Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde de første dpo såre brystvorter, så mot mens så utvikla det seg til ømme pupper, er nå gravid :) skal egentlig ha mensen i dag/morgen :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Hm, kanskje det finnes håp denne måneden, et bittelite håp. Føler ukene flyr forbi, men den lille perioden mellom el og mens er alltid evig lang. Jeg føler liksom ikke at jeg får det til, og det er så kjedelig. Men men, får bare vente noen dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Monday, February 08, 2016 at 16.50, AnonymBruker skrev:

 

Ønsker bare å gå denne perioden overstått jeg og. Vi traff nok ganske bra på eggløsninga føler jeg, men har liten tro på at det klaffet. Det hadde bare vært for godt til å være sant. Satt i foreldremøte i går og hilste på en mamma det var lenge siden jeg hadde sett. Hun var gravid igjen (med ny mann, og hun er vel nesten 40 tror jeg), og kjente at det stakk litt. Har virkelig ikke troa på at jeg kan bli gravid igjen nå som jeg liksom vil det så indelig. Så etter denne perioden blir det fokus på andre ting. Også får jeg PRØVE å tenke skjer dt så skjer det, og det er ikke så mange mnd siden jeg egentlig så meg selv som ferdig. Så det burde være mulig å komme dit igjen mentalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, dingding skrev:

Alle symptomer nå er jo bare helt supert 😄 gleder meg virkelig med deg 😍 godt å høre det går bra med deg 😄

Ja det er de absolutt! Tusen takk 😘 Krysser alt jeg har for deg nå !!! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er de absolutt! Tusen takk 😘 Krysser alt jeg har for deg nå !!! 

Anonymkode: dc182...dc

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er de absolutt! Tusen takk 😘 Krysser alt jeg har for deg nå !!! 

Anonymkode: dc182...dc9

😍😍😍

 Bare mensen gidder å komme, så vi kan begynne på ny pp 😜 jeg er så lei av å vente på alt mulig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Risk skrev:

Hm, kanskje det finnes håp denne måneden, et bittelite håp. Føler ukene flyr forbi, men den lille perioden mellom el og mens er alltid evig lang. Jeg føler liksom ikke at jeg får det til, og det er så kjedelig. Men men, får bare vente noen dager til!

Ja de ukene mellom er så sinnsykt lange! Du må bare stå på, ikke gi deg! Må bare gi det litt tid, Tror det ordner seg! Masse lykke til 😘 Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et bilde av mine tester 10,11 og 13 (i dag) dpo, se hvor mye det kan forandre seg på noen dager :) så husk å titte nøye på testene deres :) Ts 

image.jpeg

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, tiril123 skrev:

Bilde kom ikke med.. :P

pic20160211002751.jpeg

Den er positiv! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tiril123 skrev:

Bilde kom ikke med.. :P

pic20160211002751.jpeg

Ta en CB.  😄 men definitivt positiv 😄

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?😊

Sitter bare å venter på mensen så vi kan prøve for fult igjen.  😁

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 10 nå, og merket igår kveld å idag at jeg er kvalm. Men kan være andre ting å, prøver å ikke forvente noe, har ikke merker noen ting fram til igår kveld! Nå er vi på tur, så får vente til vi kommer hjem, kansje jeg tar en test da😊😊

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njæ...har egentlig ikke trua. Men har klart å ikke tenke så mye på det siste dagene. Tida mellom EL og IKM er usannsynlig lang. Fortsatt bare 9 dager DPO liksom!! Ikke har vi snakka noe om det hjemme heller. Ingen symptomer på noe som helst, så jeg forbereder meg mentalt på mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

Testet positiv på 2 strimmeltester 10 etter EL på morgenurin. En eller to dager senere testet jeg negativ på CB digital på ettermiddagen. Skal teste i morgen (eller egentlig i dag da siden det er over midnatt) igjen for å være sikker. Gruer meg så himla mye til å teste i morgen da jeg er redd det skal være negativt.. ikm er om to dager så kommer resultatet blir nok det jeg må gå etter. Håper av hele mitt hjerte at den er positiv, har jo hatt symptomer også som jeg aldri har hatt før.

har foresten legetime på torsdag. Er det noen vits å dra til den hvis jeg(vi) er så uheldige at testen er negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, carmabell skrev:

Testet positiv på 2 strimmeltester 10 etter EL på morgenurin. En eller to dager senere testet jeg negativ på CB digital på ettermiddagen. Skal teste i morgen (eller egentlig i dag da siden det er over midnatt) igjen for å være sikker. Gruer meg så himla mye til å teste i morgen da jeg er redd det skal være negativt.. ikm er om to dager så kommer resultatet blir nok det jeg må gå etter. Håper av hele mitt hjerte at den er positiv, har jo hatt symptomer også som jeg aldri har hatt før.

har foresten legetime på torsdag. Er det noen vits å dra til den hvis jeg(vi) er så uheldige at testen er negativ?

Kan være mange forklaringer på det. Kan jo like så gjerne være for tidlig for en CB?  Ikke vet jeg. Eller kanskje en kjemisk du hadde? Fått positivt en gang jeg å. Var negativt noen dager etterpå. Så kom tr.

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svigerinna mi testa først positiv, så negativ og så positiv igjen. Husk at ikke alle tester slår ut tidligere, kanskje du får positiv i dag. Hvis det så skulle være at den er negativ, så er det bare å holde motet oppe og prøve igjen. Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell
21 minutter siden, Risk skrev:

Svigerinna mi testa først positiv, så negativ og så positiv igjen. Husk at ikke alle tester slår ut tidligere, kanskje du får positiv i dag. Hvis det så skulle være at den er negativ, så er det bare å holde motet oppe og prøve igjen. Lykke til 😊

Får krysse fingrene og takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

Jeg tok en test hos en helsesøster i dag og den viste negativ :( Hun sa dog at jeg ikke måtte ta sorgene på forskudd fordi den testen man tar der viser positiv først 19 dager etter befruktning noe jeg aller mest sannsynlig ikke er. Hun regnet med at jeg er gravid mtp symptomene jeg har og at jeg aldri har hatt symptomer før til tross for null prevensjon siden august. Uff, jeg er så bekymret og nervøs. Får nesten bare vente til legetimen på tors. Noen som vet hva slags test legen bruker eller er det forskjellig?

Symptomer jeg har hatt er bla spotting med lyserosa blod 4 dager etter EL, smerter i mage/rygg/lyske, ekstrem god luktesans, kvalme og mye tyngre bryster (ingen av disse tingene har jeg hatt før). 

Forventer mens på tors og krysser alt jeg har på at den ikke kommer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. februar 2016 at 10.45, AnonymBruker skrev:

Dpo 10 nå, og merket igår kveld å idag at jeg er kvalm. Men kan være andre ting å, prøver å ikke forvente noe, har ikke merker noen ting fram til igår kveld! Nå er vi på tur, så får vente til vi kommer hjem, kansje jeg tar en test da😊😊

Anonymkode: 3a03b...0d0

Har i hele går hatt menssmerter- uten mensen, haha! Sykt irriterende, men det gikk nok ikke den runden her, mensen er nok rett rundt hjørnet :(  Forventa ikke noe annent heller da...

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...