Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen Mrs.Potter :klem:

Stakkars sambo, er blitt kjempeforkjøla. Var hjemme fra jobb i går, og ikke noe i form. Men fra pergo-trollet var det ingen bønn :evil: , her skal det :kline: , var jo tross alt eggløsningstid... :oops: Stakkars sambo :trøste:

Dagen idag har vært bare :sur::grine::kjempesinna: :evil: :cry:

Gråter for ingenting, gråt når Norge vant over Egypt :o Sambo overfalt meg i sofaen og sa at jeg var søt og den beste jenta i verden..., Gjett hva jeg gjorde...., joda, jeg begynte å gråte jeg da.... :-? Pleier jo ikke akkurat det da, han sier jo sånne søte ting til meg hver dag, så skulle tro jeg tålte å høre det... :-?

Litt såre brystvorter og støl/øm i livmor-området ellers ingen symptomer på mens. Jaja, bortsett fra humøret da :oops: Litt tidlig med symptomer kanskje, er jo akkurat ferdig med eggløsning, så fremover nå tar jeg gjerne imot litt kvalme, ømme pupper, trøtthet.... Vil så gjerne at det skal klaffe nå.. :Nikke:

Bilen ble ikke ferdig denne helga, kanskje til neste helg...

Nå er vaskemaskinen ferdig, på tide å :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

:trøste: Man må tåle mye som prøver ja! Håper det går bra med deg Bamseline!

Får håpe det klaffet denne perioden,og at du tester positivt! :Nikke:

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg da vennen - ikke noe kjekt å ha det slik! Samboeren din høres orntlig søt ut da!Men jeg måtte le litt når du gråt over at Norge slo Egypt da :ler:

Skjønner godt at du kjøpte sko jeg! Selv Elsker jeg sko! Charminamannen var helt sjokkert over at jeg bare hadde med meg 3 par til Trondheim i helga! Ellers sier han at jeg minst har med 10 :o :roll:

Lille Martine har allerede fått seg 3 par :o men det er nå sånne små H&M sko da!

Ha en kjempefin uke

:klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for hilsener Mrs.Potter og Charmina :klem:

Har ikke hatt det noe ålereit i de dagene siden sist jeg var her inne. Mange tårer og frustrasjon over den ønskede babyen som uteblir. Sambo er søt og trøster så godt han kan, men er ikke alltid det hjelper. Tror nok at dette bare er noe som må ut, og det blir vel sikkert ikke bedre av pergoen som forsterker alt.... :-?

Vel.... , det ble ikke noe oktoberbarn på oss :cry: , tanta kom på besøk i dag :sur: , og da var det ny runde for tårer, og sambo trådde trøstende til.... Han er så snill og tålmodig med meg :hjerter:

God helg til eventuelle som skulle ramle innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...jeg føler sånn med deg Bamseline! Det er virkelig tøft når det står på...og med all den pergoen vi knasker i oss...så blir alt så mye verre!

Jeg har også merket mye til disse symptomene som du beskriver...hetetokter, støl livmor, såre bryster/brystvorter og forferdelig ustadig humør..med maaaaange tårer felt hver eneste dag.... :roll:

Skjønner ikke hvorfor vi må igjennom alt dette! Det virker totalt urettferdig!

Håper for oss begge at vi slipper å streve så mye lenger nå....

God :klem: til deg Bamseline! Tenker på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en kjempeklem og for å si at jeg føler veldig med deg!

Det er så utrolig urettferdig at noen må slite sånn - huff så lei meg jeg blir når jeg leser hvordan dere har det :-(

Masse trøsteklemmer oversendt :klem:

Varme tanker fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mrs. Potter

Hei Bamseline! :vinke:

Lenge siden du har vært her nå. Håper alt er bra med deg :)

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Ja nå er påsken like om hjørnet!

Er derfor innom for å ønske deg :

EN RIKTIG GOD PÅSKE

Klems fra Charmina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg har vært her nå, liten kombinasjon av litt lei av prøving og trengte en liten pause, og at pc`en streika :evil: Skikkelig krise, men fikk fiksa til slutt ved hjelp av supporten :hoppe:

Idag kom den teite tanta igjen :sur:

Trodde virkelig det hadde klaffet denne måneden..... For det første så hadde jeg regnet feil vedr IKM, glemte at det bare var 28 dager i februar :oops: Så riktig IKM var 15.mars!

15.mars kom og ingen mens, ingen symptomer :klø: 16.mars, fortsatt ingenting, 17.mars oppe kl 0430, tar test, blank.... Blir ikke en liten skygge engang, ennå jeg prøver hardt å stirre frem en :-? 18.mars menssmerter og mensen kommer når jeg kommer hjem fra jobb :sur:

Så nå begynner vi på 3.pergokur, og pergotrollet melder vel sin ankomst denne pp også... :-? Dersom vi ikke blir gravide denne pp, blir det brev til riksen, og så kommer vi i køen for prøverør.

I går var jeg og sambo i sverige og kjøpte påskegodt. Kjøpte til nevø og niese, til søster`n min, og to av vennindene mine. Gleder meg til å fylle eggene og gi de ut :hoppe:

Går ikke så fort å skrive her når en skal se på Lost samtidig :oops:

Har hatt besøk av søster`n min idag, det var kjempekoselig. Satt og pratet om turen vi skal på om 22 dager :hoppe: Det skal bli så deilig. Sambo gruer seg litt til jeg skal være borte en uke tror jeg, for han liker ikke lage middag, så det blir vel mye grandis og brød mens jeg er borte :ler:

Nei, nå er det natta :Gjesp: Skal jeg opp i morgen får jeg komme meg i seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Dumme tanta som dukker opp mnd etter mnd! :sur:

Håper det klaffer for dere denne mnd da.

Kjekt at du er tlbake igjen,Bamseline :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så navnet ditt på listen for IKM april.

Da måtte jeg klikke meg innpå linken din siden du også skulle ta dobbelpergotime... :wink:

Nå har jeg lest meg igjennom dagboken din.

Kjenner masse igjen ja...

Ønsker deg lykke til med pergotrollets inntogsmarj for

april og at det er siste bessøk på lang, lang tid... :klem:

Klem fra Mayamor (som også har "tvingt" en halsyk Mayamann et par ganger... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:trøste: Det er bare skikkelig nedtur hver gang tanta kommer... og med pergo innabords..ja så gjør det ikke akkurat livet enklere...!

Vi får håpe og krysse alt vi kan for hverandre denne pp....det må jo bli vår tur også! :)

Ha en kjempefin lørdagskveld!!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...