Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, missdior skrev:

og spørre om hva? :ler: jeg er redd jeg skal virke masete! vet ikke oppstartsdato da....

For å vise initiativ! Bare vise at du eksisterer; typ hei jeg har søkt, vet du noe om når dere sender ut til intervju. Det er positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2016 at 11.20, Kraula skrev:

Denne tråden var grådig koselig!

You go girl! 

ja, ikke sant!!!! ja, jeg goer som bare det! :nigo:

Den 24.2.2016 at 11.18, willma skrev:

Åååh så bra, du er flink :duskedame: Gøy å høre :hjerte: 

takk! skikkelig deilig følelse!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2016 at 11.24, Silfen skrev:

For å vise initiativ! Bare vise at du eksisterer; typ hei jeg har søkt, vet du noe om når dere sender ut til intervju. Det er positivt. 

fant nettopp et problem. det er ikke oppgitt noe kontaktinfo... :ler: dette er en helt ny butikk som skal åpne, så de har ikke kontorer i byen enda engang. jaja! ingen andre som får ringt heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dorey skrev:

Hurra for jobbsøknad og for å passe i gamle bukser!!! :laugh:

ja, hurra ganger to! nå må bare fristen passere og de må ringe meg og tilby meg jobb, eller intervju :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpingen i dag utgikk med glans. Kroppen min er .... støl. Hver cm. Klarer såvidt å reise med fra sofaen, og planen om å vaske gulvet datt også i grus :ler:  I tillegg sover jeg fryktelig dårlig om dagen. Jeg drømmer at lille krabber ut av senga vår, go at jeg må stoppe han. Så jeg er halvveis våken mens jeg falmer rundt i senga eller på gulvet. Er helt sjukt, og det gir fryktelig dårlig søvnkvaltiet. I natt våknet jeg plutselig av at jeg prøvde å plukke ned lille fra toppen av bokhylla. Men han lå jo i senga og sov, og det var mannen som pirka meg på skulderen. Da stod jeg midt på gulvet på soverommet. Jeg får høy puls og er dritredd for at lille skal dette og slå seg. Så mye at jeg er svett når jeg kommer til meg selv. Shjukt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dorey skrev:

Jeg har også mye mareritt om at minstemann (10 mnd) er borte fra senga si eller skader seg. Skikkelig guffent! 

lurer på hvorfor vi drømmer sånn som vi gjør. jeg er så ekstrem at jeg prøver å stoppe han fra å krabbe ut av senga med foten. uten at han gjør det. han sover. skjønner ingenting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gårdagen var en sjukt bra dag. følte meg skikkelig bra! det er jo ufattelig lenge siden sist, og jeg trengte det.  jeg trenger også ny vinterjakke. labber enda rundt i gravidjakken som var for stor allerede da jeg var 40 uker på vei. ser sikkert 20 kg tyngre ut enn det jeg er. oh well.  har ikke råd til ny jakke nå, så får overleve som xtrafatinjacket til vinteren er over.

 

nå skal jeg på jobb. endelig litt ekstra! trenger hver eneste time jeg kan få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.3.2016 at 9.11, Nori skrev:

Håper dagene fremdeles er gode! Du er knallflink og inspirerende! :blomst:

takk! dagene er ok,  har bare fått trent en gang denne uka, og økta var tung. følte ikke kroppen hang med. skal løpe i kveld tenkte jeg, om jeg får tid. jeg leser korrektur for studenter litt sånn på sida, og har nettopp fått oversendt en masteroppgave på 60 sider, så jeg har nok å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatene kommer, sakte men sikkert. Vekta viser bare 2,5 kg ned, men klær passer mye bedre og jeg prøvde nettopp en jakke jeg slutta å bruke i 2012, og den passer!! trang over magen, yes,  men den går igjen, og det er ikke så altfor mye som skal til før den sitter fint på. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, missdior skrev:

takk! dagene er ok,  har bare fått trent en gang denne uka, og økta var tung. følte ikke kroppen hang med. skal løpe i kveld tenkte jeg, om jeg får tid. jeg leser korrektur for studenter litt sånn på sida, og har nettopp fått oversendt en masteroppgave på 60 sider, så jeg har nok å gjøre. 

Kult :hoppe: Er det ikke deilig å bruke hjernen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. februar 2016 at 15.00, Teriyaki skrev:

Hva med elipsemaskin?  Det er ikke like belastende som løping. :) Vet mange sier de ikke blir sliten av elipsemaskin, men da har de ikke lært seg å bruke apparatet skikkelig/ for dårlig til å pushe seg. Jeg sa det samme for noen år siden. :P Men klarer altså fint å nå makspuls den dag i dag. :)

Jeg varierer litt på om jeg løper eller tar elipsemaskin. Når jeg løper har jeg stigningen på 5 for å skåne knærne. Med elipsemaskin et det aldri et problem. Har også kneproblemer. 

Jeg er en av de som er alt dor dårlig på å pushe meg. Elipsemaskin, romaskin, spinningsykkel etc. Alt hvor jeg selv må holde tempoet oppe er vanskelig. Derfor heg elsker mølla, da kan jeg bare zoone ut og forsvinne inn i lydboken/musikken min uten å tenke på at jeg må holde farten eller motstanden oppe. Jeg starter så bra på slipemaskin og så ser jeg noe interessant og ti minn etterpå så legger jeg merke til at jeg knapt beveger meg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Jeg er en av de som er alt dor dårlig på å pushe meg. Elipsemaskin, romaskin, spinningsykkel etc. Alt hvor jeg selv må holde tempoet oppe er vanskelig. Derfor heg elsker mølla, da kan jeg bare zoone ut og forsvinne inn i lydboken/musikken min uten å tenke på at jeg må holde farten eller motstanden oppe. Jeg starter så bra på slipemaskin og så ser jeg noe interessant og ti minn etterpå så legger jeg merke til at jeg knapt beveger meg :( 

Er nok sånn for mange. Men det er en øvingssak. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.3.2016 at 9.57, Androide skrev:

Kult :hoppe: Er det ikke deilig å bruke hjernen igjen?

jo! det er digg. men problemet er at denne "kunden"  aldri blir fornøyd med oppgaven sin, og sender meg oppdaterte oppgaver hele tiden. blir jo aldri ferdig! og må lese samme oppgave 50 ganger. slitsomt. tror jeg må begynne å ta betalt snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...