Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsner Charmina, Mrs.Potter, Mayamor og Madden :klem:

Begynt på pergo i dag, så pergotrollet begynner vel nå i påsken, så dette blir en koselig påske :ler: Skal krysse alt jeg har Madden, nå må det klaffe snart :Nikke:

Siste arbeidsdag i dag. Har pakket ned litt av det vi skal ha med, og resten må jeg huske å pakke ned i morgen. Sambo skal jobbe i morgen, og jeg skal i begravelse... Gruer meg skikkelig til det. Er tvillingsøsteren til en kollega, døde av kreft :-( Kommer sikkert kjempemange dit, hun ble bare 37 år :-(

Gleder meg til vi skal på hytta. Blir svigers, niese, nevø, sambo og meg. Sambo gikk amok i Sverige og kjøpte påskeegg på 40cm :o til de små tantebarna. Blir ikke bare godteri oppi der nei, tenkte å fylle med litt tegnesaker og annet de kan bedrive tiden med også. Vi får skjemme bort tantebarna mens vi kan, og sambo er ekspert :ler:

Nå er det natta for meg :Gjesp: , GOD PÅSKE til de som ramler innom :klem:

Påske :klem: fra Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klemmer Charmina :klem:

Påsken er over, og vi hadde jo knallvær hele tiden :-) Ble mye sitting i solveggen gitt :sjarmor: Hadde tatt med skiene, men de sto fint mot veggen gitt.... :oops:

Nå er det bare NI dager til jeg skal til syden :hoppe: *gleder seg* Har hentet koffert hos mamma i dag, og så har jeg begynt å vaske litt jeg skal ha med... Må ut og kjøpe en ny bikini også, for den jeg har var blitt litt vel liten i skåla. :sur: Håper jeg kan finne en som er stor nok på Lindex eller Kappahl,(litt billigere der enn i undertøysbutikkene.) de har hvertfall hatt store str før.... Dumt at ikke H&M har opp i E-cup, for der har de hatt noen fine før hvertfall..... Får ta meg en tur ut til uka. Må vel ha noen nye sommerbukser også...

På lørdag skal vi i 30-årslag, og jeg aner virkelig ikke hva vi skal kjøpe :-? Har fått beskjed om ikke å kjøpe noe, men synes liksom vi må ha med en liten ting fordet.. Vanskelig det der...

Har hatt hetetokter denne gangen ifb med pergoen. Spesielt ille er det om natten :-? Har hatt noen på jobben også, og da er det opp med vinduer på kontoret, fryser nesten ut hun jeg deler kontor med :oops: :ler: Godt at det er blitt varmere i været :-)

På mandag fikk vi gjort litt i hagen også, og jeg fant krokus og tulipaner under alt løvet :hoppe: Tror det kommer noen i et annet blomsterbed jeg ikke har fått ryddet i ennå, så det må jeg få tatt snart så de slipper å bane seg vei gjennom alt løvet.. :oops:

Nå er det natta for bamseline og mannen :kline:

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til jeg reiser :hoppe::hoppe::hoppe: På lørdag kl 11.30 letter flyet med bamseline som bare gleder seg til å komme ned til sommer og sol :sjarmor: Litt bekymra for samboer da for han sulter nesten ved brødboksen, så jeg har alliert meg med mora hans, så hu skulle be han på middag :ler: Han er håpløs på å lage mat, men veldig flink med husarbeid :Nikke: Go`e gutten min :hjerter:

Ikke funnet noen bikini heller, fant en da, men den ble jo en meter i omkrets for mye..... Så da blir det å tråle undertøysbutikker etter noe som er fint!!

Uff nå om dagen raser virkelig hormonene, tar til tårene for allt.. :roll: Ikke noe som skal til, bare jeg leser om graviditet eller prater om det så kommer tårene..... Håper dette gir seg snart, for dette er virkelig slitsomt. Hadde et lite utbrydd på jobben idag også, heldigvis på kontoret til venninden min da, men ikke gøy fordet :-?

Ellers av symptomer har stølheten i livmorområdet kommet og hetetoktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:trøste: Det er virkelig ikke enkelt å ha pergotrollet på besøk nei...kjenner altfor godt til det ja!

Så herlig at sydenturen nærmer seg da! Håper du får en kjempefin tur, og får ladet batteriene skikkelig! Det fortjener du vet du!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden :klem: Pergotrollet er no dritt ja, og jeg tror sambo fortjener litt ferie jeg også..... :ler:

Nå reiser jeg snart, venter bare på at foreldrene mine skal hente meg :hoppe:

Lover å oppdatere meg, og skrive i dagbøkene deres når jeg kommer hjem!

:klem: fra Sydenklar Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Takk for hilsen Madden :klem:

Da er jeg hjemme igjen. Har hatt en helt vidunderlig tur, kost oss masse :rosasmil:

Da vi kom ned var det varmt og godt. Da vi kom ut av flyplassen sto en liten minibuss og ventet på oss, var bare innom 2 hoteller før de slapp av oss, og det var deilig.

Kom inn i en helt utrolig flott resepsjonsområdet, og rommene var kjempefine med utsikt over haven og havet :hjerter2:

Lå ved bassenget hver eneste dag, leste og drakk paraplydrinker :sjarmor:

Søster`n min og jeg var på et shoppingsenter og på et marked, men ellers bare koste vi oss. (Ikke det at vi ikke koste oss på shopping altså.... :wink: )

Kjøpte meg 3 bukser, parfyme, 3 forskjellige kremer, klokke, topp, 2 brosjer, og masse annet dill..... :sjarmor:

Ble tatt bilde av med 2 papegøyer. Var 2 menn som gikk rundt og satte en på skulderen og en som ble lagt i armene dine som en baby.... Måtte jo kjøpe bildet, papegøyene var jo så fine :-)

Fikk kjempegod mat på hotellet, alt var lekkert dandert og vi kunne gå og ta akkurat det vi ville..... Var så mye god mat at bamseline greide å gå opp 2kg!! :o på en uke.. :oops: Her må det skjerpings til skal man inn i bunaden til 17.mai!!

Dette er forresten hotellet vi lå på http://www.ghcmeloneras.com/menuen.html

Når jeg kom hjem hadde sambo vært kjempeflink hjemme. Han hadde satt opp lister i 2.etg, malt nesten alle de andre listene, satt inn spotter på badet, byttet ut speilen på badet med en større, og så hadde han vasket alle klærne som lå til vask :hjerter: Ryddet vaskerommet for annet skrot hadde han også gjort. Skal si han fikk masse skryt når jeg kom hjem :hjerter:

Trodde nesten jeg skulle få mensen når vi var der nede, for jeg fikk skikkelig mens-murringer på torsdag, men så ble de borte igjen. Fikk litt igjen på lørdag, og siden har jeg hatt mens-murringer som kommer og går...... Har fått kjempeømme pupper, nesten så jeg ikke orker å ta av/på BH`en. Er tørst og tisser mye. Er oppe to ganger om natta...... :-? Trøtt er jeg også, sover når jeg kommer hjem fra jobb, for jeg greier ikke å holde meg våken, får litt problemer når jeg legger meg 23 da, men på morgenen kommer jeg meg nesten ikke opp.... Godt vi har flexitid.... :oops:

Håper at jeg er gravid, men innenfor der så blir jeg sånn: er sikkert ikke noe, det er bare mensen som kommer, men innenfor der igjen kommer håpet.... Uff, dette tar på.... :-?

Merker at jeg ikke er helt meg selv på jobben, selv om jeg nå har hatt en uke fri, og ikke tenkt på prøving i det hele tatt. Trives kjempegodt med kollegaene mine, men selve arbeidet får jeg liksom ikke unna...., bare hoper seg opp, synes alt er kjedelig..... :-? Trodde liksom dette skulle bli bedre nå som jeg hadde hatt en ukes ferie....

Funnet ut at jeg har regnet feil ang IKM, rett IKM skal være ca 21, hvertfall etter antall dager i forrige mnd....

Uff nå begynner murringen igjen :-?

Nei, nå er sambo ferdig med å dusje, så nå er det natta :Gjesp:

Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Men du..... det var veldig lovende symptomer da!! :):tommelsmil:

Jeg krysser det som krysses kan, og håper at det er en liten spire som forårsaker symptomene, og ikke den teite tanta!!

For en fantastisk hotell da..jeg ble helt satt ut jeg nå altså! Så kjempeherlig ut! Godt å høre at du har kost deg masse, det er god oppladning med en ferietur nå altså! Jeg gleder meg veldig til vi skal ha oss en ukes ferie i mai!! :)

Når tenkte du teste da Bamseline?! Jeg er kjempenysjerrig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så deilig det hørtes ut med sydenferie!!! Du fortjente den turen der, godt at du fikk slappet av og kost deg! :klem2:

Spennende symptomer også! Vanskelig det der når man håper, tror, kaster tanken fra seg, tror igjen... Pleier du å ha sånne symptomer..? Eller er de uvanlige..? Krysser hvertfall fingrene for deg jeg! *krysser* Og hvis mensen kommer likevel, så vet du hvor du kan få bøttevis av trøsteklemmer! :vinke:

Ha en fin onsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for kryssing inne hos meg. :klem:

Tok to nye tester i morges.

Begge negative.

Spennende å se hva som skjer med deg... :hoppe:

*løper opp og tar fatt på dagen* :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg etter mine beregninger hatt mensen. Var 35 dagers syklus sist periode, og etter mine beregninger skulle den da ha dukket opp..... Men ingen her..... :sjenert: Lurer på om kroppen min spiller meg et puss (igjen), eller om det virkelig er noe der...... Blir så usikker når jeg går på pergo, alt er jo så likt som mens-symptomene.

Madden: Takk for hilsen :klem: Håper på spire, men tør ikke håpe for mye, for blir så skuffet visst det ikke er. Tester i morgen fredag, skal på fest på kvelden, så da synes jeg det er greit å få testet. Da vet jeg jo om jeg kan ta meg et glass vin eller ikke :wink:

Hulderjenta: :klem: Kan nok tenkes jeg trenger noen klemmer, men foreløpig holder det med besøk i dagboka mi :wink:

Mayamor: :trøste: Håper mensen din kommer snart da, så du får satt i gang med prøvingen igjen.

Ellers er puppene blitt litt mindre ømme, mens murringene kommer og går som før... :-?

Nei, nå får jeg ta i et tak her, så jeg også gjør noe her, ikke bare sambo.... :oops:

Kommer med mer oppdatering i morgen etter testingen!

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet kl 0500 idag og måtte på do. Hadde lagt fram testen i går, måtte jo ikke glemme å tisse på pinnen, (akkurat som om jeg hadde glemt det.... :ler: )

Hadde en Quick Respons, resultatet synes etter 3 min. Det er ikke raskt kl 0500, og en venter....... :-?

Fikk ryddet litt, kikka på klokka, 0506 :o , på tide å kikke på testen, og det litt fort.....!!!! Forbredte meg på den blendahvite som så mange ganger har lyst imot meg. Men :o , er ikke det en strek mer enn det som har vært før??????? Måtte gni meg litt i øynene og forsikre meg om at jeg var våken, joda, det var en ekstra strek der, var svak, men man så den godt :hoppe: Tårene begynte å trille, og jeg sto der med testen i hånda og tenkte: Vi skal ha baby :hjerter:

Inn på soverommet til sambo, Jeg:ehhh..., du.... (han sov jo), han: ehhhhh..., ja???? Jeg:Det er to streker her.... Han: (Setter seg opp i senga) Oj.... Tror han ble like fortumlet som meg, :ler:

Blitt enige om at vi skal ta en test til i morgen bare for å være heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sikre.

Var innom babyverden og fant ut dette:

Du er nå 4 uker på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 8. april, 2005

Hjertet begynner å slå: 3. mai, 2005

Embryoet beveger seg: 27. mai, 2005

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 3. juni, 2005

Alle indre organer er ferdig formet: 3. juni, 2005

Risikoen for spontanabort avtar: 17. juni, 2005

Kvalmen avtar for de fleste: 24. juni, 2005

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 1. juli, 2005

Fosteret svelger og tisser: 15. juli, 2005

Tid for ultralyd: 22. juli, 2005

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 29. juli, 2005

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12. august, 2005

Fosteret begynner å høre: 2. september, 2005

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 30. september, 2005

Mange fostre legger seg med hodet ned: 4. november, 2005

Svangerskapspermisjonen begynner: 9. desember, 2005

Antatt termindato: 1. januar, 2006

Sitter her og smiler for meg selv, og gleder meg til å fortelle bestevenninden min. :-)

NEi, nå må jeg stikke, så jeg rekker jobben....

Og jeg har ikke sovet siden jeg fikk resultatet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby i magen!!!

Har ikke vært så mye inne hos deg, men har fulgt litt med i det siste!

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:hoppe::grinele: Gratulerer så masse. :grinele::hoppe:

Unner deg det av hele mitt hjerte.:klem:

*må løpe, reiser til Haugesund*

Varme gratulasjonsklemmer fra Mayamor :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Nei, jeg må nn her og juble en gang til for deg jeg!! Det var bare ikke nok i sted! :D Er virkelig glad på deres vegne! :grinele:

:hoppe::danse::grinele::danse::hoppe:

:babysmokk: Det var VIRKELIG deres tur nå!!! :babysmokk:

Og for en termindato da!!! :D

Så blir det spennende å se etter hvert: Er det en eller kanskje to..? Eller tre eller fire..? :Hehe: Kanskje det var DEG jeg drømte om hin natten, med firlingene? :ler2: Du får jo pergobaby(er)! :Hehe:

Ha en fantastisk helg!!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...