Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Takk for hilsner Charmina og Madden :klem:

Ble dessverre ikke den hytteturen vi håpet på. På lørdag skulle vi ned til butikken og handle oss noe godt til kvelden, og der kræsja vi... :-( Ble ingen skader på oss, men bilen måtte stå igjen, for den er ikke kjørbar.... Så nå venter vi bare på svar fra verkstedet om de greier å få fikset bilen. Så den lille turen på butikken, ble lang, og vi ble litt fattigere siden vi ikke hadde leiebil i forsikringa vår...

Men, bortsett fra det, så hadde vi det koselig :sjarmor:

Hadde tenkt å teste når jeg kom hjem fra jobb idag, men tanta dukka opp på dagen idag, så da blir det pergo-shopping

Så at listen for januar begynner å bli folksom, så nå skal jeg innom og gratulere de heldige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kræsjet dere :o stakkars!!!!da forstår jeg at det ikke ble helt som dere tenkte dere ja!Jammen bra at dere ikke ble skadet da!Huff sånt er jammen ikke noe kjekt!

Sender en skikkelig trøste :klem:

-Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:o Oi!! Kræsj er skummelt!!! Godt å høre at alt står bra til med dere! :klem:

Dumme mens som kom! :evil: Jeg heier på dere i denne nye PP'en, kanskje Pergoen kan hjelpe dere denne gangen! :danse: Skulle ønske graviditet smittet gjennom internet - da hadde vi i hvertfall plutselig fått mange å bli smittet av for tiden! :ler2: Og det SKAL bli vår tur en gang også!!!! :Nikke:

Ønsker deg en kjempegod helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Charmina, Moonchild, Hulderjenta og Mrs. Potter :klem: Er så koselig å se at noen gidder å stikke innom :P

I morgen skal jeg begynne med pergo igjen, dobbel kur denne gangen..... Stakkars sambo, merker at pergoen gjør litt med humøret( og det går ofte ut over han stakkar :-( ), og med dobbel kur blir jeg vel det pergo-trollet :ler:

Skal også gå til innkjøp av eggløsningstester, for det er tomt, denne PP vil jeg at det skal klaffe :Nikke:

Sambo er ute og ser fotball idag med fetteren sin. Skjønner ikke at de gidder jeg da, se på 22 mann som flyr etter en ball... :o Men, har jo skjønt at de synes dette er utrolig fasinerende og de blir så revet med :ler: Snart reiser de til London for å se på fotball også :-? Helt greit at de reiser til London, bare han kjøper med en liten ting til meg. Ikke noe dyre greier, bare en liten ting han synes passer til meg. I fjor fikk jeg et krus, med hjerter på :hjerter:

Fikk beskjed fra bilia at bilen vår er ferdig om ca 10 dager :P Gleder meg til å få den igjen. Vi låner nå en bil av noen venner, og den er ikke like god å kjøre, rart med den en blir vant med :)

Samboeren til søstern min har fått vannkopper han, stakkar. Han er blitt skikkelig syk. Ingen spøk å få det når man er 33 år visst, noen på jobb sa at man kunne bli seril av dette..?? Lurer på om det stemmer??

På tide å :husarbeid: , kjørt 4 maskiner idag, så nå er det tomt på vaskerommet - deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble jeg vekket av tlf :evil: Ringe til folk kl 0900 på en søndag er ikke snilt :evil: Sambo skulle spille fotball idag, og han hadde forsovet seg, så skal si han fikk fart på seg :ler:

Idag har jeg begynt på pergo, så da er det vel ikke lenge før pergo-trollet dukker opp :ler:

Nå skal jeg legge på rent på senga, gleder meg til å legge meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vet ikke om vannkopper kan gjøre voksne menn sterile, men kusma i voksen alder kan. For det kan gi testikkelbetennelse og skade testiklene..

Tommelen opp for at Pergoen skal gjøre susen denne gangen!! Med EL-tester i tillegg, så kan dere klare å time det perfekt! Så er resten opp til soldatene og egget, evt. eggene :wink: og naturen!

Heier på dere!!!!! :danse::heiajente:

Ønsker deg en god uke i uken som kommer!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med hilsnen til Hulderjenta på at Pergoen må gjøre susen! :enig_animasjon:

Her hos oss er det full vinter igjen - trodde nesten jeg var havnet på en annen planet siden det ikke regnet men snødde :o

Ønsker deg en skikkelig trivelig onsdag - og resten av uken i samme slengen :wink:

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Hulderjenta og Charmina :klem:

Håper at pergoen skal gi resultater denne måneden ja :P

I natt lavet det ned med snø. Var helt hvitt da jeg sto opp på morgenen :P Alt blir så mye lysere og penere når det komer litt snø. Men, nå er det blitt plussgrader i løpet av dagen, så i veiene er all snøen smeltet bort.. :veldigsur: Håper på et par minusgrader nå, som kunne vare til påske :Nikke:

Ellers har pergotrollet begynt å våkne i meg igjen :cry: Tok to siste piller i dag! Gråter litt og er sinna, og det skal ingenting til før jeg tenner på alle pluggene. Jeg som vanligvis har en ganske så lang lunte :o Men, visst dette kan gi oss en liten :babysmokk: , så er det bare å holde ut..

80 dager til jeg skal til syden :-? Det er jo så LEEEEEEEEEEEEEEEENGE til...... :-? Men, før jeg vet ordet av det er vi vel i april og skal reise :hoppe:

I går fikk vi ryddet i bodene våre, og det var deilig! Etter at vi flytta inn har vi bare "slengt" ting inn i bodene, og der var det jammen blitt fullt :o Hvor har vi fått alle disse tingene fra :o :o Fikk samlet sammen masse som vi aldri kommer til å bruke, og det blir kjørt til frelsesarmeen. Fint om de kan tjene noen kroner på det :) Da vi var ferdige ble det så fint der, allt sto på plass i hyllene og ikke noe på gulvet :P

Innom og legge igjen noen spor i noen dagbøker før jeg tusler til bussen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Vet akkurat hvordan du har det... Jeg har Pergo-trollet på besøk jeg også..gråter og raser for absolutt ingenting!! :roll:

Vi får absolutt håpe at det gir noen resultater sånn at det er verdt alle plagene!! :)

Så flinke dere er som rydder boden da...jeg har tenkt å gjøre det denne uka..men kommer meg liksom ikke igang! Må nesten ta det når mannen er på jobb jeg da..for ellers skal han samle på alt mulig! :ler:

Vi har to SVÆRE boder..men der er det snart tomt for plass...

Ha en flott torsdagskveld Bamseline!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Madden og Mrs.Potter :klem:

Idag har jeg hatt en skikkelig het dag på jobb. Har hatt skikkelig hetetokter, så ille at jeg måtte åpne vinduet på kontoret :o

Idag har sambo vært og kjøpt lister til 2.etg og stua, så jobben min i morgen blir vel å male... :-? Men, det blir jo fint til slutt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi fått gjort kjempemye hjemme :P

Startet med en dusj, ut og kjøpte maling, hjem og lagde frokost. Etter frokost malte jeg lister og når jeg var ferdig med det fikk støvsugeren seg en svingom. Etterpå ryddet vi på grovkjøkkenet og ommøblerte litt der, ble veldig bra til slutt :Nikke:

Sambo har laget seng på gjesterommet, innebygget. Ikke helt ferdig ennå, mangler litt, men det ser veldig bra ut :P Senga blir liksom litt inni veggen, så jeg tenkte jeg skulle male taket sort (bare over senga da), og så har jeg hørt at det finnes maling som er selvlysende..??? Visst det finnes har jeg lyst til å male stjernebilder i taket over senga. Tror det kan vi litt fint :Nikke:

I morgen tenkte jeg at jeg skulle omorganisere i kjøkkenskapene mine, er ikke helt fornøyd med plasseringene på alt.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble ikke akkurat som jeg hadde tenkt... Både sambo og jeg var skikkelig slappe når vi våknet i dag, ikke no arbeidslyst på noen av oss... Så den omorganiseringen av kjøkkenskapene måtte vike for latskapen :oops:

Så, idag har dagen bestått av lesing, soving, :kline: , og tv-titting.

Sambo er i dusjen, jeg har bestilt mat (late som vi er i dag..), og så skal vi se film.

Men, vi har hatt en fin søndag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, og takk for hilsen i min dagbok.

Høres ut som om vi hadde lik søndag (hi, hi), det er godt av og til og bare slappe av. Har gjort nokk ellers.

Vil ønske deg lykke til med prøvinga og håper det sendes noen blåe vibber på oss alle som prøver.

Goe dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Lisemor :klem:

Ifølge babyverden sin eggløsningskalkulator er jeg nå inne i min mest fruktbare periode 25.01-30.01. Står videre at eggløsning finner sted 28.01 :o Trodde det var litt forskjellig fra kropp til kropp jeg..,men jeg har ikke så greie på dette... Dersom vi skulle være så heldige og bli gravide denne måneden blir terminen 20.10.05

*krysser fingrene og alt annet som kan krysses*

Ellers har sambo og jeg bestemt oss for ikke å teste for EL, vi tar heller annenhver-dag metoden hele måneden... Tror det stresser oss litt mye begge to når vi tester og at NÅ skal det :kline:

Prøver og kose oss og ikke tenke så mye på det, selv om jeg tror at kanskje sambo er litt flinkere enn meg... :oops: (Til ikke å tenke på det altså..)

Fikk brev fra rikshospitalet på mandag. Var svar på blodprøvene mine. Jeg hadde hatt eggløsning i desember, så da er det jo bare opp til svømmerene til sambo :-) Skulle gå på en pergokur til og dersom vi ikke har blitt gravide etter det, skulle vi ta ny kontakt, og prate om hva som skulle skje videre. Vi håper begge at vi slipper å ta kontakt med de :Nikke:

Pergo-trollet har roet seg litt, og lunta er litt lenger, men ikke så lang som den pleier... :-? Har også hatt endel hetetokter i det siste, spesielt om nettene.

Nå skal jeg løpe gjennom dusjen en tur, og så er det tid for litt :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :hoppe:

Oj, innebygget seng med sort tak og selvlysende stjerner i taket - kan jeg få sove der :sove: ???Det hørtes veldig stilig ut da Bamseline!

Så flinke dere er!

Krysser alt for at det klaffer den 28 og at det blir baby i oktober! Oktoberbarn er nemmelig veldig søte!

Ha en fin torsdag

:klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom før en sen middag. Vært ute og handlet med venninden min. Skulle egentlig bare være med og hjelpe henne å finne klær, men jeg endte opp med et par sko (har jo selvfølgelig ingen fra før.. :oops: ), og en genser. Men vi fant antrekk til henne også da.

Charmina: Takk for hilsen :klem: Bare gi beskjed når du kommer du Charmina, så skal jeg re opp til deg :wink: Vi krysser for et lite oktoberbarn :Nikke:

De siste dagene jeg har vært så sinnsykt støl i livmorområdet , akkurat som jeg har hatt en lang treningsøkt...... Sikkert pergoen, men jeg har aldri hatt det sånn når jeg har gått på pergo før. (Ikke som jeg husker hvertfall :oops: )

Åja, vi får kanskje igjen bilen vår i helga, skulle få beskjed i morgen :hoppe:

Nå er det middag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...