Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsner Hulderjenta, Madden og Trulselinemor :klem:

Krysser alt som krysses kan for oss alle tre, og håper at det klaffer :P

Da er alle gavene i boks, huset pyntet og i morgen skal juletreet pyntes :)

Etterpå i dag skal vi ut og spise med mamma, pappa, søster`n min og samboeren hennes. Gleder meg, det blir sikkert kjempekoselig, deilig å slippe å lage middag :)

Ellers har vi hatt et skikkelig kjør på jobben, masse å gjøre, så har ikke fått vært innom her så mye. Men, nå skal jeg bare jobbe i morgen og så har jeg fri helt til neste år :sjarmor: Gleder meg :hoppe:

Til de som eventuelt skulle snuble innom dagboken min, Ha en riktig God Jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

God jul! :gullengel:

Håper juledagene er fredelige og fine for deg! Deilig å endelig la roen senke seg!

Ønsker deg et Blått Nytt År!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen Mrs. Potter, Madden, Cappo, Tilde og Hulderjenta. :klem:

Julen er vel overstått og det skal bli deilig med noen fridager i romjulen. Idag har jeg vært og byttet noen julegaver(som var litt små), og handlet inn kalkunen til nyttårsaften. Det skal bli spennende, for jeg har faktisk aldri stekt kalkun, men hvor vanskelig kan det være da.....??? Den står jo bare der i ovnen..... :wink:

Fikk en kjempefin julegave av mamma og pappa. De sender søster`n min og meg til syden på jentetur i april :sjarmor: Snille mamma og pappa :P Trenger kanskje ikke si at vi gleder oss :ler: (Hotellet vi skal bo på er 5stjerners, så det blir luksus på jentene :sjarmor: )

Inne i eggløsninsperioden, har ikke målt meg denne måneden, men vi tar annen-hver-dag-metoden, så det blir mye :kline: Men, vi klager ikke altså... :sjarmor:

I morgen har jeg planer om å være flink, rydde og vaske hele huset, vaske klær, rydde vekk rene klær og kjøre en oppvaskmaskin. Håper bare jeg rekker alt, er nemlig litt vimsete og er flink til å finne på andre ting....... :oops:

Nå må jeg gi meg, fått to bøker til jul, som jeg verker etter å lese. Har begynt på Da Vinci-koden, og så ligger Gjennom Ilden av Lasse Gustavson og venter :)

Natti Natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hvertfall klærne ryddet unna og vasket, bare å vaske huset igjen nå... :oops: Rakk selvfølgelig ikke alt på tirsdag, og i dag sov jeg lenge - deilig :)

I morgen skal jeg på Ikea med en venninde :hoppe: Sambo mener vi har svart belte i shopping på Ikea :ler:

Lese litt og så :sove: , må jo være opplagt til i morgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Riktig Godt Nytt År Bamseline!! :)

Og for en super julegave du fikk av foreldrene dine!! Blir helt misunnelig her jeg sitter!! :wink: Høres fantastisk deilig ut!

Stooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Madden og Mrs. Potter Godt nyttår til dere og :klem:

Madden: Du kan tro vi gleder oss. Søster`n min har fått noen adresser av en venninde, sånne "må oppsøke" butikkadresser.... Tror nok visa`n kommer til å gå varm et par ganger ja... :sjarmor:

Hatt noen stressende dager på jobben nå, ikke fått gjort så mye av mine egne arbeidsoppgaver, så alt som lå på pulten min før jul, ligger der ennå.... :evil: Vil så gjerne bli kvitt den store bunken med papir... :-?

Ellers er det IKM som opptar mye av tiden min, tror ikke det har klaffet denne mnd heller........(pessimist?? Jeg nei...... :ler: ) Har liksom begynt å få de typiske tegnene på mensen...... oppblåst mage, kvisene begynner å komme, humøret er ikke helt på topp heller... :cry: Bare 9 dager igjen å vente nå.....

Får håpe jeg får fokusert på litt andre ting i helga. Da skal vi på hytta, og det skal bli så deilig. Håper det er litt snø igjen også, så vi kan ta en skitur. Fikk nemlig ski for 4 år siden, og de er bare brukt 3 ganger, så de trenger å få luftet seg litt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar så lett til tårene om dagen :oops: , men kun når jeg ser koselige/triste ting på tv, ikke ellers...??? :o Trenger ikke være noe spes heller, bare at en sier at en er gla i en, så setter "vannkrana" i gang.... :-? Kan det være pergoen som "henger igjen" tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Åh, jeg er så trøtt idag. Måtte ta en liten pause, ellers tror jeg jeg hadde sovnet..... Sjefen er på morgenmøte, så da kan jeg innvilge meg litt KG tid :sjarmor:

Jippi, kommet nedover i bunken med papirer, godt å se at det minker :hoppe:

Idag skal jeg ta ned alt av julepynt og kaste ut juletreet, og ta en svingom med moppen. Gjør det nå før helga, så kan jeg komme hjem til rent og ryddig hus på søndag. Det er så deilig.

Sambo kommer og henter meg på jobb i morgen, og så reiser vi rett på hytta. Da slipper vi kanskje trafikken oppover, håper det hvertfall, er så kjedelig å stå i kø atte :-? Var visst ikke så mye snø der heller, så skiene får hvile inntil videre.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Ha en riktig fin helg du også Bamseline, og kos deg på hyttetur!! :) Så spennende med den grininga da!! :wink: Det er jo et symptom å føre opp på listen! Jeg blir ekstremt lettrørt når jeg er gravid...

Tenker det blir full klaff denne mnd jeg! :tommelsmil: Fordi vi fortjener det! :Nikke:

Stor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn...........nå har jeg lest hele dagboka di :-)

Ønsker dere lykke lykke til med prøvingen! Det er liksom så urettferdig at enkelte må streve sånn for å bli foreldre!Slik behøvde det liksomm ikke å være! Får håpe at 2005 blir et bra år for små babyer til alle dere som strever her inne!

Kommer snart innom igjen :vinke:

Misunner dere virkelig den julepresangen - snille foreldre dere har! :-)

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde egentlig ikke tenkt meg innom KG idag, men så er det systemet jeg jobber med nede i 1 time, så da fikk jeg litt tid alikevel :sjarmor:

Madden: Håper det er klaff, men tør ikke håpe for mye heller, blir så skuffet når det er negativt.... Men, høres jo ut som det blir blått hos deg denne mnd :P:hoppe:

Charmina: Godt at dagboken min bare er på 4 sider da :ler: Urettferdig at noen må slite ja. De har stor tro på Riksen at vi skal bli gravide til slutt da, så vi får bare prøve, og håpe at en liten spire klorer seg fast snart.

Sambo uttrykte her om dagen at han hadde lyst på 3 - 4 arvinger :o For min del holder det med 2.... Men, som jeg sa til han først må vi få til 1 - så kan vi begynne å prate om hvor mange vi skal ha....

Bare 6 timer til sambo kommer og henter meg, og så skal vi på hytta og kose oss :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt det fint på hytta da!

Og at det snart vil feste seg en liten spire!

Fikk akkurat mld fra en god venn som lenge har slitt at hun nå ventet tvillinger(tror det er 4 prøverørs forsøket)

Utrolig kjekt!

Ha en fortsatt fin uke!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok ikke to blå på oss denne mnd, men lista for to blå i januar har allerede blitt lang!!! :hoppe:

Håper på at du også havner der denne mnd!! Når skal du teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...