Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, missdior skrev:

joda, meneeeh, da må jeg bruke penger på utstyr og det er penger jeg ikke har :ler:

Spør om noen har å låne deg, så får du sett om det er noe du kan få bruk for? Særlig pulk, det går fort noen tusenlapper selv om man kjøper brukt. Er veldig fornøyd med vår Fjellpulken barnepulk, tror jeg ga 2500 for den (brukt). Truger kan man få ganske billig om man ikke skal på de verste toppturene og/eller i dyp snø, vanlige hyttetruger duger lenge nok til at man finner ut av om det er utstyr man ønsker å legge penger i. Rundt 500 kr på biltema, jula osv. :) Hadde jeg bodd nærmere skulle du fått lånt utstyret mitt for resten av sesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Favole, truger er kjempegøy :nigo:  Og det er utrolig bra trening! Jeg gikk på 4 uker før termin, så det kan være snill trening og. Mine truger er ganske dyre i Norge, men du får ganske billige og. Morsdagsgavetips? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Favole skrev:

Spør om noen har å låne deg, så får du sett om det er noe du kan få bruk for? Særlig pulk, det går fort noen tusenlapper selv om man kjøper brukt. Er veldig fornøyd med vår Fjellpulken barnepulk, tror jeg ga 2500 for den (brukt). Truger kan man få ganske billig om man ikke skal på de verste toppturene og/eller i dyp snø, vanlige hyttetruger duger lenge nok til at man finner ut av om det er utstyr man ønsker å legge penger i. Rundt 500 kr på biltema, jula osv. :) Hadde jeg bodd nærmere skulle du fått lånt utstyret mitt for resten av sesongen!

 

20 timer siden, Androide skrev:

Enig med Favole, truger er kjempegøy :nigo:  Og det er utrolig bra trening! Jeg gikk på 4 uker før termin, så det kan være snill trening og. Mine truger er ganske dyre i Norge, men du får ganske billige og. Morsdagsgavetips? :ler:

 nå fikk jeg jo lyst på truger! vet at svigers har, kanskje jeg får prøve der i helga! :) er jo dyrt med utstyr så er veeeeldig greit å få prøvd først ja. ja favole, jeg har jo lånt ting før jeg... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nori skrev:

Her vil jeg henge og hente inspirasjon! :blomst:

inspirasjon? :ler: til grusomme dager med sykt barn og nå mann! jeg som skulle trene i dag! er jo smittefarlig som bare rakkern, og jeg orker såvidt å bevege meg rundt på gulvet etter ungen... baaaaaaaah! sterkere tilbake... neste uke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig at utstyr som skal få en aktivitet skal være så sjukt dyrt spørrumei! :ler: Er ikke like gøy å ønske seg gavekort på xxl for å kjøpe truger, som gavekort på spabehandling liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Favole skrev:

Unødvendig at utstyr som skal få en aktivitet skal være så sjukt dyrt spørrumei! :ler: Er ikke like gøy å ønske seg gavekort på xxl for å kjøpe truger, som gavekort på spabehandling liksom :P

ai totally agri wit ju!!! og ja, heller spabehandling ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var også jeg nede for telling... omgangssyk <3 og lille er i knallform, våkna i stad men ingen av oss kan være inne på rommet over lengre tid, så han har fått komme opp.... går dette fort over?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri så galt at det ikke er godt for noe, er det ikke det de sier? :lol:

Omgangssyken pleier sjelden å vare lenge, og gudskjelov for det. For det er helt forferdelig!! God bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med. Mest pga måten du skriver på for å være ærlig,  er ikke så opptatt av temaet for dagboka.  (Vet ikke om jeg hadde hengt med en dagbok om bikuberensing eller frimerkesamling men) .  

 

God bedring!  Omgangssyke har jeg ikke hatt etter jeg ble voksen,  tipper det er helt jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. januar 2016 at 22.07, missdior skrev:

det er nok sant, men jeg har altfor mange tanker om at andre bryr seg så fryktelig mye om hva akkurat jeg gjør, mine resultater, min form, min vekt. det er tungt å trene da altså! jeg er jo bælfeit, så det er kjipt å føle at alle ser på meg når jeg schvetter i vei på mølla. blogg driver jeg, men ingenting om trening :ler:

 

åh ja, ikkesant. slo deg :lol: haha. men godt å høre at du har klart å holde deg nede i vekt, og har en bedre livsstil. det gjør mye med kvaliteten på hverdagen altså.

 

takk for det! prøver i allefall :lol:

Jeg blir skikkelig glad inni meg jeg, når jeg ser folk som virkelig er 'bælfeite' på treningssenteret! Da får jeg liksom ekstra motivasjon. Da føler jeg at jeg som er normalvektig ikke har noen grunn til å syntes det er tungt å komme meg på trening og å gjennomføre en økt. Blir seriøst skikkelig glad av å se folk som ikke lar seg stoppe uansett hvor tungt det kan være.

 

Får lyst til å si til dem at de er skikkelig flinke, men det blir vel fort sett på som en nedsettende kommentar, så jeg lar det være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle monner drar? :fnise: omgangssyke er helt grusomt, hadde det rett før jul og trodde jeg skulle dø! God bedring til deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for alle ønsker om god bedring, og velkommen til nye følgere! :nigo: nå er jeg nede på totalt -3,5 kg siden mandag. tror jeg skal fortsette med denne syken jeg... hahehhe NEIDA, ikke f. mannen er i bedre slag, jeg er stortsett frisk, men lille... han spydde igjen i kveld etter tre dager uten. så da er det påan igjen. leiligheten ser IKKE ut i måneskinn og jeg har ikke energi til å ta vare på to barn. gi meg styyyyrke. vil jo trene, faktisk! (og vil helst ikke spise, noe, for da går jeg jo automatisk rett opp i vekt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, for noen bedritne uker. jeg har iallefall gått ned i vekt da, trening er det verre med. starter på ny frisk i morgen eller? ja, tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :) 

Må jo følge med her. :) 

Jeg veier meg alt fra to ganger i uken til hver dag. Tidvis går det litt til hodet på meg, så da prøver jeg å redusere det litt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.1.2016 at 22.38, Teriyaki skrev:

Hei og hå :) 

Må jo følge med her. :) 

Jeg veier meg alt fra to ganger i uken til hver dag. Tidvis går det litt til hodet på meg, så da prøver jeg å redusere det litt. ;) 

ja, følg med! lover ikke at det blir underholdende :ler:

 

jeg har veid meg hver dag siden omgangssyken. koselige resultater! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...