Gå til innhold

En sommerfugls tanker

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Gjest Oktavia

*dytte opp fra side 2*

Jeg er også nysgjerrig på hva du skal studere. Mulig du har sagt det før, men jeg kommer ikke på det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner jenter :P Jeg blir så glad når dere legger igjen et lite ord eller to her :tommelsmil:

Er ikke i noe særlig skrivehumør nå... skulle egentlig bare inn hit for å klage litt :oops:

Men jeg kan jo skrive blittelitt da....

Jeg har søkt på Blindern til høst og håper virkelig at jeg kommer inn! Jeg har søkt på noe som heter "helseledelse og økonomi" (ikke helt sikker på hva det heter, men noe sånn ca deromkring... ) Jeg blir mer og mer sikker på at det virkelig er denne utdannelsen jeg vil ha. Jeg er ihvertfall kjempemotivert nå ;) Karakternivået ligger sånn omtrent der jeg ligger så det er litt sånn 50-50 om jeg kommer inn eller ikke. Nå kan jeg bare håpe og krysse fingrene.

Men jeg er fortsatt i dårlig humør nå jeg så stopper av her så dette ikke blir mer og mer klagesteming....

Går tilbake til tven min med "sølvi og 80talls sonen" eller hva det er, uff dritt tv.... også skal jeg tenke grundig over hvorfor jeg blir skuffet over ting som jeg egentlig ikke skal/bør/burde bli skuffet over.... :roll::klaske::murvegg:

Natta :klem: til de som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen lille venn da, på depper'n du da? Det er ikke noe gøy. Du forteller jo selv hvor mye du vil, men du vet jo at jeg stiller som klagemur/søplekasse/oppmuntrer hvis du skulle ønske det. Håper du har det bedre i dag, da, og at du får en fin helg!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

uff da, vet hvordan det er... Noen dager er alt kjempe fint, så plutselig blir dagene svarte... Er ikke mye som skal til, vertfall ikke for meg...men av og til er det godt å kunne deppe litt..tenke over ting..

En god klem er sendt din vei sommerfugl!!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til pusla, iingvild og bertine!

Igår kveld var jeg deppa.... Jeg ble skuffet over noe som var en bagatell og da den ble "oppklart" ble jeg blid som ei sol og det har jeg vært sånn ca helt til ikveld igjen..... Jeg blir oppgitt over meg selv altså....

Nå føler jeg meg skikkelig ensom faktisk.... :cry:

Jeg tenker alt for mye :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres litt ut som sinnstemningene mine for tida dette, og det er ikke noe stas. Og å føle seg ensom er tøft.

:klem: til deg, håper virkelig helga di blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

:dagensrose: Dagens rose går til deg sommerfugl!!!

Forstår veldig godt hvordan det er å være deppa det ene øyeblikket, så veldig happy!! Tror vi er ganske like vi to :wink:

Håper du får en fin uke, jeg leser til examen så du er heldigere enn meg uansett!

Klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det mye bedre nå :P

Det var deilig å få Kjære hjem igjen ;) Vi har hatt det veldig fint de siste dagene. Vi har pratet en del om hvordan vi føler for hverandre og det har vært bra tror jeg... Jeg er fortsatt usikker, men jeg er jo veldig glad i han da :wink: Imorgen drar vi til hytta til foreldrene hans på Hafjell. Det blir koselig. Vi skal være fra onsdag-søndag og jeg gleder meg!

Jeg begynner å venne meg til dietten min nå, men jeg er mildt sagt dritt lei av den sykdommen. Det er noe herk å skulle lage mat... Og det ender med at jeg nesten ikke spiser....

Men nå skal må jeg pakke og rydde litt her før vi drar imorgen ;)

Håper alle får en flott kveld og en god uke :P

:klem: til de som stikker innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Heisann sommerfugl :)

Du må hilse din kjære fra hele merch gjengen i Epcot ;) Vi savner ham masse, selvom sjefene blei rimelig pissed off etter det lille stuntet hans :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Håper du har en kjempe fin sommer, og at du ikke har forsvunnet helt. :)

Klem fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er ikke dø... Har liksom bare ikke hatt overskudd/ork/lyst til å være her inne :sjenert: Vet ikke helt hvorfor men det ble bare sånn...

Helt til idag hvor jeg plutselig havnet her igjen, og alt er jo nytt og forandret...

Var redd dagboka mi var borte jeg... Må se å få skaffet meg en ny sommerfuglavatar og ;)

En kjapp oppdatering av mitt liv for tiden :

Jobber på samme sted, men kom inn på Blindern og begynner å studere der til høsten og gleder meg som en unge!

Det ble slutt mellom meg og Kjære i midten av juni....

Det var jeg som gjorde det slutt fordi jeg var så usikker på mine følelser og vårt forhold. Men vi er veldig gode venner og jeg ser ikke bort ifra at det blir oss igjen etter en liten pause. Jeg har fortsatt følelser for han og i det siste har vi hatt det utrolig fint sammen.

Idag skal vi å "kysse frosken", har ikke fått vært der enda og den skal jo snart ned igjen så må jo få vært der å kikket før det...

Takk forresten for hilsner i dagboka mi sel om jeg ikke har vært her...

Ekstra :klem: til iingvild (har virkelig ikke ment å være så overlegen altså....)

men nå må jeg nesten inn å lese litt i diverse dagbøker her ;) Jeg har vel noe å ta igjen fra april... Håper alle får en strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen der var du jo! :-D Så hyggelig at du stakk innom igjen da, kan være godt med litt kg-pause innimellom også.

Blir sikkert kjekt å begynne å studere til høsten, og det er jo et veldig greit utgangspunkt at du gleder deg da :) . Alltid trist å høre om forhold som tar slutt, men det er fint at dere har fin kontakt fortsatt, hvem vet hvor haren hopper ;) .

Hva syntes du om Frosken? Jeg var der tidligere i sommer, og kan ikke akkurat si at det var helt min type kunst. Da er jeg mye mer begeistra for nasjonalgalleriet ved siden av. Men det er jo greit å ha vært der og sett da!!

:klem: til deg, håper vi ser deg mer her framover da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...