Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Hei, hva med å begynne å omtale han med første bokstaven i navnet, navnet er jo det samme uansett hva som skjer.

Det er bra at dere kan snakke sammen! :) Da får man nok et mer naturlig vennskap etter som tiden går.

:klem:

*Og et lite spark bak, gjør skolearbeidet!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, bare 25 dager til du flytter, det er morro da!! Det er kjempegøy å kunne forme det som man vil sjøl, så du kan bare glede deg!

Hørtes ut som møtet med eksen din (jeg sier det jeg da, selvom du ikke vil kalle han det ;) . Forøvrig var vel forslaget til Iingvild greit!) var godt for deg. Du vet selvfølgelig best hva som passer for deg, og om det å møte han gjør at du føler deg bedre, så gjør du såklart det! Og så klart han også savner deg, jeg husker jeg også har gått og innbilt meg etter et brudd at typen ikke var lei seg i det hele tatt men bare glad for å bli kvitt meg. Typisk jentetankegang tror jeg, selvfølgelig synes han dette er leit også!

Lykke til med oppgaven, du får bare stå på og være flink (så jeg slipper å bli stressa på dine vegne, jeg er litt sånn :sjenert: ).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til iingvild og pusla for gode ord og råd! Og ikke minst litt press på å bli ferdig med eksamensoppgaven min ;)

Det er vel på høy tid å slutte å skrive Kjære her inne nå ja. Så fra denne dag er Kjære blitt E. Jeg har forresten tre ekser som alle heter noe på E, men jeg vet jo hvem denne E er så skal nok klare å holde styr på det ;)

Jeg er veldig glad jeg møtte E (oj! skrev Kjære her nå og måtte trykke tilbake og rette opp :ler: Er jo blitt en vane så mulig jeg kommer til å blingse litt) Det gikk veldig greit og sove igår og jeg våknet kl 8 idag og var lys våken! Spiste litt mat og satte igang med oppgaven min gitt :tommel: Litt stolt av meg selv da ja. Fikk skrevet en del før jeg dro på forelesning så nå er jeg i alle fall igang.

Lagde meg pasta med fløtesaus alla sommerfugl til middag og den er bare så nam nam. Fikk servert noe lignende på restaurant en gang og har nå nesten klart å lage den lik, bortsett fra at jeg droppet hvitvin i sausen idag da.

Klokken seks dro jeg og møtte venninne S på kafe og det var skikkelig kos. kompis L som er en felles kompis av oss kom litt senere og vi satt og pludret og koste oss i noen timer. Etterpå dro kompis L og jeg på en pub hvor vi møtte kompis D ++ Hadde det veldig hyggelig og jeg tok noen cider mens de andre drakk øl. Savner Tuborg jeg :tristbla:

Skal på sykehuset på ett års sjekk og ta nye prøver i begynnelsen av april og jeg er litt spent. Jeg prøver jo så godt jeg kan å følge dietten, men det glipper litt innimellom. Men jeg håper de kan se en forbedring ihvertfall. Det regner jeg med fordi jeg har blitt vesentlig mye bedre. Er jo aldri kvalm lengre :)

Men nå er det jammen meg natta ;) Må bare lese litt først. Har begynt på en ny bok nå, modellen av Lars Saabye Christensen. Har store forhåpninger til den.

:tommelsmil: 24 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Endret av Sommerfugl83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr... Tenk at jeg har vært singel i snart to hele måneder! :overrasket: Og når jeg kikker tilbake i dagboka mi ser jeg jo at det har vært en fremgang. Jeg har det ikke på langt nær så vondt nå lengre som det jeg hadde da, selv om jeg fortsatt gråter en del... Savner fortsatt E, men tenker ikke på han hele tiden lengre.Har begynt å skjønne at sånne ting som dette tar tid.

Helgen var bra. På lørdag var jeg med venninne C på håndballkamp. De hadde litt lite folk så A og jeg satt i sekreteriatet. Det var moro selv om det var litt veldig mye å passe på! Men vi fikk dreisen på det etter hvert ;) Etterpå dro vi og tok sol og ruslet litt rundt i byn. Venninne K skulle ha seg en topp, men jeg kjøpte ingenting. Har funnet ut at jeg har nok å pakke så skal ikke kjøpe noe mer før jeg flytter nå. Om jeg ikke kommer over noe helt supert da... :sjenert:

På kvelden hadde vi rent jentevorspiel med drikkeleker og dansing. Det var utrolig gøy! Jeg klarte å rote bort de andre da vi kom på byn så jeg måtte underholde meg selv hele kvelden :icon_lol: Men det er ikke noen bombe at jeg er den som blir borte fra gjengen så er vant til det egentlig. Møtte en jeg har gått på skole med tidligere og pratet og hadde det gøy ;)

På søndagen dro C, T, L og jeg og sto brett i Kongsberg. Regner med at det er siste gang i år. Det var gøy selv om jeg hadde litt fyllenerver (Heisen var veeeldig skummel til tider) også var ikke forholdene de beste. Litt isete og da blir jeg pysete med en gang. Men det var digg å komme seg ut og røre på seg.

Skolen går greit om dagen. Trives godt med fag og klassen. Fikk bestått på medisinoppgaven min så nå er det "bare" eksamen til sommeren igjen i det faget. Har innlevering til mandag og skriftlig skoleeksamen til onsdag. Men det går nok greit ;) Det løser sej, som Timbuktu synger. Digger den sangen, et godt budskap ja!

Men nå er det på tide å bysselalle. Har tatt noen sovepiller som begynner å virke nå kjenner jeg :) Kanskje jeg klarer å lese litt først... Liker veldig godt Saabye Christensen boka!

Natta :klem: til de som vil ha!

:tommelsmil: 17 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så er det jammen snart en helg igjen, selvom du akkurat fortalte om den forrige ;) . Håper du får kost deg da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rolig fredagskveld i kveld ;)

Skulle egentlig jobbet med oppgave idag, men har blitt dårlig med det gitt... Motivasjonen er ikke helt på topp nei. Men har tatt beroligende piller nå som skal begynne å virke om en time så håper jeg sovner fort idag. Må sette klokken på åtte imorgen for å virkelig få skrevet noe. Da er det ingenting på tv og ikke kan jeg bråke med musikk så da kan jeg like godt skrive. Jeg har godt over halvparten igjen og oppgaven skal leveres på mandag. Det er så ulikt meg å være sent ute og så lite tiltaksløs som det jeg er nå. Merkelig... Jeg liker jo studiet mitt utrolig godt og lærer masse på hver eneste forelesning. Jeg får satse på at en lang påskeferie med flytting gjør susen og at motivasjonen kommer tilbake.

Er støl idag. Trente igår. Har ikke trent på lenge så det var digg. Om det ikke regner imorgen skal venninne A og jeg jogge en tur. Så på tv at det var meldt overskyet så det er jo greit, selv om det er mer kos å løpe i sol. Jeg digger å jogge.

Har sett på Idol ikveld og synes nivået var bedre nå enn de foregående kveldene, men det er liksom litt kjedelig :roll: Tok meg selv i å svitsje over til Beat for beat innimellom... Trodde ikke det gikk an å vokse fra idol jeg... Synes faktisk han Aleksander var flink idag. Eller var det kanskje bare sangen. Jeg har vært Espen Lind fan siden ungdomskolen da han var Sway så det kan jo ha noe å gjøre med at jeg liker sangen godt :mrgreen:

Imorgen skal jeg på vors til kompis L med venninne S så jeg må virkelig bli ferdig med oppgaven snart ja. Tror det kan bli hyggelig ihvertfall. Gleder meg til å danse! Også skal jeg forsøke og ikke miste resten av gjengen imorgen.

Har bestillt 2 billetter til The New Phornografers på John Dee i mai idag. Skal gi de i bursdagsgave til venninna mi. Tenkte å kjøpe to cder og legge billettene i hver cd også får jeg bare krysse fingrene for at hun velger å ta med meg :tommel:

Men nå er det på tide å bysselalle her, må bare lese litt i boka mi først ;)

Natta :klem: til de som vil ha og ønsker alle en fortsatt god helg!

:tommelsmil: 16 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hvorfor gikk jeg inn her nå da... :sjenert: Må jo egentlig legge meg, er så utrolig trøtt og må tidlig opp imorgen.

Fikk levert oppgaven idag, den ble ikke super men ok. Må bruke hele dagen imorgen på å lese, har skriftlig skoleeksamen på onsdag kl 09.00 så da håper jeg det er noen som krysser fingrene for meg :)Jeg er egentlig ganske avslappet til det hele. Hadde 6poeng fra denne eksamen ifjor og da fikk jeg B og ettersom denne bare er 4poeng kan jeg ikke stryke når karakterene legges sammen. Så jeg satser på en C... Om jeg får A, B eller C ender jeg opp på en B totalt uansett ;)

Om to uker på denne tiden har jeg overtatt leiligheten. Tenk at det går så kjapt! Jeg regner med å begynne å flytte litt smått allerede den samme dagen. Men må kjøre trikken frem og tilbake da, så det blir nok bare en tur. Mamma, stefar og lilebror kommer innover med to biler og en henger på tirsdag også tar vi resten da. Gleder meg! Det blir nok litt av en påske :ler:

Jeg var ute en tur med flere av gamlegjengen på lørdag. Det var skikkelig gøy. Venninne S og jeg danset og koste oss masse, og jammen meg ble jeg ikke sjekket opp av en svenske igjen ;) Han var søt, men absolutt ikke min type... Men jeg klager ikke :sjarmor: Det hjelper enormt på kjærlighetssorgen å føle seg attraktiv på byn ihvertfall :)

Jeg skal virkelig gå inn for å stramme opp det som kan strammes opp før sommeren. Det hadde vært utrolig gøy med en skikkelig sommerflørt. Så nå blir det trening minst to ganger i uken! Venninne A og jeg var på joggetur på lørdag. jeg holdt på å krepere under veis, men det føltes utrolig godt etterpå!

Men nei nå er det natta her. Har tatt noen beroligende piller og kjenner at de begynner å virke nå. Øyelokkene blir tyngre... Så da får jeg bare ønske alle en god natt ;)

:klem: til de som vil ha

:tommelsmil: 13 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gikk greit på eksamen i dag!!

Tenk så fort tida går ja, nå er du snart i full gang i leiligheten. Du får vel ikke med deg stort på trikken kanskje, men det er stort å overta eget sted da. Jeg var skikkelig gira husker jeg :) .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg jobb. Ble ringt opp litt tidligere i uken fra stedet der jeg jobbet før. De lurte på om jeg var intr. i en jobb ved siden av skolen og det er jeg jo ;) Spesielt nå når jeg skal betale ned et stort lån! Var der i dag og underskrev kontrakt og leverte skattekort. Skal jobbe med timelister så jeg er ganske fri til å jobbe når jeg vil, men det blir ca 15 timer i uken. har regnet ut at jeg da får en mndslønn på ca 5400 og det er jo bra :) Ting går virkelig min vei om dagen og det er så utrolig deilig...

Igår var jeg hos venninne C. Hun har bursdag i dag og ettersom jeg ikke får vært med å feiret dagen hennes på lørdag dro vi å spiste biff ute og koste oss masse. Kjøpte 2cder og to konsertbilletter til henne og hun virket fornøyd ihvertfall.

Senere på kvelden ringte E meg. Helt uten grunn, bare for å prate litt. Det var veldig koselig og vi pratet over en halv time om løst og fast. Selv om jeg savner han enda merker jeg at savnet er ikke så sårt lengre. Jeg har innfunnet meg med situasjonen på en måte. Jeg merket at når vi pratet hadde jeg ikke noen lengsel etter å holde rundt han eller se han og ikke gråt jeg når vi sa hadet heller. Så det begynner å hjelpe nå ;)

Idag har jeg pakket enda mer... Det ene av mine to klesskap er nå snart tomt... Eller det er ikke tomt da, men fullt av bagger og esker med ting i ;) jeg gleder meg skikkelig til å flytte nå. Klarer nesten ikke vente, men vet at disse få dagene som er igjen går kjempefort...

I morgen skal klassevenninne A og jeg på "parykk-fest" med resten av Bachelorkullene ved studiet. Vi vet ikke om noen andre fra klassen som kommer så det kan bli gøy :ler: Er det skikkelig kjedelig drar vi bare på byn alene og danser. Men jeg gleder meg ihvertfall. Det blir moro å møte masse nye mennesker!

Men nå er det natta her altså... ;)

:tommelsmil: 10 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ting går virkelig min vei om dagen og det er så utrolig deilig...

:tommel: Så flott!!! Og grattis med jobb, det blir nok bra med noen ekstra kroner nå ja. Og det er jo litt greit med fleksibel arbeidstid også når man skal ha tid til å studere ved siden av.

Senere på kvelden ringte E meg. Helt uten grunn, bare for å prate litt. Det var veldig koselig og vi pratet over en halv time om løst og fast. Selv om jeg savner han enda merker jeg at savnet er ikke så sårt lengre. Jeg har innfunnet meg med situasjonen på en måte. Jeg merket at når vi pratet hadde jeg ikke noen lengsel etter å holde rundt han eller se han og ikke gråt jeg når vi sa hadet heller. Så det begynner å hjelpe nå ;)

:tommel: igjen :) . Flotters!!! Der ser du, det er ikke bare en klisjè at tid hjelper. Og koselig at dere klarer å prate sammen og være venner, det er jo det beste hvis man faktisk klarer det.

Parykkfest høres artig ut. Håper du koser deg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere som legger igjen hilsner! Det er så koselig!

Tja... Hva skal jeg egentlig skrive... Denne helgen har vært helt surrealistisk. Jeg kjenner ingen her inne tror jeg... Eller det vil si jeg vet ihvertfall ikke om noen jeg kjenner som er her inne. Men allikvel tror jeg at jeg må la være å skrive om deler av denne helgen for ikke å virke helt rar... Også får jeg heller komme tilbake til det senere om det skulle være aktuelt :tunge1: Noen hemmeligheter må jeg nesten ha ;)

Vel... Parykkparty på fredag. Det var en litt treg start, men festen utviklet seg til å bli riktig så morsom! Men jeg ble litt veldig full :rodme: Og det er så flaut ettersom jeg ikke kjente halvparten av de som var der en gang. Uff... Håper virkelig det var flere som var fulle slik at de ikke husker meg så godt :roll: Og jeg kom meg aldri ut på byn gitt :sjenert: Gleder meg masse til å fremkalle engangskamera som jeg faktisk hadde klart å få med meg hjem igjen! Og det er til og med brukt opp selv om jeg ikke husker mer enn de 6 første bildene :ler:

Lørdagen var jeg i fin form. Heldig som jeg er blir jeg mer eller mindre aldri fyllesjuk :Hehe: Så jeg pakket og leste litt før jeg gjorde meg klar til fest igjen ;) Vi var 18stk som spiste tapas og hadde det knallgøy. Litt skummelt ettersom at jeg bare kjente kusina mi, men det var masse hyggelige mennesker og jeg hadde det helt supert! :danse: Jeg danset hele kvelden og det var virkelig kjempegøy!

Dagen idag har jeg tilbrakt på sofaen. Er inne i en periode hvor jeg blir veeeldig overfølsom. Blir alltid det på denne tiden i mnd ;) Så jeg har sittet og sippet til det aller meste på tv idag ;) Den dokumentaren om mannskoret fra Berlevåg, One Tree Hill, Gilmore Girls, Søndagsåpent og et amerikansk program med ei dame som hadde mistet mannen sin i irak-krigen for å nevne noen ;) He he...

Tja... Nå hørtes det jo nesten ut som om jeg har hatt en helt vanlig helg ;) Og det er kanskje like greit...

Håper alle får en fantastisk kveld :tommel:

:klem: til alle som vil ha og alle som ikke vil ha for idag er jeg klar for å dele ut klemmer til alle!

:tommelsmil: 7 dager til jeg flytter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem! ;)

Det er greit å ha noen hemmeligheter, hvem har ikke det! ;)

Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...