Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ikke ha el før den 11. Men har blødd 3 ganger allerede.  😣 frustrert.

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke ha el før den 11. Men har blødd 3 ganger allerede.  😣 frustrert.

Anonymkode: 72788...7ef

Ah så kjedelig! Har du opplevd det før ? 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah så kjedelig! Har du opplevd det før ? 

Anonymkode: dc182...dc9

Forrige mnd hadde jeg blødning etter el. Men som regel pleier jeg aldri å blø utenom tr. 😕 

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forrige mnd hadde jeg blødning etter el. Men som regel pleier jeg aldri å blø utenom tr. 😕 

Anonymkode: 72788...7ef

Hmm aner ikke hva det kan være jeg altså :/ men hvis det fortsetter hadde jeg hvertfall sjekket det 👍

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som snakker om stikkinger. Kan noen forklare nærmere? Hvor er det nøyaktig lokalisert? Konstant, kommer og går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tiril123 skrev:

Det er mange som snakker om stikkinger. Kan noen forklare nærmere? Hvor er det nøyaktig lokalisert? Konstant, kommer og går?

Jeg har opplevd det på forskjellige måter, stikkinger ved eggestokkene, vanskelig å forklare men føles som en lyn nedslag eller at noen stikker deg, en rask og ubehagelig følelse. Nå som jeg er gravid har jeg de to siste dagene hatt kjempe ubehag i skambeinet, i tillegg til murring kommer det sånne stikk i der beinet. Veldig ubehagelig, kommer av og til innimellom og akkurat nå er det der nesten konstant. Sorry for en rar forklaring 😂 Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm aner ikke hva det kan være jeg altså :/ men hvis det fortsetter hadde jeg hvertfall sjekket det 👍

Anonymkode: dc182...dc9

Ja burde egentlig. Blør like mye som her om dagen.  Men vondt idag. 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja burde egentlig. Blør like mye som her om dagen.  Men vondt idag. 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Off! Ja bestill en legetime ! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Off! Ja bestill en legetime ! 

Anonymkode: dc182...dc9

Tror jeg ringer i morgen hvis det ikke gir seg. Blør enda og smerten sitter på høyre  (av det jeg ser ned) side og de smertene sitter like høyt som navlen.  Bare på siden. Hvis dere skjønner. 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ringer i morgen hvis det ikke gir seg. Blør enda og smerten sitter på høyre  (av det jeg ser ned) side og de smertene sitter like høyt som navlen.  Bare på siden. Hvis dere skjønner. 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Det høres ikke bra ut ! :( 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.2.2016 at 23.39, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ringer i morgen hvis det ikke gir seg. Blør enda og smerten sitter på høyre  (av det jeg ser ned) side og de smertene sitter like høyt som navlen.  Bare på siden. Hvis dere skjønner. 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så frustrert... Ventet mens i dag, men det er ingenting.. Jeg har ingen symptomer på hverken mens eller gravid. Har tatt tester og de er negative.

Er så klar for å komme i gang med neste runde! 

Puh, måtte bare få lettet litt på trykket 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, dingding skrev:

Hvordan går det?

Smertene ga seg dagen etterpå. Men ringte legen forde og var der og han mente det kunne være eggløsning og ville jeg skulle følge med på neste eggløsning. Firtswtter det så må jeg undersøke det. Har gått på antibiotika pga betennelse i foten + influensa. Så kunne være at det syklusen tuller litt pga sykdom. Har ikke orket å ha noe sex.  Så vi prøver igjen neste mnd.😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smertene ga seg dagen etterpå. Men ringte legen forde og var der og han mente det kunne være eggløsning og ville jeg skulle følge med på neste eggløsning. Firtswtter det så må jeg undersøke det. Har gått på antibiotika pga betennelse i foten + influensa. Så kunne være at det syklusen tuller litt pga sykdom. Har ikke orket å ha noe sex.  Så vi prøver igjen neste mnd.😊

Anonymkode: 72788...7ef

Så bra det går bedre! 😊 Masse lykke til neste mnd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg overanalyserer alt av mulige symptomer, men er det noe her som vet noe om såre brystvorter? Det er ca 8 dager siden el, hvis det har noe å si. I tillegg har jeg plutselig sett at det ene brystet er merkbart større enn det andre, og det har jeg ikke tenkt over før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, dingding skrev:

Jeg blir så frustrert... Ventet mens i dag, men det er ingenting.. Jeg har ingen symptomer på hverken mens eller gravid. Har tatt tester og de er negative.

Er så klar for å komme i gang med neste runde! 

Puh, måtte bare få lettet litt på trykket 😂

Huff skjønner det veldig godt! Håper virkelig du får mensen snart så dere kan prøve igjen! Masse klemmer 😘 Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Risk skrev:

Nå tror jeg at jeg overanalyserer alt av mulige symptomer, men er det noe her som vet noe om såre brystvorter? Det er ca 8 dager siden el, hvis det har noe å si. I tillegg har jeg plutselig sett at det ene brystet er merkbart større enn det andre, og det har jeg ikke tenkt over før. 

Jeg hadde de første dpo såre brystvorter, så mot mens så utvikla det seg til ømme pupper, er nå gravid :) skal egentlig ha mensen i dag/morgen :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff skjønner det veldig godt! Håper virkelig du får mensen snart så dere kan prøve igjen! Masse klemmer 😘 Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Takk 😘 hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, dingding skrev:

Takk 😘 hvordan går det med deg? 

Det går ganske bra :) puppene er tyngere og veldig ømme og det skjer masse i magen/murringer og stikkinger. Fortsatt litt trøtt og sliten men går veldig bra hittil :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ganske bra :) puppene er tyngere og veldig ømme og det skjer masse i magen/murringer og stikkinger. Fortsatt litt trøtt og sliten men går veldig bra hittil :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Alle symptomer nå er jo bare helt supert 😄 gleder meg virkelig med deg 😍 godt å høre det går bra med deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...