Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Havrekjeksen, ja egentlig så er det jo mange som ikke får positiv test før ikm heller. Jeg tar hver dag uten tr som en seier :-) testet ikke i morges, kjenner det var et godt valg. Men skal teste i morgen, vi er invitert på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mens og om et par dager er det ny prøverunde. Jeg har kjøpt hostesaft, så nå skal det testes ut, men når skal jeg starte med det, hvor mye skal jeg ta og hvor lenge skal jeg bruke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Risk skrev:

Jeg fikk mens og om et par dager er det ny prøverunde. Jeg har kjøpt hostesaft, så nå skal det testes ut, men når skal jeg starte med det, hvor mye skal jeg ta og hvor lenge skal jeg bruke det?

Jeg startet på det dagen etter mens og frem til og med el dagen. Brukte det 1-3 ganger om dagen, 3 er Max dosen. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg startet på det dagen etter mens og frem til og med el dagen. Brukte det 1-3 ganger om dagen, 3 er Max dosen. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Okei, takk for svar!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :) 

Jeg får mens ca 13-15 mars. I dag har jeg vært litt rar i magen. Føles som veeeeldig svake mensmurringer, samtidig som det er den samme følelsen som når man har litt løs mage. Vi har nå prøvd i 4 mnd, vet det ikke er lenge, men er veldig spent. Vet dere om dette kan være et tegn? Har ikke merket noe til hverken festeblødning eller festesmerter og har aldri vært gravid før.

takk for svar :)

Anonymkode: ac250...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha mensen ca 11. Mars, fredag. Har de siste to dagene vært super hormonell: sur, irritabel, rasende! Skikkelig bitch! Har aldri noe pms problemer,eneste jeg merker i uka før er at jeg MÅ ha sjokolade ;-) kan jo være helt tilfeldig, alle kan jo ha dårlige dager, men er det noen som har hatt det sånn mellom eggløsning og ikm, og testetpositivt?

 

Anonymkode: b34cd...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt ømme bryst og stikkinger i magen, men det kan være tegn på at mensen kommer. Jeg er med andre ord ikke veldig optimistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har jeg ikke sett før. Så her må jeg være med :hoppendeglad:

Har egentlig IKM på tirsdag, enda ikke fått TR eller TB. Har ikke testet i dag da, siden jeg ikke hadde flere tester igjen. Har egentlig null symptomer. Vanligvis til TR har jo sykt ømme pupper, denne måneden er det ingenting. Så tror kroppen virkelig spiller et puss med meg. Hvertfal siden jeg vanligvis kan stille klokka på TR, så stabil er den. Men må egentlig få testet meg i løpet av dagen, skal reise bort i kveld. Og vet at det blir vin der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det @Havrekjeksen? :) 

 

selv så hadde jeg veldig svak strek 10dpo, litt etter tiden.. I dag (12dpo) viste den ingenting :/ mulig kjemisk, mulig der kun var skyggestrek.. Eller at jeg er færre dager på vei enn jeg trodde.. :) (EL senere enn antatt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men har enda *hold* i magen, hvit utflod, og støl i korsryggen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snurrepurre skrev:

Hvordan gikk det @Havrekjeksen? :) 

 

selv så hadde jeg veldig svak strek 10dpo, litt etter tiden.. I dag (12dpo) viste den ingenting :/ mulig kjemisk, mulig der kun var skyggestrek.. Eller at jeg er færre dager på vei enn jeg trodde.. :) (EL senere enn antatt). 

Kjemisk. Det endte i mensen tre dager på overtid, etyer positiv digital test på IKM-dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Kjemisk. Det endte i mensen tre dager på overtid, etyer positiv digital test på IKM-dagen. 

Å :( håper den sitter neste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

Akkurat nå så har jeg så ømme pupper at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har aldri hatt ømme pupper i det hele tatt ved/i menstrasjon, så er lov til å håpe nå. Kan jo selvfølgelig være pga menstrasjon som skal komme om to dager, men siden jeg aldri har hatt det før så...

gjør så vondt at jeg ikke kan ligge på magen eller siden og når samboer kommer borti eller tar på de vil jeg bare slå han vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7. mars 2016 at 15.09, AnonymBruker skrev:

Skal ha mensen ca 11. Mars, fredag. Har de siste to dagene vært super hormonell: sur, irritabel, rasende! Skikkelig bitch! Har aldri noe pms problemer,eneste jeg merker i uka før er at jeg MÅ ha sjokolade ;-) kan jo være helt tilfeldig, alle kan jo ha dårlige dager, men er det noen som har hatt det sånn mellom eggløsning og ikm, og testetpositivt?

 

Anonymkode: b34cd...09a

Testet positivt idag, så tror virkelig at det var derfor jeg var rar i humøret, er virkelig aldri slik ;-)

lykke til alle sammen :-) 

Anonymkode: b34cd...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet positivt idag, så tror virkelig at det var derfor jeg var rar i humøret, er virkelig aldri slik ;-)

lykke til alle sammen :-) 

Anonymkode: b34cd...09a

Gratulerer 😄

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet positivt idag, så tror virkelig at det var derfor jeg var rar i humøret, er virkelig aldri slik ;-)

lykke til alle sammen :-) 

Anonymkode: b34cd...09a

Gratulerer så mye! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nesten ingen symptomer denne mnd. Så sitter egentlig å venter på mensen. Merket i går at jeg måtte tisse hele tiden. Pleier jeg å få 1-2 dager før mensen kommer. Ut ifra syklus kalenderen min skal jeg ha TR den 21. Så får se om tr kommer tidlig denne gang 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :-)

forrige gang merket jeg ikke noe før uke seks, så fullt mulig å være gravid å ikke ha et eneste symptom i begynnelsen!

Anonymkode: b34cd...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen her igjen. Etter et år med prøving og beskjed om å vente enda et år på å få komme til på IVF er det bare å smøre seg med tålmodighet.... jada..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke ivf før etter to års prøving!??

hvor gammel er du? 

Anonymkode: b34cd...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...