Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dowadiddy.... *synge litt*

Kommet over sjokket fra igår.. *riste på hodet* Bli fridd til av en homofil som har forelska seg i deg og vil ha deg som kone og mor til sine barn, og seff ha hjelp til å "bli hetro"... *riste på hodet igjen* VAR ikke DET jeg hadde venta meg når jeg skulle prate med ham nei..... Men sjokket litt mindre nå jah... Og ikke tal om, jeg er en fri fugl *ler* Skal ikke gifte meg og sånn ennå ass... Og iallefall ikke med ham, som jeg ikke har følelser for i det hele tatt, og hallo, han er jo så feminin at jeg føler meg skikkelig mann vedsidenav ham joh.. Har ikke noe imot homofile eller lesbiske.. Men blei innmari paff... *Eva, jeg elsker deg!* HJEEEEELP tenkte jeg å vurderte å ta beina på nakken og løpe... Er liksom ikke DET du forventer å høre av en homofil venn, og han faktisk mener det...... *hjelp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått jobb i Usa da.. Det fikk hu andre og.... *sukk*

Avreise dato er 29 mars..... For meg iallefall... Hennes er 15... Slipper hu i ett par mnd, så er hu gammel nok til å bo der jg kommer til å bo.. *sukk* får se hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Sniklest litt i dagboka di... :oops:

Måtte bare skrive en liten hilsen da du fortalte at du kanskje skal til usa.

Kjæresten min jobber der skjønner du, i epcot senteret.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du ;)

Joda, skal til epcot senteret om jeg drar... ;) Så kommer nok til å jobbe me din kjære da... ;) Men er jo ganske stor den norske paviljongen da... ;)

Håper du får en fin tur til Florida, si åssen det er der er du snill ;)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender mange varme tanker til madden og mannen hennes idag.... Ord kan vel egentlig ikke beskrive hvordan det er for dem å miste sin lille spire..... Er ufattelig trist og urettferdig... Veit ikke helt hva jeg skal si liksom....... :grine:

Ellers så har jeg venta på freddan nå siden søndan.... Så om det ikke blir noe moro på freddan, som forventa, så skal jeg furte uavbrutt i ei uke... *krysse kroppen for at Mario og jeg leker imorgen...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for omtanken Evil Eve!! Setter stor pris på både klemmer og hilsener... :hjerte:

Håper virkelig at du får ei flott helg..og får leke litt..du som har hatt lyst til det lenge.... :wink: (iallefall inne på ordleker... :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leke, who me..? *se uskyldig ut* Tralalalala.... Kremt... Ingen som tror på at jeg er uskyldig gitt.... *kan'ke skjønne det*

Håper det går bra med deg og mannen..... :klem:

Og ja da, skal prøve å få lekt litt jeg :sjarmor:

Ha en god helg så langt det kan gjøres da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen over og en ny uke ligger forran oss. Mandag er nå engangen starten på en ny ubrukt uke, og ikke avslutningen på helgen :vinke:

Bruk alle de mulighetene dette gir, til noe positivt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke taste deg bort på msn nå da med mannfolka dine :sjarmor: Husk at vi skal trene i morgen kveld og da må du være litt mer våken og opplagt enn i dag :tunge1: Smitter over på meg det når du er sliten og redusert :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... det syns jeg og Madden :sjarmor:

Og ikke vær frekk nå Kallorilla.... Er du klar over hvor mye mer jeg hadde lyst å bli hjemme og slappe av på en søndag eller...? Men jeg blei nå med... ;) Selvom det var opptil flere ting som frista mere....

Gleder meg til onsdan :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært flink å trena med Kallorilla idag, selvom vi i bunn og grunn var slakt begge to ;) Men det kommer en dag imorgen hvor vi skal på step/styrke... ;) Så DA blir det nok krabbing ut av studio.... *skikkelig Bridget Jones vi to... Hehe...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søstern! Gratulerer med dagbok som jeg ikke var klar over før i går. Og jeg har jo ikke data hjemme om dagen og er aldri her. Du vet hva jeg mener om den Amerika turen.. Er det ikke så stort der at du i stor grad kan unngå den andre madammen da?! Heve deg over det liksom :roll:

Ellers er det vel mange andre steder å reise, selv om ikke er samme opplegget...:o)

Klems :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei søstern! Gratulerer med dagbok som jeg ikke var klar over før i går. Og jeg har jo ikke data hjemme om dagen og er aldri her. Du vet hva jeg mener om den Amerika turen.. Er det ikke så stort der at du i stor grad kan unngå den andre madammen da?! Heve deg over det liksom :roll:

Ellers er det vel mange andre steder å reise, selv om ikke er samme opplegget...:o)

Klems :klem:

Hei søstern ;) Men du har derimot ingen dagbok, så får jo ikke svart deg, bare håpe på at du kommer innom igjen ;) *lage deg dagbok vennen!* oki?? *se på med strengt lillesøster blikk*

Hvorfor har du ikke data hjemme om dagen..? Kræsja..? Eller er det kjære lillebror som har neglisjert tanken på å fikse den..? Jaja.. Må få deg data igjen... Lillesøster er ensom :P

Jada, veit hva du emenr vettu nupp, og skal jo mest sannsynlig dra også, så ikke mas ;) Må bare ha litt tid på meg... Er en fremmed tanke vettu.....

Også syns jeg at lillesøstern din kan få haike opp til Lillehammer neste helg..? :sjenert: Om dere har plass da.. ;)

Snakkes søs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke hatt data siden begynnelsen av september da den krasja etter lillebror hadde fiksa den. Men vi har kjøpt ny, bare at den ikke virker.. Kjøpt på nettet da, så har sendt den i retur og håper får en ordentlig tilbake!

Så klart du kan sitte på til Lillehammer, men du må komme deg til Moss eller Oslo da..

Får se om får til dagbok når omsider får data hjemme igjen. Det er artig å titte innom, men har liksom fått for meg at ikke skal bruke så mye tid som jeg fra før har alt for lite av, på kg da vettu!

Også må jeg si KJEMPEFLOTT at dere trener! Hold koken, veldig bra. Jeg var selv på spinning mandag, var to og en halv måned siden sist og ble dødssliten. Foran meg satt sinnsyk babe og tråkka på som skulle fått betalt for det HELE timen. Pes.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var selv på spinning mandag, var to og en halv måned siden sist og ble dødssliten. Foran meg satt sinnsyk babe og tråkka på som skulle fått betalt for det HELE timen. Pes.

Klems

:hoho:

Know the feeling... De som likom aldri svetter en eneste dråpe etter å ha sitti der og pesa på i en time liksom.. *argh* For meg er det som å se Bridget Jones dette av sykkelen ;)

Komemr meg til horten selv vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! I går kveld satt jeg på jobb og prøvde få orden på eksamensoppgaven min. Snøstorm, så kjærst måtte kjøre om Sarpsborg da skulle hente meg. Nemlig halvannen to timer kø over brua. Dobbelæsj.

Men nå må det jobbes litt, vi skal hele gjengen på seminar "tankens kraft" i dag. Får se om det er noe inspirasjon å hente..! Har du forresten kjøpt gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...