Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

Er ikke det nesten 7 km i timen da? Synes ikke det er gærnt, nei!

...Jeg forsøkte meg på Jillian Michaels No more trouble zones her om dagen. Tok TRE dager før bakside lår føltes normale igjen. Snakk om å begynne fra scratch :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 9.1.2016 at 23.48, morhjertegod skrev:

Elsker trådnavnet ditt, "husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen." Så enkelt, så sant!!!

 

ja, det er knallbra! jeg bare glemmer å huske på det selv, og føler meg skikkelig forferdelig når jeg løper sakte på mølla! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.1.2016 at 23.54, Favole skrev:

Tydeligvis en hel haug av de jeg jobber med :ler: Jeg har av den typen som ikke innser at han er sjuk, så han leker som vanlig i turbotempo inntil alt av energi plutselig er poff borte, han blir lynings og kortslutter helt :P 

Bra jobba frøken :duskedame: og, du løper fortsatt raskere enn de som lar det være. Dessuten kan det bare bli bedre!

ja, samme greia her egentlig. han e turbo rundt, og plutselig må han legge hodet på en stol for å slappe av litt før han kommer sutrende til meg :ler: han er stortsett frisk igjen nå, han snørrer og hoster litt enda, men har vært feberfri siden søndag!

 

takk for det! og ja, jeg veit jo det, det er jo tittelen min for gods sake :plystre: må bare minne meg selv på det. har det vanskelig i dag, er så godtesugen, men knasker gulrøtter istedenfor. ja, det gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nepenthe skrev:

Er ikke det nesten 7 km i timen da? Synes ikke det er gærnt, nei!

...Jeg forsøkte meg på Jillian Michaels No more trouble zones her om dagen. Tok TRE dager før bakside lår føltes normale igjen. Snakk om å begynne fra scratch :laugh:

ja, men det er jo ikke akkurat noe å skryte av da... :P her mente mannen at jeg kom til å klare det på 7 minutter så lett som bare det, men detta droget hakke rørt seg på flere år :ler:

 

åh gud, ble sliten bare av å lese om programmet! hater jillian michaels :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag skal jeg kjøpe meg nytt treningstøy tenkte jeg :) det fortjener jeg, da det gamle er både slitt og stygt. bryter min egen shoppestopp før storbyferie, men skjittau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Lykke til med trening :) Kasta ut vekta her og begynte heller med målebånd.....mye mer motiverende :)

takk for det! veldig motiverende med slike innlegg her! takk! ja, jeg har vurdert det, men i første omgang har jeg kilosmål, så må nesten følge med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har glemt å fortelle om min latere halvdels bidrag oppi alt dette. han spiser gele til frokost og skeier ut med sjokolade hver kveld. men han har laget en fin premie for meg. for hver kg jeg går ned (etter 2 kg) får jeg 100kr til shoppingbudsjettet mitt. så jeg har 98 dager på meg til å fylle kontoen :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbedring allerede :) guri så fullt det var på senteret i dag. helt jævlig! feil dag å trene på, disse mandagene.

8,55 var tiden i dag. 6 sekunder bedre enn sist! er jo noe det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
8 timer siden, missdior skrev:

 

ja, det er knallbra! jeg bare glemmer å huske på det selv, og føler meg skikkelig forferdelig når jeg løper sakte på mølla! :ler:

Da er vi to, skal jeg løpe (eller jogge kan man vel si) over tid, så ligger jeg på 6.5-7. Kjører jeg intervaller, så er jeg så gæern at jeg drar på til 9-10, men da over kort tid. Jeg sliter litt med knærne, i dårlige perioder så velger jeg eller gå i oppoverbakke, alt er bedre en ingenting. Syns vi er flinke jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fremgang! :hoppe: Jeg jogger ikke jeg. Basta. Neida, det har hendt seg, men jeg liker det ikke. Går tur og trener styrke og yoga hjemme for øyeblikket, men har planer om noen timer på senter med litt mer kondisjonstrening etterhvert. Gruer meg! Var hekta på spinning før da, får se om jeg klarer å bli det igjen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje
Den 11.01.2016 at 22.15, missdior skrev:

forbedring allerede :) guri så fullt det var på senteret i dag. helt jævlig! feil dag å trene på, disse mandagene.

8,55 var tiden i dag. 6 sekunder bedre enn sist! er jo noe det og.

Hallo! Det blir ingen fatshaming på deg daa,,, du er tross alt på nybegynner stadie, uten at du har store og høye mål for deg selv som du deler med helle Norge (maraton og triatlon).. Og. Så driver du heller ikke en blogg der du lyver om vekta di... Det hjelper jo på, pluss at du ikke ringer se og hør for hver gang du føler deg offended - håper jeg da, siden jeg ikke kjenner deg i real life.. 

 

Når jeg begynte å jogge, så kan sikkert få slå min senhetsrekkors på 11min på under en km! Hahaha!! Tenk det du, jada var storrøyker og overvektig deluxe ;) men uansett så var det starten på en ny livsstil, der jeg tilslutt har gått ned fra 89kg, til 65-63kg - alt etter hvor flink jeg er med kostholdet. 

Så jeg synes du er superflink, med sykt barn og en travel hverdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.1.2016 at 22.18, morhjertegod skrev:

Da er vi to, skal jeg løpe (eller jogge kan man vel si) over tid, så ligger jeg på 6.5-7. Kjører jeg intervaller, så er jeg så gæern at jeg drar på til 9-10, men da over kort tid. Jeg sliter litt med knærne, i dårlige perioder så velger jeg eller gå i oppoverbakke, alt er bedre en ingenting. Syns vi er flinke jeg:o)

jeg driver jo egentlig ikke med jogging, hater det nemlig! men det er raskeste veien til bedre form. jeg liker bedre å gå fjellturer og sånt, men det er liksom ikke sesong for det nå.

 

og ja seff! vi er flinke! vi rører jo på oss i det minste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.1.2016 at 9.39, bib_84 skrev:

Gratulerer med fremgang! :hoppe: Jeg jogger ikke jeg. Basta. Neida, det har hendt seg, men jeg liker det ikke. Går tur og trener styrke og yoga hjemme for øyeblikket, men har planer om noen timer på senter med litt mer kondisjonstrening etterhvert. Gruer meg! Var hekta på spinning før da, får se om jeg klarer å bli det igjen ;)

 

 

Takk takk! Nei, jogging er noe dritt. jeg klarer ikke jogge sakte liksom, må enten gå eller løpe. så det blir fort veldig tungt når man er i dårlig form!

ja come on, det er bare å hive seg rundt! :D spinning er noooeee driiiiiit... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 13.1.2016 at 23.11, gjest- silje skrev:

Hallo! Det blir ingen fatshaming på deg daa,,, du er tross alt på nybegynner stadie, uten at du har store og høye mål for deg selv som du deler med helle Norge (maraton og triatlon).. Og. Så driver du heller ikke en blogg der du lyver om vekta di... Det hjelper jo på, pluss at du ikke ringer se og hør for hver gang du føler deg offended - håper jeg da, siden jeg ikke kjenner deg i real life.. 

 

Når jeg begynte å jogge, så kan sikkert få slå min senhetsrekkors på 11min på under en km! Hahaha!! Tenk det du, jada var storrøyker og overvektig deluxe ;) men uansett så var det starten på en ny livsstil, der jeg tilslutt har gått ned fra 89kg, til 65-63kg - alt etter hvor flink jeg er med kostholdet. 

Så jeg synes du er superflink, med sykt barn og en travel hverdag :)

det er nok sant, men jeg har altfor mange tanker om at andre bryr seg så fryktelig mye om hva akkurat jeg gjør, mine resultater, min form, min vekt. det er tungt å trene da altså! jeg er jo bælfeit, så det er kjipt å føle at alle ser på meg når jeg schvetter i vei på mølla. blogg driver jeg, men ingenting om trening :ler:

 

åh ja, ikkesant. slo deg :lol: haha. men godt å høre at du har klart å holde deg nede i vekt, og har en bedre livsstil. det gjør mye med kvaliteten på hverdagen altså.

 

takk for det! prøver i allefall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, missdior skrev:

jeg driver jo egentlig ikke med jogging, hater det nemlig! men det er raskeste veien til bedre form. jeg liker bedre å gå fjellturer og sånt, men det er liksom ikke sesong for det nå.

og ja seff! vi er flinke! vi rører jo på oss i det minste! :D

Joho :D Truger, I tell you! Gir litt bedre valgmuligheter utenom tråkka løyper. :jepp: Og pulk til kiden! Kan love deg at du blir svett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ei ræva uke treningsmessig. trente på mandags kveld. og lille var akkurat blitt bedre fra forkjølelsen. tirsdag var min latere halvdel ute av huset på kvelden, så fikk ikke trent da. onsdag begynte lille i barnehage, og jeg fikk ikke tid til å trene på kvelden (ja faktisk!). torsdag dro min latere halvdel på jobbtur, og kom ikke hjem før sent fredag kveld. natt til lørdag spydde lille ut hele senga og rommet vårt, og siden har det vært spying og sutring..... så jeg fikk trent en gang denne uka. eller, to, hvis man tar med matteøvelsene jeg gjorde på lekematta i dag. jeg føler meg fæl og feit. har spist greit hele uka da, ikke rørt godteri eller sukker. har derimot røket på en gammel vond vane. grovbrødskive med leverpostei. jeg klarer ikke stoppe etter to. det blir tre skiver altså. noe som gjerne blir 6 stk iløpet av en dag (frokost og kveldsmat). fysj, det ekke bra.

har gode planer for denne uka. mannen skal være hjemme i morgen med lille, så jeg får trent på formiddagen. og etterpå skal vi ukeshandle og jeg skal handle knekkebrød og rugsprø. brød er farlig godt ass!

for en dårlig forfatter jeg er , som verken leverer oppdatering på form eller vekt. har ikke turt å veie meg siden mandag, har sikkert lagt på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Favole skrev:

Joho :D Truger, I tell you! Gir litt bedre valgmuligheter utenom tråkka løyper. :jepp: Og pulk til kiden! Kan love deg at du blir svett :P

joda, meneeeh, da må jeg bruke penger på utstyr og det er penger jeg ikke har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...