håper han har foreldre som sitter og ser på, og at de er direkte flaue og lei seg over oppførselen hans. Anonymkode: 47e46...b14 17
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4063 Skrevet 10. mai 2016 Hvordan i alle dager blir CA sett på som alpha male? Han er den største "wannabe Oslo Vest" klysen jeg noensinne har sett. Sykt sexist er han og. Spyyyr Anonymkode: e590e...91a 14
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4064 Skrevet 10. mai 2016 Nina støttet også det Carl Aksel skrev på facebook, og sa at han er en veldig fin person på utsiden. Anonymkode: f753b...e47 1
smalls Skrevet 10. mai 2016 #4065 Skrevet 10. mai 2016 Selv om han blir sendt inn igjen, så hadde det vært jævlig deilig å fått i hvert fall 4 episoder uten han. Hvis noen av de gamle kommer inn igjen, så håper jeg Niclas kommer inn og tar grisehevn på Caksel. 11
Gjest Emera Skrevet 10. mai 2016 #4066 Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, Charlotteh skrev: Jeg synes det er litt kleint å ha temauker som "Marie Antoinette" når ingen forstå hva det betyr, og hvem Marie er og hvordan man uttaler det. Jeg er helt enig. Hadde de visst hvordan dette paret endte sine dager så ville de spilt helt annerledes. Ingen hadde hatt lyst til å være konge da.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4067 Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror den godeste Caksel sine foreldre må ha gjort en særs dårlig jobb med oppdragelsen. Jeg har sjelden sett en mer selvopptatt type.. Anonymkode: 47e46...b14 Jeg syntes det blir noe feil å trekke foreldrene inn i bildet her, da atferden kan forklares mer med det kulturelle miljøet i deler av Oslos Vestkant og utover (Spesifikt fra Majorstuen-Bogstadveien, gjennom Sandvika og helt ned til Asker/Bærum). Disse områdene domineres av oppmerksomhetssyke og bortskjemte individer som er fullstendig blottet for empati, og gjør alt dem makter for å bli godt likt. Gruppepresset er stort, så her er det bare å være en ren douchebags, som gjerne oppfattes som *kult* blant majoriteten. Jeg er selv oppvokst på Hovseter i Oslo, og husker godt at det knapt var noen som var i forhold med en annen, da det ble sett på som klissete og primitivt, så her var det om å gjøre om å ligge med flest av det motsatte kjønn, forså å kaste personen man hadde ligget med til *ulvene*. Folk og spesielt unge i disse miljøet er over middels selvopptatte, og ser gjerne ned på alle som ikke er som dem. Anonymkode: 6b1a1...090 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4068 Skrevet 10. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det blir noe feil å trekke foreldrene inn i bildet her, da atferden kan forklares mer med det kulturelle miljøet i deler av Oslos Vestkant og utover (Spesifikt fra Majorstuen-Bogstadveien, gjennom Sandvika og helt ned til Asker/Bærum). Disse områdene domineres av oppmerksomhetssyke og bortskjemte individer som er fullstendig blottet for empati, og gjør alt dem makter for å bli godt likt. Gruppepresset er stort, så her er det bare å være en ren douchebags, som gjerne oppfattes som *kult* blant majoriteten. Jeg er selv oppvokst på Hovseter i Oslo, og husker godt at det knapt var noen som var i forhold med en annen, da det ble sett på som klissete og primitivt, så her var det om å gjøre om å ligge med flest av det motsatte kjønn, forså å kaste personen man hadde ligget med til *ulvene*. Folk og spesielt unge i disse miljøet er over middels selvopptatte, og ser gjerne ned på alle som ikke er som dem. Anonymkode: 6b1a1...090 Caksel er vel fra Porsgrunn... Anonymkode: 525ef...0ec 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4069 Skrevet 10. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det ganske typisk nordlendinger? Anonymkode: b4268...6dd Stemmer, mange av oss har den "resting bitch"-looken Anonymkode: eb0fc...1d8
borifrankrike Skrevet 10. mai 2016 #4070 Skrevet 10. mai 2016 4 timer siden, Charlotteh skrev: Hvis Caksel ryker og kommer inn igjen, ihvertfall har vi noen dager uten ham og kan vi se hvordan alle oppfører seg uten ham og hvordan stemning er. Jeg synes det er litt kleint å ha temauker som "Marie Antoinette" når ingen forstå hva det betyr, og hvem Marie er og hvordan man uttaler det. Det er bedre å ha temauker man med lav IQ kan skjønne (jeg vil ikke si at alle der inne har lav IQ men det er jo Paradise hotel som noe inne i hotellet har sagt denne sesong ) Og "let them eat cake" er HELT feil. Det er jo "qu'ils mangent la brioche" (brioche er søtbrød, ingen kakke). og det var ikke Marie Antoinette som sa det . Rousseau har sagt at det var "une grande princesse" men har ikke nevnt noe og når det ble skrevt, Marie var altfor ung og utenfor Frankrike sa heller ikke produksjon vet hva faen de gjør. --> dette her er brioche. Og det at de spiste cupcakes (som absolutt ikke har noe som helst med frankrike å gjøre) til frokost, var også litt sært. Brioche ER jo faktisk frokost-mat i frankrike. 11
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4071 Skrevet 10. mai 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Caksel er vel fra Porsgrunn... Anonymkode: 525ef...0ec Men han prøver ekstra hardt å være en vestkantgutt. Er fra Porsgrunn selv, og Porsgrunnsgenene hans ser ut til å være rimelig utvaska. Anonymkode: 918fb...4a5 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4072 Skrevet 10. mai 2016 Sitter og ser gårsdagens episode. CA løfter ikke ringen når han tisser. Æsj! Grisegutt! Anonymkode: d403d...4e9 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4073 Skrevet 10. mai 2016 Skjønenr ikke helt hvorfor alle er så sjukt happy over hvordan Martine ser ut? Hun er absolutt ikke stygg, altså, men hun ser jo helt normal ut? Anonymkode: 0004c...ae8 13
Agent2840 Skrevet 10. mai 2016 #4074 Skrevet 10. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønenr ikke helt hvorfor alle er så sjukt happy over hvordan Martine ser ut? Hun er absolutt ikke stygg, altså, men hun ser jo helt normal ut? Anonymkode: 0004c...ae8 Hva er vitsen i å henge seg opp i utseende til andre, egentlig? Sikter ikke bare til deg, men samtlige som er aktive her inne. Folk har subjektive synspunkter på hva som kan defineres som et vakkert ytre, og det finnes mennesker som tenner på spesifikke og bestemte ytre trekk, mens andre gjør det ikke. La oss heller holde oss til deltakernes personlighet, holdninger og atferd på hotellet enn deres ytre og privatliv. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4075 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Caksel er vel fra Porsgrunn... Anonymkode: 525ef...0ec Hvorfor fare opp med løgn, når han faktisk har nevnt at han har bodd på Oslo vest aka Majorstuen i flere år nå? Anonymkode: 6b1a1...090
Gætzby Skrevet 10. mai 2016 #4076 Skrevet 10. mai 2016 Caksel bor jo Oslo vest da. Se på oljebarna, der han konkret nevner at han bor på Majorstuen og trives der.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4077 Skrevet 10. mai 2016 3 minutter siden, Agent2840 skrev: Hva er vitsen i å henge seg opp i utseende til andre, egentlig? Sikter ikke bare til deg, men samtlige som er aktive her inne. Folk har subjektive synspunkter på hva som kan defineres som et vakkert ytre, og det finnes mennesker som tenner på spesifikke og bestemte ytre trekk, mens andre gjør det ikke. La oss heller holde oss til deltakernes personlighet, holdninger og atferd på hotellet enn deres ytre og privatliv. Hun kom jo nettopp inn, så utseende er det mest relevante å snakke om hittil. Dessuten det er spennende å høre hvorfor folk oppfatter noe jeg ser på som normalt som pent. Anonymkode: 0004c...ae8 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4078 Skrevet 10. mai 2016 6 minutter siden, Agent2840 skrev: Hva er vitsen i å henge seg opp i utseende til andre, egentlig? Sikter ikke bare til deg, men samtlige som er aktive her inne. Folk har subjektive synspunkter på hva som kan defineres som et vakkert ytre, og det finnes mennesker som tenner på spesifikke og bestemte ytre trekk, mens andre gjør det ikke. La oss heller holde oss til deltakernes personlighet, holdninger og atferd på hotellet enn deres ytre og privatliv. Det er da deltakerne som har blusset utseende hennes opp. Det er ikke unaturlig at det da blir et samtaleemne her også. Det har absolutt ikke vært noe hets når det gjelder utseende hennes, så det får være grenser for hva man skal reagere på. Anonymkode: b4268...6dd 8
Prorsum Skrevet 10. mai 2016 #4079 Skrevet 10. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fare opp med løgn, når han faktisk har nevnt at han har bodd på Oslo vest aka Majorstuen i flere år nå? Anonymkode: 6b1a1...090 Det er jo ikke løgn. Han flyttet da han var 16. 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #4080 Skrevet 10. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fare opp med løgn, når han faktisk har nevnt at han har bodd på Oslo vest aka Majorstuen i flere år nå? Anonymkode: 6b1a1...090 De flyttet til Oslo i 2010, så man kan vel neppe si at han er som han er fordi han har gått sine barnesko på Oslo vest. Det burde vært lagt et godt grunnlag i oppdragelsen innen den tid. Anonymkode: 47e46...b14 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå