Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen

Chiquita

Anbefalte innlegg

Driver nå og registrerer meg hos www.fertilityfriend.com slik at jeg får muligheten til å charte mens jeg prøver å "få orden" på Ovusoft-programmet.

Skjønner ikke hva som er galt.

Alt fungerte perfekt, helt til jeg avinstalerte for så å skulle instalere igjen, men UTEN en oppdatering som jeg ikke villle ha med... Og nå får jeg ikke til å legge det inn igjen!!!!

Men men.. FF fungerer da bra det også - enn så lenge

CD 14 i dag, og til nå så har det vært bare negative EL-tester - men det kommer vel!

De sier jo at El kommer 5-10 dager eter pilleslutt, så da er det fremdeles håp (5 dager etter pilleslutt i dag)

Legger ut adressa til FF-charten så fort jeg finner ut av hvordan jeg gjør det

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh stackars Chiquita... jag har inte hunnit läsa på några dagar och så är du deppig :( Fast du verkar vara lite gladare i senaste inlägget i alla fall.

Stor klem till dig, jag hoppas verkligen att all väntan och alla besvär inte visar sig vara förgäves och att det klaffar snart för er. Ge det en cykel eller två.

Klem Furstina :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, Furstinna.

Formen er "fin" igjen den. Er litt ekstra "hissig", ja, men ikke så mye som jeg var tidligere en dag her.

I dag oppdaget jeg noe jeg vil tro er EL-slim for første gang denne syklusen, så innen 4-5 dager så vil jeg tro EL er overstått.

(Så det er ingen tvil om hva vi skla gjøre framover, nei) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen EL.

11 dager etter pilleslutt i dag, og CD 20.

Har fremdeles litt EL-slim, så håpet er ikke ute enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21 - ingen EL.

begynner å bli lei av bare negative EL-tester nå, og "negativ" temp.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 22, og fremdeles ingen EL.

Skal ivei og ta blodprøve i morgen for å "bekrefte" det.

Er lei nå - har ikke lyst til å fortsette...

Hvorfor skal jeg fortsette når jeg ikke får EL alikevell - bare de "uhyggelige" bivirkningene!!!

*trist*

Kommer til å dra innom sykehuset en dag, for å få snakket med dem der.

Tror det vil gjøre godt

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff , dette er ikke no` gøy.... Skjønner godt at du blir lei. Skal i gang med Pergo snart jeg og. Men dette er for å sjekke hvordan eggstokkene mine ligger an . De fikk stryk-karakter ved siste test i våres, så jeg er veldig spent. Husker at jeg fikk veldig ømme pupper sist. Må vel ut og finne en polstra BH..... :blunke:

Håper det plopper et egg hos deg snart !!

Klem , Karla :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig - Trude heter jeg jo her !!! :oops: Når skal jeg lære tro ???

*dunker meg i hodet med noe hardt* (Akkurat som om det hjelper...)

TRUDE :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Trude (Karla) :wink:

I dag her jeg FORFERDELIG vondt i eggstokk-området på venstre side, så jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å håpe på at noe skjer da!!!

Vet ivei i går (på CD 23) og tok en blodprøve..

Jeg VET at jeg ikke har hatt EL enda, men det er jo greit å få det "bekreftet" også...

Jeg vet enda ikke resultatet på den forrige blodprøven min (der hvor jeg gruet meg så ille, og hvor de skulle teste mot "alt-mulig-rart"), men jeg må spørre etter det når jeg skal på sykehuset neste gang

*notere bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 27, og fremdeles ingen EL.

HAr brukt opp to pakker med Persona-tester nå, og nå gidder jeg ikke mer....

Det får komme når (om) det kommer, så skal jeg utføre "sengevalsen" jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en trøste klem :klem: og en :blomst: og ønske lykke til videre. Ikke gi opp ennå. Det kan ta litt tid å komme på rett kjør etter pille slutt.

Hilsen Zianta :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ta litt tid å komme på rett kjør etter pille slutt.

Hilsen Zianta :tommel:

Hei du, og takk for klem...

JEg vil bare oppklare en ting for deg - det er ikke p-pille-slutt det snakkes om her. P-pillene sluttet jeg med for over 3 år siden.

De pillene jeg snakker om her er Pergotime - et eggløsningsstimulerende preparat (Som vistnok skulle gi meg EL innen 5-10 dager etter pilleslutt, men hvor jeg ikke har sett noe til EL enda, selv om det er ca 20 dager siden pilleslutt)

*bare en opplaring*

Men takk enda en gang for klemmen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å lage meg e-post-varsling på dagboka.

Ikke altid like lett å få med seg ny innlegg i dagboka - ting går litt raskt her noen ganger :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ovusoft.com/forum/chart.asp?id=chiquita

Charten min igjen.

Fikk brev fra legen min på sykehuset i går:

Kjære Chiquita.

Jeg har fått svar på blodprøven du har tatt 6. okt. i forbindelse med hormonstimulering, den viser at du ikke fikk eggløsning denne gangen. Jeg foreslår at vi fortsetter hormonstimuleringen for å se om man kan oppnå eggløsning senere, men etter å ha kikket på journalen fin er jeg noe usikker på hvilken dosering du har fått av Pergotime. Jeg foreslår derfor at du ringer meg på telefon xx xx xx xx for å avtale dosering for neste menstrasjonssyklus. Vi kommer itl å forsøke hormonstimulering i til sammen tre sykluser denne gangen.

Med vennlig hilsen

(Min lege)

Ass.legevikar, Gynekologisk avdeling

Prøvde å ringe henne går, men da hadde hun gått for dagen, så jeg skla prøve igjen nå snart.

Jeg har jo gått på "dobbel-kur" - med 2 tabletter daglig i fem dager fra femte mensdag. Men det har da altså ikke klart å få skrevet inn i journalen da, nei (det var en annen lege som foreskrev disse tablettene til meg da jeg var inne på lap)

Men men. Jeg kna ringe jeg - ikke noe problem.

Det som er så irriterende er at jeg nå er på CD30-etteller annet...

OG jeg vet jo ikke når jeg får mens igjen. *grr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste: Isj....hadde håpa på å få lese bedre nyheter :(

Så utrolig trist at ikke EL inntraff...

Håper disse hormonstimulerende tablettene vil gjøre jobben lettere for dere, prøver å mane frem EL til deg her nå.

Vi får satse på at denne syklusen tar slutt snart slik at ny sjanse starter snarest mulig! For vi vil ha denne jenta gravid snart!!!! Det fortjener du VIRKELIG etter så masse venting!!!

(Jeg får rent dårlig samvittighet for at det gikk fort og greit for oss å få det til....skulle ønske jeg kunne gjøre noe for at du får opplevd den store drømmen din!)

Sender deg haugevis med klemmer iallefall, vet ikke om det hjelper men...;) *Klem klem klem klem klem klem klem klem*

Go'kos fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmene, Zafir! :D

I dag har jeg ikke vært det minste deppa, for jeg har faktisk fått troen på at EL kommer i de nærmeste dagene.

Etter "normal" syklus, så får jeg jo EL rundt denne tiden, og derfor tror jeg ikke håpet er helt ute nå heller...

(optimist i dag, altså) :wink:

Men nå skal jeg gå og dele en flaske Toso Asti med Bananmannen

*nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist att du inte fått EL ännu... men det måste väl ändå kännas bra att ha kontakt med läkare för provtagningar och uppföljningar i stället för att vara helt ensam med prövningen.

Jag följer med vad som händer även om jag inte hinner skriva så mycket hälsningar. Det är fullt upp på jobbet och hemma med renoveringen innan vi blir fler i familjen.

Klem til deg Chiquita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 36 i dag, og en temp over CL....

I allefall ser det sånn ut.

Det KAN være en annen forklaring også - vi var oppe til LANGT PÅ NATT i går. Var hos en veninne av meg, og vi kom oss ikke i seng før kl var 3. Og vi kunne jo ikke legge oss til å sove med en gang heller :wink: :oops:

Så det kan nok være en liten "disturbance" der, ja.

Men det får jeg se i morgen da...

(Krysser fingrene jeg da)

Tusen takk for klemmen, Furstina.

Jeg krever ikke at du skal skrive noe heller, for jeg er egentlig glad uansett, så lenge jeg har muligheten til å skrive. Og jeg vet at det er noen her som leser (selv om det ikke legges igjen meldinger hver gang), og det er nok for meg det.

Jeg må vel komme med en oppdatering i morgen også, om hvordan "stua står" :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...