Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!

missdior

Anbefalte innlegg

Idag har jeg hatt vondt i lysten. Hadde ikke lyst til å trene, så jeg bukka under for meg selv og droppa det. Lille skal tidlig i barnehagen i morgen, så jeg skal dra å trene rett etter jeg har levert han. Også er det første dag på jobb etter perm i morgen. Spennende og rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Favole skrev:

Spennende med jobbstart igjen da :Nikke: Har barnehagestarten gått fint? 

ja, har gått akkurat som jeg forventet! han kom inn i barnehagen og dreit totalt i meg. og siden har han ikke sett seg tilbake :P ble jo litt amputert da, han fikk fire dager i barnehagen før han ble syk og var borte ei uke. han var en kort tur i dag sammen med pappaen, men det hadde visst vært unødvendig. han er veldig enkel å ha med å gjøre egentlig, og veldig tillitsfull. veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, jeg er babysyk... nå er jo snart lille 1 år, og eggstokkene mine kribler.. men nei, ikke før 2018. jeg må gå ned mer i vekt og få meg fulltidsjobb. jeg er eeegentlig fornøyd med fjoråret vektmessig. kunne alltids vært bedre, men. nå veier jeg nesten 9 kg mindre enn før jeg ble gravid, og jeg har gått ned totalt 19 kg det siste året (la på meg 10 kg i graviditeten). var jo nesten en slankekur å gå gravid! kanskje jeg bare må bli gravid igjen? tar vel sikkert 1,5 år denne gangen også! :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenker dere å vente helt til 2018 med å prøve, eller satser dere på at barnet blir født i løpet av 2018? For det trenger vel ikke ta så lang tid å gå ned i vekt og å få fulltidsjobb? Du er jo allerede veldig godt i gang. :)

Så utrolig godt med så enkel barnehagestart. Her blir det ikke før i august, men jeg gruer meg som en hund. Det hadde vært drømmen om det gikk så smurt som du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trua på kortere prøvetid med nr to! Om den dysfunksjonelle kroppen min klarer det, så klarer nok alle det :P Hvorfor akkurat 2018? 

Så deilig med easypeasy barnehagestart da :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Nori skrev:

Men tenker dere å vente helt til 2018 med å prøve, eller satser dere på at barnet blir født i løpet av 2018? For det trenger vel ikke ta så lang tid å gå ned i vekt og å få fulltidsjobb? Du er jo allerede veldig godt i gang. :)

Så utrolig godt med så enkel barnehagestart. Her blir det ikke før i august, men jeg gruer meg som en hund. Det hadde vært drømmen om det gikk så smurt som du beskriver. 

nei, vi vil ha baby i 2018. eller, mannen vil. jeg kunne godt tenkt meg en liten en i 2017 jeg :) vektnedgang tar nok lang tid desverre. jeg må ned 44 kg for å få en bmi på 25. såe, lang vei å gå. fulltidsjobb har jeg søkt etter siden 2013, så det tar også tid :ler:

ja, meget fornøyd med det altså. var skikkelig trist å dra fra han i dag da, for han stod bare der og så på oss. de voksne var opptatt med å kle på de andre barna, så han var liksom ikke opptatt sånn som han pleier å være. mamsen måtte gråte litt i bilen :lol:

3 timer siden, Favole skrev:

Har trua på kortere prøvetid med nr to! Om den dysfunksjonelle kroppen min klarer det, så klarer nok alle det :P Hvorfor akkurat 2018? 

Så deilig med easypeasy barnehagestart da :jepp: 

får da håpe det! haha, ja, ikkesant, du får være forbildet mitt :nigo:

2018 fordi lille er 3 år da. fin aldersforskjell tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening unnagjort. Au. AU! Det var drittungt å starte på igjen, og hun som satte opp treningsopplegget mitt hadde fått avlyst en Pt-time og bare "du, hadde det ikke vært gøy å trene sammen?" og jeg bare ... :) joda... så hun pusha meg på mølla. trodde faktisk jeg skulle dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Faktisk misunnelig på den følelsen om å dø under trening. Det føles jo maksimalt digg etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink!  Holdt for øvrig på å dø i dag jeg også. Hehe. Men det er sinnsykt deilig, jeg elsker følelsen. Også når man legger seg på kvelden med slitne lår og kropp, så blir søvnen så god! :) 

Også er det så artig med framgang. Så bare stå på du! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene! Jeg derimot har sittet i sofaen og spist smågodt etter babysvømmingen. Fordi at  "NÅ kjenner jeg mensen er på vei". Jada tidenes kjipeste unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen har jeg ikke hatt på så lenge jeg kan huske.. Jeg er jo en sånn som virkelig hater trening. Ikke synes jeg det er noe godt etterpå heller, så det fungerer ikke som motivasjon. For meg er det bare en ting som må gjøres, som å betale regninger og gå til tannlegen. Synes du er kjempeflink og tøff som klarer å presse deg sånn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske digg å føle at man må dø! Og kroppen var såååå sliten, så sliten... :P Har trent i dag og, før klokka 10 tilogmed! Løp 1 km uten stopp i dag, det føltes dritbra, og jeg tror jeg kunne løpt både 1,5 km og 2 km uten pause. God treningsdag! Kjørte meg helt ut på alle øvelsene, og det var helt fantastisk å dusje.

Jeg sliter med mat etter trening. Aner ikke hva som er bra. I dag spiste jeg ikke frokost før jeg dro heller.. woops.. Har spist to grove brødskiver med mager skinke og masse paprika. Fortsatt sulten. magen min bare "meeer maaat!!" og jeg bare "nei, hysj! vi slanker oss!"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god frokost før trening bør du absolutt ha i deg :) Ellers er jo en brødskive etter trening godt! Når jeg trener på morningen så spiser jeg en skive brød, en liten yogurt og litt juice. Så har jeg energi til å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig viktig med noen raske karbs etter trening, da tåler kroppen din det ekstra godt! Ellers tærer den bare på muskelmassen, og det er ikke noe ålreit :nei: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg trener på morgenen så spiser jeg bare en banan eller yoghurt, også spiser jeg feks to knekkebrød med ost og skinke etter dusjing. Eventuelt frokostblanding med banan og yoghurt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.1.2016 at 13.45, malicious skrev:

En god frokost før trening bør du absolutt ha i deg :) Ellers er jo en brødskive etter trening godt! Når jeg trener på morningen så spiser jeg en skive brød, en liten yogurt og litt juice. Så har jeg energi til å trene :)

ja, jeg vet... verre å få det gjennomført!

Den 28.1.2016 at 15.49, Androide skrev:

Veldig viktig med noen raske karbs etter trening, da tåler kroppen din det ekstra godt! Ellers tærer den bare på muskelmassen, og det er ikke noe ålreit :nei: 

haha, ja, det er vel det, men jeg er så sjukt dårlig på sånn her! tenker at hvis jeg spiser etter trening så ødelegger jeg for hele slankinga :roll:

Den 28.1.2016 at 20.58, Teriyaki skrev:

Hvis jeg trener på morgenen så spiser jeg bare en banan eller yoghurt, også spiser jeg feks to knekkebrød med ost og skinke etter dusjing. Eventuelt frokostblanding med banan og yoghurt. :) 

så flinke dere er til å spise da!! jeg er ikke flink. for jeg tror at jeg ikke kan spise noe.

Den 28.1.2016 at 21.05, Silfen skrev:

Banan og sjokomelk.

dette er jo godteri, i følge helle bornstein! sjokomelka tar jeg gjerne, men bananen kan du beholde :Knegg:

takk for innspll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...