Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Jippi, ned 2.6 kg første uken :hoppe: Deilig å kjenne at buksene blir større :-)

Ellers har jeg vært på rikshospitalet siden sist jeg var innom. Ble satt på pergo-kur, så i november begynner vi på første kur :P Håper det klaffer, blir mye sengekos i november og sambo er ikke lei seg for det, ikke jeg heller da :kline:

Ikke stort å fortelle fra denne kanten egentlig, bare jobbing, jobbing og oppussing.

Apropo oppussing, jeg får vel gå og hjelpe sambo med litt sparkling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har vært innom nå,eller, jeg har vært innom og lest litt, men ikke fått skrevet noe.

Nå er høsten virkelig kommet. Regn, surt og vind..., brrrrr. Kryper oppi sofaen med et pledd og en varm kakao....., hmmmmm 8)

Til uka blir det spennende å se om det er et plusstegn eller om tanta kommer på besøk, vi håper selvsagt på det første :wink:

Dersom det er tanta som kommer begynner vi med pergo denne mnd.Har fått to kurer, så det blir en i november og en i januar. Deretter er det inn på Riksen igjen visst det ikke har dukket opp noen plusstegn.

Nevøen var 1 år forrige dagen, blir så babysyk når jeg ser han tusler rundt og leker rundt oss. Han er jo bare så go og da, kommer bort og gir oss en klem, for så å gå tilbke til lekingen sin :hjerter:

I morgen skal jeg ut og se om jeg finner en kjole til julebordet. Ikke lett det....., har egentlig funnet flere fine, men de passer ikke over puppene :evil: Mangler 15cm stoff :-x Har noen butikker igjen i morgen som skal få avlagt et besøk, ellers ender jeg vel opp med noe som henger i skapet fra før..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen dukket opp i natt :sinna: , så da er det ut og handle pergopiller og starte på onsdag.

Ingen kjole i dag :evil: , så jeg får vel ta en siste kikk i storbyen før jeg gir meg......:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Ser at du skal shoppe pergo nå...krysser fingrene for at det kan hjelpe! Du skal vel ta blodprøver underveis for å sjekke om EL finner sted?

To kurer kan jo være alt som trengs...siden du ofte får gratisturer mellom to kurer også!! Lykke til iallefall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Siam og Madden :P

Da er pergoen handlet inn og vi venter nå bare på at onsdagen skal komme så vi får startet.. :hoppe:

Skal ta blodprøve i morgen ja Madden, også en på dag 23 tror jeg det var :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Mrs. Potter :P

Måtte til fastlegen min på torsdag, for etter lap`en jeg hadde i sept har ikke såret i navelen grodd skikkelig ennå. Det viste seg at jeg hadde fått en bakterie, så jeg ble satt på pencilinkur.

Siden jeg har begynt på pergo, (og går på metformin) ringte jeg Riksen for å høre om jeg skulle slutte med noen av disse pillene, blir jo faktisk 8 stk tilsammen hver dag..... :-? Ifølge legen på Riksen skulle ikke dette være noe problem, men jeg synes nå det er litt skummelt alikevel jeg da...... Er ikke vant til å ta så mye tabletter.. Vet jo at jeg må ta de skal det bli bra, men....

Nå roper sambo fra senga om ikke jeg kommer snart, så da får jeg vel tusle opp til han, og så blir det vel litt :kline: , siden eggløsning er rett rundt hjørnet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bamseline :vinke:

Tenkte bare jeg skulle hilse på, og ønske deg lykke til med pergokuren! Håper det gjør underverker for dere :) Vi har også vært prøvere lenge, og i neste uke får vi svar på div.tester hos legen. Kanskje det blir pergo på oss også??

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen *tine* :bukke:

Da har vi begynt på pergokuren, alle 5 pillene er "spist" og eggløsningen er rett rundt hjørnet, sånn ca om 1-2dager. Merker at hormonene mine er litt ute og "kjøre" om dagen. Tar veldig lett til tårene, alt er jo så trist... :-? Men, det går vel over dette og :P

Til helga er det julebord, og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram der, visst jeg skulle være så heldig å ha blitt gravid, da er det jo ikke så lurt å drikke. Jeg drikker alltid når det er fest, og folk kommer til å lure visst jeg ikke tar meg noe....... Får prøve å pønske ut en lur måte å lure de på, men hvordan??? Har jo noen dager på meg ennå.

Nå roper sambo fra senga, så da er det vel natta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar både Pergo og Metformin jeg også..så det blir mye piller iløpet av en dag ja!! :oops:

Men sånn er det nå bare...vi får lide oss igjennom det og håpe på at det gir resultater!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden :P Skal krysse alt jeg har for at det klaffer for deg :P

Ja, nå er eggløsningsperioden over, og vi er veldig spente på om det er en liten spire på gang. Dagene går så sakte frem til neste IKM :-?

Ellers var jeg på julebord fredag, og det gikk veldig bra. Hadde det kjempegøy, fikk pratet med masse mennesker jeg ikke prater så mye med på jobben, og danset masse :) Var skikkelig sliten i går hvertfall, var ikke i seng før 06.10, og oppe igjen kl 11, for å rydde, så jeg var dessverre ikke mye til selskap i går :-? Skal prøve å gjøre det godt igjen i kveld :sjarmor:

Tenk, bare 19 dager igjen til julaften, og jeg er ikke på langtnær ferdig :-? Skal sy nye julegardiner til kjøkkenet mitt, handle resten av julepresangene, sy stuegardinene mine og sikkert en hel del andre ting som kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i i halsen min jeg :-( , håper bare ikke det er en forkjølelse som ligger på lur... :-( Ikke tid til å bli syk nå!

I tillegg har jeg fått noen kjempeømme pupper :-? Er jo snart tante tid, som jeg ikke vil ha på besøk :evil: Krysser alt jeg har for at hun ikke skal komme på besøk, hun kan være velkommen om ca 9 mnd, men ikke før......

*krysse, krysse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt forkjølet jeg..... :( Skikkelig tett og hoster :( Ligger på sofaen med lap`en i fanget og spiser godteri.... Er ikke akkurat det jeg bør spise, men trøstespiser litt, syk og alene hjemme... :-(

Må bli frisk til mandag, da skal jeg ut og shoppe med venninden min hele dagen :sjarmor:

Sambo og en kamerat har vært i Oslo i hele dag, og så ramla de visst sånn pluselig på byn :ler:

Ifølge min kalender kan jeg snart teste meg...., men det spørs om det er noe denne mnd, har begynt å få de samme symptomene som da jeg har mensen :cry: Var jo ikke sånn det skulle gå :-( Vet at man kan ha de samme syptomene når man er gravid, men har funnet ut at det er bedre å være litt pessisist, har blitt skuffet så mange ganger....

Men, selv om jeg er pessimist så håper jeg innerst inne, så jeg krysser alt jeg har.... :)

Får vel sette på en vask vel, så vi får noen rene klær, og så skulle jeg ha bretta den haugen som ligger på gjesterommet... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Hulderjenta :-)

Idag har jeg handlet julepresanger og er snart ferdig, mangler bare 3 :P

I dag dukket tanta opp :grine: , må innrømme at jeg ble veldig skuffet, og det kom noen tårer.... Selv om jeg hadde det på følelsen at tanta kom, ble jeg alikevel skuffet....

Sambo har trøstet så godt han kan idag. Han sa at da prøver vi igjen jenta mi, jeg er gla i deg fordet jeg :) Han er jo så søt da :)

Da blir det dobbel pergokur i januar, nytt år , nye muligheter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blør og blør og blør...... Aldri blødd så mye som etter at jeg tok lap. Tror nok de fikk åpna opp skikkelig der gitt.. :-? Greit å åpne for svømmerne, men ei sånn tante kunne jeg godt vært foruten.

1 julepresang mindre, fikk kjøpt en til idag. Nå står det masse gaver på gjesterommet og venter på å bli pakket inn... Gleder meg til å sette meg ned med et glass vin, gavepapir, bånd og pakke inn og sette på merkelapper. Også må jeg jo skrive julekort også, gleder meg, kommer alltid i julestemning da :)

:sove: Natta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Utrolig kjedelig med tantebesøk.... :cry: Men du ser fremover du også, mot ny PP og nye muligheter! :klem:

et nærmer seg jul! 9 dager igjen! Da er det godt å være ferdig med gaver og styr! :nisseblunk: Du nærmer deg det punktet du også, ser jeg! Ønsker deg en fin førjulstid, Bamseline! :danse:

:gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist at det ikke klaffet denne gangen...men som jeg sa til bizzy...vi er tre jenter med IKM på samme dato.....og alle gode ting er som kjent TRE!! :tommelsmil: Vi får krysse fingre og tær for at det betyr full klaff for oss!! Vi er jo alle tre pergo-babes...så det må da vel bety større sjanse for oss!! :Nikke:

Ha en flott helg bamseline! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...