Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, LillyBe skrev:

ny blodprøve i dag...hcg har steget fra 16 til 64 på 48 timer 😳😳 Aner jo ikke hva dette betyr. Nivåene er jo langt under det normale, men spm er jo om egget bare har festet seg sent, eller noe er veldig galt :(  ny blodprøve på mandag! 

Fryseforsøk er vel faktisk det eneste tilfellet der det er påvist at egget kan gå litt i dvale og feste seg mye senere enn vanlig! Med denne stigningen har jeg troa på deg nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, miore skrev:

Fryseforsøk er vel faktisk det eneste tilfellet der det er påvist at egget kan gå litt i dvale og feste seg mye senere enn vanlig! Med denne stigningen har jeg troa på deg nå :) 

Ahh, takk!!! Jeg fikk jo nesten sjokk da jeg hørte tallet...så nå blir det mange nerver fram til neste måling på mandag, hjelp!! Å plutselig må jeg jo ta hensyn som om jeg er gravid, hehe. Pga jula blir jo da ikke UL eller gyn sjekk før 2.januar...føles leeeenge til. Men nå må jeg glede meg over stigningen, så får vi se hva de konkluderer med etter mandagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, LillyBe skrev:

I bestefall sen festing ja. Må virkelig håpe det, ville vært helt fantastisk. Det sies jo at nivået skal dobles per 48 time, så økningen har vært bra! Men dog langt under normalen på dette tidspkt (rugedag 15). Faren er jo evnt at det er en exu...MYE  mensmurringer her også nå.

Så spennende med deg!! Krysser finga :) når er testdag??

 

Høres jo positivt ut at økningen har stiget som den skal selv om den skulle vært mer på 15. Dagen :) jeg har troa på at dette går bra hos deg jeg! 

Ja, er veldig spent nå kjenner jeg.. Kribler litt i magen nå som det nærmer seg testing! Har vel testdag den 21.desemer. Men jeg har tenkt å teste på lørdag, er rugedag 10 da.  Men skjønner ikke helt hvorfor de sier at testdagen er 14 dager etter innsett.. For da har jo mensen skulle kommet for 2 dager siden.. Kjipere å våkne til mensen før man rekker å teste synes jeg da :) 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Ahh, takk!!! Jeg fikk jo nesten sjokk da jeg hørte tallet...så nå blir det mange nerver fram til neste måling på mandag, hjelp!! Å plutselig må jeg jo ta hensyn som om jeg er gravid, hehe. Pga jula blir jo da ikke UL eller gyn sjekk før 2.januar...føles leeeenge til. Men nå må jeg glede meg over stigningen, så får vi se hva de konkluderer med etter mandagen :) 

Krysser alt jeg har her for at det er sen festing!!:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo positivt ut at økningen har stiget som den skal selv om den skulle vært mer på 15. Dagen :) jeg har troa på at dette går bra hos deg jeg! 

Ja, er veldig spent nå kjenner jeg.. Kribler litt i magen nå som det nærmer seg testing! Har vel testdag den 21.desemer. Men jeg har tenkt å teste på lørdag, er rugedag 10 da.  Men skjønner ikke helt hvorfor de sier at testdagen er 14 dager etter innsett.. For da har jo mensen skulle kommet for 2 dager siden.. Kjipere å våkne til mensen før man rekker å teste synes jeg da :) 

Anonymkode: fabcd...20e

Lykke til på lørdag:) Jeg er enig med deg angående testing. Like å være forberedt på mensen, og porsjonere ut skuffelsen over et par dager med negative tester. Alternativet tror jeg er et sammenbrudd ved mensstart, og da bør man helst være hjemme:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo positivt ut at økningen har stiget som den skal selv om den skulle vært mer på 15. Dagen :) jeg har troa på at dette går bra hos deg jeg! 

Ja, er veldig spent nå kjenner jeg.. Kribler litt i magen nå som det nærmer seg testing! Har vel testdag den 21.desemer. Men jeg har tenkt å teste på lørdag, er rugedag 10 da.  Men skjønner ikke helt hvorfor de sier at testdagen er 14 dager etter innsett.. For da har jo mensen skulle kommet for 2 dager siden.. Kjipere å våkne til mensen før man rekker å teste synes jeg da :) 

Anonymkode: fabcd...20e

Tusen takk dere :) Er jo nesten for godt til å være sant...

Skjønner godt at det kribler, og at du tester på lørdag. Krysser alt jeg har for positiv test :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, LillyBe skrev:

I bestefall sen festing ja. Må virkelig håpe det, ville vært helt fantastisk. Det sies jo at nivået skal dobles per 48 time, så økningen har vært bra! Men dog langt under normalen på dette tidspkt (rugedag 15). Faren er jo evnt at det er en exu...MYE  mensmurringer her også nå.

Så spennende med deg!! Krysser finga :) når er testdag??

 

Så spennende!  Skjedde med meg og. Doblet seg ikke heller, hang tydelig etter på ul og. Ferskforsøk var det og, men det har gått veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Så spennende!  Skjedde med meg og. Doblet seg ikke heller, hang tydelig etter på ul og. Ferskforsøk var det og, men det har gått veldig bra :)

Så herlig å høre noen solskinnshistorier :) De på klinikken var veeeeldig negative på mandag, og ble nok veldig overraska over tallet i dag. Men de har jo sett det før, hehe... Du måtte også ha jevnlige blodprøver i starten da? Kjenner jeg er livredd for exu, men det vil man vel se på blodprøvene etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, LillyBe skrev:

Så herlig å høre noen solskinnshistorier :) De på klinikken var veeeeldig negative på mandag, og ble nok veldig overraska over tallet i dag. Men de har jo sett det før, hehe... Du måtte også ha jevnlige blodprøver i starten da? Kjenner jeg er livredd for exu, men det vil man vel se på blodprøvene etterhvert...

Ja, det måtte jeg og. Det ble litt ekstra ul også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Ja, det måtte jeg og. Det ble litt ekstra ul også 

Ja, bra de følger godt opp iallfall! 

Lest altfor mye negativt på nettet om lav hcg, så nå er det slutt. Det går jo som det går uansett 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LillyBe skrev:

Ja, bra de følger godt opp iallfall! 

Lest altfor mye negativt på nettet om lav hcg, så nå er det slutt. Det går jo som det går uansett 😁

Det var sånn jeg mistet alt mot og :P

Jeg heier på deg og spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Askmeagain89 skrev:

Det var sånn jeg mistet alt mot og :P

Jeg heier på deg og spiren :)

Hihi, håpløst! Vi får ta en dag av gangen. Veldig fint høre din historie iallfall :) Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LillyBe skrev:

Så spennende @prover87!! Krysser finga :) 

ny blodprøve i dag...hcg har steget fra 16 til 64 på 48 timer 😳😳 Aner jo ikke hva dette betyr. Nivåene er jo langt under det normale, men spm er jo om egget bare har festet seg sent, eller noe er veldig galt :(  ny blodprøve på mandag! 

Dette høres jo veldig bra ut! Blir spennende å følge deg videre. Håper at det bare er at spiren festet seg sent. Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et lite spørsmål her, er det noen som har fått soppinfeksjon av/under ivf behandling? Jeg fant det ikke som bivirkning på noen av medikamentene jeg har tatt. Men det er mange år siden sist jeg hadde det, og synes det er rart at det plutselig dukker opp nå når jeg har tatt så mye forskjellige medisiner. Har kort protokoll om det han noen betydning. 

Anonymkode: 4d567...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare et lite spørsmål her, er det noen som har fått soppinfeksjon av/under ivf behandling? Jeg fant det ikke som bivirkning på noen av medikamentene jeg har tatt. Men det er mange år siden sist jeg hadde det, og synes det er rart at det plutselig dukker opp nå når jeg har tatt så mye forskjellige medisiner. Har kort protokoll om det han noen betydning. 

Anonymkode: 4d567...bdc

Jeg fikk det ved første ferskforsøk...da husker jeg de sa på klinikken at det var pga mye hormoner, og derfor en ubalanse i bakteriefloraen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LillyBe skrev:

Jeg fikk det ved første ferskforsøk...da husker jeg de sa på klinikken at det var pga mye hormoner, og derfor en ubalanse i bakteriefloraen. 

Ja det gir jo mening. Syntes bare det var litt rart at det ikke var oppført som bivirkning. Men da skylder vi på medisinene.. Behandlet du det med canesten e.l.? 

Anonymkode: 4d567...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det gir jo mening. Syntes bare det var litt rart at det ikke var oppført som bivirkning. Men da skylder vi på medisinene.. Behandlet du det med canesten e.l.? 

Anonymkode: 4d567...bdc

Veldig rart! Det er jo ikke så merkelig at det skjer nei,..

Behandlet med canesten krem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare et lite spørsmål her, er det noen som har fått soppinfeksjon av/under ivf behandling? Jeg fant det ikke som bivirkning på noen av medikamentene jeg har tatt. Men det er mange år siden sist jeg hadde det, og synes det er rart at det plutselig dukker opp nå når jeg har tatt så mye forskjellige medisiner. Har kort protokoll om det han noen betydning. 

Anonymkode: 4d567...bdc

Hei. Jeg plages med kraftig soppinfeksjon nå.. Får det av stikkpillene cyclogest som må tas iforbindelse med innsett... Redd soppinfeksjon ødelegger miljøet for egget.. Jeg pleier aldri å få det ellers..

mn det var kanskje sprøyte medisinene du mente? :) 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt menssmerter bak på korsryggen og stikninger frem rundt der livmora ligger, hatt det i 2 dager nå fra  rugedag 6. Har før det bare hatt litt murringer som skyldes cyclogesten.. Men dette er noe annet.. Er det flere her som fikk menssmerter lenge før mensen ved innsett? Eller blir smertene verre når d nærmer seg mensen pga cyclogesten? Pleier å få menssmerter 2 dager før mensen kommer og da er de hakke vondere enn nå.. Mens nå fikk jeg det 6 dager før mensen.. Noen som vet? 

Kan selvfølgelig være at jeg er gravid, men ser ikke grunnen til at menssmertene skal komme å gå så ofte da.. Og at jeg ellers ikke har noe andre symptomer.. Tror nok flere symptomer burde dukket opp nå, nå som jeg har hatt disse menssmertene i 2 dager, for da har vel egget festet seg for 2 dager siden, og da burde vell andre ting ha dukket opp også.. Er heller ikke vondt når jeg reiser meg eller nyser.. Burde vell vært det også om jeg er gravid? Blir gal av dette jeg... Er så redd for å håpe for mye for da blir jeg såå skuffet. 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt menssmerter bak på korsryggen og stikninger frem rundt der livmora ligger, hatt det i 2 dager nå fra  rugedag 6. Har før det bare hatt litt murringer som skyldes cyclogesten.. Men dette er noe annet.. Er det flere her som fikk menssmerter lenge før mensen ved innsett? Eller blir smertene verre når d nærmer seg mensen pga cyclogesten? Pleier å få menssmerter 2 dager før mensen kommer og da er de hakke vondere enn nå.. Mens nå fikk jeg det 6 dager før mensen.. Noen som vet? 

Kan selvfølgelig være at jeg er gravid, men ser ikke grunnen til at menssmertene skal komme å gå så ofte da.. Og at jeg ellers ikke har noe andre symptomer.. Tror nok flere symptomer burde dukket opp nå, nå som jeg har hatt disse menssmertene i 2 dager, for da har vel egget festet seg for 2 dager siden, og da burde vell andre ting ha dukket opp også.. Er heller ikke vondt når jeg reiser meg eller nyser.. Burde vell vært det også om jeg er gravid? Blir gal av dette jeg... Er så redd for å håpe for mye for da blir jeg såå skuffet. 

Anonymkode: fabcd...20e

Skjønner du blir gal!! Dette er nok noe de fleste av oss kjenner seg igjen i...den evige symptomjakten, og grublingen. Menssmerter og murringer er jo dessverre både vanlig om man er gravid, om man får mensen og som følge av cyclogest! 

Jeg har hatt 3 innsett ganske tett nå og har hatt murringer alle gangene, disse kommer og går. Siste gangen nå har jeg vært fryktelig kvalm i tilegg, men det kom lenge før egget festet seg så skyldes nok  Cyclogesten. Jeg har fortsatt mye murringer og stikkinger...

Det vanskelige når man tar så mye hormoner også er at man aner jo ikke hva som er reelt og ikke...dessverre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...