Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, nyher skrev:

Da har jeg fått satt enn ett egg i dag, så nå er det bare å krysse fingra:)

Gratulerer som ruger :) Hadde du mange egg ut? Får du noen på frys? Var det bra kvalitet på det de satte inn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, miore skrev:

Gratulerer som ruger :) Hadde du mange egg ut? Får du noen på frys? Var det bra kvalitet på det de satte inn? 

Takk:) Fikk ut 10 egg. Egget som ble satt inn var visst veldig bra, så nå håper jeg kroppen min fikser resten;) Ble 4 på frys. Må si meg godt fornøyd med det med en Amh på 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Det skal ikke ha noe å si. Har fått uvi etter hvert innsett.  Denne gangen gikk jeg i tillegg på kortiosonmedisiner. Gikk veldig fint, men skjønner selvfølgelig at du syns det er skummelt. 

Blei beroliget av å høre dette! Takk for svar. Går jo rundt i en boble nå, der jeg ser mulige problemer over alt. Er da bra å høre at andre har vært gjennom det samme og at det ikke er ødeleggende i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, nyher skrev:

Da har jeg fått satt enn ett egg i dag, så nå er det bare å krysse fingra:)

Lykke til 👏😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med dere rugere? 

Jeg blød og blør, bra på em måte, da kommer vel alt ut. Jeg kjenner at jeg er ekstremt rastløs nå, og kan ikke vente med nytt forsøk og graviditet. Utrolig dumt, for jeg veit jo at stress iallfall IKKE hjelper :P 

Jeg er spent på hva de på klinikken mener om veien videre. Jeg har uansett hatt tre fryseforsøk på rad nå så litt pause må jeg nok ha...

Nyt jula :) Tenker på dere! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10 dpo og har negativ test i dag - første dagen ovitrellen er skikkelig ute av kroppen. Merker jeg ikke er veldig positivt innstilt lengre siden jeg fikk positiv test 10 dpo med dattera, selv om jeg vet at det fremdeles er en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, miore skrev:

Jeg er 10 dpo og har negativ test i dag - første dagen ovitrellen er skikkelig ute av kroppen. Merker jeg ikke er veldig positivt innstilt lengre siden jeg fikk positiv test 10 dpo med dattera, selv om jeg vet at det fremdeles er en sjanse.

Jeg krysser finga!! Hvor gammel er dattera di?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, miore skrev:

Jeg er 10 dpo og har negativ test i dag - første dagen ovitrellen er skikkelig ute av kroppen. Merker jeg ikke er veldig positivt innstilt lengre siden jeg fikk positiv test 10 dpo med dattera, selv om jeg vet at det fremdeles er en sjanse.

Samme her :( jeg hadde en skikkelig svak strek i går, men i dag var det absolutt ingenting. Og nå har jeg begynt å få mensmurringer :( drittdag!! Dette kjennes akkurat ut som hver gang jeg får mensen, mens murringene jeg hadde tidligere i uken var annerledes. Så nå har jeg ikke troen i det hele tatt.

Håper dere andre får bedre resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Jeg krysser finga!! Hvor gammel er dattera di?

 

 

Et og et halvt!

1 time siden, LoveTrain skrev:

Samme her :( jeg hadde en skikkelig svak strek i går, men i dag var det absolutt ingenting. Og nå har jeg begynt å få mensmurringer :( drittdag!! Dette kjennes akkurat ut som hver gang jeg får mensen, mens murringene jeg hadde tidligere i uken var annerledes. Så nå har jeg ikke troen i det hele tatt.

Håper dere andre får bedre resultater

Dårlig dag for oss begge to, tydeligvis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miore skrev:

Et og et halvt!

Dårlig dag for oss begge to, tydeligvis! 

Samme som her da, 18 mnd :) Er det første forsøk nå? 

Er utrolig vondt å se hva dere skriver...føler så med dere. Jeg fortsetter å krysse finga! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2016 den 21.34, miore skrev:

Det høres jo ut som et strålende resultat :) Jeg har normal AMH, og har aldri fått ut mer enn åtte! 

Teite sitering!

Er bare 3 dager siden innsett, så ingen følelse på om det har fungert eller ikke enda. Synes lutinusen er noe klin! Men hvis det funker, så er det jo verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LillyBe skrev:

Samme som her da, 18 mnd :) Er det første forsøk nå? 

Er utrolig vondt å se hva dere skriver...føler så med dere. Jeg fortsetter å krysse finga! 

Tredje forsøk i høst, men det første der jeg følte vi hadde en real sjanse - vi har hatt litt mye uflaks! :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, miore skrev:

Tredje forsøk i høst, men det første der jeg følte vi hadde en real sjanse - vi har hatt litt mye uflaks! :sjenert: 

Huff, ikke fått med meg alt jeg men. Tredje ferskforsøk? Hvor mange forsøk trengte dere på nr 1? Jammen meg litt av en karusell vi henger på :( men vi må bare holde ut. 

Jeg lurer veeeeldig på hvor lenge de vil jeg skal vente på nytt ferskforsøk. Har jo hatt 3 fryseforsøk på 3 mnd nå (stimulert syklus). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, LillyBe skrev:

Huff, ikke fått med meg alt jeg men. Tredje ferskforsøk? Hvor mange forsøk trengte dere på nr 1? Jammen meg litt av en karusell vi henger på :( men vi må bare holde ut. 

Jeg lurer veeeeldig på hvor lenge de vil jeg skal vente på nytt ferskforsøk. Har jo hatt 3 fryseforsøk på 3 mnd nå (stimulert syklus). 

Vi har aldri fått noen på frys, så alle var ferskforsøk! Førstemann satt på første, så der var vi heldige :) Det var helt ok å "sløse bort" resten av trepakningen vi hadde kjøpt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, miore skrev:

Vi har aldri fått noen på frys, så alle var ferskforsøk! Førstemann satt på første, så der var vi heldige :) Det var helt ok å "sløse bort" resten av trepakningen vi hadde kjøpt, hehe.

Akkurat samme som her da, helt greit å sløse bort ja ;) Redd det går tid her også...er jo alt tre negative frys. Hvor tett har du hatt forsøkene da?

Jeg krysser fortsatt finga for dere rugere!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, LillyBe skrev:

Akkurat samme som her da, helt greit å sløse bort ja ;) Redd det går tid her også...er jo alt tre negative frys. Hvor tett har du hatt forsøkene da?

Jeg krysser fortsatt finga for dere rugere!! 

 

Jeg har hatt annenhver måned: august, oktober, desember. Jeg synes ventingen er verst av alt, så jeg kommer til å fortsette å gasse på om dette ikke går. Første forsøket ble avbrutt, så vi har fremdeles ett igjen i pakken vår.

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, miore skrev:

Jeg har hatt annenhver måned: august, oktober, desember. Jeg synes ventingen er verst av alt, så jeg kommer til å fortsette å gasse på om dette ikke går. Første forsøket ble avbrutt, så vi har fremdeles ett igjen i pakken vår.

Hva med deg?

Enig, ventingen er forferdelig! Hadde faktisk trodd jeg skulle klare å ha ei pause nå, etter 3 frys, men føler bare for å kjøre i gang med ferskforsøk nå!! Frys er jo bagatell i forhold så...så utrolig spent på hva de på klinikken sier. Tenker nok at vi går for ny trepakning. 

Hvorfor ble det avbrutt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, LillyBe skrev:

Enig, ventingen er forferdelig! Hadde faktisk trodd jeg skulle klare å ha ei pause nå, etter 3 frys, men føler bare for å kjøre i gang med ferskforsøk nå!! Frys er jo bagatell i forhold så...så utrolig spent på hva de på klinikken sier. Tenker nok at vi går for ny trepakning. 

Hvorfor ble det avbrutt? 

Follikkelveksten bremset helt opp og jeg fikk plutselig mensen midt i sprøytetiden, uten at noen av legene forstår hvorfor det skjedde! Slimhinnen forsvant helt, og folliklene var for små til uthenting med tanke på frysing.

Vi har snakket om det i dag, og går også for ny trepakning om ikke det siste forsøket går veien :) Føler oss ikke klare til å gi opp helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...