Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

CD 38, og som "forventet" så var den "1DPO'en" falsk....

Tempen er lav.

tok den en time før i dag da, og da var den på 36,00, så da blir det 36,10 da "egentlig". Og det er på CL....

Vi får se

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Hei !

Er rett og slett bare innom og ser hvordan det går med deg jeg !

Spennede lesning og du skal se du får det til en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Er rett og slett bare innom og ser hvordan det går med deg jeg !

Spennede lesning og du skal se du får det til en dag.

Jo takk.

Jeg har da det egentlgi bare bra jeg - bare den hel***es EL, eller mensen hadde kommet.

Tenk - jeg venter på mensen.

Men det er jo så jeg skla få startet med neste pergo-kur så raskt som mulig da.

Finner ut at det ikke skjer noe nå alikevell, så jeg håper jeg får kommet raskt igang med neste kur

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du sliter med å få EL med Pergo, - skikkelig kjipt ! Men tror jeg har lest at en del begynner på dag 3 el. 4 med P. Begynte selv på dag 4 . Kanskje det vil gjøre susen - sammen med en større dose ?

Lykke til - klem , Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude.

JEg startet jo på CD 5, men neste gang starter jeg på CD 3 har jeg bestemt meg for.

OG dosen skal ikke økes, det fikk jeg høre fra legen min.

Jeg bruker jo "dobbe-kur" nå, som er 100mg/dag, og det SKAL være nok...

Så vi får se hvordan det blir.

I dag ga Ovusoft meg beskjed om at jeg mest sansynlig ikke var fertil noe mer denne syklusen - bassert på mine tidligere sykluser.

KJEDELIG!!!!

Så nå er det bare å vente da :-?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 42, og her har ingenting skjedd :evil:

Venter bare på mensen nå, så jeg kan få startet på nytt igjen.

Er lei av å gå og vente sånn :cry:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cd 49, og ja, jeg har vært på klasse tur.

Er helt utslitt nå - var godt å komme hjem igjen, ja.

Nå skal jeg sprette en vinflaske og vente på at Bananmannen blir ferdig med middagen

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 51, og fremdeles ingen EL eller mens.

men har snakket med legen min nå, og har fått "lov" til å begynne med pergo igjen neste onsdag (CD 60) dersom ikke noe har skjedd noe innen den tid

*jippi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... en vinflaska att dela... *längtar*

så mysigt och romantiskt... vill också... men ändå inte. Inte just nu i alla fall... men det vore mysigt.

Lycka till med nästa pergotur Chiquita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir ikke pergo neste onsdag alikevell (CD 60), men jeg starter neste fredag (CD 62).

Bananmannen skla inn og "levere" en ny prøve på min CD 66 og det passer jo "dårlig".

Derfor så utsetter jeg pillestarten i to dager, så jeg SLUTTEr med pillene samme dag som han skal inn og "levere" - så slipper vi å være "avholdne" i en tid vi helst ikke skulle ha vært det.

Fikk også innkallelse til ny time på sykehuset i dag.

Jeg skal inn neste torsdag. (CD 68)

Det er en sånn "oppfølgings-undersøkelse" etter de smertene jeg hadde i magen. (De har for det meste vært borte etterpå - har kjent det "såvidt" i noen dager, bare)

Så vi får se.

*spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 61, og i morgen starter jeg på Pergoen igjen.

Skulle vel egentlig kjøpt en graviditetstest i dag for å være seiier, siden tablettene IKKE må brukes ved grviditet, men jeg er ganske sikker alikevell.

Men nå har jeg tempet bare sporadisk i den siste tiden, så HELT sikker kan jeg desverre ikke være.

Men jeg bryr meg ikke noe om det - jeg "vet" at jeg ikke er gravid, så da starter jeg i morgen som planlagt.

Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg mest jeg :-?

Sist fikk jeg forferdelige hodesmerter, og jeg ble "humørsyk" - og disse to passer jo egentlig ganske dårlig kombinert med grunnskolepraksis! :roll:

Men jeg satser på at det går bra denne gangen også.

Håper virkelig jeg får EL nå - er lei av å vente.

Hadde jeg bare fått mens også, liksom, så hadde alt vært mye bedre...

Men nå - etter 61 dager - så begynner jeg å bli litt "sliten" :-?

(Men nå skal vi ikke bli pessimistiske, her)

Lykkeønskninger mottas med takk!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 63, og på 2.pergo-dag....

På tisdag skal Bananmannen ivei og levere ny prøve, som jeg har skrevet tidligere, og jeg skal til legen på torsdag (også skrevet tidligere)

Leit at det ikke er lengre tid mellom Bananmannens prøve og min time - for da kunne jeg kanskje fått beskjed om hvordan det "står til" når jeg er hos legen - men det rekker de jo ikke på 2 dager (selv om det er utseendet de skal "sjekke" hovedsaklig).

Jeg er også 2 dager etter pergoslutt når jeg skal på sykehuset.

Tro om det er mulig at de ser noe eggmodning på det tidspunktet?

Jeg får vel høre...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 66.

Etter "pergo-regning": CD 9 :wink:

Bananmannenn har vært "flink" og levert sin prøve i dag, og nå håper vi at det er "nok"....

(Synes jo litt synd på ham, jo) :P

Og dessuten er jeg ikke så glad i den "ufrivillige sølibats"-metoden :-?

Men i kveld.... :wink:

De pa laboratoriet hadde sagt til Bananmannen at de skulle undersøke dem med en gang (noe de også MÅ), og at han ville få brev i posten etter ca en uke.

Han nevnte min legetime på torsdag, og da sa de at det også var en ganske stor mulighet for at jeg fikk høre resultatet da også...

Håper da det! (tror jeg)

Vel, nå er det bare å vente :-?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag en etter pergo-slutt.

Og i morgen er det "tur" på sykehuset.

Kjøte meg to pakker Persona testpinner i dag, så nå skal det vel "testes" etter EL :wink:

Hadde jo egentlig ikke tenkt å teste denne gangen, men jeg "lar det stå til", selv om jeg egentlig tror det er bortkastede penger :-?

Men Bananmannen hadde lyst til at jeg skulle teste (er vel hans måte å kunne "se" hva som foregår det), så da tester jeg litt "for hans skyld" (siden jeg ikke bryr meg noe om det nå)

Merker at jeg ikke er like oppspilt nå som jeg var på dag en etter forige slutt.

Men det er kanskje et resultat av at jeg ble så skuffet forrige gang :-?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legger igjen en liten hilsen igjen, jeg, for det første for å si at jeg følger med deg og ønsker deg lykke til, og for det andre for å gjenopprette abonnementet på tråden som forsvant på mystisk vis.

Så: :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...