Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Supertunge, og ømme pupper, masse murring i livmor. Ca 7dpo! Kjempespent!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet i dag, negativ. Så da venter jeg egentlig bare på tr. Men ja, så lenge mensen er borte så er det håp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fortunatus skrev:

Testet i dag, negativ. Så da venter jeg egentlig bare på tr. Men ja, så lenge mensen er borte så er det håp :-)

Den er kjip ;/ men som du sier man har alltid et håp når TR ikke er kommet! Det er jo noen som ikke får positiv flr noen dager etter IKM. 

Livmortappen min er lav, mjuk og åpen, så jeg vet at TR kommer når som helst! Ååh, det suger :/ 

Anonymkode: ded6d...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring som har jeg hatt mer symtomer de gangene jeg ikke har vært gravid enn de 4 gangene jeg ble gravid. Dersom man kjenner ekstra etter, kjenner man mye rart er iallefall min erfaring☺️

Anonymkode: ed7f6...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt(!!) i livmor/eggstokker. Litt annerledes enn ved mensensmerter. Tester i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg lufte tankene til andre enn min kjære.. Jeg er 8(!!) dager over IKM. Testet negativt søndag og onsdag (jeg trodde jeg så skyggestrek onsdag, men samboer så ikke noe). 

Nå har jeg fått ømme brystvorter, litt ømme bryst. Jeg får ikke til å gå på do ordentlig, og blir skikkelig rar i magen etter kaffe (beklager detaljene). I skrivende stund er jeg småkvalm - typ at jeg må få opp luft og så går det over litt. Har også vært sånn et par kvelder forrige uke. Har i tillegg følt meg veldig oppblåst, og nedre del av magen buler ut mer enn normalt (bruker å være sånn før mens også). Må få tak i en test senere, så får vi se i morgen. Har vært prøver i over et år nå, så etter så mange skuffelser har jeg ikke lyst å teste - de viser jo bare negativ likevel 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Zoega skrev:

Nå må jeg lufte tankene til andre enn min kjære.. Jeg er 8(!!) dager over IKM. Testet negativt søndag og onsdag (jeg trodde jeg så skyggestrek onsdag, men samboer så ikke noe). 

Nå har jeg fått ømme brystvorter, litt ømme bryst. Jeg får ikke til å gå på do ordentlig, og blir skikkelig rar i magen etter kaffe (beklager detaljene). I skrivende stund er jeg småkvalm - typ at jeg må få opp luft og så går det over litt. Har også vært sånn et par kvelder forrige uke. Har i tillegg følt meg veldig oppblåst, og nedre del av magen buler ut mer enn normalt (bruker å være sånn før mens også). Må få tak i en test senere, så får vi se i morgen. Har vært prøver i over et år nå, så etter så mange skuffelser har jeg ikke lyst å teste - de viser jo bare negativ likevel 🤔

Jeg tenker at uavhengig av hvor få eller mange symptomer man har så er jo det absolutt sikreste tegnet at mensen ikke kommer😊 Både dagligvare og bensinstasjoner har som regel tester idag, med mindre du har et apotek i nærheten som er åpent😊 jeg ville tatt en test idag! Krysser fingrene for deg og vet godt hvordan den lange prøvetiden er... Har selv hatt nok en negativ test denne mnd, så da ere bare å prøve finne motivasjon til enda en mnd med prøving for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, emhanse skrev:

Jeg tenker at uavhengig av hvor få eller mange symptomer man har så er jo det absolutt sikreste tegnet at mensen ikke kommer😊 Både dagligvare og bensinstasjoner har som regel tester idag, med mindre du har et apotek i nærheten som er åpent😊 jeg ville tatt en test idag! Krysser fingrene for deg og vet godt hvordan den lange prøvetiden er... Har selv hatt nok en negativ test denne mnd, så da ere bare å prøve finne motivasjon til enda en mnd med prøving for min del. 

Postitiv test!!!! Det er helt uvirkelig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zoega skrev:

Postitiv test!!!! Det er helt uvirkelig! 

Gratulerer så veldig mye! :smilyblomst: Og tusen takk for at du deler. Det er godt for oss som har prøvd ei stund å lese om at det ender bra for andre. Ønsker deg en fantastisk tid framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zoega skrev:

Postitiv test!!!! Det er helt uvirkelig! 

Gratulerer såå mye! :) så bra at du ble gravid etter så lang prøvetid! Lykke til fremover :) 

Anonymkode: ded6d...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Zoega skrev:

Postitiv test!!!! Det er helt uvirkelig! 

Gratulerer så mye!!! Og dere har prøvd et år uten hjelp og så klaffer det?

Her kom tr på fredag og vi er på vei inn i pp9. Må innrømme at det kom noen tårer i går og humøret ikke har vært på topp. Jeg er så redd for at det kan være noe galt med oss og blir trist av tanken. Men vi nyter hverandres selskap og kan jo ikke tenke annet enn at det blir vår tur en gang :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til TR. Har ømme bryster,  og kjæresten min påstår at de har blitt større 😶 Føler meg oppblåst. Tror jeg skal prøve å svi av en test i morgen tidlig, men vet ikke om jeg tørr. Er så redd for å bli skuffet, selv om vi kun er inne i pp 5, ingenting i motsetning til andre her.

Anonymkode: abcc8...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fortunatus skrev:

Gratulerer så mye!!! Og dere har prøvd et år uten hjelp og så klaffer det?

Her kom tr på fredag og vi er på vei inn i pp9. Må innrømme at det kom noen tårer i går og humøret ikke har vært på topp. Jeg er så redd for at det kan være noe galt med oss og blir trist av tanken. Men vi nyter hverandres selskap og kan jo ikke tenke annet enn at det blir vår tur en gang :-) 

Yes, 1 år og 1 måned! 

Jeg ga litt faen den pp her. Vi dro bort helga rundt el, koste oss med god mat, vin og kos.. Jeg var også veldig trist tidligere pp da det aldri klaffet og det føltes som om jeg ikke kunne bli gravid. 

Selv om det er vanskelig å slappe av når man prøver, er det mitt beste råd. Jeg ga litt opp uten å si det høyt, og nå sitter vi her med to blå. Stress neeeed, have fun! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

IKM på 17.mai.. Har småvondt i korsryggen og stikkinger i eggstokk området (mest på høyre side) og nedi lysken. Håpet er her, men ikke troa.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

hatt kramper i magen som varer i 20 sek så gir det seg, dette har kommet og gått siden mandag... har tatt flere billig strimmler som har fått strek etter tidsfristen så det sier jo ingenting.. IKM ca 16. så rekner med at løpet er kjørt.. har forøvrig også litt stikkinger i eggstokkene og nedi lysken, men det har jeg som regel før mensen.. Eneste magekrampene jeg aldri har opplevd tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Frøkenfryd30 skrev:

IKM på 17.mai.. Har småvondt i korsryggen og stikkinger i eggstokk området (mest på høyre side) og nedi lysken. Håpet er her, men ikke troa.. :/

Ha troa! Kom igjen:-) Ingenting er over før tr kommer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Theakri

kom dessverre litt blod når jeg tørket meg i dag :( så da er det bare å vente til resten kommer... og håpe på neste mnd! :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Theakri skrev:

kom dessverre litt blod når jeg tørket meg i dag :( så da er det bare å vente til resten kommer... og håpe på neste mnd! :icon_frown:

Neste mnd har du "prøve-selskap" av meg Theakri :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
1 time siden, TrineTrampoline skrev:

Neste mnd har du "prøve-selskap" av meg Theakri :D 

supert! like spennende hver gang! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. mai 2016 at 23.56, Zoega skrev:

Yes, 1 år og 1 måned! 

Jeg ga litt faen den pp her. Vi dro bort helga rundt el, koste oss med god mat, vin og kos.. Jeg var også veldig trist tidligere pp da det aldri klaffet og det føltes som om jeg ikke kunne bli gravid. 

Selv om det er vanskelig å slappe av når man prøver, er det mitt beste råd. Jeg ga litt opp uten å si det høyt, og nå sitter vi her med to blå. Stress neeeed, have fun! 😄

Kanskje jeg rett og slett skal ta meg et glass vin i kveld med jentene og ta det som det kommer. Valgte egentlig å legge alkohol helt på hylla da vi startet prøvinga for et halvt år siden. PP 6 nærmer seg slutten og jeg er egentlig veldig frustrert og oppgitt. Har denne måneden brukt fertilitetsmonitor så håper det skal gå litt fortere nå 🙈

Gratulerer så mye med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...