thwrbra85 Skrevet 20. oktober 2016 #1541 Del Skrevet 20. oktober 2016 49 minutter siden, LillyBe skrev: Hehe, det er det nok helt sikkert ikke måtte gå 4 uker på østrogen sist, og på mandag har jeg kun holdt på 1,5 uke men håper iallfall det skjer noe Det var lenge har gått på det 10 dager jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. oktober 2016 #1542 Del Skrevet 20. oktober 2016 Då er første Puregondose satt, så no er eg endelig i gang for alvor! Dette blir både spennande og skummelt. Reknar med dagane fram mot UL går fort. Det pleier dei alltid å gjera, synst eg. Lykke til alle dåke andre her inne som enten er i gang med forsøk, eller snart skal i gang med forsøk! Kryssar fingrane for mange positive graviditetstestar i tida framover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter #1543 Del Skrevet 21. oktober 2016 På 20.10.2016 den 19.30, thwrbra85 skrev: Da blir det innsett på tysdag 😊😊alt så perfekt ut på ul i dag 👍👍 så bra =) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 22. oktober 2016 #1544 Del Skrevet 22. oktober 2016 På 20.10.2016 den 23.28, Mirabella76 skrev: Då er første Puregondose satt, så no er eg endelig i gang for alvor! Dette blir både spennande og skummelt. Reknar med dagane fram mot UL går fort. Det pleier dei alltid å gjera, synst eg. Lykke til alle dåke andre her inne som enten er i gang med forsøk, eller snart skal i gang med forsøk! Kryssar fingrane for mange positive graviditetstestar i tida framover. Da ligger du en dag bak meg. Jeg satte første puregon sprøyten på onsdag😊 Nå er den fjerde satt, og allerede mandag har jeg første sjekk hos legen... Jeg har ikke sett noe oppblåsthet etter sprøytestart, men jeg fiser en del ca 15-30 min etter at sprøyten er satt. Er det flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2016 #1545 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 5 timer siden, tekjerringa skrev: Da ligger du en dag bak meg. Jeg satte første puregon sprøyten på onsdag😊 Nå er den fjerde satt, og allerede mandag har jeg første sjekk hos legen... Jeg har ikke sett noe oppblåsthet etter sprøytestart, men jeg fiser en del ca 15-30 min etter at sprøyten er satt. Er det flere som har det sånn? Så artig at eg berre ligg ein dag bak deg, og at me begge brukar Puregon! Eg har kun satt to sprøyter enda, for eg tar sprøytene om kvelden. Er dette ditt første forsøk, eller har du fleire forsøk bak deg? Eg har aldri hatt nokon som helst bivirkningar verken av sprøytene eller av dei andre medisinane, og eg har heller ikkje hatt problem med luft i magen. Det einaste eg har merka tidligare, er at eg har fått store mengder eggløsningsslim etter nokre dagar på sprøyter. Men det er jo eit positivt tegn. Foreløpig er alt som normalt. EL-slimet lar nok venta på seg ei stund enda, reknar eg med. Lykke til med UL- kontroll på mandag! Eg har aldri vore på UL før på sprøytedag 9. Endret 22. oktober 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 22. oktober 2016 #1546 Del Skrevet 22. oktober 2016 6 timer siden, Mirabella76 skrev: Så artig at eg berre ligg ein dag bak deg, og at me begge brukar Puregon! Eg har kun satt to sprøyter enda, for eg tar sprøytene om kvelden. Er dette ditt første forsøk, eller har du fleire forsøk bak deg? Eg har aldri hatt nokon som helst bivirkningar verken av sprøytene eller av dei andre medisinane, og eg har heller ikkje hatt problem med luft i magen. Det einaste eg har merka tidligare, er at eg har fått store mengder eggløsningsslim etter nokre dagar på sprøyter. Men det er jo eit positivt tegn. Foreløpig er alt som normalt. EL-slimet lar nok venta på seg ei stund enda, reknar eg med. Lykke til med UL- kontroll på mandag! Eg har aldri vore på UL før på sprøytedag 9. Dette er vårt første forsøk. Vi kom tidlig til pga at jeg har utfordringer som følge av endometriose. Nå satser vi på at det holder med de offentlige forsøkene. Jeg prøver å ikke tenke for mye på den prosessen vi er i, men det er jo spennende, og litt skummelt. Samboer holder meg litt igjen, han er redd jeg skal ta det veldig tungt om det ikke går bra. Men litt håp må man likevel ha. Eggløsn.slim skal jeg takle. Jeg skal på ul både mandag og torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 24. oktober 2016 #1547 Del Skrevet 24. oktober 2016 Er det flere enn meg som må tisse hele tiden når dere går på progesteronstøtte etter innsett? Synes nesten det er like ille som da jeg var i første trimester med eldstemann. Kan ikke huske at det har vært sånn etter forsøket der vi lagde henne - da husker jeg bare alle stikkingene/strekkingene i underliv/eggstokker og korsrygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. oktober 2016 #1548 Del Skrevet 24. oktober 2016 3 timer siden, miore skrev: Er det flere enn meg som må tisse hele tiden når dere går på progesteronstøtte etter innsett? Synes nesten det er like ille som da jeg var i første trimester med eldstemann. Kan ikke huske at det har vært sånn etter forsøket der vi lagde henne - da husker jeg bare alle stikkingene/strekkingene i underliv/eggstokker og korsrygg. Ja, tisset mer med progesteron enn jeg gjør nå som jeg er ferdig med det måtte opp 2-3 ganger hver natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. oktober 2016 #1549 Del Skrevet 24. oktober 2016 3 timer siden, miore skrev: Er det flere enn meg som må tisse hele tiden når dere går på progesteronstøtte etter innsett? Synes nesten det er like ille som da jeg var i første trimester med eldstemann. Kan ikke huske at det har vært sånn etter forsøket der vi lagde henne - da husker jeg bare alle stikkingene/strekkingene i underliv/eggstokker og korsrygg. Jeg tisser visst mye uansett, hehe...håpløst! UL i dag (etter 11 dager på østrogen) viste slimhinne på nesten 7 mm, enorm bedring fra sist forsøk da jeg hadde 3-4 mm etter 14 dager på østrogen. Blir tining og innsett mandag eller tirsdag om 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 24. oktober 2016 #1550 Del Skrevet 24. oktober 2016 3 minutter siden, LillyBe skrev: Jeg tisser visst mye uansett, hehe...håpløst! UL i dag (etter 11 dager på østrogen) viste slimhinne på nesten 7 mm, enorm bedring fra sist forsøk da jeg hadde 3-4 mm etter 14 dager på østrogen. Blir tining og innsett mandag eller tirsdag om 1 uke Så bra, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 24. oktober 2016 #1551 Del Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, LillyBe skrev: Jeg tisser visst mye uansett, hehe...håpløst! UL i dag (etter 11 dager på østrogen) viste slimhinne på nesten 7 mm, enorm bedring fra sist forsøk da jeg hadde 3-4 mm etter 14 dager på østrogen. Blir tining og innsett mandag eller tirsdag om 1 uke Bra masse lykke til gode nyheter 😊😊👌👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1552 Del Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, LillyBe skrev: Jeg tisser visst mye uansett, hehe...håpløst! UL i dag (etter 11 dager på østrogen) viste slimhinne på nesten 7 mm, enorm bedring fra sist forsøk da jeg hadde 3-4 mm etter 14 dager på østrogen. Blir tining og innsett mandag eller tirsdag om 1 uke Så bra 😊 Masse Lykke til! Jeg skal inn på UL på torsdag å se om slimhinnen er tykk nok, skal ha fryse forsøk i naturlig syklus, så er veldig spent på om den er tykk nok eller om det blir avbrutt :o er den tykk nok så blir det å teste etter EL å innsett ca torsdag i neste uke 😊 Anonymkode: fabcd...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2016 #1553 Del Skrevet 24. oktober 2016 På 23.10.2016 den 0.09, tekjerringa skrev: Dette er vårt første forsøk. Vi kom tidlig til pga at jeg har utfordringer som følge av endometriose. Nå satser vi på at det holder med de offentlige forsøkene. Jeg prøver å ikke tenke for mye på den prosessen vi er i, men det er jo spennende, og litt skummelt. Samboer holder meg litt igjen, han er redd jeg skal ta det veldig tungt om det ikke går bra. Men litt håp må man likevel ha. Eggløsn.slim skal jeg takle. Jeg skal på ul både mandag og torsdag. Ja, det er viktig å ha håp om at dette me går gjennom, skal enda med baby i magen! Samtidig skjønnar eg også sambuaren din. Eg var veldig optimistisk i starten, og følte meg sikker på at det skulle gå bra. Men etter 2 ferskforsøk og 2 fryseforsøk, alle med heilt negativt resultat, så har eg innsett at det på ingen måte er sikkert at eg får oppleva å bli mamma igjen. Men eg orkar ikkje å tenka for mykje på det, då blir eg berre så trist. Så eg prøver heller å tenka positivt, og at denne gangen er det kanskje vår tur til å lykkast! Lett er det ikkje, men eg nektar å gi opp håpet enda. Masse lykke til! Første forsøk er alltid ekstra spennande og skummelt. Alt er nytt, og ein veit ikkje heilt kva ein kan forventa seg. Korleis gjekk det på UL i dag forresten? Håpar du fekk gode nyhetar, og at du har mange fine egg på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 25. oktober 2016 #1554 Del Skrevet 25. oktober 2016 Da er jeg ruger 2 flotte egg satt inn i dag 😊😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 25. oktober 2016 #1555 Del Skrevet 25. oktober 2016 39 minutter siden, thwrbra85 skrev: Da er jeg ruger 2 flotte egg satt inn i dag 😊😊👍 Så spennende Krysser det jeg har! Så gøy med 2 egg inn...vi har to igjen på frys, og jeg har egentlig litt lyst sette inn begge nå (om de overlever opptining)...men ender nok opp med 1, etter anbefaling fra legen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 25. oktober 2016 #1556 Del Skrevet 25. oktober 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra 😊 Masse Lykke til! Jeg skal inn på UL på torsdag å se om slimhinnen er tykk nok, skal ha fryse forsøk i naturlig syklus, så er veldig spent på om den er tykk nok eller om det blir avbrutt :o er den tykk nok så blir det å teste etter EL å innsett ca torsdag i neste uke 😊 Anonymkode: fabcd...20e Krysser finga for at den er tykk nok er det første fryseforsøk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 25. oktober 2016 #1557 Del Skrevet 25. oktober 2016 Et det mange inne her som har satt inn 2 å fått tvillinger ??😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1558 Del Skrevet 25. oktober 2016 2 timer siden, LillyBe skrev: Krysser finga for at den er tykk nok er det første fryseforsøk?? Ja, er første gang med prøverør også så er veldig spent! Håper bare det ikke blir avbrutt pga tynne slimhinne nå Anonymkode: fabcd...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 25. oktober 2016 #1559 Del Skrevet 25. oktober 2016 17 timer siden, Mirabella76 skrev: Ja, det er viktig å ha håp om at dette me går gjennom, skal enda med baby i magen! Samtidig skjønnar eg også sambuaren din. Eg var veldig optimistisk i starten, og følte meg sikker på at det skulle gå bra. Men etter 2 ferskforsøk og 2 fryseforsøk, alle med heilt negativt resultat, så har eg innsett at det på ingen måte er sikkert at eg får oppleva å bli mamma igjen. Men eg orkar ikkje å tenka for mykje på det, då blir eg berre så trist. Så eg prøver heller å tenka positivt, og at denne gangen er det kanskje vår tur til å lykkast! Lett er det ikkje, men eg nektar å gi opp håpet enda. Masse lykke til! Første forsøk er alltid ekstra spennande og skummelt. Alt er nytt, og ein veit ikkje heilt kva ein kan forventa seg. Korleis gjekk det på UL i dag forresten? Håpar du fekk gode nyhetar, og at du har mange fine egg på gang! Hei. Det gikk ok på UL. Hadde tre eller fire follikler, litt tynn slimhinne. De justerte dosen opp litt, så får vi se når vi skal sjekkes på torsdag. 3-4 follikler er vel litt lite, men vi trenger jo bare ett (hvis man skal være positiv)😊 Hvordan går det med deg? Du skal vel snart til sjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 25. oktober 2016 #1560 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hva stor er sannsynlighet får å få tvillinger ved satt inn 2 egg ?noen som vil fortelle en dele erfaringer ?😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå