missdior Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #121 Del Skrevet 2. februar 2016 Blir ikke trening i morgen Jeg fikk plutselig tidligvakt (yei!) og det venstre kneet mitt sier knekknnekknkenkk. Gammel idrettsskade (knuste kneskåla under en håndballkamp i 2008). Og jeg begynner å bli forkjøla!!! Og mamma kommer på torsdag! OGGGGGG mannen + unge roter så jævlig mye at jeg må rydde dobbelt, hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #122 Del Skrevet 2. februar 2016 men jeg vil trene. får kanskje snike meg avgårde når ungen er lagt og jeg har rydda kjøkkenet, igjen.............. sånn i 23-tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. februar 2016 #123 Del Skrevet 2. februar 2016 Få mannen til å rydde mens du trener, grei deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #124 Del Skrevet 3. februar 2016 9 timer siden, Favole skrev: Få mannen til å rydde mens du trener, grei deal Hadde det bare vært så vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #125 Del Skrevet 3. februar 2016 En time og 15 min til bussen går. Rydde stua eller sove litt til? Sistnevnte ass. Gidder faktisk ikke bruke av "fritida" mi på å gjøre noe jeg må gjøre igjen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 3. februar 2016 #126 Del Skrevet 3. februar 2016 Her prioriteres søvn stort sett over alt annet. Gjør veldig lite husarbeid når mannen er i praksis/på skolen. Egentlig gjøres det veldig lite husarbeid i det hele tatt. Burde skjerpe oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 3. februar 2016 #127 Del Skrevet 3. februar 2016 Husarbeid er oppskrytt Jeg har løpt i dag. Og som vanlig er det bare en ting å si, å løpe på mølle er skikkelig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willma Skrevet 3. februar 2016 #128 Del Skrevet 3. februar 2016 Huff det med knesskåla hørtes ikke så digg ut. Merker du det mye når du jogger eller? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. februar 2016 #129 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Hva med elipsemaskin? Det er ikke like belastende som løping. Vet mange sier de ikke blir sliten av elipsemaskin, men da har de ikke lært seg å bruke apparatet skikkelig/ for dårlig til å pushe seg. Jeg sa det samme for noen år siden. Men klarer altså fint å nå makspuls den dag i dag. Jeg varierer litt på om jeg løper eller tar elipsemaskin. Når jeg løper har jeg stigningen på 5 for å skåne knærne. Med elipsemaskin et det aldri et problem. Har også kneproblemer. Endret 4. februar 2016 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #130 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 3.2.2016 at 11.28, Nori skrev: Her prioriteres søvn stort sett over alt annet. Gjør veldig lite husarbeid når mannen er i praksis/på skolen. Egentlig gjøres det veldig lite husarbeid i det hele tatt. Burde skjerpe oss. samme her. ser somregel ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #131 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 3.2.2016 at 13.00, Wolfmoon skrev: Husarbeid er oppskrytt Jeg har løpt i dag. Og som vanlig er det bare en ting å si, å løpe på mølle er skikkelig kjedelig ja det er dritkjedelig. men jeg klarer ikke holde jevn fart ute, så da blir det mølle inntil videre. pleier å sette på ei kul spilleliste, så går det somregel helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #132 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 3.2.2016 at 14.16, willma skrev: Huff det med knesskåla hørtes ikke så digg ut. Merker du det mye når du jogger eller? :/ nei, kun etterpå egentlig. for det begynner å klikke på en måte. kneskålen min er veldig løs, hvis man kan si det sånn. jeg som er så tung burde egentlig ikke løpe så mye, for knærne mine vil bare dø. men løping brenner fett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #133 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 4.2.2016 at 15.00, Teriyaki skrev: Hva med elipsemaskin? Det er ikke like belastende som løping. Vet mange sier de ikke blir sliten av elipsemaskin, men da har de ikke lært seg å bruke apparatet skikkelig/ for dårlig til å pushe seg. Jeg sa det samme for noen år siden. Men klarer altså fint å nå makspuls den dag i dag. Jeg varierer litt på om jeg løper eller tar elipsemaskin. Når jeg løper har jeg stigningen på 5 for å skåne knærne. Med elipsemaskin et det aldri et problem. Har også kneproblemer. syns jeg ser så dust ut på elipsemaskin, så jeg har egentlig ikke turt å prøve ordentlig ..men tror jeg burde prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #134 Del Skrevet 7. februar 2016 endelig er denne uka og helgen over.. fikk plutselig masse ekstravakter (det er jo bra for pengene) så jeg missa to treninger.... også kom mamma på torsdag og vi har feiret bursdag hele helgen (hjelp, jeg er mamma til en ettåring!!! ) spiste faktisk kake til kveldsmat i dag. seriøst. føler meg ekkel og feit. er jo det, men litt ekstra i dag liksom. bah. ny uke i morgen. har planlagt å trene på mandag, onsdag og fredag. det burde jeg klare å gjennomføre. heldigvis tar samboeren min med seg restene av kakene på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willma Skrevet 8. februar 2016 #135 Del Skrevet 8. februar 2016 Gratulerer så mye med ettåring . Hehe fort gjort å spise litt (kanskje mer enn litt og ) kake om man har det tilgjengelig slik, vært der selv.Da er det iallefall lurt å få det ut av huset.. Hehe. Lykke til med treningen denne uken, det får du til vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. februar 2016 #136 Del Skrevet 8. februar 2016 Gratulerer med den fine 1-åringen din Kake til kvelds ER faktisk lov i en sådann stund I dag er det nye muligheter og nye utfordringer Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #137 Del Skrevet 8. februar 2016 4 timer siden, willma skrev: Gratulerer så mye med ettåring . Hehe fort gjort å spise litt (kanskje mer enn litt og ) kake om man har det tilgjengelig slik, vært der selv.Da er det iallefall lurt å få det ut av huset.. Hehe. Lykke til med treningen denne uken, det får du til vettu takk for det! føler meg gammel! jeg er så svak, klarte ikke å la vær å smake litt mens jeg skjærte opp stykker og la over på fat. skal heldigvis med kakene på jobben til samboeren snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #138 Del Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, Androide skrev: Gratulerer med den fine 1-åringen din Kake til kvelds ER faktisk lov i en sådann stund I dag er det nye muligheter og nye utfordringer Lykke til!! frokost også eller? ble litt smaking nå altså, må bare innrømme det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #139 Del Skrevet 8. februar 2016 har trent!!!! ikke hele programmet, og ikke løping. men 1/3. haha. mattene var opptatte, og jeg har revet av en negl på ringetåa, så det er vondt å ha sko på gleder meg til jobb... : p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willma Skrevet 8. februar 2016 #140 Del Skrevet 8. februar 2016 17 minutter siden, missdior skrev: takk for det! føler meg gammel! jeg er så svak, klarte ikke å la vær å smake litt mens jeg skjærte opp stykker og la over på fat. skal heldigvis med kakene på jobben til samboeren snart Heheh det er fort gjort, men husk det ER også lov å kose seg i blandt og da Og i dag er en ny dag med nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå