Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok

Bamseline

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsner jenter, kan godt si vi svever på rosa og blå skyer om dagen..... :hjerter:

La Traviata: :klem: Koselig med sniklesere som legger igjen hilsen :wink:

Mayamor: :klem:

*tine*::klem: Godt den kom i helga for da får vi tid til å fordøye litt :-)

Mrs.Potter: :klem:

Hulderjenta: :klem: Ja, da var det uvanlige symptomer, selv om mange av dem var veldig like pergo-mens... Men, ikke denne gang. :hoppe: Faktisk ikke tenkt på at jeg gikk på pergo denne mnd, så det kan jo faktisk være fler der... :o Satser på en, men tar imot de vi får...., men kan bli litt mye med fire, så vi får håpe det ikke var meg i drømmen din :wink:

Tok test på morgenen i dag også, sambo hadde kjøpt med CB i går, rakk ikke sette på plass "hetten" igjen, før plussen kom :hjerter: Så da er det sant, vi skal ha baby.... :hjerter:

Fikk ikke gjort noenting på jobben i går, gikk bare rundt i min egen verden og tenkte på den lille spiren som vi har i magen.

Venninden min tok helt av :ler: Gratulererte flere ganger i løpet av dagen. Hun har to barn fra før, så det blir nok mange spørsmål til henne. Litt rart å tenke på at sønnen hennes er født på termindatoen jeg fant ut via Babyverden..... Kanskje vi og får en på den datoen.. :-)

Har så lyst til å fortelle foreldrene mine, søster`n min, svigers, svoger og svigerinne om det lille vidunderet vårt.... Lurer på hvor lenge jeg greier å holde meg... :klø: , for jeg er håpløs på hemligheter... :oops: Blir nok ikke så lenge, kjenner jeg meg selv rett.

På festen i går jugde jeg så det rant av meg... :oops: Sa at jeg måtte kjøre, for sambo var på innvielsesfest og jeg måtte hente han for det gikk ikke buss der han var.... :ler: Tror det var noen som lurte litt, for jeg kjører nemlig aldri når jeg er på fest......, men det blir mye kjøring fremover, men det gjør meg ingen verdens ting, har det moro for det jeg..... :Nikke:

Nei, får vel ta fatt på dagen, er jo det nydelige været i dag, så får vel gjøre litt i hagen.

:klem: fra en gravid og lykkelig Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEIMEN BAMSELINE DA :grinele: ..................nå ble jeg så glad at jeg hopper

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Åååååååååååååååå så glad jeg er på deres vegne! Det er jo bare så superdubert jo! Tenk at du har en liten spire i magen vennen! :Hehe::Hehe::Hehe::Hehe::Hehe::Hehe::Hehe:

Ellers så hørtes jo den ferien deres helt super ut da! Fikk lyst til å reise med en gang jeg! Gleder meg til det blir min tur å komme ned til varme strender ja!!!!Nå er det snart bare 2 mnd igjen så reisefeberen melder seg mer og mer!

Men nå over til noe viktigere - deg og magen din :danse::danse::danse:

Tenk nå ligger det en liten :babysmokk: inni der!!!!!

Kanskje blir det en :babygutt: ellers blir det en :babyjente: ............eller kanskje det blir :babygutt::babygutt::babyjente::babyjente:

GRATULERER VENNEN - nyt tiden som kommer nå!!!!

Kjempe klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Bamseline.

Dette var supre nyheter.

Hvordan er formen? Merker du noe? Kvalm?

Håper du får et superduper godt svangerskap uten noen plager.

Lykke til.

(kommer til å følge med deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag 4+4, og jeg synes dagene går utrolig sakte...., men før jeg vet ordet av det er det vel termin :-) (visst alt går bra da selvfølgelig)

Xavia: :klem:

Charmina: :klem: Det var da fælt til hopping da :ler: Ja, faren for at det er fler der er jo tilstede i og med at jeg har gått på dobbel pergo, men sånn foreløpig sier vi han...

Cielo: :klem:

Lisemor: :klem: Ja, ikke sant, det er nesten så det ikke har gått opp for oss ennå... Er i fin form, litt trøtt bare

Nå har vi fortalt det til den nærmeste familien, Greide ikke å holde oss :oops: Burde vel egentlig ha kommet litt lenger før vi fortalte det, men,men.... Da har vi hvertfall støtte i de visst ting skulle gå galt....(Noe det IKKE skal!!!!!)

Da vi var hos svoger og svigerinne i går, fikk vi vogn, vippestol og kurv. Alle er helt i hundre, min familie er hakket værre enn sambo`s siden dette er første tante-, barnebarn. Men de er jo søte også da :ler: Mamma har ringt hver dag og lurt på hvordan det går om jeg er kvalm osv.... Søte mamman min :klem:

Ringte legen i går og skulle bestille time. Første kontrollen ville de at jeg skulle ha på sykehuset, pga at jeg har insulinresistens. Så skulle sykehuset vurdere om jeg skulle ha alle kontrollene der, eller om jeg skal til min faste gynekolog innimellom. Så nå venter jeg bare spent på brev fra sykehuset :hoppe:

Sambo er jo bare så søt om dagen, stryker meg på magen hele tiden, og i går pratet han faktisk til den.. :ler: Sa at det var litt tidlig, men ikke noe var for tidlig mente han.. :ler: Søt er han hvertfall :hjerter:

På tide å begynne med middag, sambo kommer snart hjem... Lasagne til middag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+5 idag, ennå en dag unnagjort :-)

Idag har jeg vært utrolig tørst... Har drukket mange tusen liter vann tror jeg.., en liten overdrivelse kanskje :ler: , men det føles sånn. Så da er vel nattesøvnen ødelagt :-?

Fin form ennå, ikke noe kvalm, litt "støl" i nedre delen av magen bare.

Vet ikke om det kommer av at jeg er litt sår i halsen og hoster endel, men jeg er utrolig varm av meg om dagen..., særlig på magen, og magen min pleier å være kald.. :klø:

Blitt enige om at vi vil vite hva slags kjønn det er visst de ser det når vi skal på ultralyd. :-) Jada, vet det er lenge til, men vi er litt på tuppa om dagen :oops: Vi som egentlig hadde gitt opp litt....

Nå begynner LOST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

Har nettopp funnet ut at jeg er gravid jeg også, så vet akkurat hvordan du har det om dagen, går bare rundt og smiler :danse: Så spennende at vi så og si er like langt på vei, jeg er 4 + 4 i dag.

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sånn koselig lesing! Får nesten lyst på mage ennå engang jeg :o :o :o :fy: :ler:

Hadde charminamannen hørt meg nå :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:hoppe:Så herlige nyheter Bamseline!! :hoppe:

Dette er nyheten jeg har ventet på!!!

Unner deg det av hele mitt hjerte!!

Jeg hadde virkelig en mistanke når du fortalte om symptomene dine..for slik har jeg også hatt det når jeg var gravid etter pergokur!! :)

Fantastiske nyheter...gleder meg til å følge deg videre!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Å ha barn er det morsomste som fins.

Mye annet også, men uansett det morsomste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Gratulerer massevis!!!!!!!

Ble også gravid på pergo, og jeg hadde gitt opp da det endelig klaffet, kanskje det er det som skal til?

Krysser fingrene for at alt går supert og at du slipper unna de store plagene i svangerskapet :tommelsmil:

Blir spennende å følge med deg fremover, spesielt om det er en, to, tre eller fire små pergoundere i magehulen ;)

Er ikke rart dere er helt i hundre og har planlagt masse, og ikke klarer å holde det særlig hemmelig! Hadde det akkurat slik vi også :ler: Fortalte nesten med en gang til familie og nære venner, og vogn valget var vel gjort omtrent før jeg så det etterlengtede krysset på CB testen ;)

Nyt graviditeten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Oj, her var det jammen lenge siden jeg har vært... :oops: Hatt kjempemasse å gjøre på jobben, og når jeg har kommet hjem har jeg :sove: Veldig trøtt om dagen fortsatt, men bortsett fra det er jeg i super form :hoppe: (ja, superømme pupper da, DET har jeg..)

Hadde litt brun utflod her i uken før 17.mai, fikk skikkelig noia, og heiv meg på tlf til legekontoret. Traff en kjempehyggelig sykepleier som beroliget meg med at det kunne komme sånn pga hormonforandringer..... Puh!

1.juni skal jeg til første kontrollen, gleder meg. Tror kanskje det blir litt mer virkelig da. Håper de tar en innvendig ultralyd så jeg får se vidunderet.

Skal ha alle kontrollene på sykehuset, pga, insulinresistensen. Greit det, da blir jeg jo kjent :wink:

7+6 i dag :)

Melina: :klem: Takk for hilsen, koselig at vi er omtrent likt.

Charmina: :klem::ler: Ja, det er bare å sette i gang :wink:

Madden: :klem: Du hadde rett ja, symptomene var ikke mens de :hoppe:

Charmina: :klem: Formen er bra, litt trøtt bare. Og så har jeg noen pupper som er superømme.. :-?

Klips: :klem: Takk for hilsen, vi gleder oss utrolig mye

Bizzy: :klem: Ja, tror faktisk "trikset" er å gi opp, da satt den jo med en gang :) Godt at det ikke bare er vi som har sånn fortellertrang... :wink: Kontroll 1.juni så da håper jeg de ser om det bare er 1 eller fler....

Charmina: :klem:

Idag har jeg fortalt venninne 2 vår lille hemmelighet. Hun ble kjempeglad på våre vegne, og jeg har fått flere medlinger i kveld om hvor spennede hun synes det er og at hun virkelig er glad på våre vegne. Koselig med sånne venninner.

Jo, en ting til, jeg er så tørst! Med en gang jeg er ferdig med å drikke, så blir det sånn tørr flekk i munnen, skikkelig ubehagelig... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med en god :klem:

Skjønner godt at du fikk panikk når det kom brun utflod! Det var bra at sykepleieren på legekontoret kunne berolige deg..men det er alltids godt å sjekke! Selv om en gjerne vet at noe er normalt, så vil en gjerne høre det fra andre også! :)

Håper du får ei fin helg Bamseline!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...